Udrustning til borgerkrig
Fra : Martin Johansen

Dato : 12-08-07 22:20

Det er vigtigt at være forberedt, ifald der skulle opstå en
katastrofesituation, hvor vor kære magthavere skulle miste
kontrollen, og hvor muslimer og russere angriber folketinget, og
hvor de har besat folketinget og overtaget hæren. Da er det vor
kristne pligt at gå ud og nedkæmpe de fremmede erobrere,
nøjagtigt som modstandsfolkene under anden verdenskrig gjorde det

Det er lovligt at have økser, da de altid regnes for 'værktøj',
selvom det skulle enddog være tveægede tohåndsøkser.

Man kan snildt lave en stridsøkse svarende til dem man brugte i
vikingetiden ved at tage hovedet af en normal kvasøkse, og så
sætte den på en længere asketræs kæp (ideelt set hugget/kilet ud
af større træ.)

Moderne kevlar materiale kan beskytte lige så godt som en
ringbrynje. Det er dog dyrt, men skudsikker vest og
kevlarhandsker kan købes hos Assens overskudslager, og sådanne
kan modstå en knivæg, men sikkert ikke spids, som presse hårdt.
Derudover kan almindeligt lædertøj virke som rustning, ligesom
det har gjort igennem hele historien.

Et almindeligt vejskildt med påsat gribetøj kan tjene formålet
som skjold.

Jeg har lavet en flitsbue af hassel, som kunne skyde over 100
meter og ramme indenfor en rimelig radius, den knækkede dog, og
så lavede jeg en af tax - det man almindeligvis bruger til buer
- men jeg kunne ikke finde en gren, som var lang nok. Taksfrø er
giftige, og man kan dø, hvis man spiser dem.

--
* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 22:47

On 12 Aug 2007 21:20:12 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

> [...]
>- men jeg kunne ikke finde en gren, som var lang nok. Taksfrø er
>giftige, og man kan dø, hvis man spiser dem.

Hvad fanden har du røget...??? Det kan vist ikke være lovligt...

Fra : Martin Johansen

Dato : 12-08-07 22:48

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com>:

>Hvad fanden har du røget...??? Det kan vist ikke være lovligt...

Jeg har ikke røget noget. Og alt i indlæget var lovligt.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-08-07 22:52

Den Sun, 12 Aug 2007 23:47:00 +0200 skrev S.A.Thomsen:

> Hvad fanden har du røget...??? Det kan vist ikke være lovligt...

En smøg

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 23:38

On 12 Aug 2007 21:51:34 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>En smøg

Der skal sgu stærkere varer til for at skrive sådan noget vrøvl...

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 23:12

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse news:46bf798c$0$90270$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> kristne pligt at gå ud og nedkæmpe de fremmede erobrere,
> nøjagtigt som modstandsfolkene under anden verdenskrig gjorde det

Har du hørt om HJV?

Egon

Fra : Martin Johansen

Dato : 13-08-07 09:04

Egon Stich <egon-stich snabela mail.dk>:

>Har du hørt om HJV?

Hjemmeværnet?

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 13:40

> Hjemmeværnet?

Jeps.
de er, bla. til for at besværliggøre/umuliggøre statskup.

Egon

Fra : Martin Johansen

Dato : 13-08-07 14:26

Egon Stich <egon-stich snabela mail.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Jeps.
>de er, bla. til for at besværliggøre/umuliggøre statskup.

Fint. Men jeg kan jo godt have mit eget lille "hjemmeværn"
alligevel. Er det nemt at blive optaget i hjv ellers?

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 14:57

On 13 Aug 2007 13:25:52 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

>Fint. Men jeg kan jo godt have mit eget lille "hjemmeværn"
>alligevel. Er det nemt at blive optaget i hjv ellers?

Med de holdninger du giver udtryk for.... JA...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-07 20:54

On Mon, 13 Aug 2007 15:57:02 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Med de holdninger du giver udtryk for.... JA...

Det vil jeg da ikke håbe. !

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-08-07 05:35

On Mon, 13 Aug 2007 21:53:41 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Det vil jeg da ikke håbe. !

Her er jeg så helt enig med dig

--
mvh.

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 10:26

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo dot dk>:

>Her er jeg så helt enig med dig

Hvad skulle mine holdninger være til hinder for det, mener I da?

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 10:55

On 14 Aug 2007 09:25:33 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

>Hvad skulle mine holdninger være til hinder for det, mener I da?

Jeg mener at have hørt at man ikke må være ekstremistisk i sine
holdninger, men jag kan da have hørt forkert....

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 13:35

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com>:

>Jeg mener at have hørt at man ikke må være ekstremistisk i sine
>holdninger, men jag kan da have hørt forkert....

Ekstremist er jeg ikke - eller hvorfor dog det? I gamle dage var
mine holdninger ganske normale, og man havde leet, hvis nogen
havde forslået vores nuværende samfund med. Ie
multikulturalisme,ligestilling,overvågning,bureaokrati,porno,umoralitet,kort
nederdel,jazz,bander

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 15:21

On 14 Aug 2007 12:35:00 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

>Ekstremist er jeg ikke - eller hvorfor dog det? I gamle dage var
>mine holdninger ganske normale,.......

Men ikke nu...???

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 16:04

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com>:

>Men ikke nu...???

Ikke ifølge dig... eller?

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-07 17:00

On 14 Aug 2007 15:03:32 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

>Ikke ifølge dig... eller?

Der var dig der skrev det...

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 18:19

S.A.Thomsen <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com>:

>Der var dig der skrev det...

GODT, så du synes, at mine holdninger er normale - og er OK til
optagelse i hjemmeværn

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 18:02

> Fint. Men jeg kan jo godt have mit eget lille "hjemmeværn"
> alligevel. Er det nemt at blive optaget i hjv ellers?

Det ved jeg da virkelig ikke--
Du kan jo prøve?
Og håbe, de ikke læser med her i gruppen

Egon

Fra : Martin Johansen

Dato : 13-08-07 19:06

Egon Stich <egon-stich snabela mail.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Det ved jeg da virkelig ikke--
>Du kan jo prøve?
>Og håbe, de ikke læser med her i gruppen

Jeg tror ikke, der er så mange , som gider læse med i alt det,
der bliver skrevet her. Så sandsynligheden er ikke stor. Men
hvorfor skulle det have betydning, om de læste med?

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 21:11

> Jeg tror ikke, der er så mange , som gider læse med i alt det,
> der bliver skrevet her. Så sandsynligheden er ikke stor. Men
> hvorfor skulle det have betydning, om de læste med?

Jeg tror, der er noget med, at de kun vil have psykisk stabile personer--

Egon

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 10:25

Egon Stich <egon-stich snabela mail.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror, der er noget med, at de kun vil have psykisk stabile personer--

Nå, fint. Så bliver jeg jo nemt optaget.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-08-07 15:58

On 14 Aug 2007 09:24:40 GMT, Martin Johansen wrote:

> Nå, fint. Så bliver jeg jo nemt optaget.

*Host* vejskilt som skjold *host* *host* Flitsbue *host* host host.

--
mvh.

Fra : Martin Johansen

Dato : 14-08-07 16:05

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo dot dk>:

>*Host* vejskilt som skjold *host* *host* Flitsbue *host* host host.

Prøv at tænk mere over hvordan du vil formulere dig.

Mener du et vejskilt er uegnet som skjold?

Fra : Konrad

Dato : 14-08-07 17:25

Martin Johansen wrote:

> Prøv at tænk mere over hvordan du vil formulere dig.
>
> Mener du et vejskilt er uegnet som skjold?

I netop Ludvigs tilfælde må det være et stort Ø

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-08-07 21:13

On Tue, 14 Aug 2007 18:25:19 +0200, Konrad wrote:

> I netop Ludvigs tilfælde må det være et stort Ø

Hvad er der, har jeg trådt på dine ømme tær, eller er din IQ og skomål det
samme.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 14-08-07 21:13

On 14 Aug 2007 15:05:24 GMT, Martin Johansen wrote:

> Prøv at tænk mere over hvordan du vil formulere dig.
>
> Mener du et vejskilt er uegnet som skjold?

Nej, men når man kan starte en tråd som denne, så tror jeg sgu helt ærligt
der er et eller andet der ikke fungere.

--
mvh.

Fra : Martin Johansen

Dato : 15-08-07 15:59

Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo dot dk>:

>Nej, men når man kan starte en tråd som denne, så tror jeg sgu helt ærligt
>der er et eller andet der ikke fungere.

Du bliver nødt til at host op med nogle argumenter, istedet for
disse sofistikerede fornærmelser. Ellers er der ingen, som vil
tage dig seriøst

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 15-08-07 16:56

On 15 Aug 2007 14:58:31 GMT, Martin Johansen wrote:

> Du bliver nødt til at host op med nogle argumenter, istedet for
> disse sofistikerede fornærmelser. Ellers er der ingen, som vil
> tage dig seriøst

det indlæg du starter tråden med fortæller alt jeg behøves at vide om dig

Jeg er ikke afhængig af gruppens accept, og da slet ikke din

--
mvh.