Kolding
Fra : Lasse

Dato : 18-08-07 21:19

Mon ikke de tåbelige autonome skulle være blevet på sjælland og demonstrere
mod Brøndbyerne IF
istedet for at genere en lovlig anmeldt demonstration i Kolding.

Fra : Michael Weber

Dato : 18-08-07 22:43

"Lasse" <lasse@t.com> skrev i en meddelelse
> Mon ikke de tåbelige autonome skulle være blevet på sjælland og
demonstrere
> mod Brøndbyerne IF
> istedet for at genere en lovlig anmeldt demonstration i Kolding.

Naee...det gik jo kun ud over....dem selv ?

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 00:11

Lasse <lasse@t.com> skrev:
>Mon ikke de tåbelige autonome skulle
>være blevet på sjælland og demonstrere
>mod Brøndbyerne IF
> istedet for at genere en lovlig
>anmeldt demonstration i Kolding.

Mon ikke Jonni skulle have taget realen med?

Fra : @

Dato : 19-08-07 04:24

On 18 Aug 2007 23:11:07 GMT, Peter Bang <peterbang@M35FQprivat.dk>
(slet M35FQ) wrote:

>Mon ikke Jonni skulle have taget realen med?

hvad har JH at gøre med at de autonome endnu engeng har vist at de er
en bande voldsforbrydere?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 04:57

@ wrote:
> hvad har JH at gøre med at de autonome endnu engeng har vist at de er
> en bande voldsforbrydere?

Han har vist at han også er voldsforbryder, endda optaget, så ingen
kan være i tvivl.

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 19-08-07 05:29

On 19 Aug 2007 03:57:21 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Han har vist at han også
<udenomssnak>

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 10:20

@ wrote:
> hvad har JH at gøre med at de autonome endnu engeng har vist at de er
> en bande voldsforbrydere?

Ikke noget, men Jonni har vist at han heller ikke er bleg for at slå
på betjente.. :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 11:05

On 19 Aug 2007 09:20:24 GMT, Hans Joergensen

>Ikke noget, men Jonni har vist at han heller ikke er bleg for at slå
>på betjente.. :)

Så mangler han kun øvelse i kast med brosten, for at blive en rigtig
autonom...

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 11:52

S.A.Thomsen wrote:
> Så mangler han kun øvelse i kast med brosten, for at blive en rigtig
> autonom...

.... og så lige nogle lidt anderledes politiske meninger..

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:28

On 19 Aug 2007 10:51:58 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>... og så lige nogle lidt anderledes politiske meninger..

hvad er det lige forskellen er på

autonome nazister

og JH og hans flok

altså bortset fra at de autonome nazister altid bruger vold mod politi
og fredelige borgere

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-07 16:07

>... og så lige nogle lidt anderledes politiske meninger..

De ligner da meget hinanden....

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:23

On 19 Aug 2007 09:20:24 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ikke noget, men Jonni har vist at han heller ikke er bleg for at slå
>på betjente.. :)

og således tror du at alle glemmer at årsagen til al balladen i
Kolding var en bande autonome voldsforbrydere

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-08-07 04:57

Lasse wrote:
> Mon ikke de tåbelige autonome skulle være blevet på sjælland og demonstrere
> mod Brøndbyerne IF
> istedet for at genere en lovlig anmeldt demonstration i Kolding.

Jeg bemærkede en hel del andre moddemonstranter da de viste noget
fra det i TV2... såæh, mon nu også at det kun var "autonome" der
lavede ballade?

... men det bliver fint når Jonni-drengen skal have sine 6mdr lige som
alle andre ;)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69