Unge i opdragelseslejre (Forslag fra Vibor~
Fra : C. Overgaard

Dato : 06-08-07 21:45

Nu vil Børne- og ungdoms-formanden i Viborg Kommune, Søren Pape
Poulsen, sende ungerne i genopdragelseslejre - en slags fordansket
version af en amerikansk boot camp.

http://www.viborg-folkeblad.dk/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070803/VIBORG/708030119/1076/VIBORG

I USA er man ellers ved at gå bort fra Boot Camps. Florida forbød dem
efter at en 14 årig knægt døde en halv time efter at han havde checket
ind. Et andet sted så døde overvægtige Gina Score.

Istedet har man lavet hvad man kalder terapeutiske kostskoler. De er
også barske. Der er en kraftig overdødlighed i årene efter at ungerne
har bestået genopdragelsen.

Jvf. en artikel fra idag så koster et ophold på f.eks. Stevnsfortet
1.000.000 kr. om året, så måske var det på sin plads at sende ungerne
i døden i udlandet istedet for at forsøge det herhjemme.

http://www.dr.dk/Regioner/Sjaelland/Nyheder/AlleKommuner/2007/08/06/153133.htm

Et virkelig godt sted ville være Turn-about Ranch, hvor at man lige
skal se bort fra at de anbringer ungerne i en sten-cirkel i en
stressfuld position dagen lang, når ungerne er på det laveste niveau.
Men vi taler jo ikke om irakiske terrormistænkte og danske soldater
her. Det er meget værre. Det er nogle unge ballademagere og hvorfor
skal de stilles lige så godt som terrormistænkte?

En andet sted er Sorensen Ranch i Utah. Jeg har fået
forældremanualen.

http://www.secretprisonsforteens.dk/files/sorensenparentman07.pdf

Hvis de leger med sig selv og ikke behandler rotter med respekt, så er
de i problemer.

Turn-about kan knække ungerne for ca. 250.000 kr. Sørensen er dobbelt
så dyr, men så tør de unge heller ikke forlade værelset, når de kommer
hjem og så er alle glade.

Så kære Hr. Poulsen - tænk internationalt.

Mvh
C.Overgaard

Fra : Lyrik

Dato : 07-08-07 01:42

Den 06.08.2007 kl. 22:44 skrev C. Overgaard <covergaard3650@gmail.com>:

> Nu vil Børne- og ungdoms-formanden i Viborg Kommune, Søren Pape
> Poulsen, sende ungerne i genopdragelseslejre - en slags fordansket
> version af en amerikansk boot camp.
++++++++++
Det er horribelt. En falitidé fra US skal implementeres i DK efter at US
har opgivet konceptet.
Ikke engang til voksne soldater bruger man denne kadaverdisciplin mere i
DK. Vi er meget længere fremme.
Vi er simpelt hen mere civiliserede end amerikanerne.
Skal vi have gode idéer, så skal vi have dem fra Sverige. Bare se deres
erfaringer med fodlænken.

Men iøvrigt kan vi godt selv. De unge skal have interesse, forbilleder og
noget at stræbe efter. Gode sociale kår er det væsentligste. Åndelige
vejledere af humanistisk tilsnit.

Hilsen
jens

--
Kommentér emnet, ikke afsenderen. Snakken har karaktér af sammenkomst,
ikke videnskabelige facts.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-07 04:01

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.twnyw3o6cof222@lyriks-computer.local...

> [...]
>
> Men iøvrigt kan vi godt selv. De unge skal have interesse, forbilleder og
> noget at stræbe efter. Gode sociale kår er det væsentligste. Åndelige

Voldsmuslimer skal BÅDE i hashfri bootcamp OG bære el-fodlænke - og er
volden alvorligere end fodboldhooligans's, så brug de to forebyggende
redskaber PÅ MISTANKE og uden dyr og forsinkende retssag.

Vor domstols-luksus med retsgarantier bør være for indfødte kun.
Hvis voldsmændene klynker, så kan de rejse hjem til Mellemøsten.
Vi skylder dem intet.

Den kommunale klub for voldsdømte ungmuslimer på Nørrebro viste sig at være
våben og hælervare lager - læs bogen "Skyld"

Vigtigste menneskeret er at danskere , der ejer landet, beskyttes mod vold.

Vore fængsler afskrækker ikke, men uniformeret kadaverdisciplin er en billig
og effektiv afskrækkelse og er helt fin med FN-hystaderne, for USA bruger
systemet

Ignorer Amnesty, der aldrig har gjort gavn.

Bootcamps er billige og opbygger ikke morderisk selvrespekt som de kommunale
klubber gør

Bootcamps i USA har pornoforbud, og alle er karseklippede - og hygge består
i at synge marchsange i takt. Hvis det afskrækker, så OK. Vore fængsler er
til grin. Prøv det.
Eller få øjet stukket ud med en grillgaffel. Vælg selv.

Nævn eksempler på at danske alternativer eller andre bløde muligheder har
opbygget selvtillid og stoppet vold?
Curramorderne udvises denne uge fordi de havde masser at tyverier, overfald,
røverier osv bag sig FØR MORDET, og de er typiske for gadebanderne - ikke
kun dømte mordere bør danskerne beskyttes imod

Rygeforbud lover staten nu bliver et ikkeforbud - skal det også gælde
mord-forbud? NEJ
Prioriter hvad er VIGTIGT og fokuser på nogle FÅ love

Bootcamps til vilddyr smitter ikke af på folkedanskeres retsbeskyttelse -
det er let at skelne.

Fra : Lyrik

Dato : 07-08-07 10:04

Den 07.08.2007 kl. 05:01 skrev Bo Warming <bwng@bwng.dk>:

> [...]
> Prioriter hvad er VIGTIGT og fokuser på nogle FÅ love
>
> Bootcamps til vilddyr smitter ikke af på folkedanskeres retsbeskyttelse
++++++++++++++++++
Vi mangler lige at lede efter lidt medfølelse og indlevelse, men det er du
naturligvis ikke leveringsdygtig i. Man skal bare behandle og straffe sig
ud af problemerne. Uden at gide at beskæftige sig med dem der skal
manipuleres og behandles. Altså i tilfældet Bjælkes Alle, som eksempel.
Manden som går rundt i bare tær, eller bar røv og er anderledes, skal bare
have en fodlænke på og tvinges til at marchere i takt og synge
marchsange!?-Hva-ba!? Er det løsningen?
Kunne du forestille dig selv det? Altså bare tær i strækmarch, marcherende
ud af Bjælkes Alle syngende højt:"Die fanen hoch, die reihen fest
geschlossen......!"- og så kun i skjorte uden benklæder, afslørende ved
hvert vindpust en garvet, stemplet af syltetøjsglas-læderrøv, i
ustandselig munddiarrhoe proklamerende Nietches galimatias, indsmurt i
maling fra Glistrupianske floskler der bare er så rigtige, men så
impotente som mandens manglende evne til at servere sig selv en kop kaffe.

Er det løsningen på menneskets problemer?

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 07-08-07 13:24

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse
news.twol4awfcof222@lyriks-computer.local...

> [...]
> impotente som mandens manglende evne til at servere sig selv en kop kaffe.
>
> Er det løsningen på menneskets problemer?

Alt er afvejning.
Jeg vil ikke tortur af dem der fortu rere danskere og graver øjet ud af
deres offer med en grillgaffel.
Jeg mener danske lovlydiges beskyttelse skal veje tungere end den
øllebrødsbarmhjertighed til muslimdyr som du synes at kritisere mig for at
forsømme

Udvis dem - de hører ikke hjemme her.
Kan de ikke tåle bootcamps efter de harvoldet her, så må de rejse hjem

Bootcamps uden narko vil forebygge bedre end vore luksusfængsler.

Lad os få korte men effektive fængselsstraffe som i Japan, hvor næsten ingen
mord, tyveri, vold sker OVERHOVEDET
De har ikke narko og udgangstilladelse og besøgstilladelse i fængslerne.
Suppler med el-fodlænke og vi kan overgå Japan