Det er mod....
Fra : Kim2000

Dato : 11-08-07 20:32

Barnet bliver taget af en flok banditter, men mor og far henter hjælp og
hele landsbyen redder den lille stakkel, der også når at bliver overfaldet
af en djævlen, der angriber fra vandsiden.

Gad vide om det ville ske i Danmark? Eller om alle bare ville løbe skrigende
væk og håbe på politiet ikke er i gang med at skrige papir og derfor ikke
har tid.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article326306.ece

mvh
Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 20:49

On Sat, 11 Aug 2007 21:31:35 +0200, Kim2000 wrote:

> Barnet bliver taget af en flok banditter, men mor og far henter hjælp og
> hele landsbyen redder den lille stakkel, der også når at bliver overfaldet
> af en djævlen, der angriber fra vandsiden.

Nu har vi som bekendt hverken bøfler eller løver i danmark, men jeg er
sikker på at havde vi, så ville det også kunne ske her.

--
Ludvigs Blog:
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : E.M.

Dato : 11-08-07 21:19

> Nu har vi som bekendt hverken bøfler eller løver i danmark, men jeg er
> sikker på at havde vi, så ville det også kunne ske her.

Vrøvl, begge dele lever i bedste velgående i Givskud

E.M.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 21:22

On Sat, 11 Aug 2007 22:19:25 +0200, E.M. wrote:

> Vrøvl, begge dele lever i bedste velgående i Givskud

LOL, Du har helt ret

--
Ludvigs Blog: "Se alle de kendte fra usenet"
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 21:24

On Sat, 11 Aug 2007 21:31:35 +0200, Kim2000 wrote:

> og håbe på politiet ikke er i gang med at skrige papir og derfor ikke
> har tid.

Personligt tror jeg ikke at politiet "skriger" efter mere papir

(Tastefejl som skulle udnyttes, undskyld)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 21:36

On Sat, 11 Aug 2007 22:24:14 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Personligt tror jeg ikke at politiet "skriger" efter mere papir
>
> (Tastefejl som skulle udnyttes, undskyld)

ROFL