Hjælp til lyd i 7110
Fra : Juul

Dato : 09-07-01 06:44

Jeg har lige byttet min gamle tlf. ud til en 7110. Men jeg kan SKU næsten
ikke høre noget i den.
Og ja jeg har skruet helt op for lyden.
Er der en her i gruppen som kan skifte højtaler eller hvad der skal til for
at få bedere lyd.

Mvh
Juul

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 09-07-01 07:52

Juul skrev:

> Jeg har lige byttet min gamle tlf. ud til en 7110. Men jeg kan SKU
> næsten ikke høre noget i den.

Er den fabriks-ny?

> Og ja jeg har skruet helt op for lyden.

Okay...

> Er der en her i gruppen som kan skifte højtaler eller hvad der skal til
> for at få bedere lyd.

Hvis den er fabriks ny og du er medlem at Club Nokia er det meget let du
tager den bare til den Club Nokia Conceptstore og siger at der er knas med
højtaleren og så skifter de den på stedet...

/bm

--
Jeg unlocker din Nokia mobil telefon for 100 kr.
og det er incl. porto tilbage til dig, og på nogle modeller

Fra : Juul

Dato : 09-07-01 16:05

"Boris Mathiasen" <GSMUnlockDK@cREMOVE.dk> skrev i en meddelelse

> Er den fabriks-ny?
Nej det er den ikke, Jeg vil tro den er 1-2 år

Jeg er ikke medlem af Club Nokia

Mvh
Juul

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 09-07-01 07:54

"Juul" <juul@edb.dk> wrote in message news:9ibg9l$brf$1@news.cybercity.dk...
> [...]
> Og ja jeg har skruet helt op for lyden.
> Er der en her i gruppen som kan skifte højtaler eller hvad der skal til

Lyden i min 7110 er helt OK, samme med 2 andre 7110'er jeg kender til. Tag
din tilbage til forhandleren og få den byttet (hvis altså den er ny...)

Mvh.
Chris
: )

Fra : Bobby

Dato : 09-07-01 11:03

Hej

Som forhenværende 7110 ejer ved jeg at man skal holde højttaleren NØJAGTIG
ud for øret, ellers forsvinder modparten næsten fuldstændigt !
Bare det man kommer til at rykke den en lille smule under samtale, kan være
nok.

Det er noget man vænner sig til, men de første gange bliver man godt nok
noget forbavset, når den man snakker med, pludseligt forsvinder.

Bare lige et tip.

Mvh.
Bobby

Fra : Bobby

Dato : 09-07-01 11:08

Hej igen

Et tip mere:
Det er tilrådeligt, af og til at rense skinnen på indersiden af klappen, med
en vatpind og sprit, ellers forsvinder DU pludseligt for modparten !

Der sker det at skinnen efterhånden samler en lille smule skidt, og da det
er forbindelsen til mikrofonen, så falder man ud, når det sker. Der skal i
øvrigt ikke ret meget til.

Fra : JKADK

Dato : 09-07-01 12:05

In article <9ibvq8$136m$1@news.cybercity.dk>, graack2@yahoo.dk says...
> [...]
> er forbindelsen til mikrofonen, så falder man ud, når det sker. Der skal i

Det er en fed telefon .. jeg hat haft 2 af dem og kan kun undre mig over
at Nokia ikke videre udvikler på den telefon .. der er så mange geniale
træk ved den telefon at den ville klare sig rigtigt godt hvis
børnesygdommene blev rettet op og den fik et nyt finish .. men sjovt nok
... det gør de bare ikke .. modsat stort set alle de andre modeller de
har

Man kan kun undre sig .. hvad pokker ville de med 3210 3310 3330

Fra : Tholo

Dato : 09-07-01 18:42

"JKADK" <JKADK@HOTMAIL.COM> skrev i en meddelelse
> Det er en fed telefon ..

Det er nemlig en rigtigt fed telefon.

> [...]
> børnesygdommene blev rettet op og den fik et nyt finish .. men sjovt nok
> .. det gør de bare ikke .. modsat stort set alle de andre modeller de

Så vidt jeg er informeret så, har de trukket den helt tilbage, de laver den
ikke mere, og desværre så kan det heller ikke lade sig gøre at købe et
originalt headsæt fra Nokia til en 7110. Jeg har været nødtil at købe et hos
Blue tel ( af ders egne mærker ).

> Man kan kun undre sig .. hvad pokker ville de med 3210 3310 3330

7110 er vel for dyr, imodsætning til de andre som er mere pris venlige ( ja
jeg ved godt at 7110 er sat ned alle steder, men jeg købte den da den kom
frem, og der var det altså en ret dyr telefon, mener at den kostede omkring
de 4000,-kr ).

Med venlig hilsen
Thomas Lorentsen
E-mail: foto@tholofoto.dk
www.tholofoto.dk

Fra : Kai Hoffmann

Dato : 11-07-01 23:45

Davs.

> [...]
> ikke mere, og desværre så kan det heller ikke lade sig gøre at købe et
> originalt headsæt fra Nokia til en 7110. Jeg har været nødtil at købe et

Du kan bruge headset til 61** og 62** serien. Det brugte jeg.
--

Mvh.
Kai Hoffmann

Det kan godt være at mad er et modelune,
men jeg tror det er kommet for at blive.