Hvornår får vi tvangskastration og evt. de~
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-08-07 07:31

http://ekstrabladet.dk/112/article325182.ece

Send ham til det værst tænkelige fængsel og informer de andre fanger om
hvad han er for et svin.

--
mvh.

Fra : Wilstrup

Dato : 08-08-07 08:07

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46b962f6$0$90266$14726298@news.sunsite.dk...

> http://ekstrabladet.dk/112/article325182.ece
>
> Send ham til det værst tænkelige fængsel og informer de
> andre fanger om
> hvad han er for et svin.

vist skal man da ej - uanset forbrydelsens grovhed, så er vi
et civiliseret retssamfund, der hverken har dødsstraf eller
hævn som straffeforanstaltning -og det skal vi naturligvis
vedblive med.

Manden bliver formentlig dømt fængselsstraf i mange år - han
skal ikke straffes to gange, uanset hvor meget testosteron vi
kan mobilisere i den anledning.

I fængslet sidder der formentlig også mordere og
voldtægtsforbrydere - de bliver ikke straffet to gange, uanset
om deres forbrydelser er lige så afskyvækkende som denne. Der
er ingen grund til at informere nogen som helst om det
passerede.

I praksis behøver man desværre heller ikke at gøre det -
samfundets bærme og den primitive hævnlyst skal nok sikre at
alle er orienteret om forbrydelsens art og omfang - og manden
må formentlig gå i isolation resten af sine dage i fængslet.
Men jeg ser ikke nogén grund til primitive straffeønsker af
den grund.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-08-07 13:53

On Wed, 8 Aug 2007 09:06:36 +0200, Wilstrup wrote:

> I fængslet sidder der formentlig også mordere og
> voldtægtsforbrydere - de bliver ikke straffet to gange,

Forbrydelser mod børn er det værste overhovedet, så jo, han skulle klynges
op i det første og bedste træ.

--
mvh.

Fra : Wilstrup

Dato : 08-08-07 14:12

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46b9bcb0$0$90264$14726298@news.sunsite.dk...

> Forbrydelser mod børn er det værste overhovedet, så jo, han
> skulle klynges
> op i det første og bedste træ.

nej, han skulle ej - forbrydelser mod børn er slemt, ja - men
ingen forbrydelse berettiger til at man skal lide døden.

Jeg er arg modstander af dødsstraf - og det gør ikke en
gerning ugjort blot fordi testosteronbefængte mænd bliver
voldelige og vil lynche dem, de ikke bryder sig om.

Vi lever i et retssamfund - så langt som vi nu kan kalde det
det - og det indebærer retssager, anklager, forsvarer og
dommere - dernæst skal den anklagede - hvis han dømmes - så
straffes. Sådan er vort system. Den ultimative straf i Danmark
er livstidsfængsel. Da fængsler ikke hjælper, men er vort
eneste alternativ, så er det sådan at afsoneren naturligvis
skal afsone sin straf, men han skal ikke straffes dobbelt blot
fordi nogle primitivt tænkende, testosteronbefængte mænd mener
noget andet.

Dødsstraf kan der aldrig nogensinde blive tale om- uanset
forbrydelsens grovhed.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 08-08-07 14:18

On Wed, 8 Aug 2007 15:11:56 +0200, Wilstrup wrote:

> nej, han skulle ej

Og jeg siger jo, skal vi ikke bare blive enige om at vi ikke kan blive
enige

--
mvh.

Fra : Wilstrup

Dato : 08-08-07 14:38

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i
meddelelsen news:46b9c274$0$90267$14726298@news.sunsite.dk...

> Og jeg siger jo, skal vi ikke bare blive enige om at vi ikke
> kan blive
> enige

jeg synes at du i netop det synspunkt skæmmer dine i øvrigt
udmærkede synspunkter på andre fronter. Derfor kunne det være
en god idé at debattere det - men det er naturligvis din ret
ikke at gøre det. Jeg synes blot at det ikke harmonerer med
dine ellers så fornuftige udtalelser i denne gruppe, så jeg er
da nysgerrig efter at få at vide, hvad der gør dig så
blodtørstig

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-08-07 18:04

Wilstrup wrote:
> [...]
> dine ellers så fornuftige udtalelser i denne gruppe, så jeg er
> da nysgerrig efter at få at vide, hvad der gør dig så

Der er derudover skræmmende hvad Ekstrabladet skriver, den får sandelig ikke
for lidt, OG det er skræmmende hvad moderen angiveligt siger og hvordan hun
reagerer. Der er jo fanden til forskel på *voldtægt* af små piger og så
"sexlege", som ikke er værre, end at pigen kommer igen for at lege med en
hund. Det værste der nu sker med den lille pige er nok moderens reaktion,
HUN kan få det der bare ville blive glemt, til at blive et traume for resten
af livet.

Jeg fortalte forresten selv, da jeg var omkring 10 år - for hundrede år
siden, om en mand som ville lokke mig med på et toilet. Mig skræmte det
overhovdet ikke, men jeg vidste at "konerne" ville gå i agurke-tilstand, og
det gjorde de da også, det var lige før byens brandalarm blev startet, -
mens jeg smilede af de tossede voksne.

--------

I England har der lige være århundredets værste tilfælde, og dér kan man
tale om en galaktisk vrede, som man kan forstå. En mand voldtog sin broders
to-måneders baby, som lidt efter blev fundet død af blodtab, - mens han tog
en taxa hjem og råbte "Fuck". Han er åbenbart ikke sindsyg, bare
"sindsyg", - men må jo som minimum være psykopat.
Syge mennesker kan man ikke lovgive sig fra, heller ikke når de fx har
opereret inden for den katolske kirke, bl.a i Irland, hvor der jo er
foregået helt forfærdelige ting. Gud er en god skytsengels for pædofile og
sadister.