VKO ønsker svage skal have AIDS
Fra : dktekno

Dato : 17-08-07 22:18

VKO har valgt ikke at give penge til en NAT test der kan afsløre HIV
inficeret blod, før det bliver givet til patienten. Testen koster 40 mio.
kr./året, og er således småpenge.

Alle andre lande har det, men ikke Danmark.

Det kan kun skyldes, at VKO ønsker, at svage mennesker skal smittes med HIV,
og motivet bag, er helt klart, at patienter = svage mennesker, og hvis svage
mennesker får HIV inficeret blod, får de AIDS og dør i en yngre alder!

Sådan er vores kyniske VKO regering!

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-08-07 22:24

"dktekno" <dktekno@gmail.com> writes:

> [...]
>
> VKO har valgt ikke at give penge til en NAT test der kan afsløre HIV
> inficeret blod, før det bliver givet til patienten. Testen koster 40 mio.

Hvis det er småpenge, kan du jo bare bede riget om et kontonummer du
kan overføre pengene til? Hvis du ikke mener at du selv vil betale, er
det evident ikke småpenge.

Styr din paranoia.

--
// Wegge
<http://geowiki.wegge.dk/wiki/Forside> - Alt om geocaching

Fra : dktekno

Dato : 17-08-07 22:31

> Hvis det er småpenge, kan du jo bare bede riget om et kontonummer du
> kan overføre pengene til? Hvis du ikke mener at du selv vil betale, er
> det evident ikke småpenge.

Det er småpenge i forhold til statens økonomi.

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 17-08-07 22:56

> Det er småpenge i forhold til statens økonomi.

Ja, det er 8,- pr hoved. Og selv hvis du kun kan samle den halvdel
der skal til for at have flertal for netop din kæphest, er det kun
16,- pr. år. Og hvis du ikke gider betale det, så er det da sølle at
du vil have andre til det.

Kan du derimod ikke skrabe tilstrækkeligt mange sammen til at prisen
bliver noget du vil betale, kan du glæde dig over at du ikke har fået
lov til at misbruge folks skattekroner på noget der i bund og grund
ikke er opbakning til at betale for.

Og så skal jeg nok sørge for at finde financieringen til mine
kæpheste udenfor din skatteindbetaling

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 22:54

On Fri, 17 Aug 2007 23:18:12 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>
>Alle andre lande har det, men ikke Danmark.
>
>Det kan kun skyldes, at VKO ønsker, at svage mennesker skal smittes med HIV,

Eller at du har roterende fis i kasketten...

Fra : Peter

Dato : 17-08-07 23:01

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> svage
> mennesker får HIV inficeret blod, får de AIDS og dør i en yngre alder!

Men det kan jo også skyldes at de har fået nok af røvhuller som dig.

Fra : dktekno

Dato : 17-08-07 23:32

"Peter" <555@get2net.dk> wrote in message
> Men det kan jo også skyldes at de har fået nok af røvhuller som dig.

Du skal fandeme ikke kalde mig et røvhul, din store idiot!
Må du brænde op i helvede!

Jeg ønsker, at du bliver kørt over af en bil, bliver lam fra nakken og ned,
mister synet og hørelsen, og får kvalme og opkastninger i resten af dit,
forhåbentligt, lange liv!

Fra : Bo Warming

Dato : 18-08-07 03:11

Antag at fler penge til læger virkelig mindsker dødsfald pga AIDS og kræft o
lign.

Hvis man forbød de udsatte grupper at benytte private hospitaler, SÅ kunne
der da være noget at kritisere VKO for

Sjelle(K) insisterer at vi skal i "verdensklasse" mht sygdomsforebyggelse,
koste hvad det vil.

Det er usikkert at staten kan gøre noget gavnligt og at verdensklasse mht
pengeforbrug er værd at stræbe efter.

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-08-07 07:40

dktekno wrote:
> [...]
> og ned, mister synet og hørelsen, og får kvalme og opkastninger i
> resten af dit, forhåbentligt, lange liv!

Ih hvor er du sød, - du er vel også religiøs? Eller ER du bare autonom?

Fra : Ukendt

Dato : 18-08-07 08:16

On Sat, 18 Aug 2007 00:31:42 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>mister synet og hørelsen, og får kvalme og opkastninger i resten af dit,

ROTFL.... TAG SÅ DIN MEDICIN...!!!!!

Fra : @

Dato : 18-08-07 08:21

wrote:

> [...]
>mister synet og hørelsen, og får kvalme og opkastninger i resten af dit,

hvorfor ikke bare ønske at hans r*v må klø og hans arme være for
korte?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 18-08-07 09:39

"dktekno" <dktekno@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> VKO har valgt ikke at give penge til en NAT test der kan afsløre HIV
> inficeret blod, før det bliver givet til patienten. Testen koster 40 mio.

Ja, du har helt ret. Vi ved jo alle, at HIV er udviklet af CIA til at
udrydde
den sorte befolkning / bøsserne, og da Danmark jo alligevel kun er en
US'Ansk vasalstat, er det jo en klar udvikling.

Fra : Soeren

Dato : 18-08-07 13:06

> [...]
> svage
> mennesker får HIV inficeret blod, får de AIDS og dør i en yngre alder!

prøv lige at sætte dig ordentlig ind i sagen inden du skriver