Fhv GITMO-fange fængslet
Fra : John

Dato : 16-08-07 18:30

".. Den mand, der i næsten to år var fange i Guantanamo-basen, er blevet
varetægtsfængslet i Roskilde. Politiet sigter ham for bedrageri for godt
100.000 kroner .."

http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=929664

Suk. De skulle ha' beholdt ham på GITMO..

John

Fra : Per Rønne

Dato : 16-08-07 19:14

John <nogen@pladderballe.ok> wrote:

> ".. Den mand, der i næsten to år var fange i Guantanamo-basen, er blevet
> varetægtsfængslet i Roskilde. Politiet sigter ham for bedrageri for godt
> [...]

Nå, det er ham der som postbud stjal pin-koder og efterfølgende
dankortene fra posten.

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-07 19:25

John wrote:
> [...]
> bedrageri for godt 100.000 kroner .."
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=929664
>
> Suk. De skulle ha' beholdt ham på GITMO..

Hvad kan man lære af det? Der var nok en grund til at han var der

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-08-07 19:44

"John" skrev i en meddelelse

> Suk. De skulle ha' beholdt ham på GITMO..

åhh, det kan man da ikke sige på den måde.
En ting er terrorisme noget andet er fup og tyveri.

Men man kan undre sig at han slås for Islam og friheden
islamiske love, sharia og hvad det hedder alt sammen.
Storhed og ædel dåd, og så er han pludselig gemen tyv !?
Skulle pengene mon bruges til andet........ ??

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Jefferson-Friedrich ~

Dato : 16-08-07 19:57

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> En ting er terrorisme noget andet er fup og tyveri.

Præcis. Og er der nogen grund til at smide vores retssamfund i
skraldespanden for at bekæmpe tyveri?

Fra : Snuden

Dato : 16-08-07 20:21

Når nu Slimane blev ansat af post dk synes jeg det siger mere om post dk,
end om Slimane Hadj Abderrahmane....

Jeg mener, hvem ved sine fulde fem ville ansætte sådan en idiot? Spørger jeg
måske dumt?

Snuden

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 16-08-07 20:34

"Snuden" skrev i en meddelelse >

> [...]
> end om Slimane Hadj Abderrahmane....
>
> Jeg mener, hvem ved sine fulde fem ville ansætte sådan >en idiot? Spørger

Tja .. der står i PostDanmarks Ansøegningsskema
" Kan du fremvise en tilfredsstillende straffeattest"

Så sådan en må han jo have haft !

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Snuden

Dato : 16-08-07 20:50

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:46c4a6b4$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Tja .. der står i PostDanmarks Ansøegningsskema
> " Kan du fremvise en tilfredsstillende straffeattest"
>
> Så sådan en må han jo have haft !

Ja den skal bare være "tilfredsstillende"

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 16-08-07 21:04

"Snuden" <snudens@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> end om Slimane Hadj Abderrahmane....
>
> Jeg mener, hvem ved sine fulde fem ville ansætte sådan en idiot? Spørger

Nej det gør du ikke. Det startede med Anker Jørgensens søn da han var chef
for de såkaldte kinesere på Købmagergades posthus, der begyndte derouten for
det kongelig danske postvæsen.

Fra : @

Dato : 16-08-07 22:32

On Thu, 16 Aug 2007 20:44:14 +0200, "Michael Meidahl Jensen"
> [...]

>Storhed og ædel dåd, og så er han pludselig gemen tyv !?
>Skulle pengene mon bruges til andet........ ??

at stjæle fra vantro er for en muhamedaner ikke nogen forbrydelse

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Abdullah Rahman

Dato : 17-08-07 19:58

> at stjæle fra vantro er for en muhamedaner ikke nogen forbrydelse

Jamen det har da aldrig været en forbrydelse at konfiskere lidt midler fra
divs Danskersvin. Bare tænk på Iraq og Palæstina hvor meget har i ikkke
stjålet fra os!!!.

Fra : Ukendt

Dato : 17-08-07 20:49

On Fri, 17 Aug 2007 20:58:20 +0200, "Abdullah Rahman" <rahman@ge.com>
wrote:

>Jamen det har da aldrig været en forbrydelse at konfiskere lidt midler fra
>divs Danskersvin. Bare tænk på Iraq og Palæstina hvor meget har i ikkke
>stjålet fra os!!!.

Troll allert...!!!

Fra : JBH

Dato : 16-08-07 20:51

> [...]
> 100.000 kroner .."
>
> http://www.berlingske.dk/indland/artikel:aid=929664
>
> Suk. De skulle ha' beholdt ham på GITMO..

En skam han ikke var amerikansk statsborger

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article328204.ece

/JBH