Polakker kan ikke redde dansk velfærd
Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 11:15

Når polakker ikke kan redde dansk velfærd. hvordan i alverden kan man så
tro at muslimske indvandrer kan?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-08-07 12:15

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/19/080250.htm
>
> Når polakker ikke kan redde dansk velfærd. hvordan i alverden kan man så
> tro at muslimske indvandrer kan?

Og hvordan tror man så at velfærden kan reddes overhovedet??

Hvordan tror de røde at DK kan overleve økonomisk ved at hvide kristne
mennesker er ansat i et gigantisk plejehjem for muhammedanere??

Vigtige spørgsmål at få grundigt gennemtænkt!

Mvh
Martin

Fra : Peder B. Pels

Dato : 19-08-07 16:31

Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/19/080250.htm
>
> Når polakker ikke kan redde dansk velfærd. hvordan i alverden kan man så
> tro at muslimske indvandrer kan?

Velfærden skal da ikke reddes. Den såkaldte venstrefløj har som taktik
at få systemet til at styrte voldsomt sammen (primært gennem muslimsk
indvandring) så de i kaoset og den følgende vold og desperation kan
overtage magten og indføre deres kommunistisk utopi.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Wilstrup

Dato : 19-08-07 17:03

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> indvandring) så de i kaoset og den følgende vold og
> desperation kan
> overtage magten og indføre deres kommunistisk utopi.

Der var en gang nogle der mente at der eksisterede en
sammensværgelse mellem jøder og kommunister - og det ligner
din ovenstående påstand. Der er bare det ved det at denne
konspirationsteori var opfundet af .. ja, rigtig gættet, af
nazisterne.

Fra : Krumme

Dato : 19-08-07 17:25

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> mellem jøder og kommunister - og det ligner din ovenstående påstand. Der
> er bare det ved det at denne konspirationsteori var opfundet af .. ja,

Og som har meget tilfælles med muhammedanerne! så ligningen passer.

Fra : Wilstrup

Dato : 19-08-07 17:43

"Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i meddelelsen

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen
>
> Og som har meget tilfælles med muhammedanerne! så ligningen
> passer.

hvem er "muhamedanerne"?

Fra : Krumme

Dato : 19-08-07 20:23

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i meddelelsen

> hvem er "muhamedanerne"?

Suk, jeg kan ikke engang sige at du er undskyldt pga. uvidenhed!
Hvilken lærer er du egentligt???

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 20:32

Krumme wrote:

> Suk, jeg kan ikke engang sige at du er undskyldt pga. uvidenhed!
> Hvilken lærer er du egentligt???

Jeg synes ellers spørgsmålet er rimelig relevant. Muhamedaner, muhamedanien
osv er jo ret uklare begreber. Det første bruges i flæng om alle sydlændinge
i Danmark - Muhamedanien om mellemøsten, men også til tider Pakistan.

Fra : @

Dato : 19-08-07 20:41

On Sun, 19 Aug 2007 21:31:55 +0200, "Konrad"
<davidkonradFJERN@gmail.com> wrote:

>Jeg synes ellers spørgsmålet er rimelig relevant. Muhamedaner, muhamedanien
>osv er jo ret uklare begreber.

næ det er temmelig klart

muhamedanere ser nemlig først og fremmest dem selv som en del af umma

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-07 00:15

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Jeg synes ellers spørgsmålet er rimelig relevant. Muhamedaner,
> muhamedanien
> osv er jo ret uklare begreber.

Put dit hovede i et syrebad.

Mvh
Martin

Fra : Poul Nielsen

Dato : 19-08-07 17:25

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> mellem jøder og kommunister - og det ligner din ovenstående påstand. Der
> er bare det ved det at denne konspirationsteori var opfundet af .. ja,

En god ting ved at leve i året 2007 er at man kan sove trygt om natten,
fordi Kommunisterne og deres tvilllinge ideologi nazismen kommer aldrig til
magten igen.

Fra : @

Dato : 19-08-07 17:51

On Sun, 19 Aug 2007 18:25:05 +0200, "Poul Nielsen" <aslan@tdc.dk>
wrote:

> [...]
>fordi Kommunisterne og deres tvilllinge ideologi nazismen kommer aldrig til

desværre er deres arvtagere korannazisterne godt igang med at få nogle
af verdenshistoriens sorte kapitler til at gentage sig

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 17:32

Pjensen73 wrote:
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/19/080250.htm
>
> Når polakker ikke kan redde dansk velfærd. hvordan i alverden kan man
> så tro at muslimske indvandrer kan?

Hvem tror da også på det? Fortæl fortæl.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 19-08-07 21:23

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvem tror da også på det? Fortæl fortæl.

Det gør f.eks.Danskindustris førstemand Hans Skov Christensen, og alle hans
poselytter.

Fra : Konrad

Dato : 19-08-07 22:43

Kurt H. Nedergaard wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det gør f.eks.Danskindustris førstemand Hans Skov Christensen, og
> alle hans poselytter.

Hvad siger han?

Fra : Martin Larsen

Dato : 20-08-07 00:16

> Hvad siger han?

Konrad sutter.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 18:58

Den Sun, 19 Aug 2007 18:42:34 +0200 skrev Wilstrup:

> "Krumme" <kkolsen@email.dk> skrev i meddelelsen

> hvem er "muhamedanerne"?

Og du er skolelærer!
Du burde da være den første til at vide, hvad muhammedaner er.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:02

Den Sun, 19 Aug 2007 18:31:37 +0200 skrev Konrad:

> Hvem tror da også på det? Fortæl fortæl.

Dem, som ønsker danmark invaderet af muslimske borgere, og tror at de kan
redde dansk velfærd, ved at give dem arbejde.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 20:15

Den Sun, 19 Aug 2007 20:57:31 +0200 skrev Konrad:

> Hvem er det?

Bl.a. venstrefløjen.

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 23:34

Den Sun, 19 Aug 2007 21:25:36 +0200 skrev Konrad:

> Hvem på venstrefløjen går ind for at Danmark skal invaderes muslimer?

Det gør du.

Fra : Pjensen73

Dato : 20-08-07 01:21

> Konrad sutter.

Sutter Konrad på Kimsebassen

Fra : Chrisjoy

Dato : 20-08-07 04:56

On Aug 19, 6:50 pm, "@" <1...@invalid.net> wrote:

> desværre er deres arvtagere korannazisterne godt igang med at få nogle
> af verdenshistoriens sorte kapitler til at gentage sig

Å blodbadet vil definitivt komme. Muslimpakket har ingen mulighet til
å flykte fra sin egen religion, og den er meget tydelig i hva som er
det overordnede mål. Det som dog er heldig for oss er at det dreier
seg om en gjeng undertrykte gærninger uten noe motiv for sitt mål.
Spør du en muslim hva faen de skal med verdensherredømme, så stotrer
han og stammer han som en gammelkommunist. Vestens innbyggere derimot,
vet nøyaktig hva den vil: nemlig frihet. Når brorparten virkelig
forstår at friheten er truet, så er det bare et kort slag, og vips er
vi kvitt islamfaenskapet en gang for alle.

Det som bekymrer meg, er hvorvidt vi er istand til å utrydde søpla på
venstresiden i samma slengen; at vi virkelig skal klare å rydde opp i
egen leir nu som vi får en slik fantastisk mulighet. Vi klarte det
ikke forrige gang. Da Hitler var eliminert, så var det Stalin og siden
Mao som burde ha stått for tur, men da gitt, hadde verdens hvite
befolkning gått lei av krig: hvor patetisk. I over hundre år måtte
være hvite venner i russland leve under faenskap, bare fordi noen var
lei av krig, og resten trodde den eneste måte å bli kvitt sosialismen
på er ved å la den få prøve seg, og feile. Fremfor å ta noe lidelse
for en kort tid, velger brorparten mennesker av den sunne moral, en
lang og forferdelig lidelse.
Nå får det være slutt på denne masochistisme! Når krigen starter imot
islampakket, så får vi utpeke venstrepakket som fiende i samma
slengen. Det ene er hverken bedre eller dårligre enn det andre.