Rygerdemonstration
Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-08-07 14:09

Hej -

Jeg kan ikke lade være med at godte mig lidt.

Jeg har kontor på Rådhuspladsen med udsigt over rygerfolkets demonstration
for ret til at forpeste andre.

Jeg har omstændeligt talt deltagerne - og det bliver lige akkurat til 68.

Det tror da fanden med den underholdning, de har hyret. Vi har i hvert fald
lukket alle vinduerne for at blive fri.

"Ryg i fred - men hensynsfuldt"

- Jensby

Fra : Pjensen73

Dato : 15-08-07 14:17

Den Wed, 15 Aug 2007 15:08:39 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> [...]
>
> Det tror da fanden med den underholdning, de har hyret. Vi har i hvert fald

Der var en demonstration i nat, som DARY havde arrangeret. Der det den du
hentyder til, eller er der også en demonstration i dag?

Fra : Jan Bang Jensby

Dato : 15-08-07 14:19

"Pjensen73" skrev

> Der var en demonstration i nat, som DARY havde arrangeret. Der det den du
> hentyder til, eller er der også en demonstration i dag?

Undskyld mine manglende oplysninger.

Det er på Rådhuspladsen i Århus - og det foregår netop nu.

- Jensby

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 14:23

On Wed, 15 Aug 2007 15:08:39 +0200, Jan Bang Jensby wrote:

> [...]
> for ret til at forpeste andre.
>
> Jeg har omstændeligt talt deltagerne - og det bliver lige akkurat til 68.

LOL

> Det tror da fanden med den underholdning, de har hyret. Vi har i hvert fald
> lukket alle vinduerne for at blive fri.

Du havde da vel ikke regnet med de havde noget der minder om smag

> "Ryg i fred - men hensynsfuldt"

Amen.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 15-08-07 14:26

Den Wed, 15 Aug 2007 15:19:06 +0200 skrev Jan Bang Jensby:

> "Pjensen73" skrev

> Undskyld mine manglende oplysninger.
>
> Det er på Rådhuspladsen i Århus - og det foregår netop nu.
>
> - Jensby

Okay. Den DARY havde arrangeret, var på Rådhuspladsen i København.