Røde opfordrer til vold, igen
Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 12:26

http://www.ebblog.dk/1027/perma/25492/

Nazi-demonstration. Nu i Fredericia

Skrevet af JeppeRobert 19 august 2007, klokken 02:12

Danmarks pt mest indflydelsesrige nazistiske organisation, Stop
islamiseringen af Danmark (SIAD), afholder lørdag den 25. august en
demonstration i Fredericia med afgang klokken 12:30 fra banegården.
Ruten går herfra (som altid) mod landsoldatspladsen.
Der er endnu ikke arrangerert nogen officiel moddemonstration, men jeg
opfordrer alle til alligevel at møde op, og vise at det ikke kun er i
kolding, man kaster ting efter nazister.

***

De røde elsker vold. Suk.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 12:43

Peder B. Pels wrote:
> http://www.ebblog.dk/1027/perma/25492/
>
> opfordrer alle til alligevel at møde op, og vise at det ikke kun er i
> kolding, man kaster ting efter nazister.
>
> De røde elsker vold. Suk.

Nazisterne elsker at agere ofre.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-08-07 12:45

Konrad wrote:

> Nazisterne elsker at agere ofre.

SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-08-07 12:52

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

> SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

De kunne nu ellers godt narre mig

Peter

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 20-08-07 12:53

Peter K. Nielsen wrote:

> De kunne nu ellers godt narre mig

Det tror jeg der er mange der godt kan.

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 20-08-07 14:53

> Det tror jeg der er mange der godt kan.

fra SIADs egen hjemmeside om SIAD:

Hvem er SIAD ?

a.. Vi er et parti der arbejder for at bevare Den Danske Grundlov
b.. Vi er for det danske demokrati, som vi kender det i dag
c.. Vi bekæmper alt og alle, der vil indskrænke dansk suverænitet
d.. Vi anser os selv som den eneste aktive modstandsbevægelse imod islam
Vi er en sammenslutning af ganske almindelige borgere, der er blevet rigtig
godt trætte af den snigende islamisering af det danske samfund

Det land som har fungeret som hjem for danskerne i tusinder af år, er nu på
en kort årrække (30 år) ved at omdanne sig - langsomt men sikkert - til et
islamisk samfund, styret efter islamiske principper.

Forskere i befolkningssammensætning ved Københavns Universitet har regnet
ud, at de etniske danskere (den oprindelige befolkning) vil være et meget
lille mindretal i eget land i slutningen af dette århundrede.

Og i det at muslimerne i følge koranen ikke må gifte sig med kristne eller
andre troende, med mindre disse konverterer til islam, og at muslimerne er
den hurtigst voksende befolkningsgruppe i Danmark gør, at flertallet
nødvendigvis vil komme til at bestå af islams tilhængere.

Fremtidens Danmark?
Den snigende islamisering har vist sig ved, at et forholdsvis lille
mindretal (endnu), har været i stand til at råbe så højt, at de pæne
danskere er ved at indrette samfundet efter muslimsk ret og lov. Det land
som har været stolt af at være foregangsland for kvinders lighed med mænd,
ser nu at kvinder og mænd i flere svømmehaller ikke kan bade sammen på samme
tider, og at det nu er tilladt i kommunens bygninger til islamiske møder, at
dele salen op i mænd og kvinder. Det land som har tjent godt på at
eksportere svinekød til hele verden, kan nu kun servere halalslagtet kød for
de nye kommende borgere i børnehaverne i København. Svinet er udelukket, til
fortrydelse for kristne og buddhister og derforuden hinduer for hvem
oksekødet er forbudt.

Det danske land som har været kendt i hele verden for sine smukke kvinder og
sit frisind, har nu fået sharia-politi på strandene (grupper af unge
muslimer) der generer danskere der bader nøgne på de sjællandske strande og
i det hele taget generer piger der er alene, fordi det er imod islams love.

Islamiseringen har rigtig taget fart
Islamiseringen har rigtig taget fart efter Muhammed-krisen. I kølvandet på
krisen har de politisk korrekte medier taget CKU's forordninger overfor den
Euro-mediterranske aftale til sig (læs mere her) angående at man uafbrudt
skal finde den gode og søde historie om muslimen, så danskerne til sidst kan
integrere sig i det kommende muslimske samfund.

Aldrig har vi set og hørt så meget til muslimerne i TV og radio som nu,
senest DR2's genistreg med at ansætte Asmaa Abdol-Hamid med tørklæde (hijab)
som tv-vært. Et slag i ansigtet på alle de mennesker i Danmark der har
arbejdet for kvinder og mænds ligestilling. En genistreg fordi man nu ikke
tør fjerne hende, sæt nu at det vil ende med et nyt sammenstød med det
menneskefjendske islam. Et sammenstød der vil være uundgåeligt fordi den
samme Asmaa Abdol-Hamid har været en af de første til at klage over
Muhammed-tegningerne, og har dermed selv været skyldig i den krise Danmark
stod overfor.

Fra borgerliste til Folkebevægelse
Summa summarum, alle disse ting er hvad vi kalder en snigende islamisering
af det danske samfund. Vi vil ikke finde os i det, derfor dannede vi i
første omgang Borgerlisten stop islamiseringen af Danmark som stillede op
til byrådsvalget i Aalborg 1 måned før valget. Vi fik 1,2% af stemmerne som
ikke var nok til at få os ind, men godt 1300 stemmer er alligevel en masse
mennesker som har samme holdning som os. Det ansporede os til at omdanne
Borgerlisten Stop islamiseringen af Danmark til en Folkebevægelse mod den
snigende islamisering af vores land.

Nu har vi sat os det mål, at vi ikke stopper før de dele af koranen hvor der
stå at de vantro skal pines og plages og dræbes, bliver forbudt i Danmark.
Dette er ikke en krig mellem civilisationer som nogle påstår, men en krig
mellem en stenalder-religion og den moderne civiliserede verden.

Vi vil ikke i multikulturens hellige navn acceptere et tilbageskridt for
Danmarks folk og land p.gr.a. en bande skræmte politikere.

Er der nogen der ikke kan genkende retorikken som noget de har lært om i
skolens historietimer??????

Oven i købet er den såkaldte "modstandsbevægelse" en forening der ikke
engang opgiver hvem der sidder i dens bestyrelse - osse noget man blandt
andet, ser i nazistiske kredse.

Peter

Fra : Peter Bang

Dato : 20-08-07 17:08

Peter K. Nielsen <glemdet@no.domain> skrev:

Det er egentlig morsom læsning. Specielt ordene om kødeksporten
og det sharia-truede strandliv er berigende.

Godt, at de der helt almindelige og trætte borgere har dannet en
modstandsbevægelse.

Fra : Sten Schou

Dato : 20-08-07 17:17

"Peter K. Nielsen" <glemdet@no.domain> skrev i meddelelsen

> Er der nogen der ikke kan genkende retorikken som noget de har lært om i
> skolens historietimer??????

Hint?......i mine historietimer var det ikke islam der stod højest på
skoleskemaet.

> Oven i købet er den såkaldte "modstandsbevægelse" en forening der ikke
> engang opgiver hvem der sidder i dens bestyrelse - osse noget man blandt
> andet, ser i nazistiske kredse.

jeps...husker da de skulle til at rydde ungdomshuset....alle de stakkels
unge mennesker havde ikke noget fornavn.

Hilsen Sten

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-08-07 07:39

"Peter K. Nielsen" skrev

> d.. Vi anser os selv som den eneste aktive modstandsbevægelse imod islam
> Vi er en sammenslutning af ganske almindelige borgere, der er blevet
> rigtig godt trætte af den snigende islamisering af det danske samfund

Vi anser os selv som den eneste aktive modstandsbevægelse mod jødedommen.
Vi er en sammenslutning af ganske almindelige borgere, der er blevet rigtig
godt trætte af, at de bolsjevistiske jøder spiser børn.

- Jensby

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 17:50

Jan Bang Jensby <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

> [...]
> Vi er en sammenslutning af ganske almindelige borgere, der er blevet rigtig
> godt trætte af, at de bolsjevistiske jøder spiser børn.

Dit indlæg er et godt eksempel på hvorfor dk.politik efterhånden ikke
kan siges at have nogen op uddannende eller oplysende værdi, men er
blevet et tragikomist forum for løgn, fordrejninger, tilsværtning og
platheder.

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-08-07 19:09

"Peder B. Pels"

> [...]
> kan siges at have nogen op uddannende eller oplysende værdi, men er
> blevet et tragikomist forum for løgn, fordrejninger, tilsværtning og

Du kan da ikke for alvor mene, at dette forums sammenrend af småfascistiske
enfoldige elementer på noget tidspunkt har kunnet anses for at være seriøs.

- Jensby

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 21:26

> [...]

> enfoldige elementer på noget tidspunkt har kunnet anses for at være seriøs.

Barnligt. Er det en karekteristisk af dig selv, eller hvad?

Fra : Wilstrup

Dato : 22-08-07 00:01

www.kinagrill.dk -sandheden er ilde hørt, hva'?

Fra : Wilstrup

Dato : 22-08-07 00:00

"Jan Bang Jensby" <janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> skrev i
meddelelsen
> "Peder B. Pels"

> Du kan da ikke for alvor mene, at dette forums sammenrend af
> småfascistiske enfoldige elementer på noget tidspunkt har
> kunnet anses for at være seriøs.

ROTFL - kunne ikke selv have sagt det bedre!

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:40

On Mon, 20 Aug 2007 13:52:01 +0200, "Peter K. Nielsen"
<glemdet@no.domain> wrote:

>"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse

>De kunne nu ellers godt narre mig

hvordan det?

de demonstrer jo netop MOD korannazismen

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 13:02

Kim Frederiksen wrote:

> SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de kalder sig. De opsøger konfrontationen, som er hovedformålet med deres "virke".

Jeg svarede i øvrigt Peter Bjørn Perlsø, og ikke det indlæg han citerer.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:46

On Mon, 20 Aug 2007 14:01:43 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de kalder sig. De opsøger konfrontationen,

igen en løgn

de udøver eller forsøger at udøve deres grundlovssikrede ret til at
forsamles fredeligt under åben himmel, det er der vel ingen
_ordentlige_ mennesker som kan have noget imod?

du skulle hellere bekymre dig om de forbrydere af autonom eller
muhamedansk herkomst som med voldelige midler undergraver lov og ret
her i landet

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:18

@ wrote:

> igen en løgn

At du skriver det er jo efterhånden garanti for det modsatte.

> de udøver eller forsøger at udøve deres grundlovssikrede ret til at
> forsamles fredeligt under åben himmel, det er der vel ingen
> _ordentlige_ mennesker som kan have noget imod?

Man har kun grundlovssikret ret til at demonstrere under åben himmel hvis ikke man truer den offentlige fred. Og det gør SIAD. Det er SIADs målrettet provokerende demonstrationer, og dem alene, der truer freden.

> du skulle hellere bekymre dig om de forbrydere af autonom eller
> muhamedansk herkomst som med voldelige midler undergraver lov og ret
> her i landet

Jeg bekymrer mig i modsætning til de fleste i denne gruppe ikke om særlig meget. Det går jo nok, og problemerne er altså ikke værre end de altid har været.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:25

On Tue, 21 Aug 2007 12:18:14 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>At du skriver det er jo efterhånden garanti for det modsatte.

har du noget som helst bevis for at SIAD har opfordret de autonome til
at begå drabsforsøg?

>Man har kun grundlovssikret ret til at demonstrere under åben himmel hvis ikke man truer
>den offentlige fred. Og det gør SIAD.

igen en løgn

det er ikke SIAD der bruger vold

det er dem som hver gang har været ofre for vold enten fra autome
voldsforbrydere eller muhamedanske voldsforbryder

mener du der er OK at forsøge at dræbe folk man er uenige med?

> Det er SIADs målrettet provokerende demonstrationer, og dem alene, der truer freden.

og igen en løgn

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-07 23:08

@ wrote:
> har du noget som helst bevis for at SIAD har opfordret de autonome til
> at begå drabsforsøg?

For satan.. hvis det var forsøg på drab de efterhånden mange gange de autonome
har vist SIAD og andre nazister hvad de mener om dem, så er det
kraftstejlme utroligt der endnu ikke er nogle der er kommet specielt
alvorligt til skade ik? hvis de autonome virkelig ønskede at slå
SIAD og de andre nazister ihjel, så ville de nok bruge nogle mere
effiktive våben, ikke? TÆNK DIG OM.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:17

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote:

> [...]
> alvorligt til skade ik? hvis de autonome virkelig ønskede at slå
> SIAD og de andre nazister ihjel, så ville de nok bruge nogle mere

Nåja, de stakkels, misforståede autonome er vel bare ude på sjov i
gaden, ikke? Uanset hvad bruge de vold for at nå politiske midler, og
det er definitionen på fascisme. Hyggelige venner du holder dig,
kammerat.

Fra : Konrad

Dato : 22-08-07 02:34

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> det
> kraftstejlme utroligt der endnu ikke er nogle der er kommet specielt

OG logisk nok ville nogle af de autonome af politiet vel være sigtet for
grov vold eller drabsforsøg. Normalt underdriver politiet ikke deres
sigtelser, og de vil næppe være kede af at kunne sigte/knalde nogle af de
mest aggressive autonome efter en hårdere paragraf

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:32

On 21 Aug 2007 22:08:21 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>For satan.. hvis det var forsøg på drab de efterhånden mange gange de autonome
>har vist SIAD og andre nazister hvad de mener om dem,

dine ynkelige forsøg på at bortforklare drabsforsøg ved at påstå at
det er at give udtryk for en mening er da sølle

mener du i ramme alvor at meningstilkendegivelser indbefatter
drabsforsøg?

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 15:38

@ wrote:

> dine ynkelige forsøg på at bortforklare drabsforsøg ved at påstå at
> det er at give udtryk for en mening er da sølle

Dit ynkelige forsøg på at bilde os ind, at SIAD-folk ligefrem er forsøgt *myrdet* klinger hult i fraværet af sigtelser, vidner og andre kilder end dig selv og SIAD's hjemmeside.

Fra : @

Dato : 22-08-07 18:29

On Wed, 22 Aug 2007 16:37:53 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Dit ynkelige forsøg på at bilde os ind, at SIAD-folk ligefrem er forsøgt *myrdet*

smider man fuldt bevist en flaske efter en person er der mulighed for
drab

og du ser ud til at have vanskeligt ved at er kende at det endnu
engang er arvtagerne efter Hitlers brunskjorter de autonome der bruger
vold

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 22-08-07 18:52

"@" skrev

> og du ser ud til at have vanskeligt ved at er kende at det endnu
> engang er arvtagerne efter Hitlers brunskjorter de autonome der bruger
> vold

Og du evner ikke at forstå, at venstreorienterede er det modsatte af
nazister og dermed brunskjorter.

- Jensby

--
"Jeg er uenig i, hvad De siger, men jeg vil forsvare til døden Deres ret til
at sige det"

Fra : @

Dato : 22-08-07 21:00

On Wed, 22 Aug 2007 19:52:26 +0200, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>"@" skrev

>Og du evner ikke at forstå, at venstreorienterede er det modsatte af
>nazister og dermed brunskjorter.

hvem er det der adskillige gange har brugt vold mod nogen de ikke er
enige med

SIAD
eller de autonome

du kender selv svaret

så det er fakta at det er de autonome som har overtaget
brunskjorternes metoder

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-08-07 21:49

> [...]

> "@" skrev

> Og du evner ikke at forstå, at venstreorienterede er det modsatte af

Bullshit! Vel er de ej. Vold er og bliver vold, uanset om det er røde
eller brune meninger (som iøvrigt er ret ens) ligger bag. Og folk der
kvæstes, lemlestes, handicappes eller dæbes er ligeglad med de
holdninger der ligger bag dem.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 22:27

Peder B. Pels wrote:

> [...]
> eller brune meninger (som iøvrigt er ret ens) ligger bag. Og folk der
> kvæstes, lemlestes, handicappes eller dæbes er ligeglad med de

Der er vio for en gangs skyld enige.

Per V.

--
Nu har den sure, gamle mand sørme skrevet en roman til! Læs om den her:
http://home0.inet.tele.dk/perve/skoenlitteratur.htm

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 14:38

On Mon, 20 Aug 2007 13:45:15 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

Siden du reagere som du gør, må jeg altså spørge, er du medlem af SIAD?

--
Rent a troll.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:00

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Siden du reagere som du gør, må jeg altså spørge, er du medlem af SIAD?

Relevans? Skal man ogaå være Katolic for at kunen benægte at den
Katolske Kirke er totalitære, hvilket nogen påsåtr?

Fra : Konrad

Dato : 22-08-07 02:36

Peder B. Pels wrote:

> Relevans? Skal man ogaå være Katolic for at kunen benægte at den
> Katolske Kirke er totalitære, hvilket nogen påsåtr?

Peter skriver frejdigt "at vi i SIAD..", så der er jo ikke så meget at tage
fejl af.

Fra : Jefferson-Friedrich ~

Dato : 20-08-07 14:41

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> wrote in message

> SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

Det har jeg heller ikke indtryk af. Højst lidt dumme da de vælger et navn
til deres forening, som kan udtales "Sig Ad" :)

--
Top 2 over dødsårsager i det 20. århundrede:
1. Sygdom

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-07 15:17

"Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

Aha, javel...

--
Kim Larsen
Socialisme er den eneste troværdige vej frem. Genstart

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 15:33

On Mon, 20 Aug 2007 16:17:07 +0200, Kim Larsen wrote:

> "Kim Frederiksen" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Aha, javel...

Du fornærmede hans nærmeste familie

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:37

<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>SIAD er sgu da ikke nazister, din knaldskalle

på grund af den kroniske argumentmangel tyr venstreorienterede nu som
altid før til tilsvining

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 20-08-07 20:40

On Mon, 20 Aug 2007 21:37:02 +0200, @ wrote:

> på grund af den kroniske argumentmangel tyr venstreorienterede nu som
> altid før til tilsvining

Det er da ikke tilsvining, SIAD opfører sig da som nynazister.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-07 08:07

Ludvig Nielsen wrote:
> Det er da ikke tilsvining, SIAD opfører sig da som nynazister.

Noget kan vi da være enige om :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 21-08-07 11:30

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:13

On 21 Aug 2007 07:06:56 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Noget kan vi da være enige om :)

det hjælper bare ikke meget at være enige om noget der er lodret
forkert

det er jo netop ikke SIAD som har overtaget brunskjorternes metoder

det er de autonome og nogle muhamedanere

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 18:42

On 21 Aug 2007 07:06:56 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Noget kan vi da være enige om :)

HVORDAN opfører nynazister sig...???

Fra : @

Dato : 21-08-07 19:09

On Tue, 21 Aug 2007 19:41:49 +0200, S.A.Thomsen
<s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote:

>HVORDAN opfører nynazister sig...???

de bruger vold mod og udspreder løgne om dem de ikke kan li'

så danmark er vi lige nu befængt med to af slagsen

de autonome nazister

og de muhamedanske korannazister

begge grupper har ved adskillige lejligheder angrebet fredelige
forsamlinger

Fra : @

Dato : 21-08-07 15:56

On Mon, 20 Aug 2007 21:39:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen
"@yahoo DOT dk> wrote:

>Det er da ikke tilsvining, SIAD opfører sig da som nynazister.

forkert

det er ikke på grund af SIAD at det er nødvendigt med politiopbud

dette politiopbud gøres udelukkende nødvendigt fordi brunskjorternes
arvtagere de autonome og nogle muhamedanere ikke kan lade være med at
bruge vold

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 21-08-07 16:13

"@" skrev

> dette politiopbud gøres udelukkende nødvendigt fordi brunskjorternes
> arvtagere de autonome og nogle muhamedanere ikke kan lade være med at
> bruge vold

Undskyld mig; men det forkommer mig mere korrekt at benævne SIAD'erne - der
ophidser til fremmedhad, der ikke er set siden 30'erne -som brunskjorter.

- Jensby

Fra : Martin Larsen

Dato : 21-08-07 16:33

> "@" skrev

> Undskyld mig; men det forkommer mig mere korrekt at benævne SIAD'erne -
> der ophidser til fremmedhad, der ikke er set siden 30'erne -som
> brunskjorter.

Fremmedhad havde vi 1940-45. Især efter folkestrejken i 44.

Vi har endnu ikke nået noget tilnærmelsesvis tilsvarende, selvom invasionen
denne gang er meget mere ondartet.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 21-08-07 18:57

On Tue, 21 Aug 2007 17:13:25 +0200, "Jan Bang Jensby"
<janFJERN@FJERNbang-jensby.dk> wrote:

>"@" skrev

>Undskyld mig; men det forkommer mig mere korrekt at benævne SIAD'erne - der
>ophidser til fremmedhad,

det gør SIAD absolut heller ikke

og du forbigår ganske uelefant den kendsgerning at det IKKE er SIAD
der bruger vold

det gør derimod brunskjorternes arvtagere - de autonome og nogle
muhamedanere

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 06:10

@ wrote:

> det gør SIAD absolut heller ikke

Citat fra "bannerreklame" på siad.dk : "Når Islam får magt. Skal Jorden laves om til et muslimsk slavemarked??"

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 12:58

On Wed, 22 Aug 2007 07:10:06 +0200, Konrad wrote:

> Citat fra "bannerreklame" på siad.dk : "Når Islam får magt. Skal Jorden laves om til et muslimsk slavemarked??"

Nu skal vi jo nok regne med, at det ikke er de største intellekter der er
medlem af den forening, samt deres banner tekster er med garanti skrevet
sidst på dagen, så de er jo nok både trætte og beduggede.

SIAD er ikke andet en nynazister, de er bare ikke "modige" nok til at
indrømme det, de tror det hjælper at pakke det ind.

--
Rent-A-Troll.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 22-08-07 19:37

On Wed, 22 Aug 2007 13:58:19 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> SIAD er ikke andet en nynazister, de er bare ikke "modige" nok til at
> indrømme det, de tror det hjælper at pakke det ind.

Det her er jeg så enig i.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : @

Dato : 22-08-07 21:38

On Wed, 22 Aug 2007 20:37:24 +0200, Bruno Christensen
<news@lpdommer.dk> wrote:

>Det her er jeg så enig i.

nu er det jo så ikke SIAD men de autonome og nogle muhamedanere der
har overtaget nazisternes voldelige metoder

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-08-07 21:51

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk> wrote:

> Det her er jeg så enig i.
>
> --
> Med Venlig Hilsen
> Bruno Christensen

(knalder hovedet i bordet). SUK!

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:43

On Wed, 22 Aug 2007 07:10:06 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Citat fra "bannerreklame" på siad.dk : "Når Islam får magt. Skal Jorden laves om til et muslimsk slavemarked??"

og?

skal det nu være forbudt at fortælle sandheden

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-07 14:37

@ wrote:

> og?
>
> skal det nu være forbudt at fortælle sandheden

Hvem taler om "forbudt"? Du taler udenom igen igen, det sker ret ofte efterhånden - det er naturligvis et eksempel på hvordan SIAD opfordrer til fremmedhad og er gennemsyret af racistisk tankegods. Nu findes der jo mange spændende opfattelser af begrebet "racist", men man er ift enhver definition racist når man forbinder alle muslimer med de ting, som de forbindes med på siad.dk

Fra : @

Dato : 23-08-07 20:26

On Thu, 23 Aug 2007 15:36:50 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Hvem taler om "forbudt"? Du taler udenom igen igen, det sker ret ofte efterhånden
> - det er naturligvis et eksempel på hvordan SIAD opfordrer til fremmedhad

hvor gør de det?

defortæller blot om hvad der vil ske hvis en bestemt ondsindet
ideologi får magten

> og er gennemsyret af racistisk tankegods.

heller ikke, muhamedanere er ike en race

> Nu findes der jo mange spændende opfattelser af begrebet "racist", men man
> er ift enhver definition racist når man forbinder alle muslimer med de ting,
>som de forbindes med på siad.dk

med dit totale ukendskab til muhamedanismen viser du jo blot at du
kører på autopilot

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:44

@ wrote:

> hvor gør de det?

Du er vist glemsom.

> defortæller blot om hvad der vil ske hvis en bestemt ondsindet
> ideologi får magten

Kald det hvad du vil. Det er oppisken til fremmedhad og racevold.

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:22

On Fri, 24 Aug 2007 11:44:16 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Du er vist glemsom.

>Kald det hvad du vil. Det er oppisken til fremmedhad og racevold.

dine helt subjektive vurderinger er altid forkerte

at oplyse folk om at de ikke skal stikke hænderne ind til de store
rovdyr i Zoo,

er det at oppiske et had mod store katte?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 25-08-07 13:25

Konrad, du er jo fuldstændig og komplet debil. SIAD er komplet neutral
hvad angår race. Islam er ikke en race. Kritik af islam er ikke
fremmedhad. SIAD opforer ikke til vold, men opponerer kraftigt imod det.

Tror du virkelig selv på det gylle du fyrer af i bare et sekund?

Fra : Konrad

Dato : 28-08-07 21:56

Peder B. Pels wrote:

> [...]
> hvad angår race. Islam er ikke en race. Kritik af islam er ikke
> fremmedhad. SIAD opforer ikke til vold, men opponerer kraftigt imod

Hvem taler dog om racer? SIAD opfordrer til fremmedhad og udfordrer med
deres demonstrationer og retorik bevidst mennesker der bor i de områder hvor
demonstrationerne finder sted.

Når i går ud i Vollsmose tror jeg faktisk 90% er enige. Danmark skal
naturigvis ikke islamiseres. Men i skaber en konflikt med jeres tendentiøse
demonstreren.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-07 01:16

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når i går ud i Vollsmose tror jeg faktisk 90% er enige. Danmark skal
> naturigvis ikke islamiseres. Men i skaber en konflikt med jeres

Hvad er der galt ved at udfordre folk i et kvarter, dvs at holde af dem og
integrere dem via dansk frisprog

Jeg elsker muslimerne og de autonome på Nørrebro, selvom de ikke elsker
mig - den man elsker , tugter man MED ORD.

Fra : @

Dato : 29-08-07 18:33

On Tue, 28 Aug 2007 22:55:44 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Hvem taler dog om racer? SIAD opfordrer til fremmedhad

du vedbliver med at fremture med løgne,

er det den permanete argumentmangel der igen slår igennem?

> og udfordrer med
>deres demonstrationer og retorik bevidst mennesker der bor i de områder hvor
>demonstrationerne finder sted.

og du fremturer stadig med en gang vås

der er ingen undskyldninger for morderiske angreb på hverken SIAD
eller politiet

at du ikke vil indse at problemet netop ikke er SIAD men derimod
voldelige autonome og mvoldelige muhamedanere

>Når i går ud i Vollsmose tror jeg faktisk 90% er enige.

jamen tro du blot det

du er jo bange for fakta

så vedbliv du blot med at søge trøst i hvad socialister normalt kalder
opium for folket

> Danmark skal
>naturigvis ikke islamiseres. Men i skaber en konflikt med jeres tendentiøse
>demonstreren.

mere vås

SIAD påpeger blot et problem

og netop reaktionerne på SIAD's tilstedeværelse viser jo at SIAD har
100% ret

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 22:50

> [...]

> ophidser til fremmedhad, der ikke er set siden 30'erne -som brunskjorter.

Du er uvidende, eller også lyver du bevidst. Uanset hvad tager du fejl.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:23

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Det er da ikke tilsvining, SIAD opfører sig da som nynazister.

En ting er at du opfører dig som en nar når du plaprer imod rygning på
den kedelige facon du nu gør. Men du har så tåbelig en holdning at SIAD
skulle opfører sig som nynazister, når de eksplicit er ikke-voldelige,
og eksplicit er IMDOnazisme, hvilket også står på deres hjemmeside? Jep
- du er vist en vaskeægte troll.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-08-07 23:34

@ <1@invalid.net> wrote:

> på grund af den kroniske argumentmangel tyr venstreorienterede nu som
> altid før til tilsvining

Ikke kun det, men mange af dem tror desværre at alle dem de er uenig med
er nazister. Mage til sort-hvid tænkning finder man ikke mange andres
steder i vderden, og IH hvor det vidner om en primitiv begrebsverden!

Fra : Per Vadmand

Dato : 23-08-07 08:50

Peder B. Pels wrote:

> [...]
> med er nazister. Mage til sort-hvid tænkning finder man ikke mange
> andres steder i vderden, og IH hvor det vidner om en primitiv

Det gælder såmænd begge veje. Som inkarneret socialdemokrat er det ind
imellem stimulerende at blive beskyldt for at være autonom
samfundsomstyrter, men det sete afhænger jo af jnene, der ser.

Per V.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-08-07 12:49

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse
Peder B. Pels wrote:
> [...]
>
> opfordrer alle til alligevel at møde op, og vise at det ikke kun er i
> kolding, man kaster ting efter nazister.

Jamen bare de bliver ved med at være det, det er ingen her der ønsker at se
de danske nazister ta skeen i den anden hånd og slå igen. Tænk hvis de
begyndt at overfalde voldelige autonome, eller indvandrer bander. Næeh lad
os holde det som det er et lille og fredeligt Danmark.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 13:09

Poul Nielsen wrote:
> [...]
> at se de danske nazister ta skeen i den anden hånd og slå igen. Tænk
> hvis de begyndt at overfalde voldelige autonome, eller indvandrer

Ja - Tænk hvis de begyndte at skyde efter folk der ligner indvandrere i Århus???

>Næeh lad os holde det som det er et lille og fredeligt
> Danmark.

Ja. Nazisterne er jo "gode" nok, når de holder møder for sig selv, laver bøffer på nazigrillen, fabrikererer hjemmesider og musik og endda når de forsøger at hverve medlemmer. Det er deres gode ret, i et demokrati som det danske.

Men de skal altså ikke regne med sympati, når de går ud i virkeligheden og konfronterer dem de hader så inderligt vis-a-vis. Så ligger de jo som de har redt.

Helt nøjagtigt som de færreste jo ynker når stenkastende autonome får en hård medfart af politiet. De kunne jo bare have ladet værre.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-08-07 14:44

Poul Nielsen wrote:
> [...]

Helt nøjagtigt som de færreste jo ynker når stenkastende autonome får en
hård medfart af politiet. De kunne jo bare have ladet værre.

Jamen hvem er jeg til at være uenig med dig i dette??. Jeg ku ikke ha sagt
det bedre selv.

Fra : Jefferson-Friedrich ~

Dato : 20-08-07 12:55

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message

> Nazisterne elsker at agere ofre.

Ligesom Rikke Hvilshøj og hendes børn, der ifølge dig fortjente en huskekage
i form af mordbrand?

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 13:16

Jefferson-Friedrich Volker Benjamin Graf von Pfeil und Klein-Ellguth
wrote:
> "Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message

> Ligesom Rikke Hvilshøj og hendes børn, der ifølge dig fortjente en
> huskekage i form af mordbrand?

Jeg svarede, forelagt nogle mulige teoretiske gerningsmænd : "Tja - der er ikke mange her i DK der i den grad har gjort sig fortjent til en "huskekage" som Hvilshøj, så bredden for mulige gerningsmænd er jo noget nær uudtømmelig"

Hun har lagt sig ud med begge fløje og er forhadt på begge sider - det er sådan det skal forståes. Man kan ikke entydigt pege nogen ud som gruppe, og sige "her kan gerningsmanden findes".

I øvrigt er det vist 3 gang du under et eller andet pseudonym popper op med denne "oplysning". Hvor interessant kan det i grunden være?

Fra : Jefferson-Friedrich ~

Dato : 20-08-07 13:41

> I øvrigt er det vist 3 gang du under et eller andet pseudonym popper op
> med denne
> "oplysning". Hvor interessant kan det i grunden være?

Så længe du bliver ved med at forsvare/negligere vold som politisk værktøj i
kampen for de røde idealer er det da interessant at trække det mest smagløse
(fordi det involverede uskyldige børn) eksempel frem.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 14:03

wrote:
> "Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message

> Så længe du bliver ved med at forsvare/negligere vold som politisk
> værktøj i kampen for de røde idealer

Hvornår dælen har jeg gjort det? At sige, at det er nynazisternes egen skyld - at selv nazisterne opsøger konfrontationen, og at konfrontationen er hovedformålet - er jo ikke det samme som at frikende de autonome. Der skal to til en tango.

> er det da interessant at trække
> det mest smagløse (fordi det involverede uskyldige børn) eksempel
> frem.

Det er helt klart smagløst at mene, at et angreb på en folkevalgt politiker er i orden - uanset hvem det er. At man ikke selv mener det er i orden, er ikke det samme som at man ikke kan gennemskue, at antallet af folk der kan have et horn i siden på en bestemt politiker er temmelig stort, splittet op i forskellige grupper. Mange har været utroligt "glade" for attentatet fordi "røde" anses for at stå bag, men mon det nu også holder helt? Look for the money, eller hvad man siger i USA. Hvem har i grunden haft interesse i det?

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:55

On Mon, 20 Aug 2007 15:03:28 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Hvornår dælen har jeg gjort det? At sige, at det er nynazisternes egen skyld - at selv nazisterne opsøger konfrontationen, og at konfrontationen er hovedformålet - er jo ikke det samme som at frikende de autonome. Der skal to til en tango.

dermed siger du jo også at JH og hans venner fra Greve eller SIAD selv
er medskyldige når de autonome voldsforbrydere angriber dem

demed undskylder/udjævner/bagatelliserer du jo de som er ene om at
være forbryderne nemlig de autonome

>Det er helt klart smagløst at mene, at et angreb på en folkevalgt politiker er i orden
> - uanset hvem det er. At man ikke selv mener det er i orden

men alligevel skrev du at hun havde fortjent "en huskekage"

at mene at børn skal indebrænde er direkte ondt Konrad

skam dig

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:36

Det er sgu godt set, @!

> demed undskylder/udjævner/bagatelliserer du jo de som er ene om at
> være forbryderne nemlig de autonome

Jeg gør ingen af delene - det er stik modsat. Jeg tildeler nemlig ikke nogen et hovedansvar, i modsætning til dig og andre, der jo alene placerer ansvaret hos de autonome.

> men alligevel skrev du at hun havde fortjent "en huskekage"
>
> at mene at børn skal indebrænde er direkte ondt Konrad
>
> skam dig

Ja det er godt. Prøv at komme videre. Jeg tror de fleste der kender mig ved, at hvis jeg virkelig mente at nogen fortjente et eller andet, så skrev jeg det også lidt mere direkte.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:27

On Tue, 21 Aug 2007 12:35:59 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Det er sgu godt set, @!

>Jeg gør ingen af delene

nej du undlader let og elefant at tage stilling til om det er i orden
at forsøge at dræbe fredelige folk på offentlig vej

eller med magt tiltvinge sig adgang til et lukket møde for at angribe
mødedeltagerne

godt

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:46

@ wrote:

> nej du undlader let og elefant at tage stilling til om det er i orden
> at forsøge at dræbe fredelige folk på offentlig vej

Det er der jo ingen der mener der er i orden. Hvorfor skal jeg tage stilling til fiktive hændelser?

> eller med magt tiltvinge sig adgang til et lukket møde for at angribe
> mødedeltagerne

Det er ulovligt, og det har jeg skam allerede kritiseret.

> godt

Citatfusker og quotefucker er du nu også. Jaja.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-08-07 14:50

wrote:
> [...]

ikke mange her i DK der i den grad har gjort sig fortjent til en "huskekage"
som Hvilshøj, så bredden for mulige gerningsmænd er jo noget nær

Har du skrevet "gjort sig fortjent til en "huskekage" Det er en minister du
taler om her. Hun udfører det hverv/politik som det parlamentariske flertal
i Danmark har besluttet i det danske folketing. Og du har sympati for de der
vil brænde hendes børn ihjel. Nu må jeg tro at Konrad har det dårligt og
trænger til psykiatrisk hjælp. Hold kæft hvor du dog sørgelig mand.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 16:03

Poul Nielsen wrote:

> Har du skrevet "gjort sig fortjent til en "huskekage" Det er en
> minister du taler om her.

Jeg har skrevet fuldkommen ordret det citerede.

>Hun udfører det hverv/politik som det
> parlamentariske flertal i Danmark har besluttet i det danske
> folketing.

Ja.

>Og du har sympati for de der vil brænde hendes børn ihjel.

Nej.

> Nu må jeg tro at Konrad har det dårligt og trænger til psykiatrisk
> hjælp. Hold kæft hvor du dog sørgelig mand.

Det bliver naturligvis misforstået - selvfølgelig meningen med at bringe det på banen igen og igen.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 20-08-07 17:39

> [...]

> hjælp. Hold kæft hvor du dog sørgelig mand.

Det bliver naturligvis misforstået - selvfølgelig meningen med at bringe det

Såvidt jeg kan læse har Konrad endnu engang demonstreret at han taler med to
tunger, alt den stund at han har begået en brøler ved at tale over sig. Hvad
er det man siger "at det hjertet er fyldt med løber munden over med. Der er
vist ikke meget at misforstå her.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:24

Poul Nielsen wrote:

> [...]
> over sig. Hvad er det man siger "at det hjertet er fyldt med løber
> munden over med. Der er vist ikke meget at misforstå her.

Bla bla bla. Folk kan da mene hvad de vil. Jeg er ikke ansvarlig for samtlige tåbelige fortolkninger af mine skriverier.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:08

Poul Nielsen <aslan@tdc.dk> wrote:

> [...]
> er det man siger "at det hjertet er fyldt med løber munden over med. Der er

Det er kun de dybt syge mennesker der formår at lyve overfor sig selv.
Konrads holdninger, bl.a. DDR-apologi og voldsforherligelse er syge, men
han er ikke selv syg nok til at han ikke ved at han er ude på et
skråplan.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-07 12:51

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message
> Nazisterne elsker at agere ofre.

Læste du ikke det var en moddemo mod SIAD ? de er sq da ikke nazister,
jøsses...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 13:10

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message
>
> Læste du ikke det var en moddemo mod SIAD ? de er sq da ikke nazister,
> jøsses...

De er nazister i lige så høj grad som autonome er "røde".

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-07 19:58

Nemlig.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:47

du er slet ike på højde med Wilstrup

du må se at strenge dig an

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:39

On Mon, 20 Aug 2007 13:51:10 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> wrote in message
>
>Læste du ikke det var en moddemo mod SIAD ? de er sq da ikke nazister,
>jøsses...

Wilstrup trues nu af både Brander og Konrad

men jeg satser på Wilstrup ingen - absolut ingen kan nå ned på hans
lavder

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:13

@ <1@invalid.net> wrote:

> Wilstrup trues nu af både Brander og Konrad
>
> men jeg satser på Wilstrup ingen - absolut ingen kan nå ned på hans
> lavder

Man kommer unægteligt til at tvivle på demokratiet, når man husker at
disse eksempler på syge mennesker også har stemmeret.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 08:56

Peder B. Pels wrote:

> Man kommer unægteligt til at tvivle på demokratiet, når man husker at
> disse eksempler på syge mennesker også har stemmeret.

Jeg er da lykkelig for, at demokratiet giver folk som dig mulighed for at få
afløb for jeres syge fantasier på usenet, så I ikke går og brænder inde med
det og måske bliver voldelige.

Per V

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 22-08-07 13:00

On Wed, 22 Aug 2007 09:56:25 +0200, Per Vadmand wrote:

> Jeg er da lykkelig for, at demokratiet giver folk som dig mulighed for at få
> afløb for jeres syge fantasier på usenet, så I ikke går og brænder inde med
> det og måske bliver voldelige.

Kunne vi ikke lokker de der autognome til at bruge usenet, så ville der jo
ifølge din logik blive færre stenkast og bilafbrændinger.

--
Rent-A-Troll.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:36

On Mon, 20 Aug 2007 13:43:23 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Nazisterne elsker at agere ofre.

udokumenteret vås

det var ikke JH som inviterede de autonome voldsforbrydere til Kolding

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:36

@ wrote:

> udokumenteret vås
>
> det var ikke JH som inviterede de autonome voldsforbrydere til Kolding

Kolding inviterede heller ikke JH.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:27

heller ikke nødvendigt

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-08-07 23:09

@ wrote:
> heller ikke nødvendigt

Lige som det heller ikke er nødvendigt at invitere mod-demonstranter når
man er så debile som Jonni og co.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:33

On 21 Aug 2007 22:09:05 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Lige som det heller ikke er nødvendigt at invitere mod-demonstranter når
>man er så debile som Jonni og co.

du bliver ved med dine løgne

dem du kalder moddemonstranter er og bliver voldsforbrydere

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-08-07 23:22

@ <1@invalid.net> wrote:

> du bliver ved med dine løgne
>
> dem du kalder moddemonstranter er og bliver voldsforbrydere

Skal vi ikek hjem og demonstrere hso Hans Jørgensen? Så kan det måske
være at han fatter hvad det er for metoder han støtter.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 23:34

@ <1@invalid.net> wrote:

> heller ikke nødvendigt

Dk.politik har heller ikke inviteret Konrad, med andre ord - skrid
Konrad. Udfra dine egne argumentationspræmisser, vel at mærke.

Fra : Konrad

Dato : 22-08-07 03:02

Det er nu @ der forfægter dette synspunkt.

Fra : Jefferson-Friedrich ~

Dato : 20-08-07 12:56

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> De røde elsker vold. Suk.

Det har nok noget at gøre med, at hvad man ikke har i munden (i form af
argumenter) må man kompensere for på anden vis.

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-07 15:16

"Jefferson-Friedrich Volker Benjamin Graf von Pfeil und Klein-Ellguth" greb
> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

> Det har nok noget at gøre med, at hvad man ikke har i munden (i form
> af argumenter) må man kompensere for på anden vis.

Ja det så man da nazister blev anholdt i Kolding.

Fra : @

Dato : 20-08-07 21:09

On Mon, 20 Aug 2007 16:16:25 +0200, "Kim Larsen" <kl2607@gmail.com>
wrote:

>"Jefferson-Friedrich Volker Benjamin Graf von Pfeil und Klein-Ellguth" greb
>fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

>Ja det så man da nazister blev anholdt i Kolding.

næ det ser man mange gange hvert år når autonome angriber fredelige
mennesker

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-07 22:36

> næ det ser man mange gange hvert år når autonome angriber fredelige
> mennesker

Samt når nazister bliver anholdt for vold...

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:41

On Mon, 20 Aug 2007 13:56:07 +0200, "Jefferson-Friedrich Volker
Benjamin Graf von Pfeil und Klein-Ellguth" <jeff@kongehuset.dk> wrote:

>"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> wrote in message

>Det har nok noget at gøre med, at hvad man ikke har i munden (i form af
>argumenter) må man kompensere for på anden vis.

har du nogensinde læst noget som bare lignede et argument fra en af de
rettroende?

Fra : Kim Larsen

Dato : 20-08-07 15:14

"Peder B. Pels" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> De røde elsker vold. Suk.

Jeg elsker ikke vold, så luk røven, din nar !

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 15:32

Kim Larsen wrote:
> "Peder B. Pels" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Jeg elsker ikke vold, så luk røven, din nar !

Rolig nu. Perlsø har nok det røde.

Fra : Tony

Dato : 20-08-07 16:11

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> "Peder B. Pels" greb fat i sit tastatur og skrev følgende indlæg

> Jeg elsker ikke vold, så luk røven, din nar !

men alligevel sympatiserer du med dine autonome voldspsykopatiske
socialistvenner,- så luk du selv røven, din klaphat,- hvis du er i stand til
det.

Tony

Fra : Pjensen73

Dato : 20-08-07 19:06

Den Mon, 20 Aug 2007 14:01:43 +0200 skrev Konrad:

> Jeg er da bedøvende ligeglad med hvad de kalder sig. De opsøger konfrontationen, som er hovedformålet med deres "virke".
>
> Jeg svarede i øvrigt Peter Bjørn Perlsø, og ikke det indlæg han citerer.

De opsøger sgu da ikke konfrontationer. Det er de autonome som opsøger
det, ved ikke at lade SIAD demonstrer i fred.

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:14

Pjensen73 wrote:

> De opsøger sgu da ikke konfrontationer. Det er de autonome som opsøger
> det, ved ikke at lade SIAD demonstrer i fred.

Jeg kan altså ikke ynke SIAD, når de går ud og vil demonstrere i Vollsmose eller på Blågårds Plads. Du kan mene om det hvad du vil - hvis man stiller sig op i et boligkvarter og mere eller mindre råber "Ud! Vi vil ikke have jer, tag hjem", så kommer der naturligvis en modreaktion. Og det er jo præcis den konfrontation SIAD vil opnå. Så kan de med krokodilletårer i øjnene bagefter gå ud og spille små uskyldigheder : Se, man må ikke engang demonstrere i Danmark længere bla bla bla.

Næh, kritisabel er først truslerne imod Valby Medborgerhus, men det er en helt anden historie. SIAD skal da naturligvis have lov til at holde lukkede møder hvor de ikke generer nogen som helst.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:21

On Tue, 21 Aug 2007 12:14:10 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

> [...]
> råber "Ud! Vi vil ikke have jer, tag hjem", så kommer der naturligvis en modreaktion.

det du kalder en modreaktion er det der retteligen kaldes drabsforsøg

går du ind for den slags metoder?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 21:30

@ <1@invalid.net> wrote:

> det du kalder en modreaktion er det der retteligen kaldes drabsforsøg
>

> går du ind for den slags metoder?

Han gør sig ihvertfald for apolet for dem, ved at antyde at vi i SIAD
har fortjet at blive kvæstede eller slået ihjel. Men jeg er ikke
overrasket. Vi har jo ikke de Rette Holdninger.

Fra : Per Vadmand

Dato : 21-08-07 21:49

Peder B. Pels wrote:

> Han gør sig ihvertfald for apolet for dem, ved at antyde at vi i SIAD
> har fortjet at blive kvæstede eller slået ihjel. Men jeg er ikke
> overrasket. Vi har jo ikke de Rette Holdninger.

Snarere ret ubegavede holdninger - men det er jo heldiogvis strafbart.

Alene at kalde foreningen "Stop islamiseringen af Danmark" er ret ubegavet,
al den stund "islamiseringen" kun findes i jeres fantasi.

Per V.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 22:39

Per Vadmand <perve@post.tele.dk> wrote:

> Snarere ret ubegavede holdninger - men det er jo heldiogvis strafbart.

Heldigvis?

> Alene at kalde foreningen "Stop islamiseringen af Danmark" er ret ubegavet,
> al den stund "islamiseringen" kun findes i jeres fantasi.

Vi ved godt at du har skyklapper på, Per.

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 08:54

Peder B. Pels wrote:

> Heldigvis?

Beklager. Der var smuttet et "ikke." Jeg synes, det er helt fint, at det
ikke er strafbart at være dum.

> Vi ved godt at du har skyklapper på, Per.

Vi ved godt, du er paranoid, Peter.

Per V.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:20

On Tue, 21 Aug 2007 22:48:43 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Snarere ret ubegavede holdninger - men det er jo heldiogvis strafbart.

hvorfor er du så ikke i fængsel?

>Alene at kalde foreningen "Stop islamiseringen af Danmark" er ret ubegavet,
>al den stund "islamiseringen" kun findes i jeres fantasi.

endnu en faktafornægter

Fra : Peder B. Pels

Dato : 22-08-07 21:31

@ <1@invalid.net> wrote:

> hvorfor er du så ikke i fængsel?

Ja, det tænkte jeg også. Den kære Vadmand har vist ikek tænkt så mange
træk frem at han har fattet at han selv med tiden vil blive ramt af sin
egen "gode ide".

Fra : Per Vadmand

Dato : 22-08-07 22:27

Peder B. Pels wrote:

> Ja, det tænkte jeg også. Den kære Vadmand har vist ikek tænkt så mange
> træk frem at han har fattet at han selv med tiden vil blive ramt af
> sin egen "gode ide".

Som sagt var der røget et "ikke" ud af ovennævnte sætning. Det har jeg
efterhånden gjort opmærksom på nogle gange, men det er åbenbart ikke trængt
ind ...

Så én gang til for prins Pels: Jeg har det fint med, at dumhed IKKE er
strafbart - det ville også give alt for få at diskutere med her i
dk.politik.

Per V.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:33

On Mon, 20 Aug 2007 13:26:07 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

> [...]
>opfordrer alle til alligevel at møde op, og vise at det ikke kun er i
>kolding, man kaster ting efter nazister.

og løgn

SIAD har aldrig været socialistisk eller national- ditto

man ser derimod en tydelig lighed mellem de autonome og en vis bande i
brune skjorter i 30'ernes Tyskland metoderne er de samme

løgne om og brug af vold mod dem man ikke kan li'

så de autonome må jo være nutidens SturmAbteilung

Fra : Frank

Dato : 20-08-07 20:34

Hej

> Der er endnu ikke arrangerert nogen officiel moddemonstration, men jeg
> opfordrer alle til alligevel at møde op, og vise at det ikke kun er i
> kolding, man kaster ting efter nazister.

Dybt, dybt tåbeligt.

Ikke alene viser han sin mangel på forståelse for hvordan et demokrati
virker, men han giver også SIAD en opmærksomhed de ikke fortjener.

SIAD skal have lov og ret til at gennemfører deres demonstrationer hvor og
hvornår de vil uden af det skal være nødvendigt med massiv
politibeskyttelse. Alt andet er en trussel mod demokratiet.

Mvh
Frank

Fra : Pjensen73

Dato : 21-08-07 17:59

Den Tue, 21 Aug 2007 12:14:10 +0200 skrev Konrad:

> Jeg kan altså ikke ynke SIAD, når de går ud og vil demonstrere i Vollsmose eller på Blågårds Plads. Du kan mene om det hvad du vil - hvis man stiller sig op i et boligkvarter og mere eller mindre råber "Ud! Vi vil ikke have jer, tag hjem", så kommer der naturligvis en modreaktion. Og det er jo præcis den konfrontation SIAD vil opnå. Så kan de med krokodilletårer i øjnene bagefter gå ud og spille små uskyldigheder : Se, man må ikke engang demonstrere i Danmark længere bla bla bla.

Jamen, de har da ret til at demonstrerer i vollsmose, ligesom autonome har
ret til at demonstrere i Greve mod nazistmen, UDEN at blive overfaldet af
deres politiske modstandere.

> Næh, kritisabel er først truslerne imod Valby Medborgerhus, men det er en helt anden historie. SIAD skal da naturligvis have lov til at holde lukkede møder hvor de ikke generer nogen som helst.

Og her var det foran Belgisk ambassade.

Fra : Konrad

Dato : 22-08-07 02:59

Pjensen73 wrote:

> Jamen, de har da ret til at demonstrerer i vollsmose, ligesom
> autonome har ret til at demonstrere i Greve mod nazistmen, UDEN at
> blive overfaldet af deres politiske modstandere.

Man må hverken angribe demonstrationer og man må kan ikke få tilladelse til
at demonstrere hvis der er fare for den offentlige fred. Politiet forsøger
at håndhæve begge dele - ulovlig moddemonstration og den lovlige
demonstrations gennemførelse. De anholder de autonome, og forsøger at få
demonstrationer gennemført. I Kolding gjorde man jo alt (det var så
nazisterne) i Vollsmose tilbød man at flytte demonstrationen. SIAD er så
endt med sorteper nogle gange.

Jeg tror de autonome ville ende med sorteper i Greve (ved så ikke lige
hvilken episode du tænker på), hvis de var 25, og der kom 5 busser kørende
fra Tyskland fyldt op med kampklare skinheads.

> Og her var det foran Belgisk ambassade.

Det var efter demonstrationen var opløst og folk var på vej hjem, ifølge
SIAD. Men det gør det jo ikke bedre. Det virker mærkeligt der ikke er nogen
vidner og at historien ikke er bragt andre steder. Der må da have været
reportere, om ikke andet typer fra Local Eyes.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:40

On Wed, 22 Aug 2007 03:58:34 +0200, "Konrad"

vrøvl

læs grundlovens paragraf 79

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:41

@ wrote:

> vrøvl
>
> læs grundlovens paragraf 79

Gør det selv. Læs politiets begrundelser for at forbyde f.eks SIAD-demostrationen, eller omlokalisere den.

Du er trættende og meget tæt på troll-stadiet. Du kører blot i ring og enten ikke fatter noget, eller ikke vil fatte noget. Du bliver bare ved og ved og ved og ved med det samme indholdsløse enstavelses-præk. Man kan jo vitterligt med dig skrive én ting, hvorefter du 3 indlæg nede tager denne ting til dig, og så pludselig spørger som om man skulle være imod, og diskutere, det man selv skrev 3 indlæg tidligere.

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:21

On Fri, 24 Aug 2007 11:40:45 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Gør det selv.

har politiet nogensinde påstået at SIAD's medlemmer har udgjort en
fare for den offentlige sikkerthed?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 14:29

@ wrote:

> har politiet nogensinde påstået at SIAD's medlemmer har udgjort en
> fare for den offentlige sikkerthed?

Hvorfor læser du ikke bare politiets begrundelser i stedet for at spørge mig? Prøv nu at forhold til emnet i stedet for at skifte emne hver gang du konfronteres med et argument.

Fra : @

Dato : 25-08-07 16:04

On Fri, 24 Aug 2007 15:29:07 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Hvorfor

læs grundlovens paragraf 79

og prøv så lige at forklare hvordan man kan forbyde SIAD's medlemmer i
at forsamle sig efter den paragraf?

Fra : Peder B. Pels

Dato : 25-08-07 16:10

@ <1@invalid.net> wrote:

> læs grundlovens paragraf 79
>
> og prøv så lige at forklare hvordan man kan forbyde SIAD's medlemmer i
> at forsamle sig efter den paragraf?

Fordi SIAD's medlemmer har de forkerte holdninger, og Konrad & slænget
har de rigtige. Derfor.

Fra : Pjensen73

Dato : 25-08-07 16:59

Den Sat, 25 Aug 2007 17:10:29 +0200 skrev Peder B. Pels:

> Fordi SIAD's medlemmer har de forkerte holdninger, og Konrad & slænget
> har de rigtige. Derfor.

Ja, sådan er det jo desværre blevet i et "demokratisk" land som Danmark.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 25-08-07 17:42

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> Ja, sådan er det jo desværre blevet i et "demokratisk" land som Danmark.

Demokrati er ingen garant for at folk har respekt for hinandens
holdninger.

Fra : @

Dato : 25-08-07 19:49

On Sat, 25 Aug 2007 18:41:37 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>Demokrati er ingen garant for at folk har respekt for hinandens
>holdninger.

næ,
men visse (røde) skribenters indlæg viser desværre at de ikke er
tilhængere af demokrati,

da de forkuserer mere på at f.eks. SIAD forsamler sig fredeligt under
åben himmel end på at en bande autonome eller muhamedanske
voldsforbrydere overfalder dem

Fra : Peder B. Pels

Dato : 25-08-07 20:01

@ <1@invalid.net> wrote:

> [...]
>
> da de forkuserer mere på at f.eks. SIAD forsamler sig fredeligt under
> åben himmel end på at en bande autonome eller muhamedanske

Ja, i de rødes optik må det at blive overfaldet af voldsforbrydere
således være at man SELV er en trussel mod freden. Utroligt, men sandt.

Fra : Per Vadmand

Dato : 25-08-07 22:27

Peder B. Pels wrote:

> Demokrati er ingen garant for at folk har respekt for hinandens
> holdninger.

Det er ikke alle holdninger, der er respekt værd. I et demokrati tillader
man alle holdninger, men det kræves ikke, at man respekterer dem.

Per V.

Fra : @

Dato : 25-08-07 23:06

On Sat, 25 Aug 2007 23:27:02 +0200, "Per Vadmand" <perve@post.tele.dk>
wrote:

>Det er ikke alle holdninger, der er respekt værd. I et demokrati tillader
>man alle holdninger, men det kræves ikke, at man respekterer dem.

blot ser det ud til at brunskjorternes arvtagere de autonome og
muhamedanske voldsforbrydere ikke deler det synspunkt

Fra : Konrad

Dato : 28-08-07 21:50

Per Vadmand wrote:

> Det er ikke alle holdninger, der er respekt værd. I et demokrati
> tillader man alle holdninger, men det kræves ikke, at man respekterer
> dem.

Og vi kan med 100% sikkerhed udlede, at hvis Peter Perlsø og ligesindede
kommer til magten, så findes der intet råderum for en fri debat. Man
beklager sig jo over demokratiet, og den frihed det giver.

Fra : @

Dato : 29-08-07 18:28

On Tue, 28 Aug 2007 22:50:12 +0200, "Konrad"
> [...]

>kommer til magten, så findes der intet råderum for en fri debat. Man
>beklager sig jo over demokratiet, og den frihed det giver.

du tager igen en gang fejl

nu er det jo netop kendetegnende for socialistiske lande at cencuren
råder

lige modsat kapitalistiske lande i vesteuropa og USA

Fra : Peder B. Pels

Dato : 29-08-07 19:23

@ <1@invalid.net> wrote:

> du tager igen en gang fejl
>
> nu er det jo netop kendetegnende for socialistiske lande at cencuren
> råder
>

> lige modsat kapitalistiske lande i vesteuropa og USA

Ja, kig på Chavez's Venezuela - der betyde den "demokraitske socialisme"
at en af regimets uønskede TVstation blev lukket. UPS!