Ludvig optræder i EB under falsk navn
Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 18:45

Ludvig interviewet til EB under et andet navn:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325921.ece

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 18:50

On Sat, 11 Aug 2007 19:44:38 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig interviewet til EB under et andet navn:
>
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325921.ece

LOL, hvor er du dygtig, jeg er altså en torn i siden på dig og dine
kumpaner

--
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : Michael Weber

Dato : 11-08-07 19:06

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> LOL, hvor er du dygtig, jeg er altså en torn i siden på dig og dine
> kumpaner

*rofl*
Ja, det tør vist svagt antydes.
Go go Ludvig !!
:P

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 19:33

--
Ludvigs Blog:
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 19:36

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> LOL, hvor er du dygtig, jeg er altså en torn i siden på dig og dine
> kumpaner

Jeg tror mere du er en torn i øjet på de fleste normalt tænkende

/Kim

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 19:44

On Sat, 11 Aug 2007 20:36:06 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Jeg tror mere du er en torn i øjet på de fleste normalt tænkende

Men mest på dig og dine venner

Tror du blive ugens billede på min blog

--
Ludvigs Blog:
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 22:01

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i
meddelelsen

> Jeg tror mere du er en torn i øjet på de fleste normalt
> tænkende

umuligt, for så ville han være en torn i øjet på dig, og det
er - som sagt - en umulighed.

Fra : Ukendt

Dato : 11-08-07 22:36

On Sat, 11 Aug 2007 23:00:38 +0200, "Wilstrup" <nix@invalid.com>
wrote:

>umuligt, for så ville han være en torn i øjet på dig,

ROTFL..... Av fod...

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-08-07 22:51

"S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> skrev i meddelelsen

> ROTFL..... Av fod...

AHW virker temmelig slatten for tiden. Han mangler det åndelige
vitamintilskud han normalt får fra sine stakkels elever

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 23:32

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> AHW virker temmelig slatten for tiden. Han mangler det
> åndelige vitamintilskud han normalt får fra sine stakkels
> elever

Nu er mine elever ikke "stakkels", men i intellektuel
sammenhæng står de langt over jer fjolser. Og vi begynder på
mandag, så jeg glæder mig til at møde de nye elever og se de
gamle igen. Så ja, de giver mig det daglige vitamintilskud- og
det er kun godt.

Fra : N_B_DK

Dato : 11-08-07 23:37

"Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message
> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i meddelelsen

> Nu er mine elever ikke "stakkels",

I og med det er dine elever, er de stakkels jo.

> [...]
> mandag, så jeg glæder mig til at møde de nye elever og se de
> gamle igen. Så ja, de giver mig det daglige vitamintilskud- og

Nej det giver dig et magt /adrenalin kick at du endnu engang kan tyranisere
nogle stakkels elever.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 12-08-07 15:59

"Wilstrup" skrev i en meddelelse

> Og vi begynder på mandag, så jeg glæder mig til at møde de nye elever og
> se >de gamle igen. Så ja, de giver mig det daglige vitamintilskud- >og det
> er kun godt.

Og hvis der så er en ordblind blandt dem.
Kalder du så også ham/hende for sprogspasser
eller er det kun når du støder på en ordblind her i gruppen.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Wilstrup

Dato : 12-08-07 21:03

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@tidsfaktoren.dk> skrev i
meddelelsen

> Og hvis der så er en ordblind blandt dem.
> Kalder du så også ham/hende for sprogspasser
> eller er det kun når du støder på en ordblind her i gruppen.

Jeg har da stødt på massevis af blinde og døve her i gruppen:
hele højrefjolsslænget fx

Hvad jeg gør med de ordblinde i min klasse har intet med min
virksomhed her at gøre. Der er forskel på hvordan man
behandler infantile voksne og så børn i en skole.

Fra : N_B_DK

Dato : 12-08-07 21:38

> Jeg har da stødt på massevis af blinde og døve her i gruppen:
> hele højrefjolsslænget fx

Hvem er blinde ? (der er folk som dig der har et virkeligheds filter
kombineret med en særlig form for dumhed), men blind er du jo nok ikke.

> Hvad jeg gør med de ordblinde i min klasse har intet med min
> virksomhed her at gøre. Der er forskel på hvordan man
> behandler infantile voksne og så børn i en skole.

Nej det er der ikke, ingen af dem kan gøre for de er ordblinde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 22:34

On Sat, 11 Aug 2007 23:00:38 +0200, Wilstrup wrote:

> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i
> meddelelsen

> umuligt, for så ville han være en torn i øjet på dig, og det
> er - som sagt - en umulighed.

Gider du forklare den, jeg forstår ikke meningen i hvad du skriver.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 23:48

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

det

> Gider du forklare den, jeg forstår ikke meningen i hvad du
> skriver.

nej!

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 19:28

On Sat, 11 Aug 2007 19:44:38 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Ludvig interviewet til EB under et andet navn:

> [...]

Er den ikke under lavmålet?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 20:27

On Sat, 11 Aug 2007 20:27:33 +0200, Bruno Christensen wrote:

> Er den ikke under lavmålet?

Nej, bestemt ikke, det er et af de bedre indlæg fra Kim's hånd

--
Ludvigs Blog:
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : JBH

Dato : 11-08-07 20:38

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Er den ikke under lavmålet?

7 cm i "udstrakt længde" må siges at være under lavmålet

mvh
JBH

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 11-08-07 20:39

On Sat, 11 Aug 2007 21:37:37 +0200, JBH wrote:

> 7 cm i "udstrakt længde" må siges at være under lavmålet

Ikke en man falder over

--
Ludvigs Blog:
http://83.73.246.16/nopainnogain

Fra : -=* NEiL DANELAW *=-

Dato : 11-08-07 22:27

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in message
> Ludvig interviewet til EB under et andet navn:
>
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325921.ece

Du gør da også dit:

http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325161.ece

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 23:05

"-=* NEiL DANELAW *=-"
<jegerdumoggrimogharingenvenner@topbanana.dk> skrev i
meddelelsen
> "Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> wrote in
> message

> Du gør da også dit:
>
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325161.ece

For en gangs skyld er vi enige!

Fra : Konrad

Dato : 12-08-07 17:16

Kim Frederiksen wrote:
> Ludvig interviewet til EB under et andet navn:
>
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325921.ece

Her er Kim - navnet er ændret
http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325161.ece
Der findes afskillige af hans lige i denne gruppe. Folk der får et kick ud
af at ydmyge sig selv i fuld offentlighed.

Fra : Pjensen73

Dato : 12-08-07 17:30

Den Sun, 12 Aug 2007 18:15:59 +0200 skrev Konrad:

> Her er Kim - navnet er ændret
> http://ekstrabladet.dk/sex_og_samliv/article325161.ece
> Der findes afskillige af hans lige i denne gruppe. Folk der får et kick ud
> af at ydmyge sig selv i fuld offentlighed.

Er det Kim Larsen (Kimsebassen) du mener?