MS Windows
briani 27239
Media player kan ikke finde flyttede filer
Fra : Lone

Dato : 19-08-07 18:30

Hejsa

Jeg har flyttet mine musikfiler til et andet drev, (de optog for
meget plads på det drev hvor de lå) ........men media player
kan nu ikke finde dem. Øv-bøv.

Jeg kan fint finde filerne i stifinder og dobb.klikke så de afspilles
i media player.

Det er - under indstillinger - tilsyneladende kun muligt at associere
media player til en selvvalgt mappe når det handler om hvor
kopierede cd'er skal placeres..............

Så what to do? Hvor mon jeg skal ind og ændre i nogen indstillinger
så den selv finder dem...............de står jo listet op i 'biblioteket'
så............ehh...........

Håber nogen kan komme med de vises sten

--
vh Lone

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 21:22

> [...]
>
> Så what to do? Hvor mon jeg skal ind og ændre i nogen indstillinger
> så den selv finder dem...............de står jo listet op i 'biblioteket'

Det kan være media player stadig tror at de ligger på det drev.

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).

Fra : Lone

Dato : 19-08-07 23:28

"Lone" <logro@mail.tele.invalid> skrev i en meddelelse

> Så what to do?

Løsning fundet: Bibliotek -> føj til bibliotek -> føje mapperne på
den nye lokation til. Så funker det igen.

--
vh Lone