Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flash fotograferings kursus
Fra : J M K

Dato : 18-08-07 22:45

Kim Skovsby & Jonas Kunzendorf inviterer til et åbent arrangement,
søndag d. 16/09-2007.

Læs mere her...

Kunne du tænke dig at deltage i et 3 timers intensivt flash-
fotograferings kursus med fotograf
Kim Skovsby som underviser, så skal du være hurtig på aftrækkeren, for
der relativt få pladser.

Jonas Kunzendorf har inviteret fotograf Kim Skovsby til en hyggelig og
forhåbentlig også meget lærerig eftermiddag søndag d. 16/09. Du er
meget velkommen til at deltage. Arrangementet koster 150,- kroner pr.
person og der vil naturligvis være kage og kaffe, til alle der vil
smage.

Ønsker du at deltage?
Da flashfotografering er en af de noget mere avanceret former for
fotografering, så vil det være en god forudsætning hvis du har en
fornuftig forståelse af hvordan tid blænde og iso værdier fungerer.

Her er nogle af de emner kurset omhandler:

·   Hvad er en flash og hvordan funger den.
·   Lyset anatomi.
·   Hvordan virker flash exposure bracketing?
·   Hvornår bruges High Speed sync
·   Hvordan fotografer du med fill-flash
·   Hvornår/hvordan kan man bruge bounce flash
·   Brug af flere trådløst styrede flash enheder
·   Til sidst vil Kim komme med et par idéer til Komposition &
Beskæring.

Tilmelding sker ved at skrive til: Jonas Kunzendorf. Info@jkm-
consult.com Der er plads til 40 deltagere og det er efter først til
mølle princippet ved tilmelding.

Lidt om Kim Skovsby
Kim Skovsby er nok den højst uddannet fotograf i Dannmark. Han er
oplært hos reklamefotograferne Jan Friis og Torben Pedersen hvor han
begyndte i 1992. I 1995 tog han sit første digitale billede, og har
siden da i stor udstrækning arbejdet med digitalt workflow.

Kim har fotograferet alt lige fra mode og reklame til rappotage og
natur fotografering. Han har også udviklet flere fotoundervisnings
DVD'er og er nu også fast skribent samt video kursus vært på
Canoneos.dk
Udskriv og medbring gerne EV tabellen på Kim's profil på Canoneos.dk
http://www.canoneos.dk/brugerinfo.aspx?userid=39&controlkey=FMVW073bKrQL8jb3WlFzsrmyBTJYgOH94lzNCOePS76jU52WE4

Praktiske oplysninger:
Adresse:
Syddansk Universitet
Campusvej 55
5230 Odense M
Lokale U95
Kontakttelefonnummer: 4040 7800

Tid: 14:30
Kursus tid: 15:00-18:00

Kørselsvejledning:
1) Kør op ad Campusvej og drej til venstre ad Moseskovvej.
2) Parker på P1 og gå ind ad Indgang H.
Se kort her: http://www.sdu.dk/Kort/CampusOdense/ParkeringIndgange.html
3) Gå helt frem til trappen og gå til højre.
4) Find konferencelokalet U95 her:
http://www.sdu.dk/Kort/ULok/U95.html

Lokalet er et moderne konferencelokale med LCD projektor, lydanlæg, 2
hejse/sænketavler, flipover og wireless LAN. Der er plads til 40
personer.
Pris: 150,- kroner

Beløbet overføres efter tilmelding til Konto: 0570-0001232517

Ved tilmelding skal oplyses: (Senest 6/9-2007)

Fornavn:
Efternavn:
Adresse:
Telefon nummer:
Mail adresse:

Vel Mødt, Med venlig hilsen

Kim Skovsby & Jonas Kunzendorf

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-08-07 20:21

J M K wrote:

> Beløbet overføres efter tilmelding til Konto: 0570-0001232517

Dine reklamer uønskede i denne gruppe.

Og dit tilbud er bondefangeri, 40 detagere der hver skal betale 150,-
kroner = 6.000,- kroner, og de kun får 3 timers undervisning, så er det
en timeløn på 2.000,- kroner, så meget er der squ ikke nogen der er værd...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-08-07 20:59

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev :

>Dine reklamer uønskede i denne gruppe.

Men det er din reklame for »Aktion over fotoudstyr hos Goecker«
ikke?

Det kunne ha' været retfærdiggjort, hvis din var postet i
indkøbsgruppen, er det ikke der, alle indlæg om køb skal foregå.

Men, OK, der findes jo regler for NRE og andre for os andre
almindelige dødelige.

Fut ignoreret.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-08-07 21:46

Kerim Ellentoft wrote:

> Men, OK, der findes jo regler for NRE og andre for os andre
> almindelige dødelige.

Det er jo bare dig der en dum jalla, som ikke kan fatte, at der er
forskel på at poste et link til et foto-event, og så at fremsætte et
konkret køb/salg tilbud.

Skrub hen på din bedemåtte og klap kajen...

FUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-08-07 22:11

> [...]

>Det er jo bare dig der en dum jalla, som ikke kan fatte, at der er
>forskel på at poste et link til et foto-event, og så at fremsætte et

Hvor formålet er salg.

>Skrub hen på din bedemåtte og klap kajen...

Bevis på højere intelligens hos en kafir.

Iøvrigt troede jeg, at jeg var i dit killfilter, det har du jo
skrevet flere gange.

Fut ignoreret.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-08-07 08:04

Kerim Ellentoft wrote:

> Hvor formålet er salg.

Du er en dum jalla, og du forsætter med dit tåbelige vrøvl, der er ikke
køb/salg tilbud i mit indlæg, og der er heller ikke køb/salg tilbud på
den side som jeg linker til, der er kun omtale af et foto-relateret
arrangement.

--
Jeg skal hermed foreslå, at der samles penge ind, så vi kan skænke
Kerim Ellentoft en enkeltbillet til Iran, paradiset for muslimer, hvor

Fra : ksk

Dato : 20-08-07 15:31

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg skal hermed foreslå, at der samles penge ind, så vi kan skænke
> Kerim Ellentoft en enkeltbillet til Iran, paradiset for muslimer, hvor

kan det være rigtigt den man kan får love at opføre sig sådan

KsK

futte til dk.admin, dk.admin.netikette,

Fra : Andreas Falck

Dato : 20-08-07 18:36

ksk skrev i 46c9a595$0$21927$157c6196@dreader1.cybercity.dk:

> kan det være rigtigt den man kan får love at opføre sig sådan

Nu er det jo ikke noget nyt at Niels Riis Ebbesen benytter sig af
personangreb, hånende og nedladende udsagn og udtalelser der er så nedrige
og svinske at man skal lede meget længe for at finde hans ligemand.

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside i *ny* udgave

Fra : Hauge

Dato : 28-08-07 17:02

Andreas Falck wrote:
> [...]
> personangreb, hånende og nedladende udsagn og udtalelser der er så
> nedrige og svinske at man skal lede meget længe for at finde hans

Det samme som dig, når man angriber din gud?

/Hauge

Fra : bæ9

Dato : 20-08-07 19:27

ksk wrote:

> "Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> skrev i meddelelsen

> kan det være rigtigt den man kan får love at opføre sig sådan
>
> KsK

og hvorfor tror du så lige at niels ikke er særlig vellidt

Fra : ksk

Dato : 20-08-07 21:09

"bæ9" <kill.filter@me> skrev i meddelelsen

> og hvorfor tror du så lige at niels ikke er særlig vellidt

er han da ikke det ??? med 20 30 år s erfaring må han da være foto gruppes
guru

KsK

Fra : Jakob

Dato : 20-08-07 00:08

In article <46C8ABFC.8070509@niels-ebbesen.net>, info@niels-ebbesen.net
says...
> Det er jo bare dig der en dum jalla, som ikke kan fatte, at der er
> forskel på at poste et link til et foto-event, og så at fremsætte et
> konkret køb/salg tilbud.
>
> Skrub hen på din bedemåtte og klap kajen...

Det var dog en helt utrolig ubehagelig tone. Så er idioten også
småracistisk.

Er der ikke nogen der kan fortælle hvordan man sender en abuse asted på
sådan en ?

Jakob

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-08-07 00:24

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Jens G

Dato : 20-08-07 07:36

On Mon, 20 Aug 2007 01:08:26 +0200, Jakob <nonsense@invalid.invalid>
wrote:

>Er der ikke nogen der kan fortælle hvordan man sender en abuse asted på
>sådan en ?

Man kigger i indlæggets header og ser hvilken newsprovider det er
sendt igennem.
Derefter sender man hele indlægget, inklusiv hele headeren til
newsproviderens abuse adresse sammen med en kort beskrivelse af hvad
man mener der er galt.

Og ja,- det var godt nok over stregen det NRE fik fyret af der.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Michael Schrøder

Dato : 20-08-07 11:41

"Jens G" <nospam061106@kabelmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> man mener der er galt.
>
> Og ja,- det var godt nok over stregen det NRE fik fyret af der.

Den er vel lige til en politianmeldelse... ?

/Michael

Fra : Jens G

Dato : 20-08-07 12:13

On Mon, 20 Aug 2007 12:40:49 +0200, "Michael Schrøder"
<news4mis2@schroeder.dk> wrote:

>Den er vel lige til en politianmeldelse... ?

Det ved jeg ikke.

På det nærmeste at skrive at dem der ikke søger Islam bliver tabere,
er vel heller ikke så pænt?

Men den diskussion hører ikke hjemme her.

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-08-07 12:33

Michael Schrøder wrote:

> Den er vel lige til en politianmeldelse... ?

Ja alt kan i princippet politianmeldes, så skynd dig ned på
politistationen, men bliv nu ikke ked af det, hvis betjenten efter at ha'
modtaget din ameldelse, har et smøret grin på...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Torben

Dato : 20-08-07 13:40

"Niels Riis Ebbesen" <info@niels-ebbesen.net> wrote in message

> Ja alt kan i princippet politianmeldes, så skynd dig ned på
> politistationen, men bliv nu ikke ked af det, hvis betjenten efter at ha'
> modtaget din ameldelse, har et smøret grin på...

Pas nu på hvad du siger - hvis betjenten nu også benytter sig af News!

mvh
Torben

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-08-07 14:40

Torben wrote:

> Pas nu på hvad du siger - hvis betjenten nu også benytter sig af News!

Han skal da være meget velkomme...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jakob

Dato : 20-08-07 17:19

> [...]
> Derefter sender man hele indlægget, inklusiv hele headeren til
> newsproviderens abuse adresse sammen med en kort beskrivelse af hvad

Kan du hjælpe mig med at fortolke den header. Det ser ud til at
provideren er sunsite er det korrekt ?`

Hvordan finder man "adressen" på en newstråd hvis man skal henvise til
den ?

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Jens G

Dato : 20-08-07 17:33

On Mon, 20 Aug 2007 18:19:02 +0200, Jakob <nonsense@invalid.invalid>
wrote:

>Kan du hjælpe mig med at fortolke den header. Det ser ud til at
>provideren er sunsite er det korrekt ?`

Det ser det ud til.

>Hvordan finder man "adressen" på en newstråd hvis man skal henvise til
>den ?

Der er et message ID og referencer i headeren. Ud fra det kan man
finde tråden.

Fra : Jakob

Dato : 20-08-07 18:20

In article <46c9c1b5.38568546@dtext.news.tele.dk>, nospam061106
@kabelmail.dk says...

> Der er et message ID og referencer i headeren. Ud fra det kan man
> finde tråden.

FInt det er sendt. Tak for hjælpen

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Gert Medom

Dato : 20-08-07 17:18

Kerim Ellentoft skrev:
> Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev :
>

> Men, OK, der findes jo regler for NRE og andre for os andre
> almindelige dødelige.

Alle er lige men nogle er mere lige end andre.

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside: http://www.Gertmedom.net
HTML tutorials: http://www.html.dk/tutorials/

Fra : Claus Sikora

Dato : 20-08-07 14:14

Niels Riis Ebbesen skrev:

> [...]
> en timeløn på 2.000,- kroner, så meget er der squ ikke nogen der er værd...

Hmm 150,- for et kursus på 3 timer af en professionel fotograf... Ja det
kan jeg da godt se er bondefangeri... Kunne det tænkes at Kim havde
nogle udgifter forbundet med det her også ?
Er du sikker på at din harme ikke bare bunder i mavesurhed over at ingen
efterhånden kan tage dig alvorligt p.g.a alle dine latterlige og
ligegyldige indlæg du laver rundt omkring ?
At du samtidigt sidder og er småracistisk hjælper jo heller ikke på
tingene... Jeg har været adskillige timer i en børnehave hvor jeg hørte
væsentligt mere saglige udtalelser end det du lige har præsteret her. Du
har virkeligt nået bunden så nu kan det da kun gå den rigtige vej

Og med venlig hilsen!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 20-08-07 14:39

Claus Sikora wrote:

> Hmm 150,- for et kursus på 3 timer af en professionel fotograf... Ja det
> kan jeg da godt se er bondefangeri... Kunne det tænkes at Kim havde
> nogle udgifter forbundet med det her også ?

Tja... du overser helt, at du skal dele underviseren med 39 andre elever,
så der bliver mok ikke mange sekunder til dig, hvis du har et uddybende
spørgsmål, og ja, Kim og Jonas har selvfølgelig en udgift på et par
hundrede kroner til lidt kaffe og nogle winerbasser.

Og uanset hvor posetiv du er overfor det pågældne tilbud, så ændrer det
ikke på, at Kim Skovsby's & Jonas Kunzendorf's annonce er spam af den
værste slags, som er uønsket i news:dk.fritid.foto

> [...]
> væsentligt mere saglige udtalelser end det du lige har præsteret her. Du
> har virkeligt nået bunden så nu kan det da kun gå den rigtige vej

Så længe Kerim Ellentoft tillader sig at påstå, at ikke muslimer er
tabere, så holder jeg mig ikke for fin til at kalde ham en jalla.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Børge Larsen

Dato : 20-08-07 17:06

"Claus Sikora" <claussikoraDELETETHIS@DELETETHISgmail.com> skrev i en
meddelelse news:46c993a1$0$90263$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> væsentligt mere saglige udtalelser end det du lige har præsteret her. Du
> har virkeligt nået bunden så nu kan det da kun gå den rigtige vej

NRE filter efterlyses. Hvis et sådan findes vil der være stor afsætning for
det.

Børge

Fra : rAnders

Dato : 22-08-07 15:38

> [...]
> væsentligt mere saglige udtalelser end det du lige har præsteret her. Du
> har virkeligt nået bunden så nu kan det da kun gå den rigtige vej

Det kan vel ikke siges mere præcist

rAnders.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-08-07 16:05

"rAnders"
> Det kan vel ikke siges mere præcist
>
> rAnders.

Kim har være dygtig til at markedsføre forskellige
projekter i div. NG gennem årene, han er en sjuft.
-max-

Fra : Claus Sikora

Dato : 22-08-07 16:51

-max- skrev:
> "rAnders"

> Kim har være dygtig til at markedsføre forskellige
> projekter i div. NG gennem årene, han er en sjuft.
> -max-

Der er jeg så ikke enig men uanset hvad så er Kim rigtig dygtig og jeg
vil blot påpege at et kursus af en professionel til 50,- i timen er i
mine øjne billigt...
Hvis det havde været prvat undervisning havde prisen nok også været en
helt anden ;)

/Claus

Fra : Jan Boegh

Dato : 22-08-07 18:53

Claus Sikora skrev i 46cc5b55$0$90267$14726298@news.sunsite.dk dette:

> Der er jeg så ikke enig men uanset hvad så er Kim rigtig dygtig og jeg
> vil blot påpege at et kursus af en professionel til 50,- i timen er i
> mine øjne billigt...

Det er hamrende underordnet. Det er ikke OK at laver komercielle reklamer i
gruppen uanset om man er discounter eller ej.

> Hvis det havde været prvat undervisning havde prisen nok også været en
> helt anden ;)

Men det gør ingen forskel.

vh
jan

http://jan.boegh.net/foto.htm
Billeder fra en dansk 'ørken' http://jan.boegh.net/Album/Milen/index.html

Fra : ksk

Dato : 22-08-07 22:09

"Jan Boegh" <spamhater@nowhere> skrev i meddelelsen

> Det er hamrende underordnet. Det er ikke OK at laver komercielle reklamer
> i gruppen uanset om man er discounter eller ej.
> Men det gør ingen forskel.

næ tror nu også det ha noget at gøre med NRE lige ha reklamere for et foto
handler der holdere auktion ..

jeg kan ikke tror du synes det er OK og så over i købe i den forkert gruppe

leger mand Politimand bør man selv overholde reglerne

men her er du nok undskylde for NRE ligge jo i dit filter ikk
KsK

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-08-07 20:24

"Claus Sikora"

)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-08-07 19:02

-max- wrote:

> Kim har være dygtig til at markedsføre forskellige
> projekter i div. NG gennem årene, han er en sjuft.
> -max-

Jeg er meget enig, Kim's annonce er spam af den værste slags, det er
iøvrigt spøjst at opleve, at folk faktisk godtager og forsvarer hans spam.

Det må skyldes, at mange fotonewbies knap nok kan finde ud af at bruge
deres digital kamera og indbyggede blitz på auto, og de er desperate for
at lære noget om hvordan de får nogenlunde gode billeder ud af deres
mange tusind kroners investering.

Men det sørgelige er, at sådan nogle typer som Kim udnytter situationen,
for folk kan ikke nå at lære en skid på tre timer...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Claus Sikora

Dato : 22-08-07 19:25

Niels Riis Ebbesen skrev:

> Jeg er meget enig, Kim's annonce er spam af den værste slags, det er
> iøvrigt spøjst at opleve, at folk faktisk godtager og forsvarer hans spam.

Men dine racistiske udtalelser og hvad du ellers sidder og pladrer om
rundt i grupperne skal du vist lige feje for egen dør inden du kalder
andre for spammere..

> [...]
> deres digital kamera og indbyggede blitz på auto, og de er desperate for
> at lære noget om hvordan de får nogenlunde gode billeder ud af deres

Hvad er der så galt i at man søger hjælp på et kursus som endda er
rigtigt billigt og uden tvil vil give et godt indblik i hvordan en flash
bruges?

> Men det sørgelige er, at sådan nogle typer som Kim udnytter situationen,
> for folk kan ikke nå at lære en skid på tre timer...

Og hvad ved du lige om hvad folk kan nå at lære på den tid? Der står jo
ikke nogle steder noget om at du er professionel fotograf når du
forlader kurset...

Jeg er ked af endnu engang at jeg kun kan konstatere endnu et
meningsløst indlæg fra din side hvor du straks dømmer folk ud fra en
meget snæver viden...

Om det her er direkte kommercielt skal jeg ikke udtale mig om... Det er
det muligvis i juridisk forstand men helt ærligt.... Hvis jeg nu havde
hørt om det og havde postet indlægget ville det så stadig være spam
eller ville det også være at betragte som kommercielt selvom jeg blot
giver noget information videre?
(Jeg spørger ikke for at være provokerende men fordi jeg er i tvivl)

Og med venlig hilsen ;)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-08-07 19:44

Claus Sikora wrote:

> Hvad er der så galt i at man søger hjælp på et kursus som endda er
> rigtigt billigt og uden tvil vil give et godt indblik i hvordan en flash
> bruges?

Kim er da velkommen til at lave alle de kurser som han orker, han skal
bare ikke bruge nyhedsgrupperne som reklame-søjle...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-08-07 20:02

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> skrev :

>Kim er da velkommen til at lave alle de kurser som han orker, han skal
>bare ikke bruge nyhedsgrupperne som reklame-søjle...

Det skal du heller ikke og det var det jeg opponerede imod.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 22-08-07 21:19

Kerim Ellentoft wrote:

> Det skal du heller ikke og det var det jeg opponerede imod.

Du er bare en ufattelig dum halal-hippi, som ikke engang kan kan læse,
der er ikke køb/salg tilbud i mit opslag, og der er heller ikke køb/salg
tilbud på det web-site som jeg linkede til...

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Pico

Dato : 25-08-07 23:43

Niels Riis Ebbesen wrote:

> [...]
> der er ikke køb/salg tilbud i mit opslag, og der er heller ikke
> køb/salg tilbud på det web-site som jeg linkede til...

Det er utroligt du hopper i med begge ben hvergang Niels, nu har du igen
fået meget mere fokus på "reklamen".
--
MVH
Pico

Fra : J M K

Dato : 27-08-07 16:45

On 20 Aug., 22:09, "ksk" <k...@allg.dk> wrote:

> er han da ikke det ??? med 20 30 år s erfaring må han da være foto gruppes
> guru
>
> KsK- Skjul tekst i anførselstegn -
>
> - Vis tekst i anførselstegn -

Jeg må starte med, at sige at jeg SLET ikke kan forstå at i bruger al
den NEGATIVE energi på at der findes mennesker, som tager lidt
initiativ???

Dette var et tilbud til folk, som synes det ville være spændende med
et kursus om foto/flash!!
Ikke en tråd til, at blive vred over at Jeg har fået en fotograf, som
er Danmarks mest veluddannede, til at komme til en pris som ligger på
1/4 af hvad han "Normalt" ville koste!!!

Så jeg synes i skulle lade jeres taster stå stille og glæde jer over,
at vi nu er 40 tilmeldte, så PLADSERNE er afsat til fornuftig side!

Hilsen
Jonas

Fra : Andreas Falck

Dato : 28-08-07 11:58

J M K skrev i 1188229470.524057.192120@d55g2000hsg.googlegroups.com:

[ ... ]
> [...]
>
> Så jeg synes i skulle lade jeres taster stå stille og glæde jer over,
> at vi nu er 40 tilmeldte, så PLADSERNE er afsat til fornuftig side!

Det glæder mig at høre, og ønsker og håber at I får et rigtig godt kursus.

Og glem fjolser som Nils Riis Ebbesen - han sikkert blot misundelig over at
det ikke er ham selv der har fået ideen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 28-08-07 16:49

Andreas Falck wrote:

> Det glæder mig at høre, og ønsker og håber at I får et rigtig godt kursus.
>
> Og glem fjolser som Nils Riis Ebbesen - han sikkert blot misundelig over
> at det ikke er ham selv der har fået ideen

Tja... vi kan så bare konstatere, at du og de andre klaphatte bifalder
spam i nyhedsgrupperne...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hauge

Dato : 28-08-07 17:01

Andreas Falck wrote:
> Og glem fjolser som Nils Riis Ebbesen - han sikkert blot misundelig
> over at det ikke er ham selv der har fået ideen

Tjaeh og det skal man høre fra en så sygeligt hellig person som dig..
Du skider jo på alt andet end din gud..
Men du kan jo bare fise over i mudder, der hvor *DU* hører til.

/Hauge

Fra : J M K

Dato : 01-09-07 16:31

On 28 Aug., 17:48, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:

> Tja... vi kan så bare konstatere, at du og de andre klaphatte bifalder
> spam i nyhedsgrupperne...

> http://www.niels-ebbesen.net- grafiker, fotograf & webdesigner
> http://www.photo-gallery.dk- Skandinaviens største fotoarkivhttp://home3.inet.tele.dk/elgo- Links til alverdens søgemaskiner

TAK til Andreas Falck ....

Jeg bifalder også dit indlæg omend det SLET ikke ligner `SPAM, som jeg
kender det!!

Jeg vil ikke bidrage yderligere til denne debat idet, jeg blot ville
dele en "CANON" oplevelse med jer alle. (Ingen Reklame)

Kurset er nu oppe på 42 tilmeldte/1 på venteliste og det kan vi jo kun
lade tale for sig selv.

Håber i vil lade jeres galle flyde i andre Fora´s i fremtiden....

TaK for denne gang...

Jonas