Rygeloven en succes.
Fra : Poul E Hansen

Dato : 15-08-07 19:02

I hvert fald nogle steder. Har lige været i et storcenter, og der var
mærkbart bedre luft, selvom, som det har været omtalt andetsteds,andre
problematiske lugte var mere tydelige. Selv - og ikke mindst - efter
turen i centret var velværet større end det ellers ville have været;
jeg kunne nyde den friske udeluft uden at være forstyrret af lige at
have været i dårlig luft.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 21:28

On Wed, 15 Aug 2007 11:01:36 -0700, Poul E Hansen wrote:

> [...]
> turen i centret var velværet større end det ellers ville have været;
> jeg kunne nyde den friske udeluft uden at være forstyrret af lige at

Lyder godt, lad os håbe at det bliver en rigtig succes.

--
mvh.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-08-07 22:14

Poul E Hansen <ook@ofir.dk> wrote:

> [...]
> turen i centret var velværet større end det ellers ville have været;
> jeg kunne nyde den friske udeluft uden at være forstyrret af lige at

Ja, da jeg var i Bilka i Ishøj for et par uger siden fremgik det også af
opslag i Bistroen at der fra og med den 15. blev fuldt rygeforbud.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk