Vold mod SIAD medlemmer
Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 15:31

Efter den fredelige demonstration foran Belgiens ambassade med et
iøvrigt udmærket politiopbud, fik vi at vide af politiet at der var
observeret autonome i området men at området var sikret. Demonstrationen
opløstes og en lille flok på 7 personer gik sammen fra stedet med
demonstrationsskiltene.
Da vi var nået ned til bilerne, kom der cyklende ca. 15-17 autonome der
alle på tælling greb efter inderlommen og der blev kastet med fyldte
flasker mod os. Derefter kom der poser frem med flere flasker der blev
kastet. En af flaskerne var meget tæt på at ramme en kvinde fra vores
gruppe. Af nedslaget at dømme ville hun være blevet dræbt hvis hun havde
fået den i hovedet. 5 af vores medlemmer brugte skiltene som skjolde og
en af dem havde en rottweiler i snor som vi havde i en af bilerne. Da de
5 gik mod de autonome fortrak de og blev tilsidst jaget på flugt.
Politiet ankom kort efter og idag er der indgivet anmeldelse om
autonomes angreb og forsøg på drab på SIAD medlemmer. Læs mere her..
Det er chokerende at indse at disse autonome er parat til at slå ihjel
for at standse almindelige menneskers ret til at ytre sig. Dette fænomen
er ofte set i historien. Det kaldes fascistiske metoder for at stoppe
ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man
skal samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

http://siad.dk

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-08-07 15:55

Peder B. Pels skrev:
> [...]
> ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man
> skal samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

SIAD må være meget glade for at der dukkede nogle autonome
op, ellers var deres "demonstration" druknet i ligegyldighed.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:17

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> SIAD må være meget glade for at der dukkede nogle autonome
> op, ellers var deres "demonstration" druknet i ligegyldighed.

Og du må være glad for at du kan lukke sådan en gang voldsforherligende
gylle ud.

Fra : Wilstrup

Dato : 19-08-07 17:01

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
> Og du må være glad for at du kan lukke sådan en gang
voldsforherligende
> gylle ud.

Nu er dine venner blandt nazisterne jo også glade for det
samme, ikke sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-08-07 17:22

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> Nu er dine venner blandt nazisterne jo også glade for det samme, ikke
> sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Nu er dine venner blandt kommunisterne jo også glade for det samme, ikke
sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:30

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Nu er dine venner blandt nazisterne jo også glade for det
> samme, ikke sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Venner blandt nazizster ? har du noget info vi andre ikke har, eller er du
endnu engang fuld af løgn ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-08-07 19:04

Peder B. Pels skrev:

> Og du må være glad for at du kan lukke sådan en gang voldsforherligende
> gylle ud.

Der er ingen undskyldninger for vold.

Jeg konstanterede blot at SIAD og de autonome "lever" af hinanden,
den ene får lidt opmærksomhed i medierne ved at have "sammenstød"
med de andre.

Nazi Jonni var nødt til at slå på politiet for at komme i medierne,
SIAD var så heldige at der dukkede nogle autonome op.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-08-07 19:11

Bertel Brander wrote:

> [...]
>
> Nazi Jonni var nødt til at slå på politiet for at komme i medierne,
> SIAD var så heldige at der dukkede nogle autonome op.

Jeg kan virkelig godt forstå at Jonni smilede da han røg ind i bilen, - han
var nu uden for fare, havde ikke fået knubs, OG havde fået den helt
nødvendige "street cred" ved at blive arresteret. Han kunne have sagt: "make
my day".

Ja, begge parter gnider sig i hænderne over at der er 17 fotografer klar til
at filme dem, - tænk hvis man ignorerede disse fjolser.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 20:30

Knud Larsen wrote:

> [...]
> - han var nu uden for fare, havde ikke fået knubs, OG havde fået den
> helt nødvendige "street cred" ved at blive arresteret. Han kunne have

Ja - han er jo steget voldsomt i agtelse f.eks blandt herværende debattører.
Vi kan jo ligefrem identificere nazisympatisørerne.

> Ja, begge parter gnider sig i hænderne over at der er 17 fotografer
> klar til at filme dem, - tænk hvis man ignorerede disse fjolser.

Netop. De lever jo af hinanden. For nazisterne ville det være døden hvis de
autonome holdt op med at bekrige dem - de ville simpelthen dø ud.
Konfrontationen er selve formålet med demonstrationen, naturligvis ligesom
de rabiate autonomes aktioner udelukkende har kamp med politiet som
stedfortræder for magthaverne i fokus.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 20:43

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Netop. De lever jo af hinanden. For nazisterne ville det være døden hvis
> de
> autonome holdt op med at bekrige dem - de ville simpelthen dø ud.

Bla, bla

Rødfascisterne er da ikke uddøde selvom der praktisk talt ingen nazier
findes i DK.

Mvh
Martin

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-08-07 20:45

Konrad wrote:

> [...]
> naturligvis ligesom de rabiate autonomes aktioner udelukkende har
> kamp med politiet som stedfortræder for magthaverne i fokus.

Man kunne forestille sig, at hvis der ikke var autonome til at bekrige
nazisterne, så ville en gruppe nazister forvandle sig til autonome,- og
omvendt. Som man siger skete - altså noget af det samme - blandt nogle
"Anonyme Alkoholikere", - der var ikke flere der drak, så nogle begyndte
igen, så man kunne få gang i organisationen. Og der har været andre tilfælde
af samme sort omtalt i forskningen af organisationer/menneskegrupper.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 22:22

Knud Larsen wrote:

> [...]
> begyndte igen, så man kunne få gang i organisationen. Og der har
> været andre tilfælde af samme sort omtalt i forskningen af

Jamen det er helt klart - yderpolerne tiltrækker jo en bestemt persontype,
der leder efter en sag. Man finder én eller anden sag, nogle at sympatisere
med, og så kører toget. Ingen tvivl om, at nazisterne får vind i sejlene med
deres seneste reklamefremstød, ligesom de autonome sikkert har fået flere
sympatisører efter rydningen af ungdomshuset. For den enkelte virker det som
en rationel beslutning - set i helikopterperspektiv ses nogle tydelige
synergier. Den enkelte vælger med stor sikkerhed den "sag" hvor vedkommende
føler "sagen" undertrykkes mest, hvorfor støtten kan blive ekstra afgørende.

Samtidig ser vi en bevidst offerrolle-strategi, som skal drage potentielle
medlemmer. CRL nævner at det er tankevækkende at man bruger denne taktik
bevidst - det mest tankevækkende er, at der findes tankevirksomhed
overhovedet. Man bygger jo SIAD op med en myte om at de ikke "må" sige
"sandheden" ikke "demonstrere" i Danmark osv. Altså forfulgte uskyldigheder,
hvor sandheden er, at man bevidst søger at opbygge dette scenarie, hvorefter
man kan melde ud at man er forfulgt.

Vi har set dragning imod poler i denne gruppe også, ift f.eks
holocaustbenægtelse - jeg tror ikke de implicerede er nazister - men de
vælger "revisionismen" fordi de ser en håndfuld mennesker kæmpe en ulige
kamp imod latterliggørelse, lovgiving og akademisk bedrevidenhed.

Mht AA er det jo oplagt at nogle begynder at drikke igen, når de ikke
længere kan følge AA. Det er vist at spænde buen for hårdt, at mene
drikkeriet alene skulle være udtryk for ønske om at holde liv i AA.

Derimod kan man jo spekulere lidt over "frisindet" i f.eks Danmark. Hvordan
kan det gå til, at Danmark tolererer disse rabiate grupper - bare tillader
busser med autonome køre fra København, eller tilladelse til at fejre Rudolf
Hess? Man tillader og accepterer - næsten fremmer - de rabiates gruppers
konfrontationskurs.

Igen må man søge svar i tegneseriernes verden, vanen tro Lauzier har en
genial novelle om en overklassedreng fra det bedre franske borgerskab der er
sprunget ud som punker (det er 80'erne) - han gør alt for at blive forhadt
og provokere sin familie : Han går med sikkerhedsnåle i ørerne, flåer sit
tøj i stykker, taler grimt, er ulækker og vil have så mange bumser som
muligt; og tegner grimme nøgne mennesker. Men familien synes bare han er
interessant og at hans "kunst" er formidabel (han laver installationer af
skrald) Han prøver at provokere dem, men de smiler bare naivt og lykkefro
tilbage. Han ender i dyb resignation og med at konkludere, at samfundet
alligevel ikke er til at rokke - "vi fungerer som antistoffer". Desto mere
de skiller sig ud, desto mere elsker borgerskabet dem. Deres adfærd kan
virke kontroversiel, men de immuniserer sådan set blot samfundet ift
radikalisme og polerne.

Samme funktion har nynazister, autonome og andet godtfolk. Havde samfundets
borgere ikke disse poler af spejle sig i, ville dansk politik være
anderledes splittet og radikaliseret.

Og det fører tilbage til hvorfor der dog står 17 fotografer klar, inkl
livedækning og nyhedshelikopter. Det er jo fordi de autonome og nynazisterne
nu skal til at slås, som stedfortræder for de danske vælgere og politiske
strømninger. De står jo begge som radikaliserede entiteter over de to mest
fremherskende værdisæt i Danmark i dag. Nynazisterne som repræsentant for
højrefløjen og nationalismen, de autonome for venstrefløjen og
antifascismen.

Bagefter, når samfundets kampledere har banket på gong-gongen og kamphanerne
er adskilt, kan nazisterne høste medlemmer som følge af reklameværdien, de
autonome har haft en hyggelig dag og fået fasttømret sammenholdet og
fjendebillederne (og ikke mindst fået knust nogle ruder) - og Pia K kan
lancere et udspil om "tolerance og frisind" medens Willy Søvndal forbereder
sig på besøge plejehjem i Holstebro sammen med landets statsminister,
altimens Ny Alliance spørger sine vælgere hvilken politik der mon kan redde
landets fremtid.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-08-07 23:27

Konrad wrote:
> [...]
> Altså forfulgte uskyldigheder, hvor sandheden er, at man bevidst
> søger at opbygge dette scenarie, hvorefter man kan melde ud at man er

Det er sikkert helt rigtigt set.

> [...]
> længere kan følge AA. Det er vist at spænde buen for hårdt, at mene
> drikkeriet alene skulle være udtryk for ønske om at holde liv i AA.

Den med AA er nu en ofte citeret sag, hvor "hjælperne" ikke mere havde nogle
at hjælpe, og "derfor" blev nogle af hjælperne igen hjælpeløse gennem druk,
og så kunne man køre videre. Den bruges som illustration på at
organisationer gør ting, som kan se mærkelige ud, men som kan have en logisk
forklaring.

> [...]
> tilladelse til at fejre Rudolf Hess? Man tillader og accepterer -
> næsten fremmer - de rabiates gruppers konfrontationskurs.

Får de gratis busser stillet til rådighed

> [...]
> borgerskabet dem. Deres adfærd kan virke kontroversiel, men de
> immuniserer sådan set blot samfundet ift radikalisme og polerne.

Jeg så også en virkelig god analyse af "modkulturen" omkring Ungeren, en
analyse som viste at der jo ikke var for fem øre modkultur i det, og at de
var 100 pct arbejdende på kapitalismens og liberalismens præmisser. Når
hanekamme ikke ophidser mere, så piercer de hist og pist, og når DET bliver
markedsført så går de over til noget andet mærkeligt som de håber folk vil
blive forargede over, - men også det bliver hurtigt inkorporeret - foruden
at de åbenbart selv sælger T-shirts og logo'er og guderne må vide hvad. Det
er alt sammen helt OK, men at de fremstiller sig som forfulgte og de eneste
"rettænkende", det er bare for meget.

> Samme funktion har nynazister, autonome og andet godtfolk. Havde
> samfundets borgere ikke disse poler af spejle sig i, ville dansk
> politik være anderledes splittet og radikaliseret.

Jeg tror dog ikke disse grupper spiller nogen større rolle, - jeg hører
aldrig om dem blandt "almindelige" mennesker. De spiller sikkert kun en
rolle for de to yderste partier på venstre og højrefløjen.

> [...]
> Nynazisterne som repræsentant for højrefløjen og nationalismen, de
> autonome for venstrefløjen og antifascismen.

Aviserne brænder jo efter at finde et eller andet, som kan ophidse bare en
lille bitte smule, og når de ikke kan finde historien med: "Overvægtig dværg
voldtager sognepræsts eneste poly, - på en søndag" så må de jo nøjes med
disse latterlige slagsmål.

> [...]
> Holstebro sammen med landets statsminister, altimens Ny Alliance
> spørger sine vælgere hvilken politik der mon kan redde landets

Helt sikkert at der ikke er mere i det end 200 mennesker, som har leget
"viking" og slagsmål, - desværre KAN der jo være en to-tre stykker på begge
fløje som går over til ultra-vold som koster liv eller førlighed.

Hvem fanden skal man stemme på iøvrigt? Jeg ser at Enhedslisten mener der er
større sammenhørighed mellem en fabriksarbejder fra Kolkata og en fra
Kolding, end mellem to danskere fra middelklassen,- og en pensionist fra
Mogadisjo med en pensionist fra Mogenstrup, end mellem to danske
mellemlagsmennesker - for at bruge et marxistisk udtryk. Det synes jeg jo er
meget langt ude i teoriernes verden, jeg synes vi skulle samle sammen til en
tre måneders tur til Kolkata for gruppens medlemmer. Mon ikke virkeligheden
ville banke rigtig alvorligt på? Det er udmærket at være "solidarisk", men
det bliver noget gratis, når man ved, at ens utrolige lyst til at dele
Danmark ud på hele verden, heldigvis ikke bliver til noget.
Nå, nu må jeg se, - jeg havde overvejet Socialdemokraterne, men ved ikke
rigtig med deres nyeste udspil.

Forresten mht disse alternative folk fra Ungeren, så minder det mig om en
bekendt af en Kammerat, - de havde begge boet i San Francisco i hippietiden
(jeg var der selv et godt stykke tid i 1968) Bekendten var ingeniør, og fik
kone, og lejlighed i Nansensgade, hvor jeg var med oppe et par gange, OG min
kammerat påpegede at denne anti-establishment fyr blev fuldstændig desperat,
når han opdagede, at han levede som en almindelig borger, og så smækkede han
fx et eller andet vanvittigt op på væggen, - fx fjedrene fra en madras. Jeg
kom til at tænke på det, da jeg læste om den gruppe unge som er
rædselsslagne for at ligne "borgere", - og som tror det er det ydre det
kommer an på.

A propos SIAD, så får jeg den allerførste biografi over profeten Muhammeds
liv, om et par dage, den har været udsolgt i lange tider, og jeg fik sidste
eksemplar hos Amazon. Der er nok ikke meget ukendt, men jeg vil godt selv se
hvordan mr Ibn Ishaq præsenterer historierne. Måske skal jeg så ud med et
skilt med "Profeten er dum" - op og ned af Nørrebrogade Gad vide
forresten om muslimer automatisk ville gå ud fra at "Profeten" var ham vi
alle kender, - de har jo præcis 125.000 styks af dem inden for islam?

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 22:44

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Ja - han er jo steget voldsomt i agtelse f.eks blandt herværende
> debattører. Vi kan jo ligefrem identificere nazisympatisørerne.

Er du en af dem ?

> [...]
> naturligvis ligesom de rabiate autonomes aktioner udelukkende har
> kamp med politiet som stedfortræder for magthaverne i fokus.

Om det er autonome eller nynazister de er lige farlige/hjernedøde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 23:19

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Er du en af dem ?

Er jeg én af dem der hårdnakket forsvarer nazisterne og Jonni Hansen?

> Om det er autonome eller nynazister de er lige farlige/hjernedøde.

Ikke i alles øjne. Nogle mener jo klart at nazisterne er stakkels ofre - at
de bør få sympati. De mere bløde af slagsen fra SIAD opnår samme ynk. Et
helt råbekor står parat i kulissen til at yde dem støtte og formidle deres
budskaber. Indenfor de sidste 24 timer handler de fleste tråde jeg kan se om
forsvar af nazisterne og SIAD - ikke en eneste tråd forsvarer de autonome.

Jens Bruun siger andetssteds, at nazister der begår racekriminalitet ikke er
et problem, for de er jo ikke så mange. Er det helt umuligt for folk at
indse, at deres blotte tilstedeværelse kan virke stødende på f.eks sådan
nogle som de danske jøder? Du burde da om nogen kunne sætte dig ind i denne
problematik, sådan som du af et godt hjerte hader "socialisme" og
"venstrefløjen", og mener at alt hvad der lugter af socialisme bekender sig
til en krigsforbrydeisk ideologi. Og hvor du kun påtager dig rollen som
forurettet, mener jeg nok at en dansk jøde som har aner der endte i
konzentrationslejre har ret til ægte lede overfor nazismen og karseklippede
bonderøve anno 2007.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:30

> Er jeg én af dem der hårdnakket forsvarer nazisterne og Jonni Hansen?

Hvem andre ser du gøre det ? jeg ser mange forsvare retten til at ytre sig
uden vold, men det gælder alle folk (men desværre er der en gruppe folk på
venstre fløjen der ikek vil acceptere der)

> Ikke i alles øjne. Nogle mener jo klart at nazisterne er stakkels
> ofre - at de bør få sympati.

Hvem ?

> [...]
> handler de fleste tråde jeg kan se om forsvar af nazisterne og SIAD -
> ikke en eneste tråd forsvarer de autonome.

Hvem ved deres fulde 5 vil forsvare folk der gang på gang gør hvad dere
passer dem, så andre lovlydige borgere ikke kan benytte deres
grundlovssikrede ret ?

> [...]
> for folk at indse, at deres blotte tilstedeværelse kan virke stødende
> på f.eks sådan nogle som de danske jøder?

Jeg er sikker på at de danske jøder har flere problemer med en anden gruppe
der stadig den dag i dag ønsker dem døde...

> Og hvor du kun påtager dig rollen som forurettet, mener jeg nok at en
> dansk jøde som har aner der endte i konzentrationslejre har ret til
> ægte lede overfor nazismen og karseklippede bonderøve anno 2007.

Det vil jøder da helt sikkert føle sig stødt over, men fakta er at langt de
fleste overfald (både verbale og fysiske) på jøder er begået af en anden
folkegruppe...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 20-08-07 00:14

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Hvem andre ser du gøre det ?

Jeg gider ikke nævne navne. Du må kunne læse selv.

> jeg ser mange forsvare retten til at
> ytre sig uden vold, men det gælder alle folk (men desværre er der en
> gruppe folk på venstre fløjen der ikek vil acceptere der)

Taler du nu om folk der diskuterr i denne gruppe, ellr hvad?

> Hvem ved deres fulde 5 vil forsvare folk der gang på gang gør hvad
> dere passer dem, så andre lovlydige borgere ikke kan benytte deres
> grundlovssikrede ret ?

Det ved jeg heller ikke. Men herinde får i jo altid 2 og 2 til at være
mindst 9. Det bliver jo fremstillet som om højrerabiate grupper er
ytringsfrihedens undertrykte vogtere, medens autonome er
femtekolonnefascister som er beskyttet af magthavere og politi. Det er til
at brække sig af.

> Jeg er sikker på at de danske jøder har flere problemer med en anden
> gruppe der stadig den dag i dag ønsker dem døde...

"En anden gruppe" er altså alle muslimer i Danmark set som samlet gruppe? I
modsætning til nazisterne kan man med sindsro gå ud fra, at kun et mindretal
har noget imod jøder fordi de er jøder. Muslimer der ikke bryder sig om
jøder har primært staten Israel i tankerne. Nazister mener generelt ikke at
jøder overhovedet er mennesker.

> Det vil jøder da helt sikkert føle sig stødt over, men fakta er at
> langt de fleste overfald (både verbale og fysiske) på jøder er begået
> af en anden folkegruppe...

Det er meget muligt, men det er jo heller ikke tilladt, vel? Derimod er det
tilladt at være nazist, og som grundlæggende værdi have, at jøder er
undermennesker. Man må tilmed demonstrere og har ytringsfrihed til at lufte
sine synspunkter. Der er en markant forskel.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-07 06:52

> Jeg gider ikke nævne navne. Du må kunne læse selv.

Aha, så der er altså ingen der forsvarer JH, prævis som jeg regnede med, men
det stopper dig jo ikke.

> Taler du nu om folk der diskuterr i denne gruppe, ellr hvad?

Du må kunne læse selv, var det ikke det du lige skrev til mig ?

> Det ved jeg heller ikke. Men herinde får i jo altid 2 og 2 til at være
> mindst 9.

Nå gør VI det ?, det virker på mig mere som det netop er hvad du gør, bare
se på JH sagen, der mener du det er hans holdninger der forsvares, og ikke
retten til at udtale sig....

>Det bliver jo fremstillet som om højrerabiate grupper er
> ytringsfrihedens undertrykte vogtere, medens autonome er
> femtekolonnefascister som er beskyttet af magthavere og politi. Det
> er til at brække sig af.

Brugen af ordet højrerabiate er til brække sig over ja, hvis den film fra
Rusland er sand, og det er nynazister der har udført den handling, hvad vil
I så kalde dem, hvis ikke de er højrerabiate, ja hvem er så ?

Autonome, er jo rablende idioter, det viser de jo gang på gang.

> [...]
> ikke bryder sig om jøder har primært staten Israel i tankerne.
> Nazister mener generelt ikke at jøder overhovedet er mennesker.

Det mener muslimer heller ikke de er, de kan teoretisk bruges som slaver.

> [...]
> jøder er undermennesker. Man må tilmed demonstrere og har
> ytringsfrihed til at lufte sine synspunkter. Der er en markant

Muslimer har da også deres ret til at have deres "religion", og deres syn på
jøder er præcis det samme som nazisternes syn på jøder, så heller ikke der
er der forskel på nazisme og islam.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 20-08-07 14:16

On Mon, 20 Aug 2007 01:14:10 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Jeg gider ikke nævne navne.

oversat

det kan du nemlig ikke

> [...]
>har noget imod jøder fordi de er jøder. Muslimer der ikke bryder sig om
>jøder har primært staten Israel i tankerne.

du bør nok lige læse lidt i koranen

jødehad er et "must" for alle rettroende muhamedanere

>Nazister mener generelt ikke at
>jøder overhovedet er mennesker.

det gør muhamedanere da heller ikke

de anser jøder for at være efterkommere efter aber og svin

og demed en slags undermennesker

> [...]
>undermennesker. Man må tilmed demonstrere og har ytringsfrihed til at lufte
>sine synspunkter. Der er en markant forskel.

men din fordømmelse af de autonomes vold mod JH med venner eller mod
SIAD lader vente på sig

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Ukendt

Dato : 20-08-07 16:07

@ wrote:

> men din fordømmelse af de autonomes vold mod JH med venner eller mod
> SIAD lader vente på sig

Din fordømmelse af den nazist der sparkede en forbipasserende kvinde ned lader også vente på sig.

Fra : @

Dato : 20-08-07 21:16

og der ventes

Fra : @

Dato : 20-08-07 13:59

On Mon, 20 Aug 2007 00:18:45 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Er jeg én af dem der hårdnakket forsvarer nazisterne og Jonni Hansen?

måske ikke, men hvorfor forsvarer du ikke JH og hans venners ret til
at være her på lige fod med alle andre?

er du imod ligeret?

er du imod ytringsfrihed?

>Ikke i alles øjne. Nogle mener jo klart at nazisterne er stakkels ofre

de sidste mange gange Har det faktisk været nazisterne som har væretr
ofre for de autonome voldsforbryderes hærgen

> - at
>de bør få sympati. De mere bløde af slagsen fra SIAD opnår samme ynk.

ynk!!

hvad mener du

eller er det blot endnu et forsøg på at aflede opmærksomheden fra at
det altså hverken er Jonni Hansen med venner eller SIAD der er
problemet,
problemet er og bliver nogle venstreorienterede autonome
voldsforbrydere som ikke kan lade andre være i fred

Fra : @

Dato : 19-08-07 19:43

On Sun, 19 Aug 2007 20:03:32 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Der er ingen undskyldninger for vold.
>
>Jeg konstanterede blot at SIAD og de autonome "lever" af hinanden,

tåbelig påstand

som udelukkende har til hensigt at undskylde for de autonome
voldsforbrydere

> [...]
>
>Nazi Jonni var nødt til at slå på politiet for at komme i medierne,
>SIAD var så heldige at der dukkede nogle autonome op.

hvem var det fra første færd der overhovedet var skyld i at politiet
var tilstede-

de autonome igen engang

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 19:53

"@" <1@invalid.net> skrev i meddelelsen

> hvem var det fra første færd der overhovedet var skyld i at politiet
> var tilstede-
>
> de autonome igen engang

Det ville være rimeligt at afkræve de autonome et depositum for de
ekstraudgifter de normalt påfører til politiopbud, hvis de skal have lov til
at lave demo.

Mvh
Martin

Fra : Bertel Brander

Dato : 19-08-07 21:48

@ skrev:

> tåbelig påstand
>
> som udelukkende har til hensigt at undskylde for de autonome
> voldsforbrydere

Som jeg skrev er der ingen undskyldning for vold, men
det er jo velkendt at du ikke læser de indlæg du besvarer.

Fra : @

Dato : 20-08-07 08:01

On Sun, 19 Aug 2007 22:47:32 +0200, Bertel Brander
<bertel@post4.tele.dk> wrote:

>Som jeg skrev er der ingen undskyldning for vold, men
>det er jo velkendt at du ikke læser de indlæg du besvarer.

det gør jeg men når der kommer tåbelige udokumeterede påstande som
udelukkende har til formål at "undskylde" de autonomes vold må jeg vel
have lov til at poientere at disse ikke holder

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-07 18:37

@ skrev:

> det gør jeg men når der kommer tåbelige udokumeterede påstande som
> udelukkende har til formål at "undskylde" de autonomes vold må jeg vel
> have lov til at poientere at disse ikke holder

Det ville gavne debatten hvis @ læste de indlæg han
"svarer" på.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 12:36

> [...]

> Nazi Jonni var nødt til at slå på politiet for at komme i medierne,
> SIAD var så heldige at der dukkede nogle autonome op.

Først påstår at du at SIAD klapper i hænderne over at en af medlemmerne
er tæt på at lide alvorlig overlast, og nu sammenligner du SIAD med
nazister.

Du er simpelthen ikke rigtig klog.

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-07 18:39

Peder B. Pels skrev:

> Først påstår at du at SIAD klapper i hænderne over at en af medlemmerne
> er tæt på at lide alvorlig overlast, og nu sammenligner du SIAD med
> nazister.

Jeg burde have skrevet "uden sammenligning i øvrigt" for der er
naturligvis forskel på SIAD og nazisterne. Men de lever begge
af negativ omtale.

> Du er simpelthen ikke rigtig klog.

Debat niveauet når nye højder.

Fra : @

Dato : 20-08-07 20:34

On Mon, 20 Aug 2007 13:35:35 +0200, peter@nospamplease.dk (Peder B.
Pels) wrote:

>Først påstår at du at SIAD klapper i hænderne over at en af medlemmerne
>er tæt på at lide alvorlig overlast, og nu sammenligner du SIAD med
>nazister.
>
>Du er simpelthen ikke rigtig klog.

han forsøger muligvis på at overgå overlæreren

Fra : Bertel Brander

Dato : 20-08-07 20:57

@ skrev:

> han forsøger muligvis på at overgå overlæreren

Når den ene højre ekstremist går i gang med
mudderkast stiller den næste højre ekstremist
selvfølgelig op og hjælper.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 21-08-07 17:42

Bertel Brander <bertel@post4.tele.dk> wrote:

> Når den ene højre ekstremist går i gang med
> mudderkast stiller den næste højre ekstremist
> selvfølgelig op og hjælper.

Når du beklager dig over mudderkastning og dårlig debatskik klinger det
unægteligt noget hult.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 16:33

> [...]
> ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man
> skal samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

Husk altid at have fotodokumentation.

Det må nu stå klart for alle at en del af de autonome er terrorister.
Vi bør have MEGET strengere straffe til fjolserne i stedet for de par uger i
spjældet de som regel får.

Mvh
Martin

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:46

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
>
> Husk altid at have fotodokumentation.
>
> Det må nu stå klart for alle at en del af de autonome er terrorister.

Nej. De er tøsede voldsmænd, ikke terrorister. Vi har ikek brug for at
udvande terrorbegrebet ved at bruge det på alle som vi ikek kan lide.

> Vi bør have MEGET strengere straffe til fjolserne i stedet for de par uger i
> spjældet de som regel får.

Hvad med krav om erstatning som betales ved kasse 1 for skade, svie og
smerte?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 18:20

> Nej. De er tøsede voldsmænd, ikke terrorister. Vi har ikek brug for at
> udvande terrorbegrebet ved at bruge det på alle som vi ikek kan lide.

Som du beskriver det: mordforsøg på politiske modstandere = terror (i min
ordbog).

Mvh
Martin

Fra : Peder B. Pels

Dato : 20-08-07 12:36

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> Som du beskriver det: mordforsøg på politiske modstandere = terror (i min
> ordbog).

Nej. Det er fascisme, ikke terrorisme.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:20

Den Sun, 19 Aug 2007 18:00:33 +0200 skrev Wilstrup:

> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen
> voldsforherligende
>
> Nu er dine venner blandt nazisterne jo også glade for det
> samme, ikke sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Nu er dine venner blandt muhammedanere jo også glade for det samme,
ikke sandt? men de er jo aldeles fredelige?

Fra : Michael Weber

Dato : 19-08-07 21:48

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man
> skal samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

Efter sådan en historie fra de sydlige lande om en forening ingen gider
bekymre sig om,
sniger det nagende spørgsmål sig frem og belemre bevistheden :

SIAD ?

Og spørgsmålet er af typen der klassificeres som irrelevant og som sådan
bevæger
folk, med blot middelmådig intelligens, sig videre i livet til mere
relevante gøremål
som f.eks. opvask, aftensmad o.s.v.

Fra : @

Dato : 20-08-07 13:44

On Sun, 19 Aug 2007 22:47:59 +0200, "Michael Weber"
<michael@removemichaelweber.dk> wrote:

>SIAD ?

lige nu danmarks mest nødvendige forening

Fra : Michael Weber

Dato : 20-08-07 21:48

> lige nu danmarks mest nødvendige forening

*roflmao*

Fra : Ukendt

Dato : 21-08-07 11:39

Michael Weber wrote:
> "@" <1@invalid.net> skrev i en meddelelse

> *roflmao*

SIAD er nødvendig på samme måde som terapeutiske selvhjælpsgrupper.

Fra : Malte Runz

Dato : 19-08-07 21:50

> [...]
> ytringer der ikke harmonerer med den fascistiske tankegang. Og man
> skal samtidig huske på at de har gået Freddy Thielemans æriende.

Fra Radio Holger (i en tidligere tråd):

"| Vi tror naturligvis ikke, at man kan stoppe islamiseringen og drive islam
ud
| af Europa alene ved juridiske midler, ...

Men det er de midler vi har at gøre med i et demokrati.

.... men initiativet SIOE er en god
> [...]
| Europas islamisering må naturligvis begynde på denne måde, med
| demonstrationer og retssager, og en dag vil det ende med et ultimatum til
| myndighederne, send de fremmede muhamedanere hjem eller vi sender dem selv
| hjem! Der er således store perspektiver i initiativet, og man skal ikke
være
| i tvivl om, at kampen mod islam først ender, når den sidste af de fremmede
| muhamedanere er hjemsendt. Kampen mellem den vestlige civilisation og
islam
| er en eksistenskamp, og den skal vindes, uanset hvilke omkostninger den
får.

Hvis det ikke er den brune skjorte, der kommer frem igen, så ved jeg sgu
ikke hvad. Man vil bruge 'ikke-juridiske' (læs 'om nødvendigt voldelige'*)
midler til at gennemføre en total etnisk udrensning. Befolkningen skal
mobiliseres, trodse myndighederne og begå storstilet selvtægt. Til den
allersidste fremmede er ude af Europa!

Er den slags noget du går ind for?

*Hvis du lægger noget andet i formuleringen 'ikke [...] alene ved juridiske
midler', så forklar endelig.

--
Malte Runz

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 23:32

Den Mon, 20 Aug 2007 00:18:45 +0200 skrev Konrad:

> [...]
> forurettet, mener jeg nok at en dansk jøde som har aner der endte i
> konzentrationslejre har ret til ægte lede overfor nazismen og karseklippede

Jeg tror nu mere, at jøderne skal frygte muslimerne og den danske
venstrefløj, end nazisterne. Se bare på jøderne i Israel, som må kæmpe for
sin eksistens.