To perkere dolker fyr i ryggen
Fra : Måske i røven

Dato : 11-08-07 11:11

Ja så er de fandens perkere igen ude i nattelivet og dolke os i ryggen
med knive. Hvem kan ellers finde på at angribe et andet menneske bagfra
og jage en kniv i ryggen på dem ?
Overfaldet bliver nævnt i radioaviserne idag. To arabere er set stikke
af fra gerningsstedet.
De helvedes perkere skal udrenses NU, og væk fra vores samfund. Hæren må
hente lortet og henrette dem præventivt på samme måde som Serberne
gjorde på Balkan, inden folket går amok med automatvåben mod perkerrotterne.

Politisk må det løses ved at samtlige perkere i Danmark, kommer til
afhøring hos myndighederne, hvor man klarlægger deres kriminelle
løbebane og afhører naboer og bekendte om hvorvidt de er til belastning
for Danmarks borgere. Dem som intet kriminelt har gjort, skal fortsætte
med at være her, men de rådne rotter skal tilbageholdes, smides ud med
faldskærm over ørkenen, eller præventivt henrettes på samme måde som
Sadam gjorde. Sadam kunne styre perkere. Her i Danmark er samfundet slet
ikke indrettet til at håndtere perkernes adfærd. Perkere skal
kropsvisiteres vilkårligt på gaden og politiet skal jævnligt ransage
deres bopæl for våben. Bliver de taget med knive og andre våben, så skal
de straffes for at forberede et knivoverfald. Det skal altså medføre
omgående fængselsstraf blot at bære en kniv eller andre våben. I
gentagne tilfælde må der henrettes præventivt.

Sådan får vi ryddet op i rotteplagen og får et dejligt samfund hvor alle
kan snakke med alle og more sig i natteliven og piger kan gå i byen og
på stranden let påklædt uden at blive nedstirret og antastet af perkere.

Kommende politiker

Fra : Peter Heide

Dato : 11-08-07 12:03

"Måske i røven" <muhammed@wakf.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> kan snakke med alle og more sig i natteliven og piger kan gå i byen og på
> stranden let påklædt uden at blive nedstirret og antastet af perkere.

hej måske i røven,

du er ikke uden humor. det er sådan et indlæg ,der engang imellem,
gør det lidt sjovt at læse i dk.politik. send flere af den slags så
man kan starte dagen med et grin.

Fra : Malene P

Dato : 11-08-07 17:21

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> du er ikke uden humor. det er sådan et indlæg ,der engang imellem,
> gør det lidt sjovt at læse i dk.politik. send flere af den slags så

Ja, det er i dine øjne sikkert vældigt svovt, at de fremmede igen var ved at
begå drab.

Malene P

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 19:41

On Sat, 11 Aug 2007 18:20:36 +0200, Malene P wrote:

> [...]
> på

> Ja, det er i dine øjne sikkert vældigt svovt, at de fremmede igen var ved at

Om det er sJovt eller ej, det oprindelige indlæg var ihvertfald "over
the top"

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : JBH

Dato : 11-08-07 20:40

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i en meddelelse

> Om det er sJovt eller ej, det oprindelige indlæg var ihvertfald "over
> the top"

Er sikker på røde Kim finder det "svovt"

mvh
JBH

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 21:48

On Sat, 11 Aug 2007 21:40:21 +0200, JBH wrote:

> Er sikker på røde Kim finder det "svovt"

Som AHW mener jeg at gentagne stavefejl bør "korrekses", uanset hvem
der begår dem.

Vi skal bibeholde vort danske sprog.
--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 22:26

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Som AHW mener jeg at gentagne stavefejl bør "korrekses",
> uanset hvem
> der begår dem.
>
> Vi skal bibeholde vort danske sprog.

Her er vi meget enige - ingen af os undgår at lave fejl, især
ikke i debatter som disse hvor tingene en gang imellem går vel
stærkt - men når man ustandselig "glemmer" et nutids-r,
skriver "lære" når man mener "lærer" og i det hele taget laver
den ene grammatiske brøler eller stavefejl efter den anden, så
må det være i orden at korrekse. Jeg agter í hvert fald at
fortsætte med det.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 22:43

On Sat, 11 Aug 2007 23:26:27 +0200, Wilstrup wrote:

> [...]
> den ene grammatiske brøler eller stavefejl efter den anden, så
> må det være i orden at korrekse. Jeg agter í hvert fald at

Det irriterer også mit "typografiske" hjerte, somme tider korrekser
jeg, andre tider overser jeg.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter Heide

Dato : 12-08-07 02:53

"Bruno Christensen" <news@lpdommer.dk> skrev i meddelelsen

> Om det er sJovt eller ej, det oprindelige indlæg var ihvertfald "over
> the top"
>
> --
Malene syntes det er sjovt at skrive svovt fordi der var een hun ikke
kunne lide der skrev svovt istedet for sjovt. Malene bliver VED med
at skriv svovt fordi hun stadig syntes det er så sjovt 2 mdr. efter.

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-07 12:52

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i meddelelsen

> [...]

> kunne lide der skrev svovt istedet for sjovt. Malene bliver VED med
> at skriv svovt fordi hun stadig syntes det er så sjovt 2 mdr. efter.

FYI:
Hin mindeværdige dag da Kimslingen spammede dk.politik med en lille hatfuld
enslydende oneliners med alternativ ortografi var 30/6

Mvh
Martin

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 12:04

> Ja så er de fandens perkere igen ude i nattelivet og dolke
> os i ryggen med knive. Hvem kan ellers finde på at angribe
> et andet menneske bagfra og jage en kniv i ryggen på dem ?

akkurat som du gør det hver eneste week-end?

> Overfaldet bliver nævnt i radioaviserne idag. To arabere er
> set stikke af fra gerningsstedet.

hvorfra ved man at de er "arabere"?

> De helvedes perkere skal udrenses NU, og væk fra vores
> samfund. Hæren må hente lortet og henrette dem præventivt på
> samme måde som Serberne gjorde på Balkan, inden folket går
> amok med automatvåben mod perkerrotterne.

Jamen, så skal vi jo i samme åndedrag henrette dig - for det
må da være helt i din ånd at man udrydder folk med syge
meninger som dine, inden du går amok med automatvåben.

> [...]
> deres kriminelle løbebane og afhører naboer og bekendte om
> hvorvidt de er til belastning for Danmarks borgere.

Så kan vi jo begynde med dig: hvor mange har du stukket ned
gennem tiden? hvor mange har du forhånet? hvor mange indbrud
har du begået? hvor er dit sidste dødsoffer? hvor mange gange
har du kørt beruset i bil?
Mener du at vi skulle tage og henrette dig som en forebyggende
foranstaltning? Som jeg selv har nævnt til hudløshed, går jeg
ikke ind for dødsstraf, så jeg vil da gerne forsvare dig, når
du kommer på anklagebænken og bliver dømt livsvarigt fængsel,
sådan lidt præventivt, ikke sandt?

> [...]
> smides ud med faldskærm over ørkenen, eller præventivt
> henrettes på samme måde som Sadam gjorde. Sadam kunne styre

virkelig -og hvem var "perkerne" så?

Her i Danmark er samfundet slet
> ikke indrettet til at håndtere perkernes adfærd. Perkere
> skal kropsvisiteres vilkårligt på gaden og politiet skal
> jævnligt ransage deres bopæl for våben.

jeg vil da hellere mene at du skal ransages vilkårligt og
sættes ind på en lukket afdeling inden du ender som lystmorder
og slår endnu flere ihjel.

> [...]
> medføre omgående fængselsstraf blot at bære en kniv eller
> andre våben. I gentagne tilfælde må der henrettes

Vi må straks sende specialstyrkerne ind i dit hjem og anholde
dig for at forberede et knivoverfald - for selvom du blot er
ved at smøre en mad, så kan det jo sagtens tænkes at du er ved
at forberede et knivoverfald på uskyldige mennesker.

> Sådan får vi ryddet op i rotteplagen og får et dejligt
> samfund hvor alle kan snakke med alle og more sig i
> natteliven og piger kan gå i byen og på stranden let påklædt
> uden at blive nedstirret og antastet af perkere.

OHO, så du kan få lov til at nidstirre pigerne uden
konkurrence? jeg tænkte nok at det var det, du mente - var det
en "fremmed" der nuppede en pige for næsen af dig -eller endnu
værre - "lånte" din første veninde et stykke tid fordi hun
indså at du er et fjols?

Jeg tænkte det jo nok - så nogen skal altså bøde for det - med
andre ord: en fremmed begår en forbrydelse, stjæler din
kæreste (som om det var muligt) og derfor vil du - som en
anden psykopat - hævne dig på alle fremmede. Jamen, det
forstår vi så udmærket godt - så der er håb om at din
psykiater også forstår det.

> Kommende politiker

Kommende beboer til en psykopatforvaring.

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 11-08-07 12:44

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> psykiater også forstår det.

> Kommende beboer til en psykopatforvaring.

Der ramte du karakteristikken af din person...

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 12:52

"Kurt H. Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i
meddelelsen

> Der ramte du karakteristikken af din person...

næ, din var faktisk i tankerne, men jeg regnede med at du selv
kunne indse det - men nu, da du har erkendt din personlighed,
så er der kun at sige: søg hjælp!

Fra : Pjensen73

Dato : 11-08-07 12:26

Den Sat, 11 Aug 2007 13:03:05 +0200 skrev Peter Heide:

> [...]
>
> du er ikke uden humor. det er sådan et indlæg ,der engang imellem,
> gør det lidt sjovt at læse i dk.politik. send flere af den slags så

Ja, hvorfor undre det mig ikke, at du syntes det er sjovt. Det er skide
sjovt, når muhamserne overfalder danskerne med kniv, og det er skide sjov
at kaste brosten efter politiet.
Men er det sjovt, når politiet giver dig knippel suppe?

Fra : Pjensen73

Dato : 11-08-07 12:28

> Kommende beboer til en psykopatforvaring.

Pas på hvad du siger. Det kan være i kommer til at dele stue sammen

Fra : Wilstrup

Dato : 11-08-07 12:50

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i
meddelelsen news:46bd9d30$0$90273$14726298@news.sunsite.dk...

> Pas på hvad du siger. Det kan være i kommer til at dele stue
> sammen

Jeg ved ikke hvem denne "i" er - måske du mener "I" - eller
det er måske atter det danske sprog, du har problemer med?

Fra : Pjensen73

Dato : 11-08-07 18:48

Den Sat, 11 Aug 2007 13:50:18 +0200 skrev Wilstrup:

> [...]
>

> Jeg ved ikke hvem denne "i" er - måske du mener "I" - eller
> det er måske atter det danske sprog, du har problemer med?

Ja, jeg må have taget skade, af alle disse muhamser, der bor her i
nærheden, så derfor har jeg problemer med det danske sprog

Fra : Bruno Christensen

Dato : 11-08-07 19:45

On 11 Aug 2007 17:47:49 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja, jeg må have taget skade, af alle disse muhamser, der bor her i
> nærheden, så derfor har jeg problemer med det danske sprog

Brug et UK/US staveprogram, det retter automatisk alle "i" til "I",
det giver andre problemer (but who cares)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Pjensen73

Dato : 11-08-07 18:50

Den Sat, 11 Aug 2007 13:58:06 +0200 skrev Peter Heide:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i meddelelsen

> Nej. Det er ikke sjovt at to er blevet blevet dolket af et par
> psykopater men hele indlægget er så "over the top" at man ikke
> kan tage det alvorligt.
>
> Knippel suppe ? Det bruger politiet ikke så meget mere, ihverttilfælde
> ikke åbenlyst . Jeg har egentlig altid haft et godt forhold til polisen
> minus
> et par episoder eller tre. Så knippel suppe; så langt er det ikke kommet.

Du var ikke særlig glad for politiet, da de "angreb" ungdomshuset.