Advarsel: Røgfrie barer lugter af prut
Fra : Pjensen73

Dato : 14-08-07 10:21

http://www.bt.dk/article/20070814/NYHEDER/70814015/

Haha. Ja, anti-rygerne kan glæde sig til at gå på bar. Sikke dog en stank
de kommer til at sidde i.
Men det må jo være anti-rygerne der lukker gas ud af enden, siden det
kommer til at lugte på røgfrie barer, for rygerne går jo ikke på bar, når
de ikke må ryge.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 14-08-07 14:06

On 14 Aug 2007 09:21:13 GMT Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
sent the following smoke signals:
..
>Men det må jo være anti-rygerne der lukker gas ud af enden, siden det
>kommer til at lugte på røgfrie barer, for rygerne går jo ikke på bar, når
>de ikke må ryge.

Skal vi så regne med at se flere der sidder og pimper på bænkene rundt
omkring?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Henning Sørensen

Dato : 14-08-07 14:55

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message
> [...]
> sent the following smoke signals:
> .
>
> Skal vi så regne med at se flere der sidder og pimper på bænkene rundt

Det er en naturlig konsekvens.
Samtidig er bajerne billigere, så forbruget stiger og folkesundheden bliver
ringere, tja....

/Henning.

Fra : John

Dato : 14-08-07 16:03

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Haha. Ja, anti-rygerne kan glæde sig til at gå på bar. Sikke dog en stank
> de kommer til at sidde i.

Der kommer sikkert snart en pruttelov, hvorefter der kun må pruttes i
særligt indrettede rum.

Små- og hygge-fisen skal dog stadig være tilladt som et privillegium for
værten.

John :)

Fra : Pjensen73

Dato : 14-08-07 18:21

Den Tue, 14 Aug 2007 15:05:38 +0200 skrev Hr. Jensen:

> [...]
> sent the following smoke signals:
> .
>
> Skal vi så regne med at se flere der sidder og pimper på bænkene rundt

Måske. Det kan også være at folk vælger at købe en masse kasser bajere, og
mødes privat for at drikke og ryge.

Fra : Pjensen73

Dato : 14-08-07 18:22

Den Tue, 14 Aug 2007 17:03:26 +0200 skrev John:

> [...]
> særligt indrettede rum.
>
> Små- og hygge-fisen skal dog stadig være tilladt som et privillegium for

Jeg vil fandeme ikke finde mig i, at blive udsat for tarmgasser, når jeg
på cafe, så vi må lave en lov, der forbyder folk i at prutte

Fra : Poul E Hansen

Dato : 14-08-07 19:02

On 14 Aug., 11:21, Pjensen73 <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> [...]
> Men det må jo være anti-rygerne der lukker gas ud af enden, siden det
> kommer til at lugte på røgfrie barer, for rygerne går jo ikke på bar, når

Der kan man se; I har siddet i en stank af prut, sved og røg.
Men det er åbenbart hvad du foretrækker. Det er på tide at tage fat om
problemet, rygeloven er første skridt.

Fra : Konrad

Dato : 14-08-07 19:24

Poul E Hansen wrote:

> Der kan man se; I har siddet i en stank af prut, sved og røg.
> Men det er åbenbart hvad du foretrækker. Det er på tide at tage fat om
> problemet, rygeloven er første skridt.

Rygeloven er nødvendig. Det er første skridt. Rygning burde faktisk slet
ikke være tilladt. Det er usundt og landsskadeligt.

Fra : E.M.

Dato : 14-08-07 19:54

> Rygeloven er nødvendig. Det er første skridt. Rygning burde faktisk slet
> ikke være tilladt. Det er usundt og landsskadeligt.

Usundt kan vi godt blive enige om, men landsskadelig? det må du godt lige
forklare lidt nærmere.

E.M.

Fra : Pjensen73

Dato : 14-08-07 19:27

Den Tue, 14 Aug 2007 11:02:00 -0700 skrev Poul E Hansen:

> Der kan man se; I har siddet i en stank af prut, sved og røg.
> Men det er åbenbart hvad du foretrækker. Det er på tide at tage fat om
> problemet, rygeloven er første skridt.

Det næste skridt er så en pruttelov og en svedelov?