MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Nero mangler advrcntr2.dll, men hvor skal ~
Fra : LG

Dato : 17-08-07 09:54

Når jeg starter Nero Burn siger den, at systemet mangler advrcntr2.dll
Denne fil har jeg nu hentet på nettet, men problemet er, hvor jeg skal lægge
filen hen. Jeg har lagt den ind i C:\windows\system32 men det hjælper ikke.
At lægge den ind i Neros mapper er som at spille i lotteriet, for der er
rigtigmange. Nogen der kender en løsning.
vh

Fra : kep

Dato : 17-08-07 10:51

http://forums.afterdawn.com/thread_view.cfm/468065

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 11:39

> [...]
> hjælper ikke. At lægge den ind i Neros mapper er som at spille i
> lotteriet, for der er rigtigmange. Nogen der kender en løsning.

Hos mig i Nero 7.10.1.0 ligger den her C:\Programmer\Fælles filer\Ahead\Lib

--
venlig hilsen
Bc

Fra : LG

Dato : 17-08-07 11:58

"Bjarne Chr" <none> skrev i en meddelelse

> Hos mig i Nero 7.10.1.0 ligger den her C:\Programmer\Fælles
> filer\Ahead\Lib
>
> --
> venlig hilsen
> Bc

Jeg bruger version 6, og jeg har netop med held fået løst problemet ved
hjælp af rådet fra .kep
Tak for det
LG