indbrud snart fortid
Fra : Jakob

Dato : 09-08-07 12:38

Jeg kunne høre at de i Storbritanien er lidt længere fremme end os, og
flere og flere har gps-systemer i deres dyre apparater.

Der er vel ingen tvivl om at vi alle sammen inden særlig længe får gps
chips eller lignende i vores apparater, og på den måde vil det være så
godt som umuligt at være indbrudstyv.
Biltyverier bliver også fortid.

Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver
sgu dejligt for private borgere.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 09-08-07 12:51

On Thu, 09 Aug 2007 13:37:43 +0200, Jakob wrote:

> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

Ja, bare en skam vi halter så meget bagefter.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-08-07 13:32

"Jakob" <native@able.com> wrote in message

> Biltyverier bliver også fortid.

Har startspærrer og alarmer nogensinde stoppet bil tyverier ? næ, og det vil
GPS heller ikke, det vil bare være et spørgsmål om tid før tyvene finder ud
af at deaktivere dem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Peter Bang

Dato : 09-08-07 14:34

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev:
>"Jakob" <native@able.com> wrote in message
> [...]
Det er naturligvis noget sludder ...

http://www.forsikringenshus.dk/Det_mener_vi/Nyheder/29_03_06_bilt
yverier.aspx

Fra : El Trabajador

Dato : 09-08-07 16:06

"Peter Bang (slet VK7PZ)" <peterbang@VK7PZprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Det er naturligvis noget sludder ...
>
> http://www.forsikringenshus.dk/Det_mener_vi/Nyheder/29_03_06_bilt
> yverier.aspx

Sådan en nar. Lave et uknækket link, kan han heller ikke:

http://www.forsikringenshus.dk/Det_mener_vi/Nyheder/29_03_06_biltyverier.aspx

--
El Trabajador

Fra : Peter Bang

Dato : 09-08-07 17:27

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> skrev:

> [...]
>kan han heller ikke:
>
>http://www.forsikringenshus.dk/Det_men
>er_vi/Nyheder/29_03_06_biltyverier.asp x

novra ... du er vildt dygtig

Fra : vvv

Dato : 10-08-07 11:00

> Har startspærrer og alarmer nogensinde stoppet bil tyverier ? næ,

Alarmer har nok ikke, de er mest til gene for naboerne, men startspærre har
da i høj grad hjulpet. De biler der bliver stjålet i dag, er primært ældre
biler uden startspærre.

vv

Fra : Hr. Jensen

Dato : 09-08-07 13:40

On Thu, 09 Aug 2007 13:37:43 +0200 Jakob <native@able.com> sent the
following smoke signals:

> [...]
>
>Der er vel ingen tvivl om at vi alle sammen inden særlig længe får gps
>chips eller lignende i vores apparater, og på den måde vil det være så

Jeg spår en lys fremtid for producenter af alufolie...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Michael Weber

Dato : 09-08-07 13:48

"Jakob" <native@able.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

Man er nok rimelig naiv hvis man tror at tekniske løsninger kan stoppe
tyverier.
Der går ikke mange dage inden tyvene har fundet nye måder at snyde/ødelægge
disse systemer.

Fra : Henning Sørensen

Dato : 09-08-07 13:51

> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

Sådan en gps sender kan naturligvis enkelt sættes ud af drift, men ligesom
"operation mærkning" vil det selvfølgelig have en positiv effekt.

Den nyeste trend blandt politikere er at være positive overfor læge
ordineret narkotikum til narkomaner.
Da de fleste indbrud foretages af narkomaner vil antallet af indbrud falde
betragteligt.
Rockerne og de nytilkomne "øst-bander" må finde nye græsgange og vores
forsikringer vil falde.

/Henning.

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-08-07 20:05

Henning Sørensen skrev:
> vores
> forsikringer vil falde.

nej, for der er bare nogen som tjæner mere på dem. Da de koster hvad vi
er villige til at betale.

Fra : Peder B. Pels

Dato : 09-08-07 14:05

Jakob <native@able.com> wrote:

> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

SÅ begynder indbrudstyvene bare at bruge "russerposer"... dvs. at pakke
tingene ind i sølvpapir så signalerne ikke kan afsendes...

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Ukendt

Dato : 09-08-07 17:08

"Jakob" <native@able.com> skrev i en meddelelse news:cuulb3hro9vadcnr9dd73jun342a5auabi@4ax.com...
> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

Var det ikke bedre, og billigere for anstrændige borgere, at proppe en GPS op i røven på tyve og narkomaner efterhånden som man fanger dem?
Så vi kunne se, hvor de havde været, og hvornår?

Egon

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 09-08-07 21:47

Egon Stich forklarede den 09-08-2007:
> [...]
> i røven på tyve og narkomaner efterhånden som man fanger dem? Så vi kunne se,

Det synes jeg er en af de bedre ideer, muligvis ikke muligt, men i
teorien en rigtig god ide.
Kai

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 09-08-07 20:03

Jakob skrev:
> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

De fleste indbrud sker på bestilling eller begås af syge mennesker.

Fra : Kim2000

Dato : 10-08-07 13:23

> [...]
> godt som umuligt at være indbrudstyv.
> Biltyverier bliver også fortid.
>
> Jeg ved ikke hvad tyveknægtene så vil kaste sig over, men det bliver

Da både min kæreste og jeg fik stjålet vores telefoner, det samme gjorde
iøvrigt 4 andre, der sov i samme lokale, gik vi til politiet med alle vores
papir og mødte op i samlet trop, det var nemlig sådan at man skulle kunne
pinpointe en mobiltelefonslokalisering med 6 meters nøjagtighed ved hjælp af
et eller andet nummer på mobilen. Det gav betjente os ret, men desværre
havde man ikke reseurcer til at se på den slags.....

Så den dag i dag ved jeg altså at havde kunne fange personen på et par
minutter, men desværre, der var ikke lige tid til det.

mvh
Kim