blåt lys i Nokia 3310
Fra : Niels Henriksen

Dato : 09-07-01 09:28

hvor kan man få lavet ovenstående i københavn?

--
Niels Henriksen

Fra : SYL

Dato : 10-07-01 21:59

Jeg monterer dem gerne for dig.

Mvh.
Søren

----------
Blå lysdioder monteres i alle Nokiatelefoner.
Jeg unlocker Nokia og Ericsson telefoner (Bor i Odense og klarer det mens du
venter).
Vibratorer monters og batterier (1200mAh) sælges til Nokia 3210
----------

Fra : ----== HellBoy ==---~

Dato : 13-07-01 00:17

Prøv at kigge på mobile.box.sk, der står en masse ting om mobil telefoner!!!
Der står oxo noget om blåt lys i din nokia, som du selv kan klare nemt og
hurtigt...

Undskyld, Syl... Det var ikke for at tage dit arbejde fra dig, men syntes
bare lige jeg ville nævne det!!

Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-07-01 09:16

"----== HellBoy ==----" <ULK_HellBoy@Mail.Dk> wrote in message
> Prøv at kigge på mobile.box.sk, der står en masse ting om mobil
telefoner!!!
> Der står oxo noget om blåt lys i din nokia, som du selv kan klare nemt og
> hurtigt...

Det ser spændnede ud....

Niels

Fra : SYL

Dato : 14-07-01 20:13

Hellboy skrev:

> [...]
> hurtigt...
>
> Undskyld, Syl... Det var ikke for at tage dit arbejde fra dig, men syntes

Det er da helt OK. Det er jo heller ingen handelsgruppe det her. Jeg
tilbyder det bare og jeg kan kun sige god fornøjelse til dem der vil prøve.
Man skal bare lige huske det rigtige udsyr, jeg ville nødigt gøre det med en
almindelig Wellemann loddekolbe, specielt hvis man ikke har loddet
SMD-komponenter før.....

Mvh:
Søren Larsen