Nogen der har en LaCie Ethernet Disk 1TB
Fra : Autocadster

Dato : 20-08-07 22:06

Er der nogen der har en sådan LaCie Ethernet Disk 1TB
http://www.lacie.com/products/product.htm?pid=10645 og som kan hjælpe
med at få kontakt til samme

Har haft den oppe at køre på netværket, men efter et system nedbrud på
en maskine, er forbindelsen til LaCie Ethernet Disken gået bort :'(

Jeg kan pinge den fra routeren, og her melder den alt ok, men kan ikke
se den på netværket, jeg kan se alle filer via http://192.168.1.105,
men derfra kan jeg kun se ikke røre/åbne :/

Den har fået samme arbejdsgruppenavn osv.

Hjælp...

Kører XP Pro, kablet netværk via Linksys WRT54G router, Lacien står i
et skab og jeg har kun adgang via web.

Hjælp igen

--
Venlig hilsen