Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra : Brian Lund

Dato : 19-08-07 14:35

> http://www.amazon.com/Canon-1Ds-Mark-III-Digital/dp/tech-data/B000V5LX00/ref=de_a_smtd/104-3808773-1007162?ie=UTF8&qid=1187517273&sr=1-6
> http://www.northlight-images.co.uk/Canon_1DS_MkIII.html

"Sensor type: Full-frame CMOS sensor, with primary R-G-B filtration (28 x
18.7 millimeters)"
Det giver da efter hvad jeg lige kan regne mig frem til en crop faktor på
1.3 og er således ikke fullframe... Hmm.

> og snup en 40D med når nu du er i gang
> http://www.amazon.com/Canon-40D-10-1MP-Digital-Camera/dp/tech-data/B000V5P90K/ref=de_a_smtd/105-5864691-1692459?ie=UTF8&qid=1187516674&sr=8-8

6,5 FPS i 17 RAW skud, nu må vi se om det holder (er det ikke imorgen Canon
holder pressemøde), det kan være det er på tide at opgradere fra mit 350D!

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 15:26

Mogens Hansen wrote:
> Så nærmer det sig vist:

> [...]

Du skal ikke tro noget før canon annoncerer det selv. Jeg så et billede
af en 5D mark II med 3" skærm, men det er nok også bare en hoax.

Thomas Schreiber
kontakt mig : macfly.dk

Fra : Mogens Hansen

Dato : 20-08-07 05:31

"Thomas Schreiber" <www.macfly.dk> wrote in message

[]8<8<8<
> Du skal ikke tro noget før canon annoncerer det selv.

Det er som forventet nu officielt
http://www.dpreview.com/news/0708/07082009canoneos1dsmarkiii.asp
http://www.dpreview.com/news/0708/07082010canoneos40d.asp
og i overensstemmelse med hvad Amazon lækkede.

> Jeg så et billede af en 5D mark II med 3" skærm, men det er nok også bare
> en hoax.

Den var heller ikke forventet i denne omgang.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Jan

Dato : 20-08-07 19:21

> Du skal ikke tro noget før canon annoncerer det selv. Jeg så et billede af
> en 5D mark II med 3" skærm, men det er nok også bare en hoax.

> [...]

den er også på canone web

http://www.canon-europe.com/For_Home/Product_Finder/Cameras/Digital_SLR/index.asp