Hvem søger en fin lille han-mis?
Fra : Martin

Dato : 20-08-07 15:38

jeg har en sort/hvid killing som jeg søger nyt hjem til.

Den er i 4540 Fårevejle. Mail for billeder, han er omtrendt 14 uger nu.

Fra : Bonnie

Dato : 21-08-07 10:24

Hej Martin

Jeg håber, at du har regnet forkert og at han er ca. 16 uger gammel ?

/Bonnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-07 11:00

Bonnie wrote:
> Hej Martin
>
> Jeg håber, at du har regnet forkert og at han er ca. 16 uger
> gammel ?
> /Bonnie

Hvorfor 16 uger ? 14 uger er tilstrækkeligt. En killing skal være 12
uger førend den må tages fra dens mor (helst lidt mere), men om det
er 14 eller 16 uger er vist i den sammenhæng lige meget.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Martin

Dato : 21-08-07 12:16

Hej.

Jeg har ikke tal på det lige nu men over de "obligatoriske" 12 uger er han
da. Jeg fik en afhentet i midten af juli der var de 12 - så regn selv efter.
Den er vel 15-17 uger....

Kan godt finde datoen frem hvis nogle er interesserede!

Men e

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-08-07 12:51

Martin wrote:
> [...]
> 12 - så regn selv efter. Den er vel 15-17 uger....
>
> Kan godt finde datoen frem hvis nogle er interesserede!

Jeg ville da ønske, at jeg kunne tage ham. Jeg har imidlertid en
lille hunkat, der har det bedst som alenemis. Hun er desværre ikke
så begejstret for andre katte.

Fra : Bonnie

Dato : 22-08-07 14:52

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in message

> [...]
> førend den må tages fra dens mor (helst lidt mere), men om det er 14 eller
> 16 uger er vist i den sammenhæng lige meget.

16 uger fordi, jeg har en killing fra samme kuld, og han er i dag 16½ uge.
Hvis killingen kun er 14 uger, havde jeg fået ham da han allerede var 10
uger og var derfor blevet bildt en løgn på ærmet.

Men jeg kan fortælle, at den bror jeg har er en ganske fin kat og jeg har
ingen problemer med ham

/Bonnie

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-08-07 14:59

Bonnie wrote:
> [...]
> 16½ uge. Hvis killingen kun er 14 uger, havde jeg fået ham da han
> allerede var 10 uger og var derfor blevet bildt en løgn på ærmet.

Åh ja, så forstår jeg det da bedre, men det meldte historien jo ikke
noget om

> Men jeg kan fortælle, at den bror jeg har er en ganske fin kat og
> jeg har ingen problemer med ham

Det lyder dejligt. De bedste ønsker for hans (og din) fremtid
sammen.

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 21-08-07 19:05

prøv i rette forum