Danica White
Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 18-08-07 12:50

De 5 danske søfolk ombord på coastere Danica White, har indtil nu været
gidsler hos de somalisk muhamedanske pirater i 80 dage.

Jeg har ikke forståelse for der er folk herinde der mener 3. verdens
fremmede skal være medejer af Danmark.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 13:31

Kurt H. Nedergaard <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev:

>De 5 danske søfolk ombord på
>coastere Danica White, har indtil nu været
> [...]

ok

Fra : Pernille

Dato : 18-08-07 13:44

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> gidsler hos de somalisk muhamedanske pirater i 80 dage.
>
> Jeg har ikke forståelse for der er folk herinde der mener 3. verdens

De, som burde være igang med at hjælpe dem, burde, måske, sætte sig ned og
se et par James Bond film, for at få smarte idéer til, hvordan man kan
hjælpe gidslerne.
Det må kunne lade sig gøre, at bedøve hele flokken på skibet, for derefter
at hente gidslerne hjem! - Og bringe gidseltagerne til afstraffelse!
Det kan ikke passe, at dette skal stå på så længe. Stakkels gidsler, og
pårørende til disse!

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 23:47

Pernille <Hovedst@den> skrev:

> [...]
>6.news.tele.dk...

>De, som burde være igang med at
>hjælpe dem, burde, måske, sætte sig ned og

Ja. For ham der James Bond ... han er go'.