MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Rod i windows installer.
Fra : Jens

Dato : 19-08-07 22:33

Jeg har af en eller anden grund fået rod i min windows installer.

Jeg bruger W2000Pr0 sp4 og har prøvet dette oprydningsprogram fra MS -
msicuu2.exe

Problemet er bare at dette program også kalder windows installer og giver
meddelelsen at:der ikke kunne opnåes adgang til Windows Installer og det kan
skyldes fejlsikret kørsel / fejl i Win. installation.
Jeg kører ikke i fejlsikret og er logget på som administrator.

Det har virket upåklageligt i flere år og den eneste "større" ændring er
installation af Office 2003 ( fravalgte Outlook)

Kan nogen please hjælpe.

Mvh.Jens.

Fra : kep

Dato : 19-08-07 22:54

"Jens" <Godd@postduerikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det har virket upåklageligt i flere år og den eneste "større" ændring er
> installation af Office 2003 ( fravalgte Outlook)

Hej
Måske dette her :
http://support.microsoft.com/kb/315346/da
kep

Fra : hcma

Dato : 20-08-07 12:17

> [...]
>
> Det har virket upåklageligt i flere år og den eneste "større" ændring er
> installation af Office 2003 ( fravalgte Outlook)

Jeg ville prøve dette:
Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende:
Fix Windows Installer
Stop service
unregister Windows Installer
Reregister Windows Installer
Start service
og klik herefter på "GO". Genstart og se om det har hjulpet.

m v h
hcma