Hærværks-affald
Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-07 02:11

Hærværks-affald

Nu er det igen et stigende problem at store 3F-arbejdsmands-typer, som jeg
ikke kan jage væk, kører min affaldskontainer ud på fortovet og tømmer
indholdet ud der.Det sker især fredag-lørdag nat.Yderligere splittes
havemøbler ad.

Jeg er invalidepensionist pga. knægigt og ofte umobil og henstiller hermed
DELS til renovationen at de ændrer tømningsdato DELS til politiet, at de
holder op at betragte sagerne som at "Bo Warming og de autonome har en game
kørende".

Jeg overtræder aldrig loven, og de få straffelovs-domme, som jeg har fået,
har alle været justitsmord..

Samtidig henstiller jeg til, at tømningstidspunkt ændres til fredag, så der
er så lidt indhold i kontaineren som mulig

Hvis jeg pga min knægigt ikke er i stand til at holde fortovet ryddet og
naboer klager over dette, henstiller jeg til at politiet foranlediger, at
fortovet gøres farbart og er overbærende/tålmodigt. Ofte kan jeg få lejere
til at hjælpe..

Politiet har tidligere kørt ud og kommanderet mig til at fjerne
nedfalds-blade fra fortovet, mens de så på det.

Da de autonome for et par måneder siden afbrændte mit plankeværk, kom de
udkørende betjente og forlangte at jeg snarest fik fjernet de forkullede
rester, så ikke flere inspireredes til pyromani.

Jeg samlede dem i en bunke på fortovet, aftenen før renovationsvæsenet havde
lovet afhentning af storskrald., men en autonom genbo kørte sit firmas bil
ind i stavlen, så den spredtes.

Ofte smider politiske modstandere affald ind i min have, og jeg må bestille
storskrald-afhentning af den årsag.

Jeg henstiller til, at renovationsvæsenet udviser flexibilitet og ikke igen
afviser at afhente, hvad kunne gå ned i en affaldskontainer, og derfor ikke
er storskrald efter reglerne.

Min kone og min 19 årige datter er ofte ikke i huset i weekenden og kan ikke
hjælpe, så jeg henstiller, at politiet om nødvendigt taler med
renovationsvæsenet om særhensyn.

Med venlig hilsen Bo Warming, pensioneret gymnasielærer, Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000