Anmeldelse: Hærværk og trusler
Fra : Bo Warming

Dato : 14-08-07 21:39

Anmeldelse: Hærværk og trusler

12.8.07 kl 1230 stoppede pludselig en hyrevogn på Bjelkes Alle og et minut
lød der kraftig larm.

Jeg sad i haven og talte i telefon og løb ud og så 3 store mænd fra
Mellemøsten, alder ca 25 år ruske i de gennemsigtige polycarbonatplader der
beskytter mit plankeværk. Jeg bad den indstille hærværket og i deres
ophidsede især mellemøstlige råben forstod jeg de tre danske ord "Danmark
aldrig muslimsk" hvilket er teksten på et skilt jeg havde sat op en uge før
og pludselig havde de fundet skiltet og rev det ned og havde da fået revet
en polycarbonatplade ned desuden. Straks hoppede de ind i bilen og forsvandt
hurtigt.

Dagen efter og en uge før har muslimteenagere kommet med gentagne varierede
dødstrusler, der dog ikke råbtes så de lød meget alvorligt skræmmende.

Jeg sender desuden til ka. Jeppe Christensen, der vistnok er udpeget vedr
sagerne mod mig, og som har misforstået at jeg "har en game kørende".

Det er der på ingen måde tale om, hverken da det var Ungdomshus-autonome
eller nu hvor det især er muslimer - og jeg er holdt op at have
Davidsstjerner på plankeværket, efter at Søren Wiborg, nærpolitiet Nørrebro,
har meddelt mig at det kan "provokere ligesom slør provokerer danskere" !

Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Fra : Peter Heide

Dato : 14-08-07 21:56

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> danskere" !
>
> Med venlig hilsen Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N

Tror du ikke efterhånden at din fantasi løber af med dig ?

Jeg kommer en del på Bjelkes Alle og kan sgu ikke se forskel på din
møgbunke
fra den ene dag til den anden.

Fra : Martin Larsen

Dato : 14-08-07 22:30

> [...]
> før og pludselig havde de fundet skiltet og rev det ned og havde da fået
> revet en polycarbonatplade ned desuden. Straks hoppede de ind i bilen og

Skaf foto, så vi kan se.

Mvh
Martin

Fra : Martin Johansen

Dato : 15-08-07 16:03

Martin Larsen <mlarsen@post7.tele.dk>:
>"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i meddelelsen

>Skaf foto, så vi kan se.

Ja, hvorfor får Warming ikke nogle overvågelseskamerarer?

--
* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-08-07 17:42

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, hvorfor får Warming ikke nogle overvågelseskamerarer?

Ja, et par webkameraer der kan panoreres, burde være minimum.

Mvh
Martin