Beskydt miljøet
Fra : Martin Johansen

Dato : 07-08-07 08:37

Sprøjtemidler skulle forbydes. Stråforkortere skulle forbydes.
Send ikke os og røg op i himlen, for vi skal selv indånde luften.

Byg ikke flere veje, for biler er dumme at se på. Kør istedet på
cykel, for det giver god motion på benenen.

Der er aldrig nogen, der har taget skade, hvis varmen gik midt om
vinteren, for man kan bare tage mere tøj på, og det er ikke så
svært.

Drag ud i verden, og lad alle verdens folk underkaste sig dine
våben. Og sejr skal blive skænket fra vor kvinders skød - og vi
vil blive de fleste udover Guds jord. Derfor bør man slå ned på
disse føromtalte ting, som kan nedsætte sædkvaliteten.

Den tyske tiger panzerkampfwagen var de amerikanske langt
overlegen, ene det faktum, at de var i undertal, gjorde, at de
blev slået

--
* http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Den har hidtil sparet mig for at få 3 spam-mails.
Betalende brugere får ikke den besked i deres e-mails.
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 08:49

"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message

> Der er aldrig nogen, der har taget skade, hvis varmen gik midt om
> vinteren, for man kan bare tage mere tøj på, og det er ikke så
> svært.

Nå nej der er ingen der dør af forfrysninger.

> [...]
> vil blive de fleste udover Guds jord. Derfor bør man slå ned på
> disse føromtalte ting, som kan nedsætte sædkvaliteten.

Er det ikke lidt tidligt at have drukket så meget som du har ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin Johansen

Dato : 08-08-07 15:52

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message

>Nå nej der er ingen der dør af forfrysninger.

Man får netop IKKE forfrysninger, hvis man er klædt ordentligt på

Jeg har/havde ikke drukket