Faderhus-losseplads ikke de kristnes skyld
Fra : Bo Warming

Dato : 15-08-07 11:00

Faderhus-losseplads ikke de kristnes skyld

Kvarterets jøder, de faderhuskristne, rammes nu igen af en hysterisk
nazi-hetz, idet man opdigter, at de forårsager at den ryddede, ubeplantede,
grus-grund "ligner en losseplads."

Big deal - kik den anden vej, når du passerer grunden. Hvor svært kan det
være?

Al egnet "frasætnings-plads" bruges til affald, fordi renovationsvæsenet
(især efter det er blevet afprivatiseret og blevet overladt til borgmesters
Klaus Bondam asociale pampere) går op i affaldssortering og nægter at
opfylde deres forpligtigelser og fjerne affaldet som aftalt.

Ruth Evensen har ingen skyld i at en promille af hendes grund har et par
sorte sække stående, mens vi afventer de kristnes bygning af et ORDENTLIGT,
ALSIDIGT værested, der ikke er forbeholdt BZ-voldspsykopater og deres
venner.

Der er også fjolser, der får ondt i øjnene, når de passerer mit hus eller
ser en brun, spansk snegl som er halvt så ulækker som de sædvanlige
skovsnegle.

Som Fogh så klogt siger: " Godt at vi bor i et land hvis værste problem er
dræbersnegle." Man ser kun på, hvad forarger, hvis man elsker at blive
forarget.

Ved at kæmpe for afskaffelse af sult og sygdom i Afghanistan og Zambia i 4
år sparede jeg penge sammen til mit hus.

Faderhussekten har også været samfundsgavnlige for at få råd til at købe
deres hus. Hvis nogen er misundelige, så spar op og køb et hus selv.

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200 N

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 15-08-07 13:44

> Faderhus-losseplads ikke de kristnes skyld

Jeg bor op til et sti-system. Der bliver smidt alt muligt affald i hækken og
ind over hækken. Hvis jeg ikke samler det op en gang imellem, så får jeg
rotter og mine naboer bliver også generet af det.

Teknisk set er det ikke mit ansvar, men da jeg gerne vil have et tåleligt
forhold til mine naboer, så er det i min interesse at få affaldet fjernet.
Jeg må konstatere at den interesse ikke dækkes af faderhuset.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650