Intranet program søges
Fra : Mikkel Søndergaard

Dato : 19-01-01 20:06

Jeg søger med lys og lygte et program, der kan køre på en NT Server på et
lokalnetværk, som giver følgende muligheder:

Enhver der bruger programmet, skal kunne skrive data i forskellige felter,
og man skal kunne have dette program kørende hele tiden, og lave realtime
editering. Dette skal bruges på mit arbejde, så een medarbejder fx. kan
notere hvilke "dele" han/hun søger, tilh vilken ordre og til hvilken pris,
og en anden skal så kunne skrive at han har fundet det, hos hvem etc.

Jeg har ledt efter Whiteboard prog's, men finder kun programmer, der er
beregnet til at tegne med og ikke så meget skrive i. Det må også gerne være
en html eller java løsning.

Er der een, der har en idé eller evt. kan fortælle mig hvem de kan lave
sådan noget til rimelige penge.

Mvh

Mikkel Søndergaard - www@megl.dk