/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Pædofil fik Viagra i fængslet
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 15:15


http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece

Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.

--
Rent-A-Troll.

 
 
Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 20:21

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>
> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.

Er du i familie med dktekno ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 20:30

On Mon, 20 Aug 2007 21:21:28 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>
>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>
> Er du i familie med dktekno ?

Overhovedet ikke, men du kan altså ikke se et problem i at en pædofil efter
løsladelse dår ud og voldtager en lille pige, den slag var vi fri for, hvis
vi aflivede dem første gang de blev dømt for den slags.

Men du støtter måske de pædofiles ret? hvis ja, hvorfor, og hvad med deres
ofre, dem er du måske ligeglad med?

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 20:34

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9eb8f$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:21:28 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>>
>>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>
>> Er du i familie med dktekno ?
>
> Overhovedet ikke,

Du begynder at ligne dktekno mere og mere...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 20:37

On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46c9eb8f$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Mon, 20 Aug 2007 21:21:28 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>>> følgende indlæg
>>> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>>>
>>>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>>
>>> Er du i familie med dktekno ?
>>
>> Overhovedet ikke,
>
> Du begynder at ligne dktekno mere og mere...

Du har stadig ikke besvaret mine spørgsmål.


--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 20:45

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9ed23$0$90268$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46c9eb8f$0$90267$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Mon, 20 Aug 2007 21:21:28 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>
>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>>>> følgende indlæg
>>>> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>>>>
>>>>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>>>
>>>> Er du i familie med dktekno ?
>>>
>>> Overhovedet ikke,
>>
>> Du begynder at ligne dktekno mere og mere...
>
> Du har stadig ikke besvaret mine spørgsmål.

Det behøver jeg heller ikke, folk kender min holdning til pædofile. Jeg
begynder så småt at få samme holdning til dig...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 20:38

On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:

At du fikst klippede mine spørgsmål væk, er vel et tegn på at du ikke har
det mindste imod pædofile og deres gerninger, det siger jo en del om dig
som person.


--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 20:43

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9ed86$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:
>
> At du fikst klippede mine spørgsmål væk, er vel et tegn på at du ikke
> har det mindste imod pædofile og deres gerninger, det siger jo en del
> om dig som person.

Det er ikke de pædofile som er til debat men dig...

Er du heeeelt sikker på at du ikke er det mindste i familie med dktekno ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 20:58

On Mon, 20 Aug 2007 21:43:24 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46c9ed86$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>> At du fikst klippede mine spørgsmål væk, er vel et tegn på at du ikke
>> har det mindste imod pædofile og deres gerninger, det siger jo en del
>> om dig som person.
>
> Det er ikke de pædofile som er til debat men dig...

Nå, je kigger du på topic, så vil du se det er de pædofile, men du har
tilsyneladende en grund til at mene noget andet.

>
> Er du heeeelt sikker på at du ikke er det mindste i familie med dktekno ?

Ja, jeg er 100% sikker på at jeg intet har med dktekno at gøre, men er du i
familie med Rudi? kunne jo forklare dine holdninger til voksne <> børn.

--
Rent-A-Troll.

vvv (20-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 20-08-07 21:13


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46c9f209$0$90271


> Ja, jeg er 100% sikker på at jeg intet har med dktekno at gøre, men er du
> i
> familie med Rudi? kunne jo forklare dine holdninger til voksne <> børn.
>
Har Rudy nu også været sammen med børn? han bliver da værre og værre, jeg
gik og troede han var rejst udenlands

vv



Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:21

On Mon, 20 Aug 2007 22:13:26 +0200, vvv wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46c9f209$0$90271
>
>
>> Ja, jeg er 100% sikker på at jeg intet har med dktekno at gøre, men er du
>> i
>> familie med Rudi? kunne jo forklare dine holdninger til voksne <> børn.
>>
> Har Rudy nu også været sammen med børn? han bliver da værre og værre, jeg
> gik og troede han var rejst udenlands

15årige er i mine øjne børn, men han ville jo heller ikke afvise at en
måske var 14år, det var hans egne ord på det skjulte kamera.


--
Rent-A-Troll.

vvv (20-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 20-08-07 21:27


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46c9f769$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 20 Aug 2007 22:13:26 +0200, vvv wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46c9f209$0$90271
>>
>>
>>> Ja, jeg er 100% sikker på at jeg intet har med dktekno at gøre, men er
>>> du
>>> i
>>> familie med Rudi? kunne jo forklare dine holdninger til voksne <> børn.
>>>
>> Har Rudy nu også været sammen med børn? han bliver da værre og værre, jeg
>> gik og troede han var rejst udenlands
>
> 15årige er i mine øjne børn, men han ville jo heller ikke afvise at en
> måske var 14år, det var hans egne ord på det skjulte kamera.
>
Nu så jeg aldrig programmet da den slags TV er til at brække sig over, men
jeg husker det nu som om det var 16-18 årige piger, der var lidt for
forhippede på en modelkarriere, og derfor fralagde sig al sund fornuft. Rudy
er nok en bisse, men pigerne var ikke børn, Rudy er ikke pædofil, og selvom
man er teenager er det ikke forbudt at tænke sig om.

vv





Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:41

On Mon, 20 Aug 2007 22:26:59 +0200, vvv wrote:


>>
>> 15årige er i mine øjne børn, men han ville jo heller ikke afvise at en
>> måske var 14år, det var hans egne ord på det skjulte kamera.
>>
> Nu så jeg aldrig programmet da den slags TV er til at brække sig over, men
> jeg husker det nu som om det var 16-18 årige piger, der var lidt for
> forhippede på en modelkarriere, og derfor fralagde sig al sund fornuft. Rudy
> er nok en bisse, men pigerne var ikke børn, Rudy er ikke pædofil, og selvom
> man er teenager er det ikke forbudt at tænke sig om.

Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og filmet
15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.




--
Rent-A-Troll.

vvv (20-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 20-08-07 21:50


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46c9fc45$0$90275

>
> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og filmet
> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>
Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig ikke,
snarere efebofil.

vv



Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:01

On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46c9fc45$0$90275
>
>>
>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og filmet
>> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>
> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
> sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig ikke,
> snarere efebofil.

Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.


--
Rent-A-Troll.

vvv (20-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 20-08-07 22:06


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46ca00d4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46c9fc45$0$90275
>>
>>>
>>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og filmet
>>> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>>
>> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
>> sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig ikke,
>> snarere efebofil.
>
> Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.

Jeps sagtens, men jeg synes nu det er i overkanten at skyde ham


vv




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:09

On Mon, 20 Aug 2007 23:06:22 +0200, vvv wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46ca00d4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46c9fc45$0$90275
>>>
>>>>
>>>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og filmet
>>>> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>>>
>>> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
>>> sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig ikke,
>>> snarere efebofil.
>>
>> Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.
>
> Jeps sagtens, men jeg synes nu det er i overkanten at skyde ham

Hvad så med pisk på et offentligt sted


--
Rent-A-Troll.

vvv (20-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 20-08-07 22:13


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46ca02c9$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 20 Aug 2007 23:06:22 +0200, vvv wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46ca00d4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:
>>>
>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:46c9fc45$0$90275
>>>>
>>>>>
>>>>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og
>>>>> filmet
>>>>> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>>>>
>>>> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
>>>> sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig
>>>> ikke,
>>>> snarere efebofil.
>>>
>>> Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.
>>
>> Jeps sagtens, men jeg synes nu det er i overkanten at skyde ham
>
> Hvad så med pisk på et offentligt sted
>
Længe leve Saudiarabien.

vv



Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:15

On Mon, 20 Aug 2007 23:12:47 +0200, vvv wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46ca02c9$0$90265$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Mon, 20 Aug 2007 23:06:22 +0200, vvv wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>> news:46ca00d4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...
>>>> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:
>>>>
>>>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:46c9fc45$0$90275
>>>>>
>>>>>>
>>>>>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og
>>>>>> filmet
>>>>>> 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>>>>>
>>>>> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver han
>>>>> sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu stadig
>>>>> ikke,
>>>>> snarere efebofil.
>>>>
>>>> Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.
>>>
>>> Jeps sagtens, men jeg synes nu det er i overkanten at skyde ham
>>
>> Hvad så med pisk på et offentligt sted
>>
> Længe leve Saudiarabien.

LOL


--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:23

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46ca00d4$0$90276$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:47 +0200, vvv wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
>> news:46c9fc45$0$90275
>>
>>>
>>> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og
>>> filmet 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.
>>>
>> Nu så jeg det ikke, så jeg må tage dit ord for pålydende, så bliver
>> han sikkert også dømt for sex med mindreårige. Pædofil er han nu
>> stadig ikke, snarere efebofil.
>
> Kan vi blive enige om at han er en gammel gris.

Dig og Rudy Frederiksen, hmmm... I har lidt af charmen til fælles IMHO...
Den der utiltalende attitude...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:41

On Mon, 20 Aug 2007 23:23:19 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> Dig og Rudy Frederiksen, hmmm... I har lidt af charmen til fælles IMHO...
> Den der utiltalende attitude...

Jaja, du skulle jo ned på det niveau.

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:53

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46ca0a35$0$90270$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 23:23:19 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
>>
>> Dig og Rudy Frederiksen, hmmm... I har lidt af charmen til fælles
>> IMHO... Den der utiltalende attitude...
>
> Jaja, du skulle jo ned på det niveau.

Ja på samme niveau som dig...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




N_B_DK (21-08-2007)
Kommentar
Fra : N_B_DK


Dato : 21-08-07 08:21

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
news:fad2fe$5ac$1@news.datemas.de

> Ja på samme niveau som dig...

Tænk så skete det, vi har fundet en vi begge afskyr som pesten, det er da
lidt uhyggeligt ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.


Kim Larsen (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 21-08-07 16:28

"N_B_DK" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ca9298$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> wrote in message
> news:fad2fe$5ac$1@news.datemas.de
>
>> Ja på samme niveau som dig...
>
> Tænk så skete det, vi har fundet en vi begge afskyr som pesten, det
> er da lidt uhyggeligt ;)

Ja.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:21

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9fc45$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 22:26:59 +0200, vvv wrote:
>
>
>>>
>>> 15årige er i mine øjne børn, men han ville jo heller ikke afvise at
>>> en måske var 14år, det var hans egne ord på det skjulte kamera.
>>>
>> Nu så jeg aldrig programmet da den slags TV er til at brække sig
>> over, men jeg husker det nu som om det var 16-18 årige piger, der
>> var lidt for forhippede på en modelkarriere, og derfor fralagde sig
>> al sund fornuft. Rudy er nok en bisse, men pigerne var ikke børn,
>> Rudy er ikke pædofil, og selvom man er teenager er det ikke forbudt
>> at tænke sig om.
>
> Rudy egne ord på filmen var, noget i stil med "Jeg har bollet og
> filmet 15årige og også en 14årig" da han pralede af hans bedrifter.

Du praler af at du ønsker folk slået ihjel...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:42

On Mon, 20 Aug 2007 23:20:41 +0200, Kim Larsen wrote:


> Du praler af at du ønsker folk slået ihjel...

Folk der er dømt for pædofili og går ud og gentager gerningerne, ja,
bestemt, de fortjener ikke bedre.

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:51

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46ca0a75$0$90270$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 23:20:41 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
>> Du praler af at du ønsker folk slået ihjel...
>
> Folk der er dømt for pædofili og går ud og gentager gerningerne, ja,
> bestemt, de fortjener ikke bedre.

Der er noget støvletramp over det der... Jeg prøver stadig at finde ud af
hvor man har hørt den slags før...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:55

On Mon, 20 Aug 2007 23:50:53 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46ca0a75$0$90270$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Mon, 20 Aug 2007 23:20:41 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>
>>> Du praler af at du ønsker folk slået ihjel...
>>
>> Folk der er dømt for pædofili og går ud og gentager gerningerne, ja,
>> bestemt, de fortjener ikke bedre.
>
> Der er noget støvletramp over det der... Jeg prøver stadig at finde ud af
> hvor man har hørt den slags før...

Skal du ikke ud til dine autognome venner og sniffe lim, de har sikker
samme holdning som dig.

eod, du er nøjagtig så uintelligent som rygtet siger.

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 23:18

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46ca0d6e$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 23:50:53 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46ca0a75$0$90270$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Mon, 20 Aug 2007 23:20:41 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>
>>>
>>>> Du praler af at du ønsker folk slået ihjel...
>>>
>>> Folk der er dømt for pædofili og går ud og gentager gerningerne, ja,
>>> bestemt, de fortjener ikke bedre.
>>
>> Der er noget støvletramp over det der... Jeg prøver stadig at finde
>> ud af hvor man har hørt den slags før...
>
> Skal du ikke ud til dine autognome venner og sniffe lim, de har sikker
> samme holdning som dig.

Dooooh, nu starter du rigtig på de tunge argumenter...

LOL LOL LOL

> eod, du er nøjagtig så uintelligent som rygtet siger.

Og du minder mig i den grad om en nazirøv.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:20

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9f209$0$90271$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:43:24 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46c9ed86$0$90275$14726298@news.sunsite.dk:
>>> On Mon, 20 Aug 2007 21:34:25 +0200, Kim Larsen wrote:
>>>
>>> At du fikst klippede mine spørgsmål væk, er vel et tegn på at du
>>> ikke har det mindste imod pædofile og deres gerninger, det siger jo
>>> en del om dig som person.
>>
>> Det er ikke de pædofile som er til debat men dig...
>
> Nå, je kigger du på topic, så vil du se det er de pædofile, men du har
> tilsyneladende en grund til at mene noget andet.
>
>>
>> Er du heeeelt sikker på at du ikke er det mindste i familie med
>> dktekno ?
>
> Ja, jeg er 100% sikker på at jeg intet har med dktekno at gøre, men
> er du i familie med Rudi? kunne jo forklare dine holdninger til
> voksne <> børn.

Det behøver jeg ikke - folk kender mine holdninger til pædofile - jeg
begynder så småt at få samme holdninger til dig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 20:37

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> Overhovedet ikke, men du kan altså ikke se et problem i at en
> pædofil efter løsladelse dår ud og voldtager en lille pige, den slag
> var vi fri for, hvis vi aflivede dem første gang de blev dømt for
> den slags.

Ærligt talt?

Så kan jeg se et større problem, hvis flertallet af befolkningen
sætter sig så dårligt ind i tingene, som du har gjort. Der var tale om
en fem-årig *dreng*, men din "gut-reaction" gav dig åbenbart ikke de 5
sekunder der skulle til, for at bearbejde et så simpelt faktum.

Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden man
kaster sig ud i en gang følelsesporno.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 20:45

"Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:m34piuxakb.fsf@obelix.wegge.dk:
> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> Overhovedet ikke, men du kan altså ikke se et problem i at en
>> pædofil efter løsladelse dår ud og voldtager en lille pige, den slag
>> var vi fri for, hvis vi aflivede dem første gang de blev dømt for
>> den slags.
>
> Ærligt talt?
>
> Så kan jeg se et større problem, hvis flertallet af befolkningen
> sætter sig så dårligt ind i tingene, som du har gjort. Der var tale om
> en fem-årig *dreng*, men din "gut-reaction" gav dig åbenbart ikke de 5
> sekunder der skulle til, for at bearbejde et så simpelt faktum.
>
> Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
> frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden man
> kaster sig ud i en gang følelsesporno.

Skræmmende at være enig med Wegge...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 20:53

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

>> Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
>> frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden
>> man kaster sig ud i en gang følelsesporno.

> Skræmmende at være enig med Wegge...

Tak!

Jeg ved at jeg ikke er enig med dig om ret meget (og omvendt), men
det glæder mig at vi trods alt er enige om at man skal tænke inden man
reagerer.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:03

On Mon, 20 Aug 2007 21:53:09 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:
>
>> "Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
>
>>> Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
>>> frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden
>>> man kaster sig ud i en gang følelsesporno.
>
>> Skræmmende at være enig med Wegge...
>
> Tak!
>
> Jeg ved at jeg ikke er enig med dig om ret meget (og omvendt), men
> det glæder mig at vi trods alt er enige om at man skal tænke inden man
> reagerer.

Ja er det ikke skønt at mindst en synes at der er forskel på om det er en
lille pige eller en lille dreng, altid rart at møde folk med samme syn på
tingene.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 21:13

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> On Mon, 20 Aug 2007 21:53:09 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

>> Jeg ved at jeg ikke er enig med dig om ret meget (og omvendt), men
>> det glæder mig at vi trods alt er enige om at man skal tænke inden
>> man reagerer.

> Ja er det ikke skønt at mindst en synes at der er forskel på om det
> er en lille pige eller en lille dreng, altid rart at møde folk med
> samme syn på tingene.

For ofret er der ikke den fjerneste foskel, uanset hvad jeg mener, og
hvor hurtigt jeg reagerer. Han har de traumer han nu engang har
fået. Den stakkels dreng og hans familie har min dybeste medfølelse,
men det ændrer ikke en døjt på situationen.

Det der derimod kan ændres på de 5 sekunder ekstra (som du ikke gav
dig selv), er forskellen mellem en summarisk henrettelse, og en
tvangsindlæggelse til livsvarig forvaring.

For nu at gøre spørgsmålet så personligt, som du lader til at ville
gøre det, hvordan ville du have det med at have en folkemængde der
råbte pædofil udenom dig? Ville du bede dem om at klynge dig op med
det samme, eller ville du ønske en retfærdig rettergang?

Og selv hvis du var pædofil, tror du så at det ville gøre den
ringeste forskel for ofret om folk tænkte 5 eller 10 sekunder, inden
de reagerede?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:27

On Mon, 20 Aug 2007 22:13:07 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> On Mon, 20 Aug 2007 21:53:09 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
>>> Jeg ved at jeg ikke er enig med dig om ret meget (og omvendt), men
>>> det glæder mig at vi trods alt er enige om at man skal tænke inden
>>> man reagerer.
>
>> Ja er det ikke skønt at mindst en synes at der er forskel på om det
>> er en lille pige eller en lille dreng, altid rart at møde folk med
>> samme syn på tingene.
>
> For ofret er der ikke den fjerneste foskel, uanset hvad jeg mener, og
> hvor hurtigt jeg reagerer. Han har de traumer han nu engang har
> fået. Den stakkels dreng og hans familie har min dybeste medfølelse,
> men det ændrer ikke en døjt på situationen.

Glæder mig at du mener det.

>
> Det der derimod kan ændres på de 5 sekunder ekstra (som du ikke gav
> dig selv), er forskellen mellem en summarisk henrettelse, og en
> tvangsindlæggelse til livsvarig forvaring.

Jeg havde læst det, men af uvisse årsager skrev jeg pige, kan måske hænge
ammen med at jeg lige har flyttet lidt rundt på de "madeline bannere" jeg
har på min hjemmeside.

>
> For nu at gøre spørgsmålet så personligt, som du lader til at ville
> gøre det, hvordan ville du have det med at have en folkemængde der
> råbte pædofil udenom dig? Ville du bede dem om at klynge dig op med
> det samme, eller ville du ønske en retfærdig rettergang?

Jeg råber ikke pædofil, jeg stiller spørgsmål, når nogen tilsyneladende
tager dem i forsvar.

>
> Og selv hvis du var pædofil, tror du så at det ville gøre den
> ringeste forskel for ofret om folk tænkte 5 eller 10 sekunder, inden
> de reagerede?

Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se det
betyder en del for dig.


--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 21:32

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se
> det betyder en del for dig.

Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer på
et kvalificeret grundlag eller ej.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:46

On Mon, 20 Aug 2007 22:32:08 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se
>> det betyder en del for dig.
>
> Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer på
> et kvalificeret grundlag eller ej.

Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv svinet.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 21:49

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>>
>>> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se
>>> det betyder en del for dig.
>>
>> Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer på
>> et kvalificeret grundlag eller ej.
>
> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv svinet.

Så er vi tilbage ved mit tidligere spørgsmål. Er det i orden med dig,
at tilstrækkeligt mange mennesker der råber pædofil ad dig, uanset
hvor uberettiget det måtte være, klynger dig op med det samme, eller
foretrækker du at du får lidt luft til at forsvare dig mod en
ubegrundet anklage?

Og hvis du er med på den første mulighed, er det så nødvendigt at
folk sætter sig ind i det basale (som offerets køn, eller for den
sags skyld, hvem der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et
"target of oppurtunity"?

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:08

On Mon, 20 Aug 2007 22:49:06 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>>>
>>>> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se
>>>> det betyder en del for dig.
>>>
>>> Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer på
>>> et kvalificeret grundlag eller ej.
>>
>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv svinet.
>
> Så er vi tilbage ved mit tidligere spørgsmål. Er det i orden med dig,
> at tilstrækkeligt mange mennesker der råber pædofil ad dig, uanset
> hvor uberettiget det måtte være, klynger dig op med det samme, eller
> foretrækker du at du får lidt luft til at forsvare dig mod en
> ubegrundet anklage?
>
> Og hvis du er med på den første mulighed, er det så nødvendigt at
> folk sætter sig ind i det basale (som offerets køn, eller for den
> sags skyld, hvem der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et
> "target of oppurtunity"?

Nu kan jeg ikke se hvad det har med sagen at gøre, fyren havde siddet i
fængsel for pædofil voldtægt, efter mange år lukkes han ud og gør det igen,
hvor mener du han bliver beskyldt for noget han ikke har gjort.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 22:21

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:06 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes: Og hvis du er
>> med på den første mulighed, er det så nødvendigt at folk sætter sig
>> ind i det basale (som offerets køn, eller for den sags skyld, hvem
>> der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et "target of
>> oppurtunity"?
>
> Nu kan jeg ikke se hvad det har med sagen at gøre, fyren havde
> siddet i fængsel for pædofil voldtægt, efter mange år lukkes han ud
> og gør det igen, hvor mener du han bliver beskyldt for noget han
> ikke har gjort.

Jeg troede det var oplagt, men OK. For mig at se er der ikke den
store forskel på at man ikke sætter sig ind i hvem offeret er, eller
at man ikke finder ud af hvem gerningsmanden er, inden man hidser en
lynchmob ud af den blå luft. Begge dele er en følelsesmæssig reaktion
på et ukvalificeret grundlag.

Det var derfor jeg spurgte dig om hvordan du ville have det med at
stå uberettiget anklaget overfor en ophidset menneskehob, der ikke
tænker på andet end hvor den nærmeste solide gren er.

Har folk gjort noget, har vi domstole til at afgøre det, og ikke
hverken din eller min 5-sekunders reaktion.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:36

On Mon, 20 Aug 2007 23:21:05 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> On Mon, 20 Aug 2007 22:49:06 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
>>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes: Og hvis du er
>>> med på den første mulighed, er det så nødvendigt at folk sætter sig
>>> ind i det basale (som offerets køn, eller for den sags skyld, hvem
>>> der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et "target of
>>> oppurtunity"?
>>
>> Nu kan jeg ikke se hvad det har med sagen at gøre, fyren havde
>> siddet i fængsel for pædofil voldtægt, efter mange år lukkes han ud
>> og gør det igen, hvor mener du han bliver beskyldt for noget han
>> ikke har gjort.
>
> Jeg troede det var oplagt, men OK. For mig at se er der ikke den
> store forskel på at man ikke sætter sig ind i hvem offeret er, eller
> at man ikke finder ud af hvem gerningsmanden er, inden man hidser en
> lynchmob ud af den blå luft. Begge dele er en følelsesmæssig reaktion
> på et ukvalificeret grundlag.
>
> Det var derfor jeg spurgte dig om hvordan du ville have det med at
> stå uberettiget anklaget overfor en ophidset menneskehob, der ikke
> tænker på andet end hvor den nærmeste solide gren er.
>
> Har folk gjort noget, har vi domstole til at afgøre det, og ikke
> hverken din eller min 5-sekunders reaktion.

Det korte af det lange, du forstod altså ikke hvad jeg skrev, eller vælger
du at spille dum, uanset hvad, så gør du det overbevisende.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 22:39

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> On Mon, 20 Aug 2007 23:21:05 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

>> Har folk gjort noget, har vi domstole til at afgøre det, og ikke
>> hverken din eller min 5-sekunders reaktion.

> Det korte af det lange, du forstod altså ikke hvad jeg skrev, eller
> vælger du at spille dum, uanset hvad, så gør du det overbevisende.

Tværtimod! Din rygradsreaktion er veldokumenteret, så der er ikke så
meget at være i tvivl om. Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg
ser med lige så stor foragt på folk, der som dig, fordømmer snarere
end at tænke, som dem der rent faktisk har gjort det de bliver fordømt
for, når du og dine ligesindede gætter rigtigt.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:45

On Mon, 20 Aug 2007 23:39:26 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> On Mon, 20 Aug 2007 23:21:05 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
>>> Har folk gjort noget, har vi domstole til at afgøre det, og ikke
>>> hverken din eller min 5-sekunders reaktion.
>
>> Det korte af det lange, du forstod altså ikke hvad jeg skrev, eller
>> vælger du at spille dum, uanset hvad, så gør du det overbevisende.
>
> Tværtimod! Din rygradsreaktion er veldokumenteret, så der er ikke så
> meget at være i tvivl om. Der skal ikke herske nogen tvivl om at jeg
> ser med lige så stor foragt på folk, der som dig, fordømmer snarere
> end at tænke, som dem der rent faktisk har gjort det de bliver fordømt
> for, når du og dine ligesindede gætter rigtigt.

Ja, du må jo have en personlig interesse i at tage svinet i forsvar.

eod, vi kommer ikke længere, du mener jo fyren er helt ok.

--
Rent-A-Troll.

JBH (20-08-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 20-08-07 22:23

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse
news:m3bqd2vsn1.fsf@obelix.wegge.dk...
> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>>>
>>>> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan se
>>>> det betyder en del for dig.
>>>
>>> Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer på
>>> et kvalificeret grundlag eller ej.
>>
>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv svinet.
>
> Så er vi tilbage ved mit tidligere spørgsmål. Er det i orden med dig,
> at tilstrækkeligt mange mennesker der råber pædofil ad dig, uanset
> hvor uberettiget det måtte være, klynger dig op med det samme, eller
> foretrækker du at du får lidt luft til at forsvare dig mod en
> ubegrundet anklage?
>
> Og hvis du er med på den første mulighed, er det så nødvendigt at
> folk sætter sig ind i det basale (som offerets køn, eller for den
> sags skyld, hvem der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et
> "target of oppurtunity"?
>

??
Som jeg forstod det oprindelige indlæg og linket, var der ingen tvivl om at
forbryderen var pædofil og at han kort efter han blev lukket ud fra et
længerevarende fængselsophold for pædofili, voldtog en 5 årig dreng (som
muligvis er både psykisk og fysisk skadet resten af livet) At aflive sådan
et pædofilt svin har da intet at gøre med at "pøbelen kræver en lynchning"
og manglende rettergang. Det er blot en simpel samfundsmessig
foranstaltning for at HAN i alt fald ikke ødelægger flere børn. Alternativet
er at holde ham indespærret for resten af livet.

Det som i linket stadig blev efterforsket, var som jeg forstår det hvordan
han kunne få en læge til at ordinere Viagra under fængselsopholdet og det
vil hans forsvarer bruge som formildende omstændighed (læs det er de andres
skyld).

mvh
JBH



Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 22:29

"JBH" <Skodkontoen@hotmail.com> writes:

> "Anders Wegge Jakobsen" <wegge@obelix.wegge.dk> skrev i en meddelelse

>> Og hvis du er med på den første mulighed, er det så nødvendigt at
>> folk sætter sig ind i det basale (som offerets køn, eller for den
>> sags skyld, hvem der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som
>> et "target of oppurtunity"?

> ??

Se mit svar til Ludvig.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:37

On Mon, 20 Aug 2007 23:22:46 +0200, JBH wrote:


> ??
> Som jeg forstod det oprindelige indlæg og linket, var der ingen tvivl om at
> forbryderen var pædofil og at han kort efter han blev lukket ud fra et
> længerevarende fængselsophold for pædofili, voldtog en 5 årig dreng (som
> muligvis er både psykisk og fysisk skadet resten af livet) At aflive sådan
> et pædofilt svin har da intet at gøre med at "pøbelen kræver en lynchning"
> og manglende rettergang. Det er blot en simpel samfundsmessig
> foranstaltning for at HAN i alt fald ikke ødelægger flere børn. Alternativet
> er at holde ham indespærret for resten af livet.
>
> Det som i linket stadig blev efterforsket, var som jeg forstår det hvordan
> han kunne få en læge til at ordinere Viagra under fængselsopholdet og det
> vil hans forsvarer bruge som formildende omstændighed (læs det er de andres
> skyld).

Det er spildte kræfter Anders w. forstår det ikke.


--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:29

"Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:m3bqd2vsn1.fsf@obelix.wegge.dk:
> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>>> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>>>
>>>> Igen, jeg havde læst det, men skrev ulykkeligvis forkert, jeg kan
>>>> se det betyder en del for dig.
>>>
>>> Du kan være sikker på at det der er vigtigst, er om folk reagerer
>>> på et kvalificeret grundlag eller ej.
>>
>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv
>> svinet.
>
> Så er vi tilbage ved mit tidligere spørgsmål. Er det i orden med dig,
> at tilstrækkeligt mange mennesker der råber pædofil ad dig, uanset
> hvor uberettiget det måtte være, klynger dig op med det samme, eller
> foretrækker du at du får lidt luft til at forsvare dig mod en
> ubegrundet anklage?
>
> Og hvis du er med på den første mulighed, er det så nødvendigt at
> folk sætter sig ind i det basale (som offerets køn, eller for den
> sags skyld, hvem der gjorde det), eller skal vi bare tage dig som et
> "target of oppurtunity"?

Jeg tror der er en hel del som er i orden med Ludvig... Jeg synes at jeg har
hørt nogen andre herude på vestegnen tale lige sådan, jeg vil lige bruge
lidt tid på at komme i tanker om hvem det skulle være...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Per Vadmand (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 21-08-07 19:21

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>
> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv
> svinet.

Folk, der bare som rygmarvsreaktion brøler "afliv svinet" er lige så
perverse som pædofile.

Det er perverst at ville gøre sig til herre over andres liv og død, hvad
enten man blot ødelægger deres liv ved at misbruge dem seksuelt eller slår
dem ihjel.

Per V
Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Wilstrup (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 21-08-07 23:57


"Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
news:46cb2cf3$0$17842$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>>
>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig,
>> afliv
>> svinet.
>
> Folk, der bare som rygmarvsreaktion brøler "afliv svinet" er
> lige så perverse som pædofile.
>
> Det er perverst at ville gøre sig til herre over andres liv
> og død, hvad enten man blot ødelægger deres liv ved at
> misbruge dem seksuelt eller slår dem ihjel.

Vel talt - for en gangs skyld er vi helt enige.



Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 01:24

"Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46cb6dce$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
> news:46cb2cf3$0$17842$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>>>
>>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig,
>>> afliv
>>> svinet.
>>
>> Folk, der bare som rygmarvsreaktion brøler "afliv svinet" er
>> lige så perverse som pædofile.
>>
>> Det er perverst at ville gøre sig til herre over andres liv
>> og død, hvad enten man blot ødelægger deres liv ved at
>> misbruge dem seksuelt eller slår dem ihjel.
>
> Vel talt - for en gangs skyld er vi helt enige.

Jeg er her medunderskriver på ovenstående

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




vvv (22-08-2007)
Kommentar
Fra : vvv


Dato : 22-08-07 19:39


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:fafvni$e6$1@news.datemas.de...
> "Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46cb6dce$0$2086$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
>> "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk> skrev i meddelelsen
>> news:46cb2cf3$0$17842$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>
>>>>
>>>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig,
>>>> afliv
>>>> svinet.
>>>
>>> Folk, der bare som rygmarvsreaktion brøler "afliv svinet" er
>>> lige så perverse som pædofile.
>>>
>>> Det er perverst at ville gøre sig til herre over andres liv
>>> og død, hvad enten man blot ødelægger deres liv ved at
>>> misbruge dem seksuelt eller slår dem ihjel.
>>
>> Vel talt - for en gangs skyld er vi helt enige.
>
> Jeg er her medunderskriver på ovenstående
>
Også jeg.

vv



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 13:07

On Tue, 21 Aug 2007 20:20:33 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>>
>> Uanset hvad, så har han gjort det, og min mening er stadig, afliv
>> svinet.
>
> Folk, der bare som rygmarvsreaktion brøler "afliv svinet" er lige så
> perverse som pædofile.

Det er så din holdning, men det ændre ikke ved at jeg stadig mener at visse
forbrydelser, skulle straffes med terminering af livet.

>
> Det er perverst at ville gøre sig til herre over andres liv og død, hvad
> enten man blot ødelægger deres liv ved at misbruge dem seksuelt eller slår
> dem ihjel.

Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den slags, så
er man ikke værdig til at leve imo.


--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 14:18

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>
> Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den
> slags, så er man ikke værdig til at leve imo.

Det er perverst at myrde, og alligevel opfordrer du til mord? Hvor er
logikken?

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 14:20

On Wed, 22 Aug 2007 15:18:05 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>>
>> Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den
>> slags, så er man ikke værdig til at leve imo.
>
> Det er perverst at myrde, og alligevel opfordrer du til mord? Hvor er
> logikken?

Hvis ikke du kan se forskellen, så har jeg mine bange anelser.


--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 15:04

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> On Wed, 22 Aug 2007 15:18:05 +0200, Per Vadmand wrote:
>
>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>
>>>
>>> Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den
>>> slags, så er man ikke værdig til at leve imo.
>>
>> Det er perverst at myrde, og alligevel opfordrer du til mord? Hvor er
>> logikken?
>
> Hvis ikke du kan se forskellen, så har jeg mine bange anelser.

Jeg har forklaret mig. Hvis du ikke kan se ligheden, er jeg bekymret for
dig.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 15:20

On Wed, 22 Aug 2007 16:04:19 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Wed, 22 Aug 2007 15:18:05 +0200, Per Vadmand wrote:
>>
>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>
>>>>
>>>> Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den
>>>> slags, så er man ikke værdig til at leve imo.
>>>
>>> Det er perverst at myrde, og alligevel opfordrer du til mord? Hvor er
>>> logikken?
>>
>> Hvis ikke du kan se forskellen, så har jeg mine bange anelser.
>
> Jeg har forklaret mig. Hvis du ikke kan se ligheden, er jeg bekymret for
> dig.

Du er ikke istand til at se forskel på, at en pervers misbruger og evt.
dræber et lille barn, og at staten tildeler ham dødsstraf for hans udåd,
måske du skulle pudse dine briller.

I rest my case.

--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 16:22

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Du er ikke istand til at se forskel på, at en pervers misbruger og
> evt. dræber et lille barn, og at staten tildeler ham dødsstraf for
> hans udåd, måske du skulle pudse dine briller.
>
Jo, jeg kan godt se forskel: I det ene tilfælde rejer det sig om et
sindssygt menneske, der begår en forfærdelig handling i affekt. I det andet
tilfælde drejer det sig om, at statsansatte embedsmænd begår en forfærdelig
handling med fuldt overlæg.

Per V.


--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 16:30

On Wed, 22 Aug 2007 17:22:14 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>> Du er ikke istand til at se forskel på, at en pervers misbruger og
>> evt. dræber et lille barn, og at staten tildeler ham dødsstraf for
>> hans udåd, måske du skulle pudse dine briller.
>>
> Jo, jeg kan godt se forskel: I det ene tilfælde rejer det sig om et
> sindssygt menneske, der begår en forfærdelig handling i affekt. I det andet
> tilfælde drejer det sig om, at statsansatte embedsmænd begår en forfærdelig
> handling med fuldt overlæg.

Terminering af den slags individer er på ingen måde forfærdeligt.

Skal vi ikke bare blive enige om at vi ser forskelligt på den slags.

--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 22:32

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>
> Terminering af den slags individer er på ingen måde forfærdeligt.
>
> Skal vi ikke bare blive enige om at vi ser forskelligt på den slags.

Det skulle jeg netop til at foreslå.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Bruno Christensen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 22-08-07 19:26

On Wed, 22 Aug 2007 16:19:35 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Du er ikke istand til at se forskel på, at en pervers misbruger og evt.
> dræber et lille barn, og at staten tildeler ham dødsstraf for hans udåd,
> måske du skulle pudse dine briller.

Mine briller læser "et mord er et mord" uanset om det er staten der
begår det.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 19:37

On Wed, 22 Aug 2007 20:25:59 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Wed, 22 Aug 2007 16:19:35 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Du er ikke istand til at se forskel på, at en pervers misbruger og evt.
>> dræber et lille barn, og at staten tildeler ham dødsstraf for hans udåd,
>> måske du skulle pudse dine briller.
>
> Mine briller læser "et mord er et mord" uanset om det er staten der
> begår det.

Er det noget der er implementeret i loven, så er det ikke mord, men en
straf, er det derimod en flok tilfældige personer der beslutter sig for at
tage loven i egne hænder og hænger personen, ja så er det mord.

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 16:19

"Per Vadmand" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46cc4264$0$60417$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>> On Wed, 22 Aug 2007 15:18:05 +0200, Per Vadmand wrote:
>>
>>> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>>>
>>>>
>>>> Nej, det er perverst at myrde og misbruge børn, når man gør den
>>>> slags, så er man ikke værdig til at leve imo.
>>>
>>> Det er perverst at myrde, og alligevel opfordrer du til mord? Hvor
>>> er logikken?
>>
>> Hvis ikke du kan se forskellen, så har jeg mine bange anelser.
>
> Jeg har forklaret mig. Hvis du ikke kan se ligheden, er jeg bekymret
> for dig.

Opgiv det. Ludvig er udenfor pædagogisk rækkevidde.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:27

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9f349$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:53:09 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:
>
>> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> writes:
>>
>>> "Anders Wegge Jakobsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende
>>> indlæg
>>
>>>> Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
>>>> frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden
>>>> man kaster sig ud i en gang følelsesporno.
>>
>>> Skræmmende at være enig med Wegge...
>>
>> Tak!
>>
>> Jeg ved at jeg ikke er enig med dig om ret meget (og omvendt), men
>> det glæder mig at vi trods alt er enige om at man skal tænke inden
>> man reagerer.
>
> Ja er det ikke skønt at mindst en synes at der er forskel på om det
> er en lille pige eller en lille dreng, altid rart at møde folk med
> samme syn på tingene.

Jeg tror mere at det handler om at Wegge og mig tager afstand fra dine
åndsforsnottede udtalelser. Nu skal jeg naturligvis ikke udtale mig på
Wegges vegne men jeg ved præcis hvordan *jeg* har det med dine udtalelser og
det har du absolut ingen grund til at finde flatterende på dine vegne.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:39

On Mon, 20 Aug 2007 23:26:32 +0200, Kim Larsen wrote:


> Jeg tror mere at det handler om at Wegge og mig tager afstand fra dine
> åndsforsnottede udtalelser. Nu skal jeg naturligvis ikke udtale mig på
> Wegges vegne men jeg ved præcis hvordan *jeg* har det med dine udtalelser og
> det har du absolut ingen grund til at finde flatterende på dine vegne.

Altså, du synes det er helt iorden det han har gjort, tjaee, så forstår jeg
jo straks en hel meget bedre.

--
Rent-A-Troll.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:01

On Mon, 20 Aug 2007 21:45:29 +0200, Kim Larsen wrote:


>
> Skræmmende at være enig med Wegge...

I har måske en fælles hobby?

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:32

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46c9f2f0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
> On Mon, 20 Aug 2007 21:45:29 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>
>>
>> Skræmmende at være enig med Wegge...
>
> I har måske en fælles hobby?

Måske ved at få en fælles aversion men det skal jeg ikke kunne udtale mig
om... Igen, jeg kender mine egne holdninger og skal ikke udtale mig på
Wegges vegne...

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:40

On Mon, 20 Aug 2007 23:31:56 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46c9f2f0$0$90262$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Mon, 20 Aug 2007 21:45:29 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>
>>>
>>> Skræmmende at være enig med Wegge...
>>
>> I har måske en fælles hobby?
>
> Måske ved at få en fælles aversion men det skal jeg ikke kunne udtale mig
> om... Igen, jeg kender mine egne holdninger og skal ikke udtale mig på
> Wegges vegne...

Ja, indtil videre har du angrebet mig, fordi jeg mener det pædofile svin
skulle aflives, det siger da med al tydlighed hvad du mener.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 22:45

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> On Mon, 20 Aug 2007 23:31:56 +0200, Kim Larsen wrote:

>> Måske ved at få en fælles aversion men det skal jeg ikke kunne
>> udtale mig om... Igen, jeg kender mine egne holdninger og skal ikke
>> udtale mig på Wegges vegne...

> Ja, indtil videre har du angrebet mig, fordi jeg mener det pædofile
> svin skulle aflives, det siger da med al tydlighed hvad du mener.

Nej, du bliver angrebet af mig (og sandsynligvis også af Kim) fordi
du har vist at du ikke har tænkt dig nok om til at sæte dig ind i
noget simpelt, som "Hvem gik det ud over". NÃ¥r du ikke kan eller vil
det, hvordan skulle du så have nogen som helst troværdighed i det
meget sværere spørgsmål "Hvem gjorde det?", eller det ultimative "Hvad
skal straffen være?"

Det handler ikke om overgrebet, men derimod din ubehagelige mangel på
omtanke.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:48

On Mon, 20 Aug 2007 23:44:44 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> On Mon, 20 Aug 2007 23:31:56 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>>> Måske ved at få en fælles aversion men det skal jeg ikke kunne
>>> udtale mig om... Igen, jeg kender mine egne holdninger og skal ikke
>>> udtale mig på Wegges vegne...
>
>> Ja, indtil videre har du angrebet mig, fordi jeg mener det pædofile
>> svin skulle aflives, det siger da med al tydlighed hvad du mener.
>
> Nej, du bliver angrebet af mig (og sandsynligvis også af Kim) fordi
> du har vist at du ikke har tænkt dig nok om til at sæte dig ind i
> noget simpelt, som "Hvem gik det ud over". Når du ikke kan eller vil
> det, hvordan skulle du så have nogen som helst troværdighed i det
> meget sværere spørgsmål "Hvem gjorde det?", eller det ultimative "Hvad
> skal straffen være?"
>
> Det handler ikke om overgrebet, men derimod din ubehagelige mangel på
> omtanke.

Læs dog indlægget, hvis du magter at læse og forstå det, fyren er helt
igennem pilrådden, men du mener at han er helt iorden, det er bare mig der
er en skurk, fordi jeg mener han skulle aflives, du har en uhyggelig
tankegang.

eod. du magter alligevel ikke at forstå noget.

--
Rent-A-Troll.

Anders Wegge Jakobse~ (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Anders Wegge Jakobse~


Dato : 20-08-07 22:58

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:

> On Mon, 20 Aug 2007 23:44:44 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

>> Det handler ikke om overgrebet, men derimod din ubehagelige mangel på
>> omtanke.

> Læs dog indlægget, hvis du magter at læse og forstå det, fyren er
> helt igennem pilrådden, men du mener at han er helt iorden, det er
> bare mig der er en skurk, fordi jeg mener han skulle aflives, du har
> en uhyggelig tankegang.

Nu vil jeg gerne starte med en helt generel afstandstagen fra
dødsstraf. Men når det er sagt, hvad så hvis jeg ikke kan tage mig de
5 sekunder det tager at finde ud af om det er Francis Evrard eller Jan
Kronsell der skal aflives? Det er vel i bund og grund ligegyldigt -
der er begået en forbrydelse, og der er en der tager straffen. Og så
må de ubetydelige detaljer om hvem der var offer og gerningsmand så
komme i anden række.

> eod. du magter alligevel ikke at forstå noget.

Nej, ærligt talt, så har jeg svært ved at forstå hvorfor du ikke bare
kan erkende at du lod dig rive med at den ophidselse der kendetegner
enkeltindividerne i en lynchmod.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching
Bruger du den gratis spamfighther ser jeg kun dine indlæg *EN* gang.

Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 21:01

On Mon, 20 Aug 2007 21:36:36 +0200, Anders Wegge Jakobsen wrote:

> Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> writes:
>
>> Overhovedet ikke, men du kan altså ikke se et problem i at en
>> pædofil efter løsladelse dår ud og voldtager en lille pige, den slag
>> var vi fri for, hvis vi aflivede dem første gang de blev dømt for
>> den slags.
>
> Ærligt talt?
>
> Så kan jeg se et større problem, hvis flertallet af befolkningen
> sætter sig så dårligt ind i tingene, som du har gjort. Der var tale om
> en fem-årig *dreng*, men din "gut-reaction" gav dig åbenbart ikke de 5
> sekunder der skulle til, for at bearbejde et så simpelt faktum.

Nårhh ja, det da klart, når det "kun" var en dreng og så var han endda 5år
gammel, jamen så kan jeg da godt se det ikke er et problem.

>
> Uanset hvor frastødende et emne er (eller måske netop når det er
> frastødende), skylder man altså at sætte sig ind i tingene, inden man
> kaster sig ud i en gang følelsesporno.

Du har ret, 5årige drenge er mere legale en 5årige piger, tænk jeg kunne
overse det.

PS.
Om det er en dreng eller en pige er hamrende ligegyldigt, det han har gjort
er utilgiveligt, hvad sker der i dit hoved når du kan fokuser på at jeg
skrev forkert, er du også pædofil fortaler?

--
Rent-A-Troll.

Wilstrup (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Wilstrup


Dato : 21-08-07 15:54


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46c9f2d9$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 20 Aug 2007 21:36:36 +0200, Anders Wegge Jakobsen
> wrote:
> >
> PS.
> Om det er en dreng eller en pige er hamrende ligegyldigt,
> det han har gjort
> er utilgiveligt, hvad sker der i dit hoved når du kan
> fokuser på at jeg
> skrev forkert, er du også pædofil fortaler?

Der findes forbrydelser der er "utilgivelige" i manges øjne -
også forbrydelser der er begået af syge mennesker - vi afliver
ikke folk her i landet når de er syge - eller overhovedet.
Dødsstraf er barbarisk og fuldkommen ude af proportioner med
hvilken som helst udåd.
At give dødstraf til pædofile, som efter min opfattelse er
syge, er at gøre knæfald for en primitiv tankegang som bør
være ethvert civiliseret individ fjernt.

Kim er ikke pædofil-apologet, og jeg har heller ikke hørt at
AWJ skulle være det - uanset om jeg finder manden inderlig
usympatisk ville jeg ikke drømme om at forlange ham aflivet.

Dødsstraf er og bliver en negativ foranstaltning af offensiv
karakter. Ikke noget for civiliserede mennesker.

Pædofile mennesker er syge i roen, men derfor skal de ikke
aflives. For hvor går grænsen?



Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 01:25

"Wilstrup" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46cafc8f$0$2106$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
> meddelelsen news:46c9f2d9$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...
>> On Mon, 20 Aug 2007 21:36:36 +0200, Anders Wegge Jakobsen
>> wrote:
>>>
>> PS.
>> Om det er en dreng eller en pige er hamrende ligegyldigt,
>> det han har gjort
>> er utilgiveligt, hvad sker der i dit hoved når du kan
>> fokuser på at jeg
>> skrev forkert, er du også pædofil fortaler?
>
> Der findes forbrydelser der er "utilgivelige" i manges øjne -
> også forbrydelser der er begået af syge mennesker - vi afliver
> ikke folk her i landet når de er syge - eller overhovedet.
> Dødsstraf er barbarisk og fuldkommen ude af proportioner med
> hvilken som helst udåd.
> At give dødstraf til pædofile, som efter min opfattelse er
> syge, er at gøre knæfald for en primitiv tankegang som bør
> være ethvert civiliseret individ fjernt.
>
> Kim er ikke pædofil-apologet, og jeg har heller ikke hørt at
> AWJ skulle være det - uanset om jeg finder manden inderlig
> usympatisk ville jeg ikke drømme om at forlange ham aflivet.
>
> Dødsstraf er og bliver en negativ foranstaltning af offensiv
> karakter. Ikke noget for civiliserede mennesker.
>
> Pædofile mennesker er syge i roen, men derfor skal de ikke
> aflives. For hvor går grænsen?

Helt enig.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 12:53

On Tue, 21 Aug 2007 16:54:10 +0200, Wilstrup wrote:


>
> Der findes forbrydelser der er "utilgivelige" i manges øjne -
> også forbrydelser der er begået af syge mennesker - vi afliver
> ikke folk her i landet når de er syge - eller overhovedet.
> Dødsstraf er barbarisk og fuldkommen ude af proportioner med
> hvilken som helst udåd.

Der bliver vi så aldrig enige, en bidsk hund bliver også aflivet, netop for
at forhindre en gentagelse, og den skik burde vi imo. indfører i danmark.

Der er nogle forbrydelser der simpelthen ophæver forbryderens ret til at
leve, vi er bare for blødsødne her i landet.


--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 13:04

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>
> Der er nogle forbrydelser der simpelthen ophæver forbryderens ret til
> at leve, vi er bare for blødsødne her i landet.

Ingen har ret til at "ophæve" andres ret til at leve.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 13:22

On Wed, 22 Aug 2007 14:04:21 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>>
>> Der er nogle forbrydelser der simpelthen ophæver forbryderens ret til
>> at leve, vi er bare for blødsødne her i landet.
>
> Ingen har ret til at "ophæve" andres ret til at leve.

Jo, hvis det bliver indført ved domstolen, og det er vi nogle der håber på
sker, vi har ikke plads til at være blødsødne.


--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 14:20

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Jo, hvis det bliver indført ved domstolen, og det er vi nogle der
> håber på sker, vi har ikke plads til at være blødsødne.

Hvad mener dsu med, at vi ikke har "plads"?

Og hvordan kan det være, at folk fra højrefløjen altid kalder almindelig
anstændighed og humanitet for "blødsødenhed" eller "øllebrødsbarmhjertighed"
eller det sidste skud på stammen - oh ve o skræk "godhedsindustri"?

Per v.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 14:25

On Wed, 22 Aug 2007 15:19:35 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>> Jo, hvis det bliver indført ved domstolen, og det er vi nogle der
>> håber på sker, vi har ikke plads til at være blødsødne.
>
> Hvad mener dsu med, at vi ikke har "plads"?

Det er spild af energi og penge, den salgs mennesker har gjort noget af det
allerværste man kan tænke sig, og chancen for at de vil gøre det igen er
absolut til stede, ingen grund til at risikere flere børns psyke, og ingen
grund til at spilde mange millioner på at holde de individer i live, de
lider jo også når de er låst inde, så alt i alt er det faktisk en god
gerning at aflive dem.

>
> Og hvordan kan det være, at folk fra højrefløjen altid kalder almindelig
> anstændighed og humanitet for "blødsødenhed" eller "øllebrødsbarmhjertighed"
> eller det sidste skud på stammen - oh ve o skræk "godhedsindustri"?

Nu er det så bare et lille problem, jeg er ikke fra højrefløjen

Hvis vi nogensinde "hvilket jeg håber" får en afstemning om dødsstraf, så
får den mit X i [ja].


--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 15:04

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Nu er det så bare et lille problem, jeg er ikke fra højrefløjen
>
> Hvis vi nogensinde "hvilket jeg håber" får en afstemning om
> dødsstraf, så får den mit X i [ja].

Ergo tilhører du højrefløjen. Så enkelt er det.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 15:21

On Wed, 22 Aug 2007 16:03:46 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>> Nu er det så bare et lille problem, jeg er ikke fra højrefløjen
>>
>> Hvis vi nogensinde "hvilket jeg håber" får en afstemning om
>> dødsstraf, så får den mit X i [ja].
>
> Ergo tilhører du højrefløjen. Så enkelt er det.

Nej, så enkelt er det ikke, dødsstraf er faktisk ikke fløjbestemt, men det
forstår du jo nok ikke, i din verden er det med at generalisere jo blevet
en vane.

--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 16:24

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Nej, så enkelt er det ikke, dødsstraf er faktisk ikke fløjbestemt,
> men det forstår du jo nok ikke, i din verden er det med at
> generalisere jo blevet en vane.

Ønsket om skærpet straffelovgivning er et af de vigtigste parametre på
venstre/gøjre-aksen, hvor tilhængere af dødsstraf og anden korporlig
afstraffelse hører til i den højre ende af aksen.

Det er et faktum, du ikke kan løbe fra. Det forhindrer ikke, at du på andre
punkter kan befinde dig andre steder på aksen, men krav om dødsstraf trækker
afgjort mod højre.

Per V


--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 16:32

On Wed, 22 Aug 2007 17:24:05 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>> Nej, så enkelt er det ikke, dødsstraf er faktisk ikke fløjbestemt,
>> men det forstår du jo nok ikke, i din verden er det med at
>> generalisere jo blevet en vane.
>
> Ønsket om skærpet straffelovgivning er et af de vigtigste parametre på
> venstre/gøjre-aksen, hvor tilhængere af dødsstraf og anden korporlig
> afstraffelse hører til i den højre ende af aksen.
>
> Det er et faktum, du ikke kan løbe fra. Det forhindrer ikke, at du på andre
> punkter kan befinde dig andre steder på aksen, men krav om dødsstraf trækker
> afgjort mod højre.
>

Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf, hvorom
alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at vi med tiden
bliver nødttil at indfører det.


--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 17:37

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>
> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.

Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på venstrefløjen i
Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi konkludere at Ludvig er FULD
AF LØGN !

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 17:41

On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>
>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>
> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på venstrefløjen i
> Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi konkludere at Ludvig er FULD
> AF LØGN !

Jo der er folk fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf.

Men jeg aner en form for desperation i dit indlæg, "tænk kan man virkelig
ikke stille alting op i sort/hvid" og til det må jeg sige, nej lille Kim,
det kan man ikke.

--
Rent-A-Troll.

Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 18:06

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
indlæg
news:46cc66f7$0$90271$14726298@news.sunsite.dk:
> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>
>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>
>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>
> Jo der er folk fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf.
>
> Men jeg aner en form for desperation i dit indlæg, "tænk kan man
> virkelig ikke stille alting op i sort/hvid" og til det må jeg sige,
> nej lille Kim, det kan man ikke.

Du er hermed konstateret FULD AF LØGN !

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 18:25

On Wed, 22 Aug 2007 19:05:34 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46cc66f7$0$90271$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>>> følgende indlæg
>>> news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>>
>>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>>
>>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>>
>> Jo der er folk fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf.
>>
>> Men jeg aner en form for desperation i dit indlæg, "tænk kan man
>> virkelig ikke stille alting op i sort/hvid" og til det må jeg sige,
>> nej lille Kim, det kan man ikke.
>
> Du er hermed konstateret FULD AF LØGN !

Jamen så længe det er dig der påstår det, tager jeg det ikke så tungt, men
der er også folk på højrefløjen der er imod dødsstraf, uha, nu bliver det
kompliceret, der røg hele din sort/hvid terori på gulvet.

--
Rent-A-Troll.

Per Vadmand (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Per Vadmand


Dato : 22-08-07 22:31

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

>
> Jamen så længe det er dig der påstår det, tager jeg det ikke så
> tungt, men der er også folk på højrefløjen der er imod dødsstraf,
> uha, nu bliver det kompliceret, der røg hele din sort/hvid terori på
> gulvet.

De færreste er 100% det ene eller det andet, så det er altid en tilnærmelse,
om man vil kalde folk højre- eller venstreorienterede. Derimod kan man godt
kalde holdninger venstre- eller højreorienterede. Og min pointe er, at hvis
erklæret venstreorienterede går ind for dødsstraf eller korporlig
afstraffelse, er de på DET punkt højreorienterede, uanset hvilke holdninger
de ellers har.

Det er jo HELLER ikke forbudt at være inkonsekvent.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm



Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 22:40

On Wed, 22 Aug 2007 23:30:59 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
>
>>
>> Jamen så længe det er dig der påstår det, tager jeg det ikke så
>> tungt, men der er også folk på højrefløjen der er imod dødsstraf,
>> uha, nu bliver det kompliceret, der røg hele din sort/hvid terori på
>> gulvet.
>
> De færreste er 100% det ene eller det andet, så det er altid en tilnærmelse,
> om man vil kalde folk højre- eller venstreorienterede. Derimod kan man godt
> kalde holdninger venstre- eller højreorienterede. Og min pointe er, at hvis
> erklæret venstreorienterede går ind for dødsstraf eller korporlig
> afstraffelse, er de på DET punkt højreorienterede, uanset hvilke holdninger
> de ellers har.
>
> Det er jo HELLER ikke forbudt at være inkonsekvent.

Jeg tror bare, at folk generelt idag er lidt af begge sider.

Jeg personligt, kan sagtens se gode ting fra begge fløje, men de ekstreme i
begge sider er i mine øjne totalt latterlige.

--
Rent-A-Troll.

Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 18:25

On Wed, 22 Aug 2007 19:05:34 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46cc66f7$0$90271$14726298@news.sunsite.dk:
>> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>>
>>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>>> følgende indlæg
>>> news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>>
>>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>>
>>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>>
>> Jo der er folk fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf.
>>
>> Men jeg aner en form for desperation i dit indlæg, "tænk kan man
>> virkelig ikke stille alting op i sort/hvid" og til det må jeg sige,
>> nej lille Kim, det kan man ikke.
>
> Du er hermed konstateret FULD AF LØGN !

Jamen så længe det er dig der påstår det, tager jeg det ikke så tungt, men
der er også folk på højrefløjen der er imod dødsstraf, uha, nu bliver det
kompliceret, der røg hele din sort/hvid terori på gulvet.

--
Rent-A-Troll.

Martin Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Martin Larsen


Dato : 22-08-07 21:55

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i meddelelsen
news:46cc66f7$0$90271$14726298@news.sunsite.dk...
> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
>> indlæg
>> news:46cc56b9$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>>
>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>
>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på venstrefløjen
>> i
>> Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi konkludere at Ludvig er
>> FULD
>> AF LØGN !
>
> Jo der er folk fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf.
>
> Men jeg aner en form for desperation i dit indlæg, "tænk kan man virkelig
> ikke stille alting op i sort/hvid" og til det må jeg sige, nej lille Kim,
> det kan man ikke.

Kimse er mest til brun og rød.

Mvh
Martin


Ukendt (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-07 18:06

On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>
>Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på venstrefløjen i
>Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi konkludere at Ludvig er FULD
>AF LØGN !

At Ludvig er fuld af løgn, er da alment kendt...

Kim Larsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 22-08-07 18:12

"S.A.Thomsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46roc31o6khgnrb6ijvf8v6htq7ee2bg90@4ax.com:
> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>
>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>
> At Ludvig er fuld af løgn, er da alment kendt...

Tjaeh det er gået op for mig nu. Bedre sent end aldrig

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 18:28

On Wed, 22 Aug 2007 19:11:56 +0200, Kim Larsen wrote:

> "S.A.Thomsen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
> news:46roc31o6khgnrb6ijvf8v6htq7ee2bg90@4ax.com:
>> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
>> wrote:
>>
>>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>>
>>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>>
>> At Ludvig er fuld af løgn, er da alment kendt...
>
> Tjaeh det er gået op for mig nu. Bedre sent end aldrig

Du har det jo sådan, at hvis folk ikke deler dine synspunkter, så er de
fulde af løgn, en ret indskrænket måde at opfører sig på, men med din
begavelse, eller mangel på, er det jo et logisk udfald

--
Rent-A-Troll.

Ukendt (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 22-08-07 18:41

On Wed, 22 Aug 2007 19:11:56 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>>> Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på
>>> venstrefløjen i Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi
>>> konkludere at Ludvig er FULD AF LØGN !
>>
>> At Ludvig er fuld af løgn, er da alment kendt...
>
>Tjaeh det er gået op for mig nu. Bedre sent end aldrig

LOL... ))

Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 18:26

On Wed, 22 Aug 2007 19:05:52 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> On Wed, 22 Aug 2007 18:36:38 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
> wrote:
>
>>> Der er også personer fra venstrefløjen der stemmer for dødsstraf,
>>> hvorom alting er, det vil altid være et varmt emne, men jeg tror at
>>> vi med tiden bliver nødttil at indfører det.
>>
>>Nu mangler vi bare at Ludvig angiver navngivne personer på venstrefløjen i
>>Danmark som går ind for dødsstraf ellers må vi konkludere at Ludvig er FULD
>>AF LØGN !
>
> At Ludvig er fuld af løgn, er da alment kendt...

Du er bare SÅ klog, hvor får du det dog fra

--
Rent-A-Troll.

Bruno Christensen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 22-08-07 19:34

On Wed, 22 Aug 2007 16:20:44 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Nej, så enkelt er det ikke, dødsstraf er faktisk ikke fløjbestemt, men det
> forstår du jo nok ikke, i din verden er det med at generalisere jo blevet
> en vane.

DU er garanteret midten i dansk politik.

DU og dine meninger er det eneste som er gældende, efter din mening

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Ludvig Nielsen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 22-08-07 19:41

On Wed, 22 Aug 2007 20:33:48 +0200, Bruno Christensen wrote:

> On Wed, 22 Aug 2007 16:20:44 +0200, Ludvig Nielsen wrote:
>
>> Nej, så enkelt er det ikke, dødsstraf er faktisk ikke fløjbestemt, men det
>> forstår du jo nok ikke, i din verden er det med at generalisere jo blevet
>> en vane.
>
> DU er garanteret midten i dansk politik.

Nøhh, ikke helt

>
> DU og dine meninger er det eneste som er gældende, efter din mening

Nej bestemt ikke, jeg er bare glad når nogle ting jeg synes er rigtige
bliver indført, derudover accepterer jeg da at andre mener noget andet.


--
Rent-A-Troll.

Bruno Christensen (22-08-2007)
Kommentar
Fra : Bruno Christensen


Dato : 22-08-07 19:28

On Wed, 22 Aug 2007 14:04:21 +0200, Per Vadmand wrote:

> Ingen har ret til at "ophæve" andres ret til at leve.

Godt sagt!

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Jan (21-08-2007)
Kommentar
Fra : Jan


Dato : 21-08-07 12:40


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
news:46c9eb8f$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...
> On Mon, 20 Aug 2007 21:21:28 +0200, Kim Larsen wrote:
>
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
>> indlæg
>> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>>
>>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>
>> Er du i familie med dktekno ?
>
> Overhovedet ikke, men du kan altså ikke se et problem i at en pædofil
> efter
> løsladelse dår ud og voldtager en lille pige, den slag var vi fri for,
> hvis
> vi aflivede dem første gang de blev dømt for den slags.
>
> Men du støtter måske de pædofiles ret? hvis ja, hvorfor, og hvad med deres
> ofre, dem er du måske ligeglad med?
>
> --
> Rent-A-Troll.

Vi kan da også bare kastrere alle drengebørn en årrække for at se om ikke
det hjælper det vil også hjælpe på voldsstatistikkerne og sikkert også andre
ting.

Jan



JBH (20-08-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 20-08-07 21:57


"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
news:facpk2$aq$1@news.datemas.de...
> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev følgende
> indlæg
> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>
>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>
> Er du i familie med dktekno ?

Er du i familie med Pol Pot ?

/JBH



Kim Larsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 20-08-07 22:33

"JBH" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg
news:46ca0031$0$25435$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:
> "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> news:facpk2$aq$1@news.datemas.de...
>> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen " greb fat i sit tastatur og skrev
>> følgende indlæg
>> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk:
>>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>>
>>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>
>> Er du i familie med dktekno ?
>
> Er du i familie med Pol Pot ?

Nej, er du ?

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart
Danmark, stem socialistisk. E-mail: kl2607@gmail.com




JBH (20-08-2007)
Kommentar
Fra : JBH


Dato : 20-08-07 22:02


"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>
> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>
> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>


Her er også en som verden var bedre tjent med blev aflivet før han gør mere
skade. Hans læge kunne passende sendes i arbejdslejr, for som læge er han da
uduelig.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7977749.html


mvh
JBH



Ludvig Nielsen (20-08-2007)
Kommentar
Fra : Ludvig Nielsen


Dato : 20-08-07 22:10

On Mon, 20 Aug 2007 23:02:08 +0200, JBH wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> news:46c9a1a1$0$90274$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> http://ekstrabladet.dk/112/article329265.ece
>>
>> Et godt eksempel på hvorfor pædofile skulle aflives.
>>
>
>
> Her er også en som verden var bedre tjent med blev aflivet før han gør mere
> skade. Hans læge kunne passende sendes i arbejdslejr, for som læge er han da
> uduelig.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7977749.html
>

Helt enig.


--
Rent-A-Troll.

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177511
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408599
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste