Hjemløse vil have rygeforbud.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 12:38

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss

Hvor er det godt at se den slags.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 12:44

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss
>
> Hvor er det godt at se den slags.

Jeg kan se skiltene for mig. Øverst et stort "rygning forbudt" - nedenunder : "Fixerum -->"

Fra : Anne

Dato : 07-08-07 13:33

"Konrad" <davidkonrad123gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor er det godt at se den slags.

Jeg kan se skiltene for mig. Øverst et stort "rygning forbudt" - nedenunder

Et "Fixerum" er for en person, der vil Fixe. Men vedkommende "fixer" jo kun
sig selv...
Men ja,

Fra : Hr. Jensen

Dato : 07-08-07 14:33

On Tue, 7 Aug 2007 13:43:33 +0200 "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
sent the following smoke signals:

>Jeg kan se skiltene for mig. Øverst et stort "rygning forbudt" - nedenunder : "Fixerum -->"

Er det ikke dét man har Fiksetorvet til?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Kert Rats

Dato : 07-08-07 14:45

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> On Tue, 7 Aug 2007 13:43:33 +0200 "Konrad" <davidkonrad123gmail.com>
> sent the following smoke signals:

> Er det ikke dét man har Fiksetorvet til?

Et byggemarked giver i deres "fejlstavede" navnetræk en opfordring til
trængende narkomaner:
Jem og Fix

Venligst

Kert Rats

Fra : Wilstrup

Dato : 07-08-07 15:15

"Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> "Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en
> meddelelse
>
> Et byggemarked giver i deres "fejlstavede" navnetræk en
> opfordring til trængende narkomaner:
> Jem og Fix

Vrøvl -det var en opfordring til Bjarne Riis og andre
dopingmisbrugere.

Fra : Pernille

Dato : 07-08-07 15:19

"Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> "Kert Rats" <stendod@gravklar.dk> skrev i meddelelsen

> Vrøvl -det var en opfordring til Bjarne Riis og andre dopingmisbrugere.

I og Jeres fixe idéer!

Fra : Wilstrup

Dato : 07-08-07 16:50

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> I og Jeres fixe idéer!

vi har da flere på lager - fix og færdig!

Fra : Pernille

Dato : 07-08-07 17:38

> "Pernille" <Hovedst@den> skrev i meddelelsen

> vi har da flere på lager - fix og færdig!

I er da også så fixerede!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 17:39

On Tue, 7 Aug 2007 18:37:35 +0200, Pernille wrote:

> "Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i en meddelelse

> I er da også så fixerede!

Er det ikke en slags bondage

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 21:13

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Er det ikke en slags bondage

Det burde du jo vide som sadist.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-07 13:26

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss
>
> Hvor er det godt at se den slags.

At hjemløse er så onde som socialdemokrater og deres ikkerygere vil
torturere deres rygere med forbud
er lortet og uundskyldeligt

Alle ejer deres egen krop
Og er deres egen ulykkes smed

Fra : Anne

Dato : 07-08-07 13:32

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Og selvfølgelig, skal deres lunger da beskyttes, såvel som andres.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 17:32

On Tue, 7 Aug 2007 13:37:37 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss
>
>Hvor er det godt at se den slags.

Din overskrift er jo løgn....

Det er IKKE de hjemløse der vil have rygeforbud....!!!

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 17:33

On Tue, 07 Aug 2007 18:31:52 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Din overskrift er jo løgn....
>
> Det er IKKE de hjemløse der vil have rygeforbud....!!!

Du læser ikke så godt lille ven.

--
mvh.

Fra : Pernille

Dato : 07-08-07 17:41

> Du læser ikke så godt lille ven.
>
> --
> mvh.
Hvordan fixer vi det?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 17:42

On Tue, 7 Aug 2007 18:40:36 +0200, Pernille wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan fixer vi det?

Godt spørgsmål, men måske bog&ide har en FixogFærdig løsning.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 17:46

On Tue, 7 Aug 2007 18:33:29 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Du læser ikke så godt lille ven.

Øhhh... citat "Avisen forlanger lighed for ryge­loven og......"...

Det er altså AVISEN og IKKE de hjemløse der vil have rygeforbud...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 17:48

On Tue, 07 Aug 2007 18:46:07 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Øhhh... citat "Avisen forlanger lighed for ryge­loven og......"...
>
> Det er altså AVISEN og IKKE de hjemløse der vil have rygeforbud...

Ja vi har forstået at du er fatsvag, reklamer nu ikke for meget med det,
snup en bajer lille ven.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 17:54

On Tue, 7 Aug 2007 18:48:09 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Ja vi har forstået at du er fatsvag, reklamer nu ikke for meget med det,
>snup en bajer lille ven.

Suk.... Ned i muddergrøften....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 17:57

On Tue, 07 Aug 2007 18:54:02 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Suk.... Ned i muddergrøften....

1. klik på linket
2. Flyt dine øjne op øverst i artiklen
3. Læs overskriften.

Godt nok hele 3 ting, men du kan jo gøre det langsomt hvis det gør det
nemmere, her er linket.

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss

Som du så vil bemærker, overskriften er ikke en jeg har fundet på, men
spørg endelig hvis det hele skulle være for svært at finde ud af.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 18:51

Den Tue, 07 Aug 2007 18:57:28 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> 1. klik på linket
> 2. Flyt dine øjne op øverst i artiklen
> 3. Læs overskriften.

4. Læs hele artiklen.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 19:08

On 07 Aug 2007 17:50:59 GMT, Pjensen73 wrote:

> 4. Læs hele artiklen.

Og Pjevsen har heller ikke fatte min pointe, overrasker det mig, næee
egentlig ikke.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:27

On 07 Aug 2007 17:50:59 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>4. Læs hele artiklen.

Bingo...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:29

On Tue, 07 Aug 2007 21:27:16 +0200, S.A.Thomsen wrote:

>>> 2. Flyt dine øjne op øverst i artiklen

> Bingo...

Nej ikke bingo, men din mor og far er måske også søskende.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:35

On Tue, 7 Aug 2007 21:29:10 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Nej ikke bingo, men din mor og far er måske også søskende.

ROTFL.... Dine argumenter er virkelig overbevisende... )))))))))

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 19:13

Den Tue, 07 Aug 2007 20:07:34 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Og Pjevsen har heller ikke fatte min pointe, overrasker det mig, næee
> egentlig ikke.

Hvis du bare gad at læse du to første linier i artiklen, så ville du vide,
at det ikke er de hjemløse der vil have rygeforbud, men avis "Hus Forbi".

I artiklen står dette:
- men står det til de hjemløses avis "Hus Forbi", skal det alligevel være
slut med smøg­erne.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 19:16

On 07 Aug 2007 18:13:05 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
>
> I artiklen står dette:
> - men står det til de hjemløses avis "Hus Forbi", skal det alligevel være

Ok, vi skærer det ud i pap.

Læs overskriften på artiklen, sammenlign den med topic navn, læs så hvad
S.A.Thomsen skrev, ser du nu hvad det drejer sig om, bare sig til hvis det
går for stærkt.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 19:19

On 07 Aug 2007 18:13:05 GMT, Pjensen73 wrote:

> I artiklen står dette:
> - men står det til de hjemløses avis "Hus Forbi", skal det alligevel være
> slut med smøg­erne.

Jeg bed mit svar over i to dele, du er jo ikke den hurtigste knallert på
havnen.

"Hus Forbi" er de hjemløses talerør, men det gør måske ondt at se nogle
mennesker med så lidt ikke er bange for at tage hensyn, når nu du og en
lille flok bodegagenier har besluttet at det er jordens undergang med den
lov.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 19:47

Den Tue, 07 Aug 2007 20:15:42 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
> S.A.Thomsen skrev, ser du nu hvad det drejer sig om, bare sig til hvis det

Han skriver: "Din overskrift er jo løgn.... Det er IKKE de hjemløse der
vil have rygeforbud....!!!
Og det har han ret i, for ifl. artiklen er det en avis der vil have
rygeforbuddet.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 19:51

On 07 Aug 2007 18:47:22 GMT, Pjensen73 wrote:

> Han skriver: "Din overskrift er jo løgn.... Det er IKKE de hjemløse der
> vil have rygeforbud....!!!
> Og det har han ret i, for ifl. artiklen er det en avis der vil have
> rygeforbuddet.

Og overskriften er IKKE en jeg har lavet, det er den avisen bruger, du er
satme dummere end jeg regnede med.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:29

On Tue, 7 Aug 2007 20:50:40 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Og overskriften er IKKE en jeg har lavet, det er den avisen bruger, du er
>satme dummere end jeg regnede med.

Men at du bevidst gentager den, selvom du burde vide bedre (hvis du
altså overhovedet har læst artiklen), er DIN fejl....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:31

On Tue, 07 Aug 2007 21:29:15 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Men at du bevidst gentager den, selvom du burde vide bedre (hvis du
> altså overhovedet har læst artiklen), er DIN fejl....

Jeg opgiver, dig og dine bodegavenner er sgu for dumme.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:35

On Tue, 7 Aug 2007 21:31:22 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Jeg opgiver, dig og dine bodegavenner er sgu for dumme.

ROTFL....

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 21:19

> Og overskriften er IKKE en jeg har lavet, det er den avisen bruger,
> du er satme dummere end jeg regnede med.

Om der så var brand i dig, ville jeg ikke pisse på dig, du er simpelthen for
hjernedød til du fortjener at leve.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 21:29

On Tue, 7 Aug 2007 22:18:31 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message
>
> Om der så var brand i dig, ville jeg ikke pisse på dig, du er simpelthen for
> hjernedød til du fortjener at leve.

Gem du hellere på dit urin, tænk hvis der gik ild i din mors overskæg, så
skulle du jo gerne kunne slukke det.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 21:44

> Gem du hellere på dit urin, tænk hvis der gik ild i din mors
> overskæg, så skulle du jo gerne kunne slukke det.

LOL. og du mener andre er resultatet af indavl, er du så opfostret af aber
eller ulve ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 19:49

Den Tue, 07 Aug 2007 20:19:08 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
> mennesker med så lidt ikke er bange for at tage hensyn, når nu du og en
> lille flok bodegagenier har besluttet at det er jordens undergang med den

Ja og Anders Fogh Rasmussen er vores talerør ude i verden.

Kommer du også på de væresteder, hvor de hjemløse kommer, siden du går ind
for rygeforbud der?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 19:52

On 07 Aug 2007 18:49:18 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja og Anders Fogh Rasmussen er vores talerør ude i verden.
>
> Kommer du også på de væresteder, hvor de hjemløse kommer, siden du går ind
> for rygeforbud der?

Undskyld jeg spørger, var din mor og far søskende?

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 20:01

Den Tue, 07 Aug 2007 20:50:40 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Og overskriften er IKKE en jeg har lavet, det er den avisen bruger, du er
> satme dummere end jeg regnede med.

Ja overskriften! Hvis du kun læser nyheder, ved at læse overskrifterne, så
kan jeg bedre forstå, hvorfor din "virkelighed" ser ud som den gør.
Du er nødt til også at læse hele artiklen, for at få den virkelige udgave.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:03

On 07 Aug 2007 19:00:40 GMT, Pjensen73 wrote:

> Ja overskriften! Hvis du kun læser nyheder, ved at læse overskrifterne, så
> kan jeg bedre forstå, hvorfor din "virkelighed" ser ud som den gør.
> Du er nødt til også at læse hele artiklen, for at få den virkelige udgave.

Du fatter altså ingen ting.

S.A.Thomsen påstår jeg lyver med min overskrift, problemet er det er ikke
en jeg har lavet, fatter du det nu, hvis ikke så er alt håb ude.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:30

On Tue, 7 Aug 2007 21:03:18 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Du fatter altså ingen ting.
>
>S.A.Thomsen påstår jeg lyver med min overskrift, problemet er det er ikke
>en jeg har lavet, fatter du det nu, hvis ikke så er alt håb ude.

Det gør du jo.... At andre også lyver er da ingen undskyldning....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:32

On Tue, 07 Aug 2007 21:30:13 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Det gør du jo.... At andre også lyver er da ingen undskyldning....

Indavl er en dårlig ting, det er du et godt eksempel på.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 20:51

On Tue, 7 Aug 2007 21:32:27 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Indavl er en dårlig ting, det er du et godt eksempel på.

Nu har du sgu gravet dig for langt ned i muddergrøften....

PLONK

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 20:01

Den Tue, 07 Aug 2007 20:51:50 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Undskyld jeg spørger, var din mor og far søskende?

Hvorfor fanden spørger du om det?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 20:04

On 07 Aug 2007 19:01:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> Hvorfor fanden spørger du om det?

Jeg gætter på det er årsagen til du ikke er så klog.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:00

Den Tue, 07 Aug 2007 21:03:18 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Du fatter altså ingen ting.
>
> S.A.Thomsen påstår jeg lyver med min overskrift, problemet er det er ikke
> en jeg har lavet, fatter du det nu, hvis ikke så er alt håb ude.

Du videregiver en løgn, så ja. Du lyver.
Hvis du istedet for læste artiklen, kunne din tråd hedder: Hjemløses avis
vil have rygeforbud.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 21:10

On 07 Aug 2007 20:00:04 GMT, Pjensen73 wrote:

> Du videregiver en løgn, så ja. Du lyver.
> Hvis du istedet for læste artiklen, kunne din tråd hedder: Hjemløses avis
> vil have rygeforbud.

Glem det, du er tilsyneladende frugten af mor bror forhold, så du ville
alligevel ikke kunne forstå det.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:02

Den Tue, 07 Aug 2007 21:04:19 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg gætter på det er årsagen til du ikke er så klog.

Er dine forældre så narkomaner, siden de ikke har haft overskud til at
opdrage dig ordenligt?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 21:13

On 07 Aug 2007 20:01:39 GMT, Pjensen73 wrote:

> Er dine forældre så narkomaner, siden de ikke har haft overskud til at
> opdrage dig ordenligt?

Min opdragelse fejler bestemt ikke noget, men min tålmodighed med dumme
mennesker er ikke så stor, og du er bestemt noget af det dummeste jeg har
set på nettet indtil videre.

Men I slatne hvirvelløs dyr af en flok rygerer, kunne trænge til at lærer
noget om hensyn, det kender i tilsyneladende intet til.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:15

Den Tue, 07 Aug 2007 22:09:32 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Glem det, du er tilsyneladende frugten af mor bror forhold, så du ville
> alligevel ikke kunne forstå det.

Og så er man igen igang med at svine dine meddebattører til.
Den slags indlæg hører til i dk.snak.mudderkastning

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 21:18

On 07 Aug 2007 20:15:28 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og så er man igen igang med at svine dine meddebattører til.
> Den slags indlæg hører til i dk.snak.mudderkastning

Fakta er du er dummere end et rustent søm.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:17

Den Tue, 07 Aug 2007 22:13:11 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
>
> Men I slatne hvirvelløs dyr af en flok rygerer, kunne trænge til at lærer
> noget om hensyn, det kender i tilsyneladende intet til.

Så alle der har en anden mening end dig, er dumme.
Du lyder som en forkælet dreng, der skaber sig, når du ikke får din vilje.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 21:20

On 07 Aug 2007 20:16:56 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så alle der har en anden mening end dig, er dumme.
> Du lyder som en forkælet dreng, der skaber sig, når du ikke får din vilje.

Haha, nej det gør i tudekiks, I har ikke bestil andet end hyle og råbe op
om rygeforbudet, hvor dårligt det er osv.

Få dig lidt rygrad, dit ynkelige skvat.

--
mvh.

Fra : Ralph

Dato : 07-08-07 21:37

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7833685.html?rss
> Hvor er det godt at se den slags.

Der er en masse mudderkast om HVEM der ønsker rygeforbud, og hvem der IKKE
gør.

Der står at avisen Hus Forbi ønsker forbud, på deres hjemmeside står der
bl.a.:
Hus Forbi udgives af foreningen Hus Forbi. Medlemmerne er repræsentanter for
de hjemløses nærudvalg i amterne, redaktionsgruppen, sælgerne, boformer for
hjemløse, sociale organisationer eller boligorganisationer, Hovedstadens
Røde Kors og foreningens støttemedlemmer blandt engagerede læsere.

Hvor sælgerne=de hjemløse nævnes, så de må da være med i beslutningen - de
hjemløse altså.

Der står i artiklen at personalet på værestederne, der var bekymrede for, at
de hjemløse ville blive væk, hvis de ikke måtte ryge.

Så brokkerne har da ret i at ikke KUN er de hjemløse der ønsker forbud, men
de er da med i beslutningen.

Og Ludvig har da også ret i at det ikke er hans overskrift, blot et link med
en korrekt citeret overskrift.

--
Ralph - hensynsfuld ryger med eget hjem.

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:40

Den Tue, 07 Aug 2007 22:17:28 +0200 skrev N_B_DK:

> "Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Du må da endelig ikke kræve sådan noget af ludvig, tænk hvis han skulle
> risikere at blive klogere!
>
> SKAM DIG!

Undskyld. Skal ikke gentage sig

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:41

Den Tue, 07 Aug 2007 22:19:43 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Haha, nej det gør i tudekiks, I har ikke bestil andet end hyle og råbe op
> om rygeforbudet, hvor dårligt det er osv.
>
> Få dig lidt rygrad, dit ynkelige skvat.

Når der kommer en tåbelig lov, er det klart at man brokker sig. Ville du
ikke brokke dig, hvis du ikke fik lov til at ytre dig?

Fra : Pjensen73

Dato : 07-08-07 21:43

Den Tue, 07 Aug 2007 22:18:07 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Fakta er du er dummere end et rustent søm.

Kom igen, når du kan opfører dig ordenligt.