Hvor meget stiger strøm og vand?
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 21-08-07 13:08

Nogen der har et bud på hvad en kilowatttime og en kubikmeter vand kommer
til at stige med?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med tobak!
Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 21-08-07 14:11

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Nogen der har et bud på hvad en kilowatttime og en kubikmeter vand kommer
> til at stige med?

Det kommer til at stige med den almindelige inflation - dvs. samme takt, som
mange menneskers lønninger i forvejen stiger med. 2-3% om året er næppe helt
urealistisk.

Danmarks inflation er pt. ca. 2% p.a.

http://www.dr.dk/Nyheder/Penge/2007/08/21/103600.htm

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-08-07 14:31

"Christian R. Larsen" skrev

> Det kommer til at stige med den almindelige inflation - dvs. samme takt,
> som mange menneskers lønninger i forvejen stiger med. 2-3% om året er
> næppe helt urealistisk.

Hej Christian -

Det kommer bag på mig, hvis der blot bliver tale om en årlig
pristalsregulering.

Kan du henvise til en kilde?

Takker ydmygt!

- Jensby

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 21-08-07 14:46

http://www.skm.dk/publikationer/notater/5759.html

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-08-07 17:49

Christian R. Larsen wrote:
> "Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote in message

> http://www.skm.dk/publikationer/notater/5759.html

Der er ikke noget om vandafgift, OG benzin ser ud til at stige som de andre
energiafgifter,- hvordan hænger det sammen? Siger man noget andet, end man
sagde i går?

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 21-08-07 18:02

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Der er ikke noget om vandafgift, OG benzin ser ud til at stige som de
> andre energiafgifter,- hvordan hænger det sammen? Siger man noget andet,
> end man sagde i går?

"Man" er ikke de samme i dag og i går. Det er vist hovedårsagen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-08-07 18:15

Christian R. Larsen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> "Man" er ikke de samme i dag og i går. Det er vist hovedårsagen.

Så "man" var kun journalister?

Fra : Zeki

Dato : 21-08-07 19:39

> http://www.skm.dk/publikationer/notater/5759.html

Hvorfor stiger prisen på diesel nu også? Jeg troede at regeringen var
forhippet på at få os over i biler der kører langt på literen. For hvad? For
at bonne os yderligere?

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-08-07 14:19

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har et bud på hvad en kilowatttime og en kubikmeter vand kommer
> til at stige med?

Nej, men jeg kan konkludere at vi lever i et sindssygt samfund, når såkaldte
liberale kan drømme om at forhøje afgifter der i forvejen er alt for høje

Mvh
Martin

Fra : Zeki

Dato : 21-08-07 20:44

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der har et bud på hvad en kilowatttime og en kubikmeter vand kommer
> til at stige med?

Ingen ting:

"Regeringen opgiver ikke skattestoppet. Det fortsætter frem til 2015. I sin
nye langsigtede plan for den økonomiske udvikling frem til 2015 har
regeringen lagt sig fast på, at ingen skat eller afgift må stige."
http://jp.dk/indland/indland_politik/article1052902.ece

Regeringen fremlagde godt nok en plan i dag der inkluderede en stigning i
el-afgifter, så hvad skal man tro?

Fra : PerX ...

Dato : 21-08-07 20:56

In article <46cad5bd$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>, kim@the-
coffeeshop.dk says...
> Nogen der har et bud på hvad en kilowatttime og en kubikmeter vand kommer
> til at stige med?

Så skal man til at fryse igen fordi svinene i folketinget vil skide folk
en lang march.

Fra : Knud Larsen

Dato : 21-08-07 23:07

PerX ... wrote:
> In article <46cad5bd$0$90271$14726298@news.sunsite.dk>, kim@the-
> coffeeshop.dk says...
>
> Så skal man til at fryse igen fordi svinene i folketinget vil skide
> folk en lang march.

Ja, du må sætte temperaturen 2% ned