Kriminelle indvandrerpædagoger?
Fra : El Trabajador

Dato : 11-08-07 20:02

DF vil have undersøgt brug af kriminelle pædagoger:

http://www.dendanskeforening.dk/side53-cid-53-aid-1745-mid-1-params-1.html

Findes der kun kriminelle indvandrerpædagoger, siden Københavns Kommune
ikke bruger ikke-kriminelle-indvandrerpædagoger?
--
El Trabajador

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-08-07 20:25

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Findes der kun kriminelle indvandrerpædagoger, siden Københavns Kommune
> ikke bruger ikke-kriminelle-indvandrerpædagoger?

Der er ikke en eneste muhamedaner i Danmark der ikke er kriminel. De alle er
kommet ind ilandet på en løgnehistorie.
Og finde en ikke kriminelle muhamedaner er nålen i høstakken.
Alle dem der er blevet højkriminelle under opholdet her i DK er
ubeskriveligt.

Fra : Thomas M

Dato : 11-08-07 21:23

Kurt H. Nedergaard wrote:

> Der er ikke en eneste muhamedaner i Danmark der ikke er kriminel.

Jeg kender en rigtig flink fyr, som oprindeligt kommer fra Libanon. Han er
ikke kriminel.

--
/ Thomas

Fra : El Trabajador

Dato : 12-08-07 07:20

"Thomas M" <its@secret> skrev i

> Jeg kender en rigtig flink fyr, som oprindeligt kommer fra Libanon.
> Han er ikke kriminel.

Mon ikke det så er en kristen/ateistisk libaneser og ikke en muhamedaner?
--
El Trabajador

Fra : @

Dato : 12-08-07 13:41

On Sat, 11 Aug 2007 22:22:48 +0200, "Thomas M" <its@secret> wrote:

>Jeg kender en rigtig flink fyr, som oprindeligt kommer fra Libanon. Han er
>ikke kriminel.

er han kristen?

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-08-07 15:07

On Sun, 12 Aug 2007 14:41:23 +0200, @ wrote:

> er han kristen?

Han kan vel være alt, sålænge han ikke er muselmand.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 22:10

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
meddelelsen

> [...]
> høstakken.
> Alle dem der er blevet højkriminelle under opholdet her i DK

ja, vi ved i hvert fald at du er kriminel. Du skriver jo den
ene løgnehistorie efter den anden.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 22:34

On Sat, 11 Aug 2007 23:10:18 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>ja, vi ved i hvert fald at du er kriminel. Du skriver jo den
>ene løgnehistorie efter den anden.

Siden hvornår er det blevet kriminelt at skrive løgnehistorier...???

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 23:30

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:noasb3tq8mb0bq1ne7cu2mso8iuamvt2o4@4ax.com...
> On Sat, 11 Aug 2007 23:10:18 +0200, "Wilstrup"
> <nix@invalid.com>

> Siden hvornår er det blevet kriminelt at skrive
> løgnehistorier...???

når man skriver en løgnehistorie der er på kanten af
injurielovgivningen eller straffelovens "racisme"-paragraf. Du
ved ikke ret meget, vel?

Fra : N_B_DK

Dato : 11-08-07 23:35

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> når man skriver en løgnehistorie der er på kanten af
> injurielovgivningen eller straffelovens "racisme"-paragraf. Du
> ved ikke ret meget, vel?

Det var bare ikke hvad du skrev vel Einstein.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 00:07

On Sun, 12 Aug 2007 00:35:26 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Det var bare ikke hvad du skrev vel Einstein.

Wilstrup kan kun få "ret", hvis han selv digter videre...

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 00:15

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message
> Wilstrup kan kun få "ret", hvis han selv digter videre...

Han burde da være forfatter, med hans evne til at digte historier, burde han
kunne levere bestseller efter bestseller...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 02:24

On Sun, 12 Aug 2007 01:15:05 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Han burde da være forfatter, med hans evne til at digte historier, burde han
>kunne levere bestseller efter bestseller...

Næppe... Det er jo det samme han lukker ud hele tiden...

Fra : Wilstrup

Dato : 12-08-07 00:40

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i
meddelelsen news:37gsb3haumkmpt3a54150b7karodcklmdi@4ax.com...
> On Sun, 12 Aug 2007 00:35:26 +0200, "N_B_DK"
> <N_B_DKSPAM@hotmail.com>

> Wilstrup kan kun få "ret", hvis han selv digter videre...

Nu ved jeg ikke hvad No Brain skriver, for jeg har blokeret
hans indlæg.

Men til dig: der er to paragraffer, du lige så godt kan lære
med det samme:

§1 AHW har altid ret
§2 skulle AHW ikke have ret, træder §1 automatisk i kraft.

Så kan du lære det!

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 00:52

> Nu ved jeg ikke hvad No Brain skriver, for jeg har blokeret
> hans indlæg.

Ja sådan kan man også flygte fra realiteterne.

> Men til dig: der er to paragraffer, du lige så godt kan lære
> med det samme:

LOL du er sq rablende gal. (og dit sludder med du har alt og alle i dit
filter passer jo ikke, du svarer jo gang på gang folk du påstår at have
filtreret)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 02:27

On Sun, 12 Aug 2007 01:52:24 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>
>LOL du er sq rablende gal. (og dit sludder med du har alt og alle i dit
>filter passer jo ikke, du svarer jo gang på gang folk du påstår at have

Men hver gang det sker, så kommer bortforklaringen om at det er en ny
computer og han ikke har rettet sit sandhedsfilter på lige netop
den....

Fra : Ukendt

Dato : 12-08-07 02:25

On Sun, 12 Aug 2007 01:40:24 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>Men til dig: der er to paragraffer, du lige så godt kan lære
>med det samme:
>
>§1 AHW har altid ret
>§2 skulle AHW ikke have ret, træder §1 automatisk i kraft.

Du er bindegal.... )))

Fra : N_B_DK

Dato : 11-08-07 22:35

> ja, vi ved i hvert fald at du er kriminel. Du skriver jo den
> ene løgnehistorie efter den anden.

Er man kriminel hvis man skriver løgn historier ? i så fald burde du da
sidde inde på nuværende tidspunkt, og i de næste 700 år.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Cindy

Dato : 11-08-07 22:51

"N_B_DK" skrev i en meddelelse
> [...]

> Er man kriminel hvis man skriver løgn historier ? i så fald burde du da
> sidde inde på nuværende tidspunkt, og i de næste 700 år.

Helt nøjagtig HVAD er en indvandrepædagog? Hvad laver vedkommende?

Cindy

Fra : El Trabajador

Dato : 12-08-07 07:25

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
>
> Er man kriminel hvis man skriver løgn historier ? i så fald burde du
> da sidde inde på nuværende tidspunkt, og i de næste 700 år.

AHW lyver da ikke; han har da bare nogle andre definitioner, end vi andre
har. Der var f.eks. både demokrati og rejsefrihed i det hedengangne "DDR".
--
El Trabajador

Fra : hanzen

Dato : 12-08-07 06:31

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> ja, vi ved i hvert fald at du er kriminel. Du skriver jo den ene
> løgnehistorie efter den anden.

Og det skulle komme fra dig..............
Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog.
--
hilzen
hanzen

Fra : Wilstrup

Dato : 12-08-07 20:36

"hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i meddelelsen

> Og det skulle komme fra dig..............
> Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog.

ja, det skulle komme fra mig, for jeg er netop IKKE kriminel.

Fra : hanzen

Dato : 12-08-07 20:37

> "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i meddelelsen

> ja, det skulle komme fra mig, for jeg er netop IKKE kriminel.

Løgnehistorier lille Arne, løgnehistorier.
--
hilzen
hanzen

Villy Søvndal (SF):
»Vil statsministeren redegøre uddybende for
specialstyrkebasen Fort Bragg, der angiveligt
er placeret under den grønlandske indlandsis?«

Fra : Wilstrup

Dato : 12-08-07 22:25

kriminel.

> Løgnehistorier lille Arne, løgnehistorier.

Nå, men så bevis det, lille nazirøv! hvilken dom har jeg
fået som kriminel?

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 23:42

> "hanzen" <hanzen@mailmigej.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, men så bevis det, lille nazirøv! hvilken dom har jeg
> fået som kriminel?

Du er satme dummere end vådt bølgepap, du skriver at lyver man er man
kriminel, men det gælder (endnu engang) ikke for dig, utroligt du ikke er
indespærret (og i fikseringsbælte)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : hanzen

Dato : 13-08-07 05:40

> [...]
> kriminel.

> Nå, men så bevis det, lille nazirøv! hvilken dom har jeg fået som

Oh my God. Jeg troede du bare var en gammel stalinistisk løgnhals.
Men dit tilfælde er meget værre.
Nu undrer det mig ikke at hver fjerde elev i Kbh. forlader skolen uden at
kunne læse.
--
hilzen
hanzen

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 12-08-07 10:55

> [...]
>
> "Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i meddelelsen

> ja, vi ved i hvert fald at du er kriminel. Du skriver jo den ene

Det er forfærdeligt som du vrider dig, jeg er af den overbevisning at du er
den meste kriminelle af os to.
Du burde tage tilbage til dit så rosenrødt samfundsstruktur som du så højt
besynger, hr. stalinist.

Fra : Wilstrup

Dato : 12-08-07 20:37

> Det er forfærdeligt som du vrider dig, jeg er af den
> overbevisning at du er den meste kriminelle af os to.
> Du burde tage tilbage til dit så rosenrødt samfundsstruktur
> som du så højt besynger, hr. stalinist.
'
Jamen, så vis mig hvilken kriminel handling jeg har begået,
hr. nazist.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:10

> Jamen, så vis mig hvilken kriminel handling jeg har begået,
> hr. nazist.

Der var da en alene i den sætning. (injurie), det var da nemt endnu engang
at sætte dig til vægs, men det er jo derfor jeg er i dit filter.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Carsten Overgaard

Dato : 13-08-07 08:51

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Og finde en ikke kriminelle muhamedaner er nålen i høstakken.
> Alle dem der er blevet højkriminelle under opholdet her i DK er

Jeg havde engang en kollega, som kom fra Iran. Da jeg var syg, så tog han ud
til kunden - Dansk Folkeparti på Christiansborg og programmerede på en
databaseløsning. De var meget glade for resultatet og de havde nok ikke
lukket ham ind i provianthuset, hvis der havde været den mindste mistanke om
at vedkommende var kriminel, hvilket han efter mine informationer og de
kunder - hvoraf flere havde krav om godkendelse af de medarbejdere, som
måtte komme hos dem - heller ikke var.

Carsten Overgaard
http://www.secretprisonsforteens.dk (hemmelige fængsler for børn)
http://www.retsreformnu.dk (Nytænkning for landets skyld)
http://blog.myspace.com/covergaard3650

Fra : Henning Sørensen

Dato : 12-08-07 01:05

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Findes der kun kriminelle indvandrerpædagoger, siden Københavns Kommune
> ikke bruger ikke-kriminelle-indvandrerpædagoger?

Nej, "indvandrerpædagoger" eksisterer slet ikke.
Det er en betegnelse frit opfundet af udansk forening.

/Henning.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-07 12:20

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i meddelelsen
> "El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> Nej, "indvandrerpædagoger" eksisterer slet ikke.
> Det er en betegnelse frit opfundet af udansk forening.

Begrebet eksisterer ikke - Curra blev ikke myrdet - pist væk!

Fra : Frank

Dato : 13-08-07 12:09

Hej

"Henning Sørensen" <hkksnews@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, "indvandrerpædagoger" eksisterer slet ikke.
> Det er en betegnelse frit opfundet af udansk forening.

En søgning i Google giver f.eks. en henvisning til

http://www.bupl.dk/web/internet.nsf/(DokOversigt)/3AE8A4D3101F4465C1256C6200343513!OpenDocument

Der står:
"BUPL har modtager en stafet fra Nævnet for Etnisk Ligestilling og har
dermed forpligtet sig til at fremme integrationen mellem etniske grupper på
daginstitutionsområdet. BUPL vil især sætte fokus på forældresamarbejdet,
integration i klubberne og personalesamarbejdet i institutioner med
indvandrerpædagoger. Stafetten overgives til BUPL ved en konference i Odense
den 18. marts. Også om andre modtagere af stafetten. Udtalelser af Bente
Sorgenfrey. nr. 10, 2002"

Jeg viste ikke at BUPL var en udansk forening......

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : Henning Sørensen

Dato : 13-08-07 14:32

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message
> [...]
> Udtalelser af Bente Sorgenfrey. nr. 10, 2002"
>
> Jeg viste ikke at BUPL var en udansk forening......

Du har ret, der står i sammenfatningen "invandrerpædagoger"!
I den oprindelige artikel er ordet dog ikke nævnt, så det virker som en
"forklarende" sammenfletning af invandrer og pædagog.
Jeg var ikke tilstede ved den pågældende kongres i marts 2002, så hvorvidt
benævnelsen er anvendt kan jeg ikke svare på.
Hvorom alting er, så er jeg sikker på, at BUPL hér omtaler en (uddannet)
pædagog.

Samme er jo ikke tilfældet, hvor uDF omtaler de støttepersoner, Københavns
kommune ansatte.
jeg er klar over, at pressen har anvendt samme betegnelse, men det bliver de
ikke pædagoger af.
Og - ja - jeg er klar over at pressen skal "tages med et gran salt".

/Henning.