Politi-anmeldelse af nabos tyveri.
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-07 23:32

Politi-anmeldelse af nabos tyveri.

En håndværker, der arbejder for mig, tabte 18.8.07 kl ca 14 et bemalet
kunstværk af let styropor fra min 1 sals terasse ned i naboens have, Bjelkes
Alle 46, hvor det selvfølgelig ikke gjorde skade.

Straks henvendte håndværkeren sig ved naboens haveindgang for at afhente
det, men blev afvist.

Også jeg forespurgte høfligt, men fik som svar, at det "tilbageholdes som
bevismateriale".

Jeg er ikke bekendt med andet end eén anden lignende episode, hvor der fra
mit hus er faldet noget - en let træliste - ind på nabomatrikel: ned på
solidt ståltag over cykelskur hos samme nabo og fra samme lave højde.

Dengang ville han heller ikke udlevere min ejendom, og jeg ulejlighede
politiet, der kom hertil, mens han ikke var hjemme, og de beså åstedet og
meddelte mig, at det var en art tyveri, at der ved øjeblikkelig forsøg på
afhentning, afvises. De delte mit syn på ejendomsretten.

Jeg vil tro, at politiet ved en kortvarig opringning til 35839119 til hr
Søren Sørensen kan udvirke at det "stjålne" tilbageleveres, og jeg vil være
meget taknemlig for en sådan indsats - om end jeg erkender ikke at være helt
skyldfri

At naboen er uenig i mine politiske synspunkter på plankeværket, bør da ikke
legitimere hans selvtægt/ulovlige omgang med hittegods..

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N, 35861000