Hvorfor støber muslimere kuglerne til ball~
Fra : Anne

Dato : 18-08-07 10:00

I Sverige er der nu en gruppe muslimer, der opfordrer
til at udstille profeten Muhammed som hund.
Mange muslimer betragter hunden som uren. - Og man må
ikke udstille billeder / tegninger af Muhammed.
Vil muslimer bare lave ballade? Eller, hvad kan dog være
meningen....?

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 10:11

"Anne" <asd@fg> skrev i en meddelelse
>I Sverige er der nu en gruppe muslimer, der opfordrer
> til at udstille profeten Muhammed som hund.

Har du et link?

> Mange muslimer betragter hunden som uren.
- Og man må ikke udstille billeder / tegninger af Muhammed.

Hvem er man? er det ikke kun for muhamedanere det er forbudt,
vi andre vantro kan sgu da udstille alt det vi lyster,
vi er da ikke underlagt middelalderlige love og regler.

> Vil muslimer bare lave ballade? Eller, hvad kan dog være
> meningen....?

Kan de lave andet end ballade?
Jeg har aldrig set eller hørt noget som helst konstruktivt fra deres
side.

Fra : Jens G

Dato : 18-08-07 11:03

On Sat, 18 Aug 2007 11:10:44 +0200, "/Peter" <nospam@no.mail> wrote:

>"Anne" <asd@fg> skrev i en meddelelse
>
>Har du et link?

Der er et her:
http://jp.dk/udland/europa/article1048072.ece

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 11:15

/Peter <nospam@no.mail> skrev:
>Kan de lave andet end ballade?
>Jeg har aldrig set eller hørt noget som helst konstruktivt fra
>deres
>side.

Måske tiden er kommet, hvor du skal bevæge dig væk fra sofaen og
ud i livet?

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 13:33

"Peter Bang (slet FWVDU)" <peterbang@FWVDUprivat.dk> skrev i en
meddelelse news:11874324240.250315087294776@dtext.news.tele.dk...

> Måske tiden er kommet, hvor du skal bevæge dig væk fra sofaen og
> ud i livet?

Svjv. handler muhamedanernes "liv" kun om hvordan man dør.

Men nævn mig bare én positiv ting de har bidraget til verden med.

Fra : Pernille

Dato : 18-08-07 13:45

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> "Peter Bang (slet FWVDU)" <peterbang@FWVDUprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Svjv. handler muhamedanernes "liv" kun om hvordan man dør.
>
> Men nævn mig bare én positiv ting de har bidraget til verden med.

????????????????????????????????????????????????????????????!
Jeg kan ikke! Kan du?

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 18-08-07 15:16

"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

> "/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse

> ????????????????????????????????????????????????????????????!
> Jeg kan ikke! Kan du?

Jeg kan.
Arabiske tal, deriblandt nullet, som ikke fandtes før de kom med det.
Det er lidt svært at undvære i nutidens regnskaber og computerverden.

Venlig hilsen

Aragorn_DK.

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:45

On Sat, 18 Aug 2007 16:16:19 +0200, "Aragorn Elessar"
<Vasco1963@passagen.se> wrote:

>"Pernille" <Hovedst@den> wrote in message

>meddelelse

>Jeg kan.
>Arabiske tal, deriblandt nullet, som ikke fandtes før de kom med det.

IKKE IGEN!!!!!!

titalssystemet var opfundet af nogle indere
LÆNGE før den falske profet og djævletilbeder Muhammed overhovedet var
født

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : William Boysen

Dato : 18-08-07 16:12

On Sat, 18 Aug 2007 16:44:39 +0200, "@" <1@invalid.net> wrote:

>IKKE IGEN!!!!!!
>
>titalssystemet var opfundet af nogle indere
>LÆNGE før den falske profet og djævletilbeder Muhammed overhovedet var
>født

Den med nullet vil jeg gerne tro på. Araberne havde nemlig brug for et
symbol for den indtjening de havde ved ærligt arbejde.

--
Ja, beklager. Men beskeden er altså ikke længere.

Fra : @

Dato : 18-08-07 16:29

On Sat, 18 Aug 2007 17:12:13 +0200, William Boysen
<er.med@tur.for.første.gang> wrote:

>Den med nullet vil jeg gerne tro på. Araberne havde nemlig brug for et
>symbol for den indtjening de havde ved ærligt arbejde.

heller ikke

hos inderne var symbolet for nul ikke et 0 men en prik

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 16:16

>Jeg kan.
>Arabiske tal, deriblandt nullet, som ikke fandtes før de kom med det.

ROTFL.... Endnu et "uvidende eksemplar af menneskeracen"... )

Det blev opfundet af inderne....

>Det er lidt svært at undvære i nutidens regnskaber og computerverden.

Send din tak til Indien....

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 16:45

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
> Arabiske tal, deriblandt nullet, som ikke fandtes før de kom med det.
> Det er lidt svært at undvære i nutidens regnskaber og computerverden.

HOLD DA OP !
Det var noget, og de har så lænet sig tilbage lige sidden
- hvilet på lauerbledende som man siger.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-08-07 13:49

On Sat, 18 Aug 2007 14:33:13 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
following smoke signals:

>Svjv. handler muhamedanernes "liv" kun om hvordan man dør.
>Men nævn mig bare én positiv ting de har bidraget til verden med.

Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 18-08-07 13:57

Hr. Jensen har bragt dette til os:
> On Sat, 18 Aug 2007 14:33:13 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
> following smoke signals:

> Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

Så sandt, så sandt.
Kai

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 14:35

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Sat, 18 Aug 2007 14:33:13 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
> following smoke signals:

> Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

Nææe ikke kun dem, men hele deres "religion" beskæftiger sig jo kun med
hvordan man skal leve for at dø rigtigt.

Fra : /Peter

Dato : 18-08-07 14:41

> [...]
> following smoke signals:

> Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

ja selvfølgelig, det er da en positiv ting

Fra : Joakim

Dato : 18-08-07 15:06

> [...]
> the
> following smoke signals:

> Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

Du er vist en rigtig lille terrorist-sympatisør.

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:32

On Sat, 18 Aug 2007 14:48:38 +0200, Hr. Jensen
<aage.er@musikalsk.invalid> wrote:

>On Sat, 18 Aug 2007 14:33:13 +0200 "/Peter" <nospam@no.mail> sent the
>following smoke signals:

>Selvmordbombere, der tager andre muhamedanere med sig i døden...

desværre står den hastighed hvormed de dræber hinanden slet ikke i
forhold til den hastighed de formerer sig med

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 11:10

Anne wrote:
> [...]
> ikke udstille billeder / tegninger af Muhammed.
> Vil muslimer bare lave ballade? Eller, hvad kan dog være

Er det et retorisk spørgsmål?

Hvad i alverden er der galt med at en gruppe sekulære muslimer vil udstille
kunstværket? Manden som har fabrikeret det, har lavet utallige, som gør grin
med Jesus og andre kendte guder, - kun i forhold til den islamiske gud har
der været problemer, og det synes disse sekulære muslimer ikke er OK.

Fra : Pernille

Dato : 18-08-07 13:34

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> som gør grin med Jesus og andre kendte guder, - kun i forhold til den
> islamiske gud har der været problemer, og det synes disse sekulære

Der er ikke noget galt med, at en gruppe sekulære muslimer vil udstille
kunstværket.
Gad vide, hvordan det vil skade Sverige, hvis disse kunstværker bliver vist
frem.
Vil muslimer verden over mon begynde at brænde det Norske flag af, igen.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 14:26

Pernille wrote:
> [...]
> bliver vist frem.
> Vil muslimer verden over mon begynde at brænde det Norske flag af,

Nej, de vil sikkert brænde det Saudi Arabiske flag