Venstre ønsker psykisk syge skal dø
Fra : dktekno

Dato : 08-08-07 11:27

http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/article325180.ec e

Det er Venstre's skyld det her! Fordi Venstre er årsagen til at der er
blevet skåret så meget i velfærdssamfundet, så kan unge alvorligt psykisk
syge ikke få hjælp på de psykiatriske skadestuer.

Her ser vi Venstre's sande ansigt! Lad være med at stemme på Venstre!

Fra : dktekno

Dato : 08-08-07 11:31
Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 11:33

On Wed, 8 Aug 2007 12:26:51 +0200, "dktekno" <dktekno@gmail.com>
wrote:

> [...]
>syge ikke få hjælp på de psykiatriske skadestuer.
>
>Her ser vi Venstre's sande ansigt! Lad være med at stemme på Venstre!

Suk....Nu har du glemt din medicin igen....

Fra : Peder B. Pels

Dato : 08-08-07 12:15

> [...]

> syge ikke få hjælp på de psykiatriske skadestuer.
>
> Her ser vi Venstre's sande ansigt! Lad være med at stemme på Venstre!

Jaja. ALTING er venstres skyld, også din dårlige ånde og fodsvamp.
Gaaaab.

--
regards , Peter B. P.
http://titancity.com/blog , http://macplanet.dk

"We don't dial 911 - we dial .357".

Fra : Wilstrup

Dato : 08-08-07 13:35

"Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> Jaja. ALTING er venstres skyld, også din dårlige ånde og
> fodsvamp.
> Gaaaab.

ligesom det er dine forældres skyld at du ikke har fået så
meget hjerne at du kan forholde dig til et alvorligt spørgsmål
som ovenstående. Men det er jo som sædvanlig et udtryk for at
du mangler argumenter - det er der såmænd ikke noget nyt i.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 14:17

Wilstrup wrote:
> "Peder B. Pels" <peter@nospamplease.dk> skrev i meddelelsen

> ligesom det er dine forældres skyld at du ikke har fået så
> meget hjerne

Du er urimelig. At kun to mennesker skulle være ansvarlige kan jo i praksis ikke lade sig gøre. Der må have været mange flere ind over.

>at du kan forholde dig til et alvorligt spørgsmål
> som ovenstående.

Han tror jo blot at alle andre ræsonnerer på samme primitive facon som ham selv. I hans verden kan alle ulykker føres direkte tilbage til "venstrefløjen" og "muhamedanere" - det får vi at vide hver evig eneste dag ca 38 gange - så det er jo helt naturligt for ham at tro, at alle andre også render rundt og ikke tænker på andet og ikke beskæftiger sig med andet end de skyldige og hvordan de kan blive straffet.

Men det *er* faktisk muligt at kritisere Venstre *og* stemme på et andet parti - UDEN at det nødvendigvis bliver det helt centrale omdrejningspunkt for ens samlede tilværelse.

Fra : Wilstrup

Dato : 08-08-07 14:30

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]

Du er urimelig. At kun to mennesker skulle være ansvarlige
kan jo i praksis ikke lade sig gøre. Der må have været mange

-ja- det er da korrekt -det var kun for ikke at gøre ham alt
for ked af det - at sige at hele hans slægt har manglet genet
til tankevirksomhed, vil nok være at stramme den lidt
rigeligt, tror du ikke?

>at du kan forholde dig til et alvorligt spørgsmål
> som ovenstående.

Han tror jo blot at alle andre ræsonnerer på samme primitive
facon som ham selv.

-ja, desværre

[...]

-javist - men det du skriver er for vanskeligt for ham at
forstå- lixtallet er allerede højere end han kan kapere.

Fra : Pjensen73

Dato : 08-08-07 12:37

Den Wed, 08 Aug 2007 12:33:11 +0200 skrev S.A.Thomsen:

> Suk....Nu har du glemt din medicin igen....

Den har venstre nok sparet væk

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 13:00

On 08 Aug 2007 11:37:18 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Den har venstre nok sparet væk

Tja... Det ville i hvert fald være noget der kunne mærkes på
nationalbudgettet...

Fra : Kim2000

Dato : 08-08-07 16:51

"dktekno" <dktekno@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> syge ikke få hjælp på de psykiatriske skadestuer.
>
> Her ser vi Venstre's sande ansigt! Lad være med at stemme på Venstre!

Jeg er ked af at sige det, men både Poul Schluter og Poul Nyrup gjorde det
samme, kort sagt der er ikke stemmer i psykisk syge og det er en gruppe der
ofte skammer sig så meget over deres lidelse at de ikke råber højt, hvis de
overhovedet evner/orker det.

Der er næppe nogen grund til at tro en socialdemokratisk regering vil bruge
penge på at lave de nødvendige sengepladser og bruge de nødvendige penge på
psykiatere (åbenbart vil man heller bruge pengene på politiet, der skal
opklare de forbrydelser psykisk syge laver og til at lappe ofrene sammen).
mvh
Kim