Kulturberiger slap for udvisning
Fra : Jesper

Dato : 12-08-07 11:41

Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise ham.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7860153.html

--
Jesper

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 11:50

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise
> ham.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7860153.html

Herregud, det var også kun 4100 gram junk, det er jo ingenting.... 8
måneders i et åbent fængsel havde været bedre, han har jo næsten ikke gjort
noget galt...

Jøsses.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 12-08-07 13:17

> Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise ham.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7860153.html
>
> --

Narkohandleren er en tyrkisk muhamedansk statsborger, der var intet til
hindre for en udvisnings dom, dommeren fik så stor en medfølelse for
forbryderen pga. han havde ændre sit navn til et dansk klingende.
Dommere der ikke kan holde sig til den objektiv del af deres arbejde skal
fyres omgående - på gråt papir med fortabelse af pension og løn.

Fra : Malene P

Dato : 12-08-07 15:19

> Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise ham.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7860153.html

Havde du regnet med andet?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 12-08-07 16:02

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:
>Muhammedaner fik 8 år for
>narkohandel, men retten ville ikke udvise ham.
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php
>/id-7860153.html

Ved du noget om smuglerens religion, som andre ikke ved?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-07 17:55

In news:11869312800.936023077545432@dtext.news.tele.dk,
Peter Bang (slet 3RKUC) <peterbang@3RKUCprivat.dk> typed:

> Ved du noget om smuglerens religion, som andre ikke ved?

Du mener måske, der er overvejende sandsynlighed for, at den tyrkiske
statsborger er jøde eller animist?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-08-07 19:27

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
>In
> [...]

Jeg mener ikke noget. Det er jo derfor jeg spørger.

Min mening har ingen indflydelse på mandens faktuelle religiøse
tilhørsforhold. Og gætterier om noget så ligegyldigt som en
narkotikasmuglers religion er uendeligt ligegyldigt. I øvrigt
har religion næppe samme enorme betydning for narkotikasmuglere,
som for enkelte neurotiske debattørere i dk.politik.

Narkotikasmugling er et temmelig gammelt og globalt erhverv.
Religion er i den forbindelse et parameter, der ikke har nogen
praktisk betydning, selvom jeg ved, at enkelte begavede talenter
i dk.politik formodentlig mener, at narkotikasmugling er et
muhamedaaaaaansk fænomen, ligesom voldtægt og socialt bedrageri.

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-07 19:51

In news:11869435720.993580086567313@dtext.news.tele.dk,
Peter Bang (slet VGIHQ) <peterbang@VGIHQprivat.dk> typed:

> Jeg mener ikke noget. Det er jo derfor jeg spørger.

Du sætter da tydeligvis spørgsmålstegn ved det overvejende sandsynlige i, at
den tyrkiske statsborger er muslim. Det indikerer for mig, at du har en klar
mening, selvom du nu prøver at foregive "objektivitet".

> Min mening har ingen indflydelse på mandens faktuelle religiøse
> tilhørsforhold.

Tænk, det har du ret i. Ganske som jeg har ret i påstanden om, at solen står
op i øst. Andre selvfølgeligheder du finder det nødvendigt at delagtiggøre
mig i?

> Og gætterier om noget så ligegyldigt som en
> narkotikasmuglers religion er uendeligt ligegyldigt.

Nej, det er ikke uendeligt ligegyldigt. Ikke engang for dig, da det
tilsyneladende er en voldsom belastning for dig, når andre beskæftiger sig
med emnet.

> I øvrigt
> har religion næppe samme enorme betydning for narkotikasmuglere,
> som for enkelte neurotiske debattørere i dk.politik.

Se, det er jo en påstand, der er lidt spændende. Du mener ikke, at
eksempeltvis muslimer er overrepræsenteret i danske fængsler? Du mener ikke,
at muslimer er overrepræsenteret i gruppen af dømte narkoforbrydere?

> Narkotikasmugling er et temmelig gammelt og globalt erhverv.

Ja, og som de fleste fornuftige mennesker ved, så er især muslimer glade for
at udøve kriminalitet i Danmark. Og ja, det kan jeg faktisk dokumentere,
selvom jeg ikke er et sekund i tvivl om, at du udmærket ved det i forvejen.

> [...]
> i dk.politik formodentlig mener, at narkotikasmugling er et
> muhamedaaaaaansk fænomen, ligesom voldtægt og socialt bedrageri.

Hvorfra ved du, at religion ikke er en parameter, der har praktisk
betydning? I Frankrig, f.eks., er mellem 50-70% af samtlige indsatte i
fængslerne muslimer. I Danmark er muslimer voldsomt overrepræsenteret i
fængslerne og når talen falder på den mest voldsomme form for kriminalitet.
Synes du ikke, det er lidt tankevækkende?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-08-07 21:07

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:
> [...]

Forkert. Jeg sætter spørgmålstegn ved relevansen. Du skal oppe
dig gevaldigt, hvis du vil simulere evnen til at læse mellem
linierne.

>Det indikerer for mig, at du har en klar
>mening, selvom du nu prøver at
>foregive "objektivitet".

Hvilken mening skulle det så være?

>Tænk, det har du ret i. Ganske som jeg
>har ret i påstanden om, at solen står
>op i øst.

Solen står ikke op, Jens. Jorden roterer.

>Andre selvfølgeligheder du
>finder det nødvendigt at delagtiggøre
>mig i?

Jeg fandt det ikke nødvendigt. Du fandt det nødvendigt at
spørge. Prøv at arbejde lidt med kronologien, Jens.

>Nej, det er ikke uendeligt
>ligegyldigt. Ikke engang for dig, da det
> [...]

Det er ikke det fjerneste belastende for mig. Jeg finder det
derimod tragikomisk, at der findes personer, der mener at
narkotikasmugleres religion har en betydning for
narkotikasmugling.

>Se, det er jo en påstand, der er lidt
>spændende. Du mener ikke, at
>eksempeltvis muslimer er
>overrepræsenteret i danske fængsler?

Prøv at læse hvad jeg skrev: "I øvrigt har religion næppe samme
enorme betydning for narkotikasmuglere, som for enkelte
neurotiske debattørere i dk.politik."

Hvordan aflæste du meninger om muslimer i danske fængsler?!?

>Du mener ikke,
>at muslimer er overrepræsenteret i
>gruppen af dømte narkoforbrydere?

Det har jeg ingen mening om. Jeg har aldrig set tallet der
fastslår dømte narkoforbryderes religiøse overbevisning. Har du
tallet present, Jens?

>Ja, og som de fleste fornuftige
>mennesker ved, så er især muslimer glade for
>at udøve kriminalitet i Danmark.

Kan du eventuelt belyse sammenhængen mellem århundredes global
narkotikasmugling og så muslimers glæde ved kriminalitet i
Danmark? Ellers giver din sætning jo absolut ingen mening.

>Og
>ja, det kan jeg faktisk dokumentere,
>selvom jeg ikke er et sekund i tvivl
>om, at du udmærket ved det i forvejen.

Du kan dokumentere muslimers glæde ved at udøve kriminalitet i
Danmark? :) ... Kan du også bøje gafler ved tankens magt?

Du er da i grunden temmelig opblæst.

>Hvorfra ved du, at religion ikke er en
>parameter, der har praktisk
>betydning?

Spørg endelig, hvis du vil have et hint til, hvad der motiverer
producenter, smuglere og dealere.

>I Frankrig, f.eks., er
> [...]
Du tror ikke, at når du skriver muslimer reelt mener
indvandrere, personer af anden etnisk oprindelse end dansk og
personer uden dansk statsborgerskab?

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-08-07 21:43

In news:11869495470.359680299220685@dtext.news.tele.dk,
Peter Bang (slet 04SXH) <peterbang@04SXHprivat.dk> typed:

> Forkert. Jeg sætter spørgmålstegn ved relevansen. Du skal oppe
> dig gevaldigt, hvis du vil simulere evnen til at læse mellem
> linierne.

Jeg skal vist ikke oppe mig yderligere.

> Hvilken mening skulle det så være?

Gaaaab.

> Solen står ikke op, Jens. Jorden roterer.

Gaaab.

> Jeg fandt det ikke nødvendigt. Du fandt det nødvendigt at
> spørge.

Det gjorde du da i allerhøjeste grad. Skal jeg virkelig til at citere dig
bare et par indlæg tilbage, Peter?

> Prøv at arbejde lidt med kronologien, Jens.

Måske du selv skulle arbejde lidt med kronologien, Peter?

> Det er ikke det fjerneste belastende for mig. Jeg finder det
> derimod tragikomisk, at der findes personer, der mener at
> narkotikasmugleres religion har en betydning for
> narkotikasmugling.

Ja, det skal du da have lov til at mene. Jeg finder det endnu mere
tragikomisk, at der findes personer, der ikke ønsker at forholde sig til de
statistiske fakta.

> Prøv at læse hvad jeg skrev: "I øvrigt har religion næppe samme
> enorme betydning for narkotikasmuglere, som for enkelte
> neurotiske debattørere i dk.politik."

Vil du svare mig på mit spørgsmål nu? Måske du slet ikke bemærkede det i din
iver på at dreje tråden hen i en retorisk børnehave?

> Hvordan aflæste du meninger om muslimer i danske fængsler?!?

Start med at arbejde lidt med din tegnsætning. Dernæst kan du overveje at
bruge lidt energi på at forklare mig, hvordan du kan få et simpelt spørgsmål
til at dreje sig om at aflæse dine meninger om muslimer i danske fængsler.
Sidst, men ikke mindst, kan du så overveje at svare på spørgsmålet. Kan du
klare hele tre ting på én gang, Peter?

> Det har jeg ingen mening om. Jeg har aldrig set tallet der
> fastslår dømte narkoforbryderes religiøse overbevisning. Har du
> tallet present, Jens?

Nej, Peter. Og havde jeg haft, tror jeg ikke, det er dét, der interesserer
dig mest - vel Peter? Du er vist mest interesset i at kværulere, ikke Peter?

> Kan du eventuelt belyse sammenhængen mellem århundredes global
> narkotikasmugling og så muslimers glæde ved kriminalitet i
> Danmark?

Hvorfra kommer "århundredets global [sic] narkotikasmugling", Peter?

> Ellers giver din sætning jo absolut ingen mening.

Tydeligvis ikke. Du må have et perceptionsproblem. Alternativt er du bare en
troll, der nyder dine egne ord uden i ørvigt at have noget at bidrage med.
Kan det være forklaringen, Peter?

> Du er da i grunden temmelig opblæst.

Er jeg? Spoken by a true expert, Peter?

> Spørg endelig, hvis du vil have et hint til, hvad der motiverer
> producenter, smuglere og dealere.

Lad høre, lad høre. Jeg er lutter øren, Peter.

> Du tror ikke, at når du skriver muslimer reelt mener
> indvandrere, personer af anden etnisk oprindelse end dansk og
> personer uden dansk statsborgerskab?

Øh nej. Når jeg skriver muslimer, så mener jeg muslimer. Er det så svært ved
at forstå? Og så glemte du helt at svare på mit spørgsmål om de 50-70%
muslimer i de franske fængsler.

Du skal dog ikke få lov til at dø i synden, så her kommer det lige igen:

Finder du det ikke tankevækkende, at 50-70% af samtlige indsatte i franske
fængsler er muslimer? Eller; det har du heller ikke nogen mening om?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Peter Bang

Dato : 13-08-07 13:12

>Nej, Peter. Og havde jeg haft, tror
>jeg ikke, det er dét, der interesserer
>dig mest - vel Peter? Du er vist mest
>interesset i at kværulere, ikke Peter?

Find nogle tal, der bakker dine i øvrigt irrelevante spørgsmål
op. Indtil du finder de tal, opfatter jeg bare dine spørgsmål
som grebet ud i det blå, og som ting du kun kan forvente, at din
mor besvarer.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 14:41

Peter Bang (slet E45QZ) wrote:

> [...]
> op. Indtil du finder de tal, opfatter jeg bare dine spørgsmål
> som grebet ud i det blå, og som ting du kun kan forvente, at din

Narkoforbrydere ER religiøse, de tror på guden Mammon.

Fra : Peter Bang

Dato : 13-08-07 18:20

Knud Larsen <mafishmaskela@yahoo.invalid> skrev:

>Narkoforbrydere ER religiøse, de tror på guden Mammon.

Jeg tror ikke du skal regne med, at Jens Bruun ser det som det
største problem :)

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 09:49

Peter Bang (slet 04SXH) wrote:

> Du tror ikke, at når du skriver muslimer reelt mener
> indvandrere, personer af anden etnisk oprindelse end dansk og
> personer uden dansk statsborgerskab?

Muslimer er meget stærkt overrepræsenteret i danske fængsler, - kan ikke på
stående fod huske tallene.

Her er lidt om de franske og engelske forhold:

In the long run, two factors may decisively impact the threat that seasoned
terrorists recruit common criminals into new terrorist networks.

First, if Islam is the religion of a large majority of French inmates, the
prison system has only very recently decided to accommodate the practice of
a moderate brand of Islam. In the first ever sociological study of Islam in
French prisons, Farhad Khosrokhavar (Ecole des Hautes Etudes en Sciences
Sociales), estimated that between 50% and 80% of French inmates are Muslims
[3]. That number must be contrasted with France's overall Muslim population,
which is 7-8%.

-----------

Og i UK er procenten af muslimer i samfundet omkring tre, men:

The number of Muslims in jail in England and Wales has more than doubled in
a decade, to about 10 per cent of the 80,000 population. As a result, when
clergy from smaller Christian faiths retire, the Prison Service is using the
money to recruit imams either full time or part time.

The moves have caused dismay and some anger, with Christians complaining
about the amount of cash and other resources being devoted to Muslims.

og en bid fra den arabiske al Ahram:

In British jails Islam is the fastest growing religion amongst inmates.
Wandsworth prison in London, Europe's largest, sees more Muslims attending
prayers than all the other faiths combined across London's prison system.
Gough himself states that the majority of the prison population is comprised
of angry young men, disenfranchised from society. "It doesn't matter if
they're English, Afro-Caribbean or whatever. These types of people are ripe
for radicalisation."

Der er virkelig lagt i kakkelovnen i flere europæiske lande. Ikke noget der
vil røre en velmener naturligvis, han vil altid være i stand til at afvise
hvadsomhelst, - med læremesteren Arne Wilstrup som guru

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-07 21:05

On Mon, 13 Aug 2007 10:48:59 +0200, Knud Larsen wrote:

> med læremesteren Arne Wilstrup som guru

Du ville stå dig meget bedre i debatten uden disse personangreb.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-08-07 10:01

Bruno Christensen wrote:

> Du ville stå dig meget bedre i debatten uden disse personangreb.

Sikkert, men nu ER det altså guruen Wilstrup, som har argumenteret med at
HAN ved hvad han taler om mht islam for han underviser i det, OG har
brillieret med den ene løgn efter den anden, hvorefter han fornærmet smækker
døren i, når han bliver afsløret, OG slutter med fire A4 sider om at det er
MIG, der intet ved om emnet og at jeg lyver.

Jeg må naturligvis have ret til at drille denne mimose, selv om han har sat
mig i sit store kill-filter. Så let kan man ikke slippe af med at belyve
folk og så fejt smutte.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 14-08-07 10:12

"Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Sikkert, ...

Hvorfor refererer du til en person, der slet ikke optræder i denne tråd?

/Henning.

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-08-07 11:05

Henning Sørensen wrote:
> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message

> Hvorfor refererer du til en person, der slet ikke optræder i denne
> tråd?

HVEM optræder ikke?

Fra : Notion

Dato : 13-08-07 16:44

> [...]

> eksempeltvis muslimer er overrepræsenteret i danske fængsler? Du mener
> ikke, at muslimer er overrepræsenteret i gruppen af dømte narkoforbrydere?

Kom med nogle tal. Nu da du holder på at muslimer er mest krim. i forhold
til sager angående narkotika krim.

Jeg skal nok efterfølgende skaffe tal fra DS. Er det en aftale. ??

Fra : /Peter

Dato : 12-08-07 16:08

> Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise
> ham.

Hans navneforandring "et almindeligt danskklingende af slagsen"
kunne tyde på at han måske ikke var rigtig muhamedaner aligevel.
De plejer at have eller at tage en "muhamedansk klingende navn".

Som konvertit-rotten Abdul Wahid Petersen, der også påstås at være imam.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 17:09

Jesper wrote:
> Muhammedaner fik 8 år for narkohandel, men retten ville ikke udvise
> ham.
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7860153.html

Og?

Fra : Michael Weber

Dato : 12-08-07 17:54

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og?

Og DF har været støtteparti siden 2001.
Det går ikke så godt for DF m.h.t. at indfri valgløfter,
så Jespers indlæg er en fin kritik af DF.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 18:14

"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

> Og DF har været støtteparti siden 2001.

Er det DF der var dommer i sagen ?

> Det går ikke så godt for DF m.h.t. at indfri valgløfter,
> så Jespers indlæg er en fin kritik af DF.

Så DF har altså skylden for en inkompetent dommer ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 12-08-07 19:35

On Sun, 12 Aug 2007 19:13:43 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>"Michael Weber" <michael@removemichaelweber.dk> wrote in message

>Er det DF der var dommer i sagen ?

>Så DF har altså skylden for en inkompetent dommer ?

eller for at de ikke har absolut flertal

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 18:15

Michael Weber wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og DF har været støtteparti siden 2001.
> Det går ikke så godt for DF m.h.t. at indfri valgløfter,
> så Jespers indlæg er en fin kritik af DF.

? Hvilket valgløfte har du i tankerne?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 17:58

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Og?

Du ser ikke et problem i at en narkohandler (4100 gr. heroin) udvises ?? er
du klar over hvilken mængde 4100gram junk er ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 18:16

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Du ser ikke et problem i at en narkohandler (4100 gr. heroin) udvises
> ?? er du klar over hvilken mængde 4100gram junk er ?

Ork ja. Jeg ser mere en utrolig ironisk pointe i den med
tilknytningsforholdet. Alle hans kunder er vel danskere.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 18:21

> Ork ja. Jeg ser mere en utrolig ironisk pointe i den med
> tilknytningsforholdet. Alle hans kunder er vel danskere.

Jeg er kold over hvem kunderne var, manden skulle have været smidt ud for
bestandigt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 12-08-07 18:36

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
>
> Jeg er kold over hvem kunderne var, manden skulle have været smidt ud for
> [...]

Det skulle han åbenbart ikke.
Dommeren har valgt ikke at gøre det og må antages at have sine grunde
dertil.

Men måske var det samme dommer, der dømte Hr. Nedergaard at betale en neger
16000 kr. for at kalde ham neger.
Nøj mand - hvad er det nu lige ekstra bladets sælg en nyhed nummer er?

/Henning.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-07 18:53

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ork ja. Jeg ser mere en utrolig ironisk pointe i den med
> tilknytningsforholdet. Alle hans kunder er vel danskere.

?? hvorfor tror du det Kønrøg?

Mvh
Martin

Fra : Peter Bang

Dato : 12-08-07 19:33

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
> [...]
>narkohandler (4100 gr. heroin)
>udvises ?? er
>du klar over hvilken mængde 4100gram junk er ?

Skal din forargelse forståes sådan, at mængden bliver mindre,
hvis man udviser smugleren?

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 19:35

Peter Bang (slet 24Y8Z) wrote:

> Skal din forargelse forståes sådan, at mængden bliver mindre,
> hvis man udviser smugleren?

Eller at man dobbeltstraffer. Der kommer næppe en ANDEN heroindealer, hvis
man udviser denne dealer, vel?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 20:41

> Eller at man dobbeltstraffer. Der kommer næppe en ANDEN heroindealer,
> hvis man udviser denne dealer, vel?

Mener du ikke manden skal have nogen straf ? (for ellers havde du jo ikke
stillet det spørgsmål du gjorde)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 21:08

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Mener du ikke manden skal have nogen straf ? (for ellers havde du jo
> ikke stillet det spørgsmål du gjorde)

Jeg synes heroin er et fedt lejlighedsstof.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:12

> Jeg synes heroin er et fedt lejlighedsstof.

øhh ok, godt for dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 21:19

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> øhh ok, godt for dig.

Det virker i det mindste. Det er som en god hashskævert, blot på en anden
måde. Det virker langt bedre end kokain og amfetamin, som jeg mener er
opreklamerede rusmidler.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 21:12

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Mener du ikke manden skal have nogen straf ? (for ellers havde du jo
> ikke stillet det spørgsmål du gjorde)

Hvis jeg skal være lidt mere seriøs : Nej, jeg mener som udgangspunkt ikke,
at folk med andet statsborgerskab end dansk, og som begår kriminalitet i
Danmark, er berettigede til yderligere opholdstilladelse i Danmark.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 19:38

"Peter Bang (slet 24Y8Z)" <peterbang@24Y8Zprivat.dk> wrote in message

> Skal din forargelse forståes sådan, at mængden bliver mindre,
> hvis man udviser smugleren?

Nej det skal forståes således at 4100Gram er en hel del, og hvis ikke engang
den mængde kan få smidt folk ud af landet, så er det tvivlsomt at nogen
mængde kan.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 12-08-07 21:34

> [...]
>.news.tele.dk

>Nej det skal forståes således at
>4100Gram er en hel del, og hvis ikke engang

Domstolene har næppe en liste over, hvor store mængder der skal
til, før udvisning sker automatisk. Det ville i øvrigt også være
tåbeligt.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 22:01

"Peter Bang (slet QPGVO)" <peterbang@QPGVOprivat.dk> wrote in message
> Domstolene har næppe en liste over, hvor store mængder der skal
> til, før udvisning sker automatisk. Det ville i øvrigt også være
> tåbeligt.

Hvorfor ville det være tåbeligt at have en liste over straffe for narkotika
kriminalitet ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 13-08-07 13:15

> [...]
>xt.news.tele.dk
>
>Hvorfor ville det være tåbeligt at
>have en liste over straffe for narkotika

Lister har det med at være ret statiske. Og i et system, hvor
sigtede har krav på en retfærdig rettergang, er der jo
naturligvis en frygtelig masse dynamiske elementer der spiller
ind.

Fra : Knud Larsen

Dato : 12-08-07 21:24

N_B_DK wrote:
> [...]
>
> Nej det skal forståes således at 4100Gram er en hel del, og hvis ikke
> engang den mængde kan få smidt folk ud af landet, så er det tvivlsomt

Man må have skiftet indstilling til det på det sidste. Da jeg læste om hvem
Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol ville gå med til blev smidt ud, da
var det slående at det var tilfælde med narkotika der ikke var nogen
diskussion om. Selv syntes jeg det var lidt skævt at man kunne lave voldsom
voldskriminalitet og få lov at blive, mens nogle gram heroin så var der
ingen kære mor. Men det er åbenbart også ændret nu.

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 08:13

Knud Larsen wrote:

> [...]
> om hvem Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol ville gå med til
> blev smidt ud, da var det slående at det var tilfælde med narkotika

Du vender det helt på hovedet. EM har ingen verdens overjustits hvad angår
hvem man "må" og ikke må smide ud af landet.

Udvisning har heller intet med typen af kriminalitet at gøre.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 08:54

Konrad wrote:

> Du vender det helt på hovedet. EM har ingen verdens overjustits hvad
> angår hvem man "må" og ikke må smide ud af landet.

EM er accepteret af DKs højesteret, OG dommerne er endog blevet kritiseret
for at følge den slavisk, i stedet for selv at tolke loven.

> Udvisning har heller intet med typen af kriminalitet at gøre.

Udvisning har alt med typen at gøre, loven siger at man kan smides ud hvis
ens adfærd er til skade for landet sundhed eller sociale sammenhængskraft -
noget i den stil, og derfor har man altid godkendt udsmidning af
narkokriminelle, men ment at nogle få mennesker som får kraniet slået ind,
ikke ødelægger et land på samme måde.

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 09:10

Knud Larsen wrote:

> EM er accepteret af DKs højesteret, OG dommerne er endog blevet
> kritiseret for at følge den slavisk, i stedet for selv at tolke loven.

EM er allersidste ankeinstans, og deres domme er ikke præcedensgivende, men
enkeltsager.

Det er jo ikke sådan, at hvis EM mener det eller det, så følger den danske
lovgivning efter - slet ikke.

> Udvisning har alt med typen at gøre,

Nej. Jeg gad godt se det på tryk, i hvert fald. Det vil være helt nyt for
mig.

Jeg citerer lovgivningen :

§ 22. En udlænding, som har haft lovligt ophold her i landet i mere end de
sidste 9 år, og en udlænding med opholdstilladelse efter § 7 eller § 8, stk.
1 eller 2, som har haft lovligt ophold her i landet i mere end de sidste 8
år, kan udvises, hvis

1) udlændingen idømmes ubetinget straf af mindst 4 års fængsel eller anden
strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver mulighed for
frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have medført en straf af
denne varighed,

2) udlændingen for flere strafbare forhold idømmes ubetinget straf af mindst
2 års fængsel eller anden strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver
mulighed for frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have
medført en straf af denne varighed,

3) udlændingen idømmes ubetinget straf af mindst 2 års fængsel eller anden
strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver mulighed for
frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have medført en straf af
denne varighed, og tidligere her i landet er idømt ubetinget fængselsstraf
eller anden strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver mulighed for
frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have medført en straf af
denne karakter,

4) udlændingen efter lov om euforiserende stoffer eller straffelovens § 191
eller § 290, når udbyttet er opnået ved overtrædelse af lov om euforiserende
stoffer eller straffelovens § 191, idømmes ubetinget frihedsstraf eller
anden strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver mulighed for
frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have medført en straf af
denne karakter,

5) udlændingen efter § 59, stk. 7, eller straffelovens § 125 a idømmes
ubetinget frihedsstraf eller anden strafferetlig retsfølge, der indebærer
eller giver mulighed for frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville
have medført en straf af denne karakter,

6) udlændingen efter bestemmelser i straffelovens kapitel 12 og 13 eller
efter straffelovens § 119, stk. 1 og 2, § 123, § 180, § 181, § 183, stk. 1
og 2, § 183 a, § 184, stk. 1, § 186, stk. 1, § 187, stk. 1, § 192 a, § 193,
stk. 1, § 210, stk. 1 og 3, jf. stk. 1, § 215, § 216, § 222, §§ 224 og 225,
jf. §§ 216 og 222, § 230, § 235, § 237, § 245, § 245 a, § 246, § 250, § 252,
stk. 1 og 2, § 261, stk. 2, § 262 a, § 276, jf. § 286, §§ 278-283, jf. §
286, § 288, § 289, § 290, stk. 2, eller § 291, stk. 2, idømmes ubetinget
frihedsstraf eller anden strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver
mulighed for frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have
medført en straf af denne karakter, eller

7) udlændingen efter straffelovens §§ 260 eller 266 under henvisning til, at
den pågældende har tvunget nogen til at indgå ægteskab mod eget ønske,
idømmes ubetinget frihedsstraf eller anden strafferetlig retsfølge, der
indebærer eller giver mulighed for frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse,
der ville have medført en straf af denne karakter.

§ 23. En udlænding, som har haft lovligt ophold her i landet i mere end de
sidste 5 år, kan udvises

1) af de grunde, der er nævnt i § 22,

2) hvis udlændingen idømmes ubetinget straf af mindst 2 års fængsel eller
anden strafferetlig retsfølge, der indebærer eller giver mulighed for
frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville have medført en straf af
denne varighed,

3) hvis udlændingen for flere strafbare forhold idømmes ubetinget straf af
mindst 1 års fængsel eller anden strafferetlig retsfølge, der indebærer
eller giver mulighed for frihedsberøvelse, for en lovovertrædelse, der ville
have medført en straf af denne varighed, eller

4) hvis udlændingen idømmes ubetinget straf af mindst 1 års fængsel eller
[...]
denne karakter.

(...)

etc.

> loven siger at man kan smides ud
> hvis ens adfærd er til skade for landet sundhed eller sociale
> sammenhængskraft - noget i den stil,

Nej. Straffeloven er ikke en vurderingslov, som sociallovgivningen var
engang. Det er (jfr tidligere diskussion) svjkf temmelig banalt og
administrativt, og en helt naturlig del at anklageren kræver udvisning som
en del af dommen, hvis det opfylder ovenstående kriterier.
Og i langt de fleste tilfælde bliver personen jo udvist.

> og derfor har man altid godkendt
> udsmidning af narkokriminelle,

Der er en direkte tillægsbemærkning vedr euforiserende stoffer. Jeg tror
endda, hvis jeg husker korrekt, at den stammer tilbage fra de mange
ghanesere og andre afrikanere der solgte stoffer på Istedgade og omegn i
80'erne.

Fra : Knud Larsen

Dato : 13-08-07 10:01

Konrad wrote:

> [...]
> kriterier.
> Og i langt de fleste tilfælde bliver personen jo udvist.

Konventionen bliver en del af dansk ret
Af alle menneskerettighedskonventioner overhovedet er Den Europæiske
Menneskerettighedskonvention den der betyder mest her i landet. I 1992 blev
konventionen og tillægsprotokollerne nr. 1, 4, 6 og 7 gennem en lov
inkorporeret - dvs. gjort til en del af dansk ret. Det betyder at Danmark
skal lave nye lovbestemmelser, eller indarbejde konventionens bestemmelser i
allerede eksisterende love. Desuden betyder det at man kan klage til de
administrative myndigheder, eller lægge sag an ved domstolene med direkte
henvisning til konventionen. Det er en pligt for domstolene at håndhæve
konventionens menneskerettigheder.

Konventionen er den eneste konvention om menneskerettigheder som Danmark har
gjort til en del af dansk ret. De andre konventioner, fx FN’s konvention mod
racediskrimination eller FN’s konvention om barnets rettigheder, er ikke
uden videre en del af dansk ret. For at de kan blive det, skal der laves en
lov herom.

---------

Dynamisk fortolkning
Den Europæiske Menneskerettighedsdomstol anvender en såkaldt dynamisk
fortolkning, dvs. at Domstolen vurderer formålet med den og den bestemmelse,
ytringsfrihed, fagforeningsfrihed osv., med udgangspunkt i samtidige forhold
(?present day conditions?) for at sikre at beskyttelsen af konventionens
menneskerettigheder følger med udviklingen i bl.a. staternes retsopfattelse
og retspraksis.

--------------------

Jeg har læst alle de domme som angår udvisninger, som har været for
domstolen. Og altså set hvordan man diskuterer pdes-pdas om hvorvidt folk
skal ud eller ej.

OG jeg har læst kritik af højesteret for IKKE at være "dynamiske" dvs for at
helt firkantet at overføre domstolens afgørelser på danske forhold, - læst i
"Ugeskrift for Retsvæsen" og kritikken kom fra nogle af pingerne inden for
dansk jura.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-07 10:13

> [...]
> udsmidning af narkokriminelle, men ment at nogle få mennesker som får
> kraniet slået ind, ikke ødelægger et land på samme måde.

Begge typer kriminalitet skal resultere i en envejs billet, uden nogen
somhelst formidlende omstændigheder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-08-07 10:54

> "Knud Larsen" <mafishmaskela@yahoo.invalid> wrote in message
>
> Begge typer kriminalitet skal resultere i en envejs billet, uden nogen
> [...]

Mener du "skal" eller mener du "bør"?

Hvis du mener "skal", så er du uenig med dommeren, men det er altså
ham/hende der er dommer og kender til loven, præcedens og sagens forhold.
For at lave om på det må du selv blive dommer. Alternativt kan du danne et
nyt parti "2-deling af magten", hvis formål det er, at lade den lovgivende
magt blive den dømmende magt. Samme er praktiseret og bliver praktiseret i
adskillige diktaturer rundt om i Verden med større eller mindre success. Du
kan også melde dig ind i V, der meget klart har forsøgt at gå den vej de
seneste år.

Hvis du mener "bør" kan du deltage i den offentlige debat. Som f.eks.
folketings medlem skrive læser breve og stille op til daglige interviews til
TV.

/Henning.

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-08-07 11:43

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> ham/hende der er dommer og kender til loven, præcedens og sagens
> forhold. For at lave om på det må du selv blive dommer.

Sludder og vrøvl. Han kan med fuld ret mene at domstolene har for
lempelig vurdering af loven.

Mvh
Martin

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-08-07 11:59

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Sludder og vrøvl. Han kan med fuld ret mene at domstolene har for lempelig
> vurdering af loven.
>
> Mvh
> Martin

Selvfølgelig kan man mene hvad som helst!
Jeg har nok bare for store forventninger til debatørernes sprogbrug...

Jeg kan godt nu se, at det NB muligvis mener er "Jeg mener ikke dommerne i
tilstrækkelig omfang anvender de muligheder lovgivningen bemyndiger dem" når
han skriver "..kriminalitet skal resultere i en envejsbillet...".

Jeg beklager naturligvis !

/Henning.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-08-07 21:15

On Mon, 13 Aug 2007 12:59:25 +0200, Henning Sørensen wrote:

> [...]
> tilstrækkelig omfang anvender de muligheder lovgivningen bemyndiger dem" når
> han skriver "..kriminalitet skal resultere i en envejsbillet...".

Sjovt nok beklager dommerforeningens formand at hverken dommerne eller
anklagerne har været opmærksomme på en stramning, der foregik i 2006.

Linket findes tideligere i tråden,

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : N_B_DK

Dato : 13-08-07 09:54

>Selv syntes jeg det var lidt skævt
> at man kunne lave voldsom voldskriminalitet og få lov at blive, mens
> nogle gram heroin så var der ingen kære mor. Men det er åbenbart også
> ændret nu.

4100gram er IKKE nogle få gram!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Frank

Dato : 13-08-07 12:04

Hej

"Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Og?

IMHO burde man, som ikke-dansk statsborger, udvises hvis man begår grov
kriminalitet eller gentaget kriminalitet.

8 år for narkohandel er vist den normale max-straf og ikke nogen relationer
burde kunne begrunde at man ikke udvises.

Domstolen har ikke taget den rigtige beslutning.

Mvh
Frank

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 21:19

Frank wrote:
> Hej
>
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> skrev i en meddelelse

> IMHO burde man, som ikke-dansk statsborger, udvises hvis man begår
> grov kriminalitet eller gentaget kriminalitet.

Så skal lovgivningen jo reduceres nedad.

Jeg har et personligt eksempel med litauere. Én af dem stjal i Fields samme
dag som han skulle hjem på "orlov". Hvis ikke vi havde været der, var det en
billet ud af landet, fordi han ikke havde opholdstilladelse. Naturligvis
blev han smidt hjem alligevel, men folks forestillinger om et blødt samfund
hvor det er gratis at begå kriminalitet, den holder ikke.

> 8 år for narkohandel er vist den normale max-straf og ikke nogen
> relationer burde kunne begrunde at man ikke udvises.

Narkohandel går op til 16 år - maksimum straf i DK. Det er nok den
alvorligste forbrydelse du kan begå overhovedet, altså af den "normale"
slags.

> Domstolen har ikke taget den rigtige beslutning.

Nej, som subjekt i Danmark som jeg er kan det virke urimeligt. Jeg tror dog
retten har sine grunde. Trods alt udvises der stadig mere end én om dagen i
gennemsnit fra Danmark.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-08-07 18:41

Den Sun, 12 Aug 2007 19:35:36 +0200 skrev Henning Sørensen:

> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message

> Det skulle han åbenbart ikke.
> Dommeren har valgt ikke at gøre det og må antages at have sine grunde
> dertil.

Grunden er måske den, at dommeren er bange for at blive kaldt racist.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 18:49

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Grunden er måske den, at dommeren er bange for at blive kaldt racist.

Ja realist er han da ihvertfald ikke, hvis ikke smugling af 4100gram herion
er nok til en udvisning, så kan jeg ikke forestille hvad skulle kunne gøre
det (alene 8 år er ikke meget for den mængde heroin hvis man du spørg mig)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 19:06

N_B_DK wrote:
> [...]
> herion er nok til en udvisning, så kan jeg ikke forestille hvad
> skulle kunne gøre det (alene 8 år er ikke meget for den mængde heroin

Det er vist forbigået jeres opmærksomhed, at det ikke var kvantummet af
heroin men tilknytningen til Danmark der gjorde udslaget?

Utroligt det skal præciseres, i øvrigt.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 19:18

> Det er vist forbigået jeres opmærksomhed, at det ikke var kvantummet
> af heroin men tilknytningen til Danmark der gjorde udslaget?

Jeg er fløjtende ligeglad med hans tilknytning til DK, med den mængde heroin
han har smuglet, er der kun en vej, og det er ud.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 19:23

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Jeg er fløjtende ligeglad med hans tilknytning til DK, med den mængde
> heroin han har smuglet, er der kun en vej, og det er ud.

Hvor skulle grænsen gå?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 19:30

> Hvor skulle grænsen gå?

ved alt over 0gram (der er ingen grund til at være blødsøden overfor
pushere)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 20:44

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message
>
> ved alt over 0gram (der er ingen grund til at være blødsøden overfor
> pushere)

Helt enig. En udlænding der har begået kriminalitet i Danmark må som
udgangspunkt forvente udvisning.

Problemet er de mange udlændinge, som har levet her i Danmark hele livet.
Men jeg er som dig tilbøjelig til at lade princippet gå forud. Dansk ret er
dog ikke så nem at omgå.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:06

> Helt enig. En udlænding der har begået kriminalitet i Danmark må som
> udgangspunkt forvente udvisning.

100% enig, og det ville sende et meget kraftigt signal om at kriminalitet
IKKE accepteres.

> Problemet er de mange udlændinge, som har levet her i Danmark hele
> livet.

Ærgerligt for dem, det burde de have tænkt på INDEN.

> Men jeg er som dig tilbøjelig til at lade princippet gå forud.
> Dansk ret er dog ikke så nem at omgå.

Hvis man først virkelig turde statuere nogle eksempler, så ville det lægge
en kraftig dæmper på problemet, det er utopi at tro at man kan komme al
kriminalitet til livs, men en stor del ville ikke turde løbe risikoen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 21:29

N_B_DK wrote:

> Ærgerligt for dem, det burde de have tænkt på INDEN.

Netop dette viser vel, at disse folk ikke har kriminalitet som udgangspunkt
for deres virke i Danmark.

> [...]
> lægge en kraftig dæmper på problemet, det er utopi at tro at man kan
> komme al kriminalitet til livs, men en stor del ville ikke turde løbe

Din tankegang er helt forfejlet. Der er jo ingen der lader sig registrere
som indbygger i et nyt fremmed land, alene med kriminalitet i fokus. Slet
ikke med sædelighedsforbrydelser i fokus.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:35

> Din tankegang er helt forfejlet. Der er jo ingen der lader sig
> registrere som indbygger i et nyt fremmed land, alene med
> kriminalitet i fokus. Slet ikke med sædelighedsforbrydelser i fokus.

Nej, men hvis de ved at det er konsekvensen ved det, så fristes de ikke til
det (i samme grad som hvis de ved at straffen er mild)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 21:46

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Nej, men hvis de ved at det er konsekvensen ved det, så fristes de
> ikke til det (i samme grad som hvis de ved at straffen er mild)

Synes du det er rimeligt at lovgive ud fra den betragtning?

Eksempel: En ung IT-mand som intet ved om dansk lovgivning hyres af
MIcrosoft oppe i Vedbæk. Han tages efterfølgende for at have hacket sig ind
på DST og har endvidere 4 togbøder.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 22:00

> Synes du det er rimeligt at lovgive ud fra den betragtning?

Ja det synes jeg bestemt det er.

> Eksempel: En ung IT-mand som intet ved om dansk lovgivning hyres af
> MIcrosoft oppe i Vedbæk. Han tages efterfølgende for at have hacket
> sig ind på DST og har endvidere 4 togbøder.

At han ikke ved at det er strafbart, fritager ham ikke for straf, og
selvfølgelig ved han at det er strafbart at hacke sig adgang til hvad som
helst (sålænge der ikke er nogen aftale om det), og hvis man arbejder hos et
firma som MS, så ved amn altså nok til at man også ved at hacking er
ulovligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 22:18

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Ja det synes jeg bestemt det er.

Det er ikke i tråd med dansk retspraksis.

> [...]
> som helst (sålænge der ikke er nogen aftale om det), og hvis man
> arbejder hos et firma som MS, så ved amn altså nok til at man også

Men det kunne vel ikke falde dig ind, så at forbyde IT-folk at komme til
Danmark?

Pointen er, at meget af det ganske få muslimer gør i danmark - det gør alle
de andre også - også ikkemuslimer - pointen er, at det ikke er i religion
du skal finde stopklodsen for den svære integration, det er i kulturen!

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 23:27

> [...]
> gør alle de andre også - også ikkemuslimer - pointen er, at det ikke
> er i religion du skal finde stopklodsen for den svære integration,

Jeg er rablende ligeglad, hvor den kriminelle indvandrer kommer fra og hans
evt. religion, stod det til mig var der en 0 tolerance overfor indvandrere
og kriminalitet (en parkeringsbøde, at gå overfor rødt og lignende ting i
småtings afdelingen gælder ikke med, men alt hvad der kan give fængselsstraf
er),

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 23:36

N_B_DK wrote:
> "Konrad" <davidkonradFJERN@gmail.com> wrote in message

> Jeg er rablende l

Det er skam noteret - hvorfor dog pinde det ud?

> [...]
> overfor indvandrere og kriminalitet (en parkeringsbøde, at gå overfor
> rødt og lignende ting i småtings afdelingen gælder ikke med, men alt

Det er også noteret. Du vil have forskllig lovgiivning.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 23:50

> Det er skam noteret - hvorfor dog pinde det ud?

Synes du også den form for quotefucking jeg har udført er ligeså sjov ? ;)

> igeglad, hvor den kriminelle indvandrer kommer fra
>
> Det er også noteret. Du vil have forskllig lovgiivning.

Næ egenligt ikke, det er bare ikke muligt at smide danske statsborgere ud,
præcis som når folk er prøveansat i et nyt job, så er der andre
spilleregler, end når har overstået prøvetiden, det samme kan sagtens gælde
indvandrere.

Ligeledes burde det være sådan at invandrere skulle være selvforsørgende i x
antal år, før retten til kontanthjælp indtraf, flygtninge skulle der også
laves specielle regler for, f,eks straks ved ankomsten skal dansk
undervisning påbegyndes, og følges planen ikke, så er det pr automatik
tilbage, der skulle dog også være nogle gulerødder, til de der gjorde en
ekstra indsats for at tilpasse sig den danske kultur.

Og ja det er muligvis diskriminering, men det er jeg faktisk ganske kold
overfor.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Konrad

Dato : 13-08-07 00:00

N_B_DK wrote:

> [...]

> statsborgere ud, præcis som når folk er prøveansat i et nyt job, så
> er der andre spilleregler, end når har overstået prøvetiden, det

Jeg er helt enig,,

> [...]
> ikke, så er det pr automatik tilbage, der skulle dog også være nogle
> gulerødder, til de der gjorde en ekstra indsats for at tilpasse sig

Jeg er helt enig