D: Vi står fast på vores danske værdier
Fra : /Peter

Dato : 19-08-07 18:51

Dansk Folkeparti lancerer mandag en seks uger lang landsdækkende outdoor
kampagne med temaet: Vi står fast på vores danske værdier. Kampagnen
sætter fokus på seks danske kerneværdier: solidaritet, ligeværd, flid,
tolerance, frisind, ytringsfrihed og endelig, at stram udlændingepolitik
er forudsætningen for ægte velfærd.

- Dansk Folkeparti mener, at de danske værdier er under pres. Både fordi
mange politikere ikke tør tage værdierne højtideligt nok, og fordi folk
udefra med retssager, brand, løgne og trusler prøver at tvinge os til at
tie, når vi burde tale - eller tegne... Derfor kører partiet de kommende
seks uger en landsdækkende kampagne, hvor vi prøver at sætte fokus på
nogle af de gode, danske værdier, som vi alle bør værne om, siger
pressechef Søren Søndergaard.

Pressechefen tilføjer, at kampagnen lægger sig i hælene på partiets
seneste tre store kampagner med budskaber om "stram udlændingepolitik og
ægte velfærd", hvor Dansk Folkeparti ønskede at gøre opmærksom på, at
den megen snak om velfærd ikke giver mening, hvis ikke man sikrer og
fastholder en stram kurs i udlændingepolitikken. Temaet for Dansk
Folkepartis Årsmøde, der finder sted midt i september, er netop "Danske
Værdier".

Link:
http://danskfolkeparti.dk/sw/frontend/newsletterpreview.asp?id=890&template_id=13&mbid=19123

Typisk danskle værdier:
Solidaritet, ligeværd, flid, tolerance, frisind, ytringsfrihed

eller i hvertfal værdier der er værd at kæmpe for.

Hvad er lige de muhamedanske værdier:
Undertrykkelse, dumhed, ensretning, livet efter døden,
legemesbeskadigelse...

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-08-07 20:02

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> eller i hvertfal værdier der er værd at kæmpe for.
>
> Hvad er lige de muhamedanske værdier:
> Undertrykkelse, dumhed, ensretning, livet efter døden,

Det er på høje tid DF kommer på banen med danske værdier, er for en
størrelse.
Jeg går personlig ind for Danmark som muhamedaner fri område.
Jeg har ikke forståelse for der er folk herinde der mener 3. verdens fremmed
skal være medejer af Danmark.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 20:24

Kurt H. Nedergaard wrote:

> Det er på høje tid DF kommer på banen med danske værdier, er for en
> størrelse.
> Jeg går personlig ind for Danmark som muhamedaner fri område.

Du er altså uenig med DF, der jo kun taler om stram udlændingepolitik.

> Jeg har ikke forståelse for der er folk herinde der mener 3. verdens
> fremmed skal være medejer af Danmark.

Som ikke-DF'er rummer "værdierne" enorm (antagelig) ufrivillig ironi :
Ligeværd, solidaritet, frisind og ytringsfrihed er bestemt ikke "værdier"
som kan rummes af Dansk Folkeparti selv.

DF kunne passende starte med ikke at ekskludere medlemmer, behandle
medlemmer lige og håndhæve ytringsfriheden ved ikke at give medlemmerne
mundkurv på.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-08-07 21:13

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> DF kunne passende starte med ikke at ekskludere medlemmer, behandle
> medlemmer lige og håndhæve ytringsfriheden ved ikke at give medlemmerne

Jeg er aldeles ikke uenig med Dansk Folkeparti, jeg går ind for Danmark som
muhamedaner fri.
Jeg forstår ikke der er folk herinde der mener 3. verdens fremmede skal være
medejer af Danmark.
Det er ligegyldig hvilken forening man har, er der visse regler der skal
overholdes, vil man ikke det - og ikke gå er der eksklusion til bage.

Fra : vvv

Dato : 19-08-07 21:48

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> muhamedaner fri.
> til bage.

Du kunne starte med at værne om det danske sprog, og spare på dine
mellemrum.

vv

------/´ ¯/)
-------/--/
------/--/
-----/´¯/'--'/´¯`·_
----/'/--/--/---/¨¯\
----('(---- ¯~/'--')
---\-----'---/
----'\'----_-·´
----\-----(
-----\-----\?
Normalize this!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:27

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> wrote in message
> Det er ligegyldig hvilken forening man har, er der visse regler der
> skal overholdes, vil man ikke det - og ikke gå er der eksklusion til
> bage.

100% enig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 22:41

Kurt H. Nedergaard wrote:

> Jeg er aldeles ikke uenig med Dansk Folkeparti, jeg går ind for
> Danmark som muhamedaner fri.

Med mindre DF har hemmelige partiprogrammer har de aldrig sagt, at Danmark
skal være muhamedanerfri. Tværtimod ekskluderer de de medlemmer, som er af
denne opfattelse (som nævnt)

> Jeg forstår ikke der er folk herinde der mener 3. verdens fremmede
> skal være medejer af Danmark.

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvem det er du har i tankerne.

> Det er ligegyldig hvilken forening man har, er der visse regler der
> skal overholdes, vil man ikke det - og ikke gå er der eksklusion til
> bage.

De fleste partiforeninger er demokratisk opbygget. DF udmærker sig som den
eneste ved ikke at være det - kun DNSB og muligvis komunisterne har
alternative foreningsmodeller som DF's.

Nogle få eksempler på DF-demokrati, og ikke mindst dine forestillinger om
"muhamedanerfrit" Danmark (der er masser af yderligere eksempler - DF har jo
ekskluderet i snesevis)

* A.C Winther (samt 8 andre), ekskluderet fordi han var enig i, at der var
for meget topstyring i DF
* Vagn Cristensen, ekskluderet fordi han i et læserbrev ønskede mere åbenhed
* Mogens Søndergaard, ekskluderet for at kalde partiet topstyret
* Per Christensen, ekskluderet for at ønske mere åbenhed
* 8 lokalformænd ekskluderes, fordi de er åbne for Dansk Front medlemmer
* Dan Jochumsen ekskluderet, fordi han blev sat i forbindelse med Dansk
Front
* Per Hovgaard, ekskluderet fordi han ikke ville sende alle læserbreve til
godkendelse
* 10 medlemmer af DFU ekskluderet, fordi de sympatiserede med Dansk Front
* MF Mogens Andresen ekskluderes, fordi han ønsker mere demokrati
* Freddy Hansen ekskluderes, fordi han kritiserer DF's ledelsesstil

og

* Erik Bengtsen, eklsuderes fordi han bla siger : "Selv om Mustafa er nok så
flink, bliver han aldrig dansk"

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:27

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Du er altså uenig med DF, der jo kun taler om stram udlændingepolitik.

Sludder, men det er vel det eneste du forstår af det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 22:42

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Sludder, men det er vel det eneste du forstår af det.

DF har altså en helt anden politik, end den de siger de står for?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:57

> DF har altså en helt anden politik, end den de siger de står for?

Du har kun hørt til DF på indvandrer politikken ? jeg har nu hørt meget om
mange af deres andre meninger.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 23:10

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Du har kun hørt til DF på indvandrer politikken ? jeg har nu hørt
> meget om mange af deres andre meninger.

Nu handlede det jo om

"Jeg går personlig ind for Danmark som muhamedaner fri område."

- som ikke er DF-politik. DF er jo naturligvis valgt som følge af deres
indvandrerpolitik, men den er jo slet ikke så radikal - og bliver det
aldrig - som visse herinde, bla dig og Nedergaard, jo ønsker.

DF har nu i 6 år haft mulighed for at udleve deres politik på en række
punkter. Der er blevet strammet lidt i udlændingepolitikken - det ville der
blevet alligevel, man var allerede i gang - men DF's øvrige kurs er præget
af enkeltsager og symbolpolitik. Man mangler simpelthen en gennemgående,
sammenhængende politik.

Det bliver spændende at se, om DF virkelig har et partiprogram, eller om
pressemeddelsen blot dækker over lidt spin og nogle S-togs plakater, hvor
man bruger samme ordforråd som det parti, der nok bliver DF's hårdste
konkurrent om stemmerne, nemlig S.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:38

> Nu handlede det jo om
>
> "Jeg går personlig ind for Danmark som muhamedaner fri område."

well kunne de lægge deres stenalder tankegang fra sig, og komme ind i det
nye årtusinde, så ville det helt klart gavne meget.

> [...]
> deres indvandrerpolitik, men den er jo slet ikke så radikal - og
> bliver det aldrig - som visse herinde, bla dig og Nedergaard, jo

Nu lyver du igen, hvis du havde ret i din påstand, så var hende jeg ser nok
ikke en irakisk pige tror du ?

> DF har nu i 6 år haft mulighed for at udleve deres politik på en række
> punkter. Der er blevet strammet lidt i udlændingepolitikken - det
> ville der blevet alligevel,

Nå ville der det...

>man var allerede i gang

Hvor var man igang med det ????

> - men DF's øvrige
> kurs er præget af enkeltsager og symbolpolitik. Man mangler
> simpelthen en gennemgående, sammenhængende politik.

DEn er bestemt ikke værre end f.eks SF/EL, den er ligeså popularisk.

Det må tiden jo vise.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 20-08-07 00:51

N_B_DK wrote:

> Nu lyver du igen, hvis du havde ret i din påstand, så var hende jeg
> ser nok ikke en irakisk pige tror du ?

Jeg aner virkelig ikke noget om hvem du "ser". Jeg har udgangspunkt i dine
skriverier i denne gruppe.

Du går jo ind for hjemsendelse af samtlige muhamedanere, fordi integration
er umulig, de ikke arbejder og er kriminelle, bla mener du de har hang til
stik og skydevåben. Du mener heller ikke at man kan kaldes dansker, selvom
man er dansk statsborger, hvis man er muhamedaner. Du mener at det eneste
muhamedanere nogen sinde har beriget verden med, er "ufred og
undertrykkelse", og at det går "baglæns" for muhamedanerne - "de kom blot og
enten stjal eller på sædvanlig løgnagtig vis ville tage æren for andres
opfindelser". Du mener det er udtryk for landsforrædderi at "støtte"
muhamedanere. Det var ekstraktet af et 5 minutters retrospektivt kig på dine
mere end 6.000 indlæg i gruppen. Jeg kan slutte af med følgende proklamation
skrevet af dig : "Så den ca 1 milliard de antager af jordens befolkning ikke
findes ? men gid det var så vel, det ville gøre jorden til et meget
fredeligere sted. " - altså jorden ville blive et fredeligere sted, hvis vi
kom af med alle muhamedanere.

Det kan da være at du henover sommeren er begyndt at date en muhamedaner,
hvad ved jeg, og derfor er blevet lidt landsforræderisk, men det er dælen
dulme ikke min skyld, at at jeg har fået det indtryk at du gerne ser
samtlige muhamedanere smidt ud af landet - det har du selv dygtigt pointeret
et utal af gange, at du gerne ser.

Hvis man er i tvivl kan man jo læse lidt på
http://groups.google.com/groups?as_q=&num=10&scoring=r&as_epq=&as_oq=&as_eq=
&as_ugroup=dk.politik&as_usubject=&as_uauthors=N_B_DK&lr=&as_drrb=q&as_qdr=&
as_mind=1&as_minm=1&as_miny=1981&as_maxd=20&as_maxm=8&as_maxy=2007

> Nå ville der det...

Ja. Fogh indførte 24-årsreglen ovenpå en allerede eksisterende stramning,
der kom i 2 etaper 1999-2001.. Diskussionen dengang handlede f.eks om, at R
kunne ville have haft en 23-års regel - ikke om hvorvidt stramningerne
skulle indføres. Der var og er bred koncensus når det gælder
indvandringspolitikken.

> Hvor var man igang med det ????

I dansk politik, inde på Christiansborg - der hvor man vedtager lovene.

> DEn er bestemt ikke værre end f.eks SF/EL, den er ligeså popularisk.

Hverken SF eller Ø's politik er populistisk - tværtimod. Der findes to
betydninger af begrebet populisme

1) den oprindelige - at man går imod eliten og "højkultur". Rindall var en
ægte populist

2) den nye, anglikansk inspirerede betydning, at man skifter politik ift
folkestemningen.

DF er det eneste parti som repetetivt samler enkeltsager i medierne og
befolkningen op, og gør dem til sine egne - de handler ikke ud fra en
ideologisk base, men ud fra hvor vælgerskaren for tiden har placeret sit
fokus.

Og det er skam fint nok. Ingen kan vel kritisere at politikere samler sager
op, som interesswerr befolkningen? Jo, det kan kritiseres hvis ikke der
alligevel forandres eller ændres noget. Man kan nævne mindst 100 sager hvor
DF har "markeret" sig ved at gå ud med en eller anden BT historie eller
lignende i hånden, og så sige : Det er forfærdeligt, det krænker den eller
den "følelse" - det må vi gøre noget ved, DF foreslår bla bla bla. Men hvad
sker der? Intet! DF får jo ALDRIG noget som helst igennem af den slags - det
eneste de opnår er profiliering. De svageste vælgergrupper står så tilbage
og tror, at DF beskytter dem - men man burde faktisk, hvis der kommer en
valgkamp, lave et stykke oplysningsarbejde og tage alle disse sager frem i
lyset, og vise hvad der kommer ud af dem.

Fogh kunne man også kalde populist, og det kunne man også kalde Thorning.
Forskellen på Fogh og Thorning er dog, at de sætter deres enkeltsager og det
de samler op af sager som rører sig i befolkningen IND i en større
partimæssig sammenhæng. Det bliver en del af partiernes gennemarbejdede
politik. Selvom Fogh kan virke vag og populistisk fordi han nu er til miljø
og velfærd, er han jo stadig venstremand, som sætter de nye sager ind i en
venstresammehæng.

I DF er der ingen partikultur og ikke nogen debat - og ikke nogen
partiværdier. DF's top får øje på en enkeltsag - den snupper vi siger de, og
helt uden om det øvrige parti har partiet nu pludselig en ny politik. Og
samtidig bliver den nye politik så ikke realiseret i praksis - dens eneste
funktion er opmærksomhed og symbolpolitik.

Ja.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-07 06:44

> Du går jo ind for hjemsendelse af samtlige muhamedanere, fordi
> integration er umulig, de ikke arbejder og er kriminelle,

Nej, du har set mig skrive de kriminelle indvandrere, og det gælder også
alle andre end muslimer (du har ikke set mig skrive muhammedanere)

> bla mener du de har hang til stik og skydevåben.

Ja det mener jeg.

> Du mener heller ikke at man
> kan kaldes dansker, selvom man er dansk statsborger, hvis man er
> muhamedaner.

Der er mange der har dansk statsborgerskab som aldrig burde have fået det.

> [...]
> "baglæns" for muhamedanerne - "de kom blot og enten stjal eller på
> sædvanlig løgnagtig vis ville tage æren for andres opfindelser".

Det beviser du lige at JEG har skrevet ikke ? (for det er ikke mig, men
såvidt jeg husker @ der skrev det, men det ændrer ikke på at han har ret i
det meste har har skrevet af den del)

> Du mener det er udtryk for landsforrædderi at "støtte" muhamedanere.

Korrekt.

> [...]
> jorden til et meget fredeligere sted. " - altså jorden ville blive et
> fredeligere sted, hvis vi kom af med alle muhamedanere.

Det er også korrekt.

> Det kan da være at du henover sommeren er begyndt at date en
> muhamedaner,

Nope, jeg skrev Iraker, (hun er kristen), og hun og hendes familie flygtede
netop pga de var/er kristne.

> [...]
> at du gerne ser samtlige muhamedanere smidt ud af landet - det har du
> selv dygtigt pointeret et utal af gange, at du gerne ser.

Det er korrekt at jeg gerne så alle muslimer blive sendt tilbage.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 07:19

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Nej, du har set mig skrive de kriminelle indvandrere, og det gælder
> også alle andre end muslimer (du har ikke set mig skrive
> muhammedanere)

Hvis ikke jeg har set det før, har jeg i hvert fald set det nu .-) Jeg har set du andre steder siger det samme, så det må vel passe.

> Ja det mener jeg.

> Der er mange der har dansk statsborgerskab som aldrig burde have fået
> det.

Helt sikkert.

Det kunne sagtens være skrevet af @, omend tonen er lidt blid Jeg kan naturligvis ikke afvise, at jeg har blandet rundt i navnene da jeg søgte på groups.google.com og bladrede frem og tilbage mellem siderne - den er forfærdelig dårlig deres søgefunktion i grupperne - ikke opdateret i 6 år eller sådan noget. Og de gamle indlæg forsvinder btw, noget google lovede absolut aldrig ville ske, da de købte dejanews.

> Korrekt.

> Det er også korrekt.

> Nope, jeg skrev Iraker, (hun er kristen), og hun og hendes familie
> flygtede netop pga de var/er kristne.

Jeg tror blot de lyver for at narre myndighederne og så de kan blive ynket af alle velmenerne. Dem berømte taqiya du ved...

> Det er korrekt at jeg gerne så alle muslimer blive sendt tilbage.

OK. Hvorfor var nedenstående så løgn?

citat
> [...]
> deres indvandrerpolitik, men den er jo slet ikke så radikal - og
> bliver det aldrig - som visse herinde, bla dig og Nedergaard, jo
citat slut

Fra : @

Dato : 20-08-07 13:54

On Mon, 20 Aug 2007 00:10:09 +0200, "Konrad"

har de da flertal i folketinget?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 14:05

@ wrote:

> har de da flertal i folketinget?

Det er skam simpelt nok. DF kan jo bare stille krav til overenskomstforhandlingerne, f.eks.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:56

???

flere pauser i folketinget
bedre kantineordning i folketinget
bedere løn i folketinget

Fra : @

Dato : 20-08-07 13:50

On Sun, 19 Aug 2007 23:42:06 +0200, "Konrad"

på hvilke områder?

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 14:13

@ wrote:

> på hvilke områder?

DF arbejder i hvert fald ikke for en "af-muhamedanisering" af Danmark. De går jo ind for integration og familiesammenføringer. Det er i hvert fald det de stemmer for, når de får lejligheden.

Hvor svært kan det være at stemme nej og stille ufravigelige krav, når man er i DF's position - som eneste støtteparti for regeringen? Fogh kan så vælge at udskrive valg eller acceptere DF's krav.

Man har ikke prøvet en eneste gang.

Hvad får dog folk til at tro, at DF vil opføre sig anderledes efter næste valg?

Hvis man går ind for total "af-muhamedanisering" af Danmark, så er den største chance nok at skabe et helt nyt parti, som har dette som mærkesag.

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-07 19:12

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i meddelelsen

Hvor svært kan det være at stemme nej og stille ufravigelige krav, når man
er i DF's position - som eneste støtteparti for regeringen? Fogh kan så
vælge at udskrive valg eller acceptere DF's krav.

-------------------

Hvor svært kan det være at opsætte en browser selv for en Konrad?

DF må naturligvis afveje hvor stor en styrke de har til at få mest muligt
igennem.

Mvh
Martin

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:58

On Mon, 20 Aug 2007 15:12:44 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>DF arbejder i hvert fald ikke for en "af-muhamedanisering" af Danmark.

hvor i deres politiske program skriver de at det er deres politik?

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:03

@ wrote:

> hvor i deres politiske program skriver de at det er deres politik?

Utroligt. Ja, det *er* åbenbart meget svært. I denne tråd diskuterer vi, at der hersker et stort misforhold imellem islamskeptikernes forventninger og DF's politik. DF er bestemt ikke det parti der kan få indvandrerne sendt "hjem".

Så nej, det skriver de netop IKKE i deres partiprogram, hvilket præcis er den pointe jeg har fremhævet i denne tråd.

Fra : @

Dato : 21-08-07 16:18

On Tue, 21 Aug 2007 12:03:17 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Utroligt.
<klip>

din påstand var at DF fører en anden politik end den de siger de vil
føre
og det er en utrolig påstand

hvad med at bevise den?

du siger at:
"DF arbejder i hvert fald ikke for en "af-muhamedanisering" af
Danmark".

nej,

og det står der heller intet om i deres politiske program

Fra : Ukendt

Dato : 22-08-07 06:43

@ wrote:

> <klip>
>
> din påstand var at DF fører en anden politik end den de siger de vil
> føre
> og det er en utrolig påstand
>
> hvad med at bevise den?

Det er en korrekt påstand. DF fører sig frem med utrolig mange "krav" og ufattelig mange "nu må der gøres noget ved xxx" - men det bliver stort set aldrig til mere end det, VK alligevel havde tænkt sig at gennemføre. Kritisabelt hvis man er regeringsbærende parti.

Seneste har vi set hvordan DF ved deres sommermøde i Ebeltoft gik ud og mere eller mindre garanterede at hjemmehjælperne (og visse andre lavtlønsgrupper i det offentlige) skulle have 5 mia mere i lønningsposen. Hurra for det - DF gør noget for de dårligstlønnede - desværre bliver det aldrig gennemført, der *er* ikke 5 mia og DF får ikke 5 mia. Men hvem hører om det? Det bliver aldrig en tophistorie. Med mindre man følger ganske godt med, skimmer alle avisernes hjemmesider, dyrker tekst-TV og runder TV-stationernes nyhedsdækning - så vil man aldrig opdage, at DF har lover noget aldrig vil kunne realisere.

> du siger at:
> "DF arbejder i hvert fald ikke for en "af-muhamedanisering" af
> Danmark".
>

> nej,

Fint. Så er du vel enig i, at det ikke er DF som man skal stemme på, hvis man ønsker at smide indvandrerne ud af landet?

> og det står der heller intet om i deres politiske program

Netop ikke, nej. Kurt Nedergaard går ind for "Danmark som muhamedaner fri område" - og derfor mener han, at "Det er på høje tid DF kommer på banen med danske værdier" - men de to ting hænger jo ikke sammen! DF's "værdier" og DF's politik rummer ikke en klausul om, at Danmark skal være muhamedanerfrit.

Man kan altså derfor lige så godt stemme på V eller S, og opnå præcis det samme. OGSÅ ift indvandringspolitikken er DF en narresut, fuld af tomme ord og løfter.

Fra : @

Dato : 22-08-07 15:45

On Wed, 22 Aug 2007 07:43:01 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Det er en korrekt påstand.

så kom lige med eksempler på at de forsøger at føre en anden politik
end den der står i deres politiske program?

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 10:37

@ wrote:

> så kom lige med eksempler på at de forsøger at føre en anden politik
> end den der står i deres politiske program?

Jeg kan simpelthen ikke blive ved. Enten misforstår du bevidst eller også er du ganske enkelt snotdum.

Læs tråden igennem. Det kan jo ikke passe at præmisserne skal repeteres ved hvert svar, eller du skal ændre dem i hvert indlæg.

(...)

Ja goddaw du.

Fra : @

Dato : 24-08-07 14:20

On Fri, 24 Aug 2007 11:37:23 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Jeg kan simpelthen ikke blive ved.

nej det er heller ikke nemt når dine påstande viser sig at være
forkerte

politik er det muliges kunst, og med den tilslutning DF har kan DF
naturligvis ikke få gennemført partiets politik 100%

men du kan alligevel ikke komme med et eksempel på at partiet gør
noget andet end hvad der står i deres partiprogram

Fra : Ukendt

Dato : 24-08-07 14:49

@ wrote:

> nej det er heller ikke nemt når dine påstande viser sig at være
> forkerte

Hvilke påstande? Der er jo ingen "påstande" der viser sig at være forkerte - du ændrer blot udgangspunktet når de viser sig at være rigtige - du kan endda begynde at finde på at skrive så det ser ud som om, at jeg har forfægtet det modsatte synspunkt. Det er en urimelig og usaglig debatteknik som jeg ikke orker.

> men du kan alligevel ikke komme med et eksempel på at partiet gør
> noget andet end hvad der står i deres partiprogram

Et glimrende eksempel på din "taktik". Det var slet ikke det vi diskuterede, og slet ikke det jeg har argumenteret for.

Fra : @

Dato : 25-08-07 16:07

On Fri, 24 Aug 2007 15:48:31 +0200, "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
wrote:

>Hvilke påstande?

kan du ikke engang huske hvad du selv skriver

så må du tilbage i tråden

>Et glimrende eksempel på din "taktik". Det var slet ikke det vi diskuterede,

gå tilbage i tråden og læs hvad DU SELV har skrevet

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-08-07 09:35

> [...]
> Jeg går personlig ind for Danmark som muhamedaner fri område.
> Jeg har ikke forståelse for der er folk herinde der mener 3. verdens

Jeg går ind for Danmark som et område, hvor folk kan stave korrekt på dansk.
Ud med dig.

Fra : Michael Weber

Dato : 19-08-07 21:39

> [...]
>
> eller i hvertfal værdier der er værd at kæmpe for.
>
> Hvad er lige de muhamedanske værdier:
> Undertrykkelse, dumhed, ensretning, livet efter døden,

Jeg formoder der er noget svagt selvironiserende fra DF´s side i at DF
forsøger på at definerer "danske værdier".
En idé der må være opstået i et muntert selskab på bakken, heilende til
tyske slagere for ikke-ekskluderede DF-medlemmer
med de rigtige meninger i.e. partipottens..*host*...partitoppens meninger.
Iøvrigt bemærker jeg mig at DF langt om længe har taget Stand Up-komikken
til sig hvilket tilsyneladende udmøntes på deres årsmøde med
en formentlig veludstrakt Søren Søndergaard som konferencier.
Således må selv den argste modstander af DF anerkende at, om end DF er lige
så politisk næringsfyldt som gode gamle danske retter som luftsteg og
vindfrikadeller,
har de trodsalt noget at byde på m.h.t. humoristiske indslag på den
politiske scene, frivilligt således tilsyneladende også ufrivilligt.
Man kan så bare håbe at de ikke endnu engang banker hovedet mod loftet
m.h.t. hvad talentet kan bære.
:)

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:29

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> [...]
> til tyske slagere for ikke-ekskluderede DF-medlemmer
> med de rigtige meninger i.e. partipottens..*host*...partitoppens

Nå ja, hvordan var det nu lige den sag gik ? men det er du jo for dum til at
fatte.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 20-08-07 07:59

On Sun, 19 Aug 2007 22:38:38 +0200, "Michael Weber"

nå der skulle lige lyves og fordrejes

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 08:08

@ wrote:

> nå der skulle lige lyves og fordrejes

Det kan lige du da næppe have noget imod.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:12

jo

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-08-07 08:46

"/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
> [...]
> sætter fokus på seks danske kerneværdier: solidaritet, ligeværd, flid,
> tolerance, frisind, ytringsfrihed og endelig, at stram udlændingepolitik

Hvornår er tolerance og frisind blevet kerneværdier for DF?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-07 11:42

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
>
> Hvornår er tolerance og frisind blevet kerneværdier for DF?

Den højeste form for tolerance består i bekæmpelse af muhammedanisme og
bolsjevisme, de moderne pestsygdomme som plager verden i dag.

Så tolerancen i DK startede med Pia's parti.

Mvh
Martin

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 20-08-07 11:56

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
> Den højeste form for tolerance består i bekæmpelse af muhammedanisme og
> bolsjevisme, de moderne pestsygdomme som plager verden i dag.

TROLL ALERT

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-07 13:41

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> TROLL ALERT

Vi ved godt du er tæt på at være en troll. men tak for advarelsen alligevel.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:28

On Mon, 20 Aug 2007 12:56:20 +0200, "Christian R. Larsen"
<crlarsen@hotmail.com> wrote:

>"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message
>
>TROLL ALERT

nå sandheden er som altid ilde hørt på venstrekanten

Fra : Michael Weber

Dato : 20-08-07 22:18

> "/Peter" <nospam@no.mail> wrote in message
>
> Hvornår er tolerance og frisind blevet kerneværdier for DF?

Mig bekendt er der ikke to Torsdage i en uge og jeg har ikke set noget
flyvende grise....såeee...