Russisk nazi video
Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 00:27

Der vist ingen tvivl om at denne
http://news.yahoo.com/s/nm/20070815/wr_nm/russia_beheading_dc
omtalte video er autentisk.

Ligger i en af usenets mere skumle gruppe i en 40mb avi fil og viser med alt
tydelighed at nazister og ekstreme højresvin ikke står tilbage for hvad
rabiate muslimske grupper, kan finde på af grusomheder.

Videoen er taget ud i en skov . Et naziflag er bundet imellem to træer.
To mørklødet hundeangste mænd sidder bagbundet med gennemsigtigt
gaffa-tape bundet om munden.

Den ene får skåret ( savet) hovedet med en stor jagtkniv. Efter at hans
hovedet er skåret og vredet af, bliver det placeret på hans mave ,hvor det
triller ned.
Derefter lagt ved siden af hans arm.

Den anden slipper mere nådigt og bliver skudt i nakken foran et nygravet hul
hvor han ruller ned.

Hele seancen slutter af med at de to svin heiler foran naziflaget.

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-07 01:39

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
> Der vist ingen tvivl om at denne
> http://news.yahoo.com/s/nm/20070815/wr_nm/russia_beheading_dc
> omtalte video er autentisk.

Igår vidste de ikke om den er autentisk, hvordan ved de det idag ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Heide

Dato : 18-08-07 02:52

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> wrote in message
>
> Igår vidste de ikke om den er autentisk, hvordan ved de det idag ?
>
> --
Ud fra min egen bedømmelse er den autentisk . Der er ingen
klip i den optagelse. Man sér handlingen fra start til slut incl.
lyd, som faktisk er det værste.

Det er ganske rædselsfuldt , og fuld "på højde" med de videoer
der blev lagt ud af forskellige muslimske grupper i Irak i 2004-5 med
diverse "halshugninger"

Fra : Hr. Jensen

Dato : 18-08-07 06:02

On Sat, 18 Aug 2007 03:52:03 +0200 "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> sent
the following smoke signals:

>Ud fra min egen bedømmelse er den autentisk . Der er ingen
>klip i den optagelse. Man sér handlingen fra start til slut incl.
>lyd, som faktisk er det værste.

Du har aldrig set fiktion før, vel?
Tro mig, selv for relativt lave budgetter kan man lave "fake snuff",
idet at folks hjerner selv "finder på/skjuler" de detaljer der måtte
underbygge/undergrave ens fordomme.

>Det er ganske rædselsfuldt , og fuld "på højde" med de videoer
>der blev lagt ud af forskellige muslimske grupper i Irak i 2004-5 med
>diverse "halshugninger"

Hvor ser man de video'er, for personligt har jeg af alle de omtalte
videoer kun set den med Saddam, der blev hængt.
Ikke fordi at emnet interesserer mig synderligt, men mere så jeg kan
danne mig min egen personlige mening.

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : @

Dato : 18-08-07 08:18

wrote:

> [...]
>
>Det er ganske rædselsfuldt , og fuld "på højde" med de videoer
>der blev lagt ud af forskellige muslimske grupper i Irak i 2004-5 med

sikkert

og da der jo i praksis ikke er nogen forskel på

almindelige(hvis det kan kaldes sådan) nazister og korannazister
gælder det jo om at bekæmpe begge slags, samt deres tilhængere

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Jim

Dato : 18-08-07 09:55

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Det er ganske rædselsfuldt , og fuld "på højde" med de videoer
> der blev lagt ud af forskellige muslimske grupper i Irak i 2004-5 med

Muhamedanere er også nazister.. De kommer bare i en anden indpakning.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 12:10

Jim <Jim[nospam]@dontyoueventhinkaboutitpal.com> skrev:

>Muhamedanere er også nazister.. De
>kommer bare i en anden indpakning.

Ja ... og nazister er muhamedanere ... og kommunister er
nazister og ...

Nemt, ikke?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-07 13:45

"Peter Bang (slet ARJK3)" <peterbang@ARJK3privat.dk> wrote in message

> Ja ... og nazister er muhamedanere ... og kommunister er
> nazister og ...

Og du evner ikke at se de mange ligheder mellem nazister og muslimer, det er
det mest tragiske.

Du kender åbenbart ikke det ordsprog/læresætning der siger noget om at
kender man ikke fortiden begår man samme fejl, og det er du jo i fuld gang
med.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 14:32

N_B_DK wrote:
> "Peter Bang (slet ARJK3)" <peterbang@ARJK3privat.dk> wrote in message

> Og du evner ikke at se de mange ligheder mellem nazister og muslimer,
> det er det mest tragiske.

Begge grupper går normalt på to ben, og begge grupper slubrer, når de spiser
hajfinnesuppe?

Fra : John

Dato : 18-08-07 14:56

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev i en meddelelse

> Begge grupper går normalt på to ben, og begge grupper slubrer, når de
> spiser hajfinnesuppe?

Begge grupper hader jøder samt ønsker verdensherredømme.. ?

Fra : N_B_DK

Dato : 18-08-07 15:16

"John" <nogen@pladderballe.ok> wrote in message

> Begge grupper hader jøder samt ønsker verdensherredømme.. ?

Og har et underligt syn på de midler der kan bruges til at opnå deres mål ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:38

On Sat, 18 Aug 2007 15:56:18 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>Begge grupper hader jøder samt ønsker verdensherredømme.. ?

samt er racister
samt ønsker ubetinget lydighed overfor føreren
samt ser intet forkert i at behandle "undermennesker" dårligt

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:20

On 18 Aug 2007 11:09:46 GMT, Peter Bang <peterbang@ARJK3privat.dk>
(slet ARJK3) wrote:

>Ja ... og nazister er muhamedanere ... og kommunister er
>nazister og ...
>
>Nemt, ikke?

jo faktisk

uanset navnet er disse .ismer temmelig ens både i virkemidler og
resultat

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 23:48

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 18 Aug 2007 11:09:46 GMT, Peter Bang
<peterbang@ARJK3privat.dk>

>jo faktisk
>
>uanset navnet er disse .ismer temmelig ens både i virkemidler og
>resultat

ok

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 03:17

Den Sat, 18 Aug 2007 01:27:11 +0200 skrev Peter Heide:

> [...]
> tydelighed at nazister og ekstreme højresvin ikke står tilbage for hvad
> rabiate muslimske grupper, kan finde på af grusomheder.

Ja, der kan man se.
Der er ikke den store forskel på Nazitiske og Muslimske grupper. De bruger
samme metoder.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 07:35

Pjensen73 wrote:

> Ja, der kan man se.
> Der er ikke den store forskel på Nazitiske og Muslimske grupper. De
> bruger samme metoder.

Du har vist ikke pli.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 07:34

Peter Heide wrote:
> [...]
> med alt tydelighed at nazister og ekstreme højresvin ikke står
> tilbage for hvad rabiate muslimske grupper, kan finde på af

Ja, og det vil nok virke langt mere stødende på velmenende mennesker, som
ser hovedafskærende terrorister af muslimsk observans, som "svage personer"
man må have pli til ikke at gøre grin med - som Flemming Jensen udtalte i
Nyhedsavisen.

Fra : Jens G

Dato : 18-08-07 07:49

On Sat, 18 Aug 2007 01:27:11 +0200, "Peter Heide" <pheide@ofir.dk>
wrote:

>Ligger i en af usenets mere skumle gruppe i en 40mb avi fil og viser med alt
>tydelighed at nazister og ekstreme højresvin ikke står tilbage for hvad
>rabiate muslimske grupper, kan finde på af grusomheder.

Nej, der er ikke den store forskel på dem, og det har du åbenbart også
opdaget nu.
I dine øjne er den ene slags "ekstreme højresvin" og den anden
"rabiate muslimske grupper".

Finder du dem ikke lige afskyelige?

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 12:28

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> skrev:
>On Sat, 18 Aug 2007 01:27:11 +0200,

>Nej, der er ikke den store forskel på
>dem, og det har du åbenbart også
>opdaget nu.

Jeg ville ønske at du og andre, der ønsker at se verdens
brændpunkter, som en stor, simpel og fælles masse havde ret.

Men der er naturligvis store forskelle.

Ligesom i så mange andre af verdens kriseområder er volds- og
terrormetoderne i de russiske randområder mere eller mindre
ensartede. Mens historie, livsvilkår, kultur, religion,
ideologi, økonomi og mål vidt forskellige.

Den der svada med, at islamisme er nazisme og nazisme er
kommunisme osv, er ikke rigtigt brugbar til andet end
lommefilosofisk ævl fra fredsvante folkefærd.

Fra : Jens G

Dato : 18-08-07 13:51

On 18 Aug 2007 11:28:26 GMT, Peter Bang <peterbang@WGPKCprivat.dk>
(slet WGPKC) wrote:

>Jeg ville ønske at du og andre, der ønsker at se verdens
>brændpunkter, som en stor, simpel og fælles masse havde ret.
>
>Men der er naturligvis store forskelle.

Selvfølgelig er der da det, og jeg har ikke påstået andet.

Men på nazister, som ønsker et samfund med en race som herskende
klasse hvor alle andre er undermennesker som accepteres så længe man
kan bruge dem, og på rabiate muslimer som ønsker et samfund hvor folk
med en bestemt religion er den herskende klasse og andre religioner
kun accepteres så længe de indordner sig og yder bidrag til herskerne,
ser jeg ikke nogen stor forskel.

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 12:04

Jens G <nospam061106@kabelmail.dk> skrev:
>On 18 Aug 2007 11:28:26 GMT, Peter
>Bang <peterbang@WGPKCprivat.dk>

>Selvfølgelig er der da det, og jeg
>har ikke påstået andet.

Undskyld. Jeg må have mistolket "...Nej, der er ikke den store
forskel på dem..."

> [...]
>herskende klasse og andre religioner
>kun accepteres så længe de
>indordner sig og yder bidrag til herskerne,

Du finder ikke, at forskellene på åndeligt og materialiseret
herredømme er værd at skelne mellem?

Fra : Jens G

Dato : 19-08-07 13:12

On 19 Aug 2007 11:04:14 GMT, Peter Bang <peterbang@E0PCJprivat.dk>
(slet E0PCJ) wrote:

[...]
>Undskyld. Jeg må have mistolket "...Nej, der er ikke den store
>forskel på dem..."

På højreekstremister og muslimske ekstremister er der ikke den store
forskel.

Men på folk i verdens brændpunkter er der store forskelle, og det var
det jeg svarede på.

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:33

(slet E0PCJ) wrote:

>Du finder ikke, at forskellene på åndeligt og materialiseret
>herredømme er værd at skelne mellem?

hvad enten herskerne udnytter/misbruger dem de anser for
undermennesker for egen vindings skyld af den ene eller anden grund er
da fuldstændig ligegyldigt for dem der må leve under sådanne
slavelignende forhold

hvad er forskellen på om den der udrydder/mishandler jøder er nazist
eller korannazist?

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 16:54

@ <1@invalid.net> skrev:

>hvad er forskellen på om den der
>udrydder/mishandler jøder er nazist
>eller korannazist?

Hvorfor bliver du ved med at insistere på, at tale konsekvens,
når jeg taler årsag?

Hvis du ikke kan skille det ad, kan du så ikke finde en anden at
lege med?

Fra : @

Dato : 19-08-07 17:47

On 19 Aug 2007 15:53:57 GMT, Peter Bang <peterbang@CY33Oprivat.dk>
(slet CY33O) wrote:

>Hvorfor bliver du ved med at insistere på, at tale konsekvens,
>når jeg taler årsag?

årsagen/undskyldningen for onde handlinger er ganske underordnet

derfor

at du så er på det hold der til en hver til kan opfinde
"undskyldninger" for onde handlinger blot de er begået af nogen du
sympatiserer med er dit problem

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 18:04

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 19 Aug 2007 15:53:57 GMT, Peter Bang
<peterbang@CY33Oprivat.dk>

>årsagen/undskyldningen for onde handlinger er ganske underordnet

Du mener at årsager er underordnede??? :) ... du er hermed
afskrevet, som ubegavet.

> [...]
>

>at du så er på det hold der til en hver til kan opfinde
>"undskyldninger" for onde handlinger blot de er begået af nogen

Hvem i alverden har bildt dig ind, at jeg tilhører et
eller 'hold', der sympatiserer med onde handlinger?

Er det dig, der er Malene P??? :)))) Skvadderrøv...

Fra : @

Dato : 19-08-07 19:37

On 19 Aug 2007 17:04:26 GMT, Peter Bang <peterbang@DE3K3privat.dk>
(slet DE3K3) wrote:

><peterbang@CY33Oprivat.dk>

???

>Du mener at årsager er underordnede??? :)

absolut

for den der bliver mishandlet eller dræbt er det aldeles underordnet
om der sker i Muhammeds eller Karl Marx's navn

resultatet et det samme

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 20:50

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 19 Aug 2007 17:04:26 GMT, Peter Bang
<peterbang@DE3K3privat.dk>

>???

:) ... sidder du og venter på en glødende debat om, hvorvidt jeg
er uenig i, at man dør når man dør? .... Du er egentlig småt
skåret.

> [...]
>
>for den der bliver mishandlet eller dræbt er det aldeles
underordnet
>om der sker i Muhammeds eller Karl Marx's navn

Du har naturligvis ret. Jeg bøjer mig i støvet over, at du i din
store visdom kan konstatere, at man dør når man bliver dræbt.

Men synes du ikke, at din viden er ret så lavpraktisk og på et
ret så selvfølgeligt plan?

Find en hobby.

Fra : @

Dato : 20-08-07 07:52

On 19 Aug 2007 19:49:59 GMT, Peter Bang <peterbang@6FI0Wprivat.dk>
(slet 6FI0W) wrote:

> [...]
>>
>Du har naturligvis ret. Jeg bøjer mig i støvet over, at du i din
>store visdom kan konstatere, at man dør når man bliver dræbt.

nej

at nogen synes at onde handlinger udført i den .ismes navn de selv er
tilhængere af gør ikke handlingen eller årsagen til handlingen mindre
ond, eller undskyldelig

end hvis de er andre med modstridende synspunkter der begår det samme

Fra : Peter Bang

Dato : 20-08-07 16:44

@ <1@invalid.net> skrev:
> [...]
>ond, eller undskyldelig
>
> end hvis de er andre med
>modstridende synspunkter der begår det samme

øhhh nejnej ... er der en pointe?!?

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:23

(slet WGPKC) wrote:

>Jeg ville ønske at du og andre, der ønsker at se verdens
>brændpunkter, som en stor, simpel og fælles masse havde ret.
>
>Men der er naturligvis store forskelle.

såh

hvilke _store_ forskelle?

> [...]
>ensartede. Mens historie, livsvilkår, kultur, religion,
>ideologi, økonomi og mål vidt forskellige.

og ??

dem der dør af eller lider under dette

hvor er forakellen for dem?

>Den der svada med, at islamisme er nazisme og nazisme er
>kommunisme osv, er ikke rigtigt brugbar

hvad mener du da der er af væsentlige forskelle?

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 00:03

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 18 Aug 2007 11:28:26 GMT, Peter Bang
<peterbang@WGPKCprivat.dk>

>såh
>
>hvilke _store_ forskelle?

Prøv eventuelt:

www.google.com
www.auc.dk
www.jegerfaktaresistentogalterenkeltiminverden.dk
www.klogogaedru.net

>og ??
>
>dem der dør af eller lider under dette
>
>hvor er forakellen for dem?

Det er naturligvis betinget af, hvad deres religion eller mangel
på samme fortæller dem om død og lidelse. For de fleste gør det
formodentlig ondt, før det gør godt. Og dit spørgsmål er ude af
kontext. Når vi debatterer død og lidelse, så mind mig om din
videnhunger på det område.

>hvad mener du da der er af væsentlige forskelle?

Nevermind. Læn dig tilbage. Du har naturligvis ret. Nazisme er
kommunisme og kommunisme er islamisme. Og du er begavet.

Fra : @

Dato : 19-08-07 04:23

On 18 Aug 2007 23:02:52 GMT, Peter Bang <peterbang@B7U3Rprivat.dk>
(slet B7U3R) wrote:

><peterbang@WGPKCprivat.dk>

nå dem kan du heller ikke finde

> [...]
>formodentlig ondt, før det gør godt. Og dit spørgsmål er ude af
>kontext. Når vi debatterer død og lidelse, så mind mig om din

nå du kan heller ikke finde nogle væsentlige forskelle

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 12:01

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 18 Aug 2007 23:02:52 GMT, Peter Bang
<peterbang@B7U3Rprivat.dk>

>nå dem kan du heller ikke finde

Du må stramme lidt op. Hvis du går et par trin tilbage, så
erindrer du muligvis, at det er dig der ikke evner at se
forskelle. Ikke mig.

mangel

>nå du kan heller ikke finde nogle væsentlige forskelle

Ork jo. Og igen. Gå lidt tilbage. Så husker du med garanti, at
det er dig der ikke evner nuancerne.

Fra : @

Dato : 19-08-07 14:30

On 19 Aug 2007 11:01:04 GMT, Peter Bang <peterbang@BPEW6privat.dk>
(slet BPEW6) wrote:

><peterbang@B7U3Rprivat.dk>

>Du må

og det er så endnu ikke lykkedes at finde sådanne forskelle

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 16:57

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 19 Aug 2007 11:01:04 GMT, Peter Bang
<peterbang@BPEW6privat.dk>

>og det er så endnu ikke lykkedes at finde sådanne forskelle

Joda. Du har blot ikke fundet dem. Ikke overraskende.

Fra : @

Dato : 19-08-07 17:48

On 19 Aug 2007 15:56:54 GMT, Peter Bang <peterbang@CJGUFprivat.dk>
(slet CJGUF) wrote:

><peterbang@BPEW6privat.dk>

>ret.

>Joda. Du har blot ikke fundet dem. Ikke overraskende.

det er nu dig der påstår at der er forskelle

så du kan bare begynde at remse dem op

Fra : Peter Bang

Dato : 19-08-07 18:00

@ <1@invalid.net> skrev:
>On 19 Aug 2007 15:56:54 GMT, Peter Bang
<peterbang@CJGUFprivat.dk>

>det er nu dig der påstår at der er forskelle
>
>så du kan bare begynde at remse dem op

Det passer jeg med garanti selv. Det er mig fløjtende
ligegyldigt, at du er uvidende også på det område. Prøv
dk.uddannelse .

Fra : @

Dato : 19-08-07 19:35

On 19 Aug 2007 17:00:20 GMT, Peter Bang <peterbang@U6PS2privat.dk>
(slet U6PS2) wrote:

><peterbang@CJGUFprivat.dk>

>Det passer jeg med garanti selv. Det er mig fløjtende
>ligegyldigt, at du er uvidende også på det område. Prøv
>dk.uddannelse .

altså kan du ikke bakke dine påstande op

så må de jo betragtes som falske

Fra : Martin Larsen

Dato : 18-08-07 10:08

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> Der vist ingen tvivl om at denne
> http://news.yahoo.com/s/nm/20070815/wr_nm/russia_beheading_dc
> omtalte video er autentisk.

Det er totalt til grin at fremlægge et muligvis konstrueret klip, som om det
kunne bruges til noget som helst andet end pikspillebaggrund for små
forknytte røde idioter.
Få et liv.

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 18-08-07 12:36

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk> skrev:
>"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen
> [...]

Er der for få burkhaklædte til, at du får rejsning?

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 12:40

Den Sat, 18 Aug 2007 08:34:58 +0200 skrev Knud Larsen:

> Du har vist ikke pli.

Selvfølelig tager jeg afstand fra halshugning, uanset om det er nazister
eller muslimer der gør det.

Fra : Pjensen73

Dato : 18-08-07 15:41

Den Sat, 18 Aug 2007 16:22:56 +0200 skrev @:

> hvad mener du da der er af væsentlige forskelle?

Islamismen og kommunismen har de "rigtige" meninger. Nazismen har de
forkerte meninger. Det er forskellen

Fra : @

Dato : 18-08-07 15:49

On 18 Aug 2007 14:40:32 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Islamismen og kommunismen har de "rigtige" meninger. Nazismen har de
>forkerte meninger. Det er forskellen

men hvad er forskellen for dem det går ud over?

hvad enten man bliver gasset for at være jøde

eller halshugget for at være ateist

Fra : Martin Johansen

Dato : 18-08-07 16:31

Det er velkendt, at russiske hooligans overfalder jøder brutalt i
flok, hvilket de fleste intelligente hvide mænd nok må se ned på,
for man har jo netop altid foretrukket en fair fight i den ariske
tradition. Og i vikingetiden sagde man "jeg udæsker dig til
holmgang, og må du være hver mands nidding, om du ikke dukker
op," og så kæmpede to mænd retfærdigt mod hinanden.

Jeg er engang blevet sparket ned bagfra af en autonom bøsse, og
der er andre "højreorienterede," som har fået en værre tur.

Og disse russiske hooligans er undermennesker ligesom
demonstranter som råber "dem som ikke hopper, de elsker Bertel
Haarder," eller noget andet fjollet

Peter Heide <pheide@ofir.dk>:
> [...]

>hvor han ruller ned.

>Hele seancen slutter af med at de to svin heiler foran naziflaget.

* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : JensenDenmark

Dato : 18-08-07 20:40

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Der vist ingen tvivl om at denne
> http://news.yahoo.com/s/nm/20070815/wr_nm/russia_beheading_dc
> omtalte video er autentisk.

Jeg forstår bare ikke al den tumult nu. Dette klip er oploadet sidste
november.

http://www.liveleak.com/view?i=0ef727434f

Mvh
JensenDenmark

Fra : Peter Heide

Dato : 19-08-07 15:44

"JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i meddelelsen

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg forstår bare ikke al den tumult nu. Dette klip er oploadet sidste
> november.
>
> http://www.liveleak.com/view?i=0ef727434f

Nix. Det er ikke den video du linker til.

Fra : JensenDenmark

Dato : 19-08-07 19:11

> "JensenDenmark" <jensen@center-validering.dk> skrev i meddelelsen

> Nix. Det er ikke den video du linker til.

Det er en lignende. Bortset fra Youtube, som har en censur funktion, så er
der tonsvis at russisk højreorienterede videoer på nettet. Bemærk at sproget
er østeuropædisk. Da video kom frem, troede de engelske seere at det var
tyskere på grund af sproget og de tyske at det var amerikanere. Af en eller
anden grund, så er tyskere ekstremt dårlige til engelsk.

Måske er det sprogproblemer, som gør at den russiske underholdningsindutri
først får international omtale nu.

Mvh
JensenDenmark

Fra : Pjensen73

Dato : 19-08-07 19:51

Den Sun, 19 Aug 2007 20:37:07 +0200 skrev @:

> [...]
>
> for den der bliver mishandlet eller dræbt er det aldeles underordnet
> om der sker i Muhammeds eller Karl Marx's navn

Det mener Peter Bang åbenbart ikke