Fedme....den sikre måde at undgå pensio
Fra : Carsten Riis

Dato : 10-08-07 16:00

Det er faktisk ret smart tænkt af vores politikere.

Man lader simpelthen være med, at gøre noget seriøst ved
fedme/overvægten -epidemien og på den måde reducerer vi befolkningens
livstidsforventning og vupti, så sparer vi et par håndører på
folkepensions-kontoen.
Derudover sparer man på mængden af hjemmehjælpere, da alle de
overvægtige alligevel kreperer og dermed ikke har brug for hjælp.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : JBH

Dato : 10-08-07 18:19

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Derudover sparer man på mængden af hjemmehjælpere, da alle de overvægtige
> alligevel kreperer og dermed ikke har brug for hjælp.

Jeps. Ligesom politikerne undlod at hæve aldersgrænsen for at købe tobak,
fra 16 til 18 år, trods selv tobaksindustrien havde anbefalet at hæve
aldersgrænsen. Jeg kan kun se det som en ulækker måde at få flere "kunder i
butikken"

mvh
JBH.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 10-08-07 18:24

On Fri, 10 Aug 2007 19:18:50 +0200, JBH wrote:

> [...]
> fra 16 til 18 år, trods selv tobaksindustrien havde anbefalet at hæve
> aldersgrænsen. Jeg kan kun se det som en ulækker måde at få flere "kunder i

Det ser ud til at de vil kigge på den aldersgrænse.

--
Er du ryger? http://83.73.246.16/nopainnogain/010101.jpg

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 18:46

> [...]
> Derudover sparer man på mængden af hjemmehjælpere, da alle de
> overvægtige alligevel kreperer og dermed ikke har brug for hjælp.

Det var da nogle abstrakte tanker du der har gjort dig,
de minder lidt om det du selv kommenterer som "muhamedaner paranoia"

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-08-07 19:03

/Peter skrev den 10-08-2007 19:46:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det var da nogle abstrakte tanker du der har gjort dig,
> de minder lidt om det du selv kommenterer som "muhamedaner paranoia"

så skynder du dig lige at komme med et messageID hvor jeg anvender det
udtryk.

Fra : /Peter

Dato : 10-08-07 19:09

> så skynder du dig lige at komme med et messageID hvor jeg anvender det
> udtryk.

nå nej du kalder det jo "muslim eller islam paranoia"

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-08-07 21:34

Fra : /Peter

Dato : 11-08-07 06:28

> så skynder du dig lige at komme med et messageID hvor jeg anvender
> det udtryk

Kære Carste Riis
Jeg undskylder mange gange, den sidste sætning i indlægget
"de minder lidt om det du selv kommenterer som "muhamedaner paranoia"
skulle IKKE have være t med.
Det var vist en anden Riis eller Rise, den var minded på.

Undskyld endnu en gang.

Fra : Carsten Riis

Dato : 11-08-07 08:42

/Peter skrev den 11-08-2007 07:28:
> [...]
> Jeg undskylder mange gange, den sidste sætning i indlægget
> "de minder lidt om det du selv kommenterer som "muhamedaner paranoia"

skulle være uden t?????????

> Det var vist en anden Riis eller Rise, den var minded på.

og et andet fornavn. tsk tsk tsk

> Undskyld endnu en gang.

Det mest underlige er, at du i et indlæg som er om sundhedspolitik kan
få blandet noget indvandrer-halløj ind.
En meget mærkelig tankegang du har.