Rygelov uden kontrol.
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:22

Derfor kræver flere partier at AT gør noget.

http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/article324724.ece

Jeg tror bestemt at Christiansborg finder en god løsning, så loven kommer
til at fungere som det var tænkt.

--
mvh.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:24

EB gør en indsats

<citat>
Kender du et sted, hvor det er tilladt at ryge efter 15. august? Så send os
fluks en e-mail på nationen7@eb.dk, hvori du oplyser stedets navn, adresse
og gerne telefonnummer og åbningstider.
</citat>

Hvor er det stort

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:26

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Hvor er det stort

Det er Extra Bladet. De VIL skabe sensationer også hvor de ikke findes.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:28

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Hvor er det stort

I øvrigt kommer de ALDRIG til at stoppe rygning på værtshuse, uanset hvilke
krumspring de gør.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:30

On Mon, 6 Aug 2007 13:27:31 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> I øvrigt kommer de ALDRIG til at stoppe rygning på værtshuse, uanset hvilke
> krumspring de gør.

Når et værtshus har fået bøder nok, så kommer det helt af sig selv

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:33

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Når et værtshus har fået bøder nok, så kommer det helt af sig selv

Tja, så lukker stedet og nogle mennsker bliver arbejdsløse. Er du så glad,
stikkersvin?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:34

On Mon, 6 Aug 2007 13:32:33 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Tja, så lukker stedet og nogle mennsker bliver arbejdsløse. Er du så glad,
> stikkersvin?

LOL

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:36

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> LOL

Jeg vil håbe for did at du poster under falsk navn. Anmelderiet går begge
veje, kan du godt indstille dig på.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:38

On Mon, 6 Aug 2007 13:35:51 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Jeg vil håbe for did at du poster under falsk navn. Anmelderiet går begge
> veje, kan du godt indstille dig på.

LOL

Hvad vil du anmelde mig for, at være usympatisk måske

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:41

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Hvad vil du anmelde mig for, at være usympatisk måske

Der er sgu mange der gerne vil have fat i nakken på din slags.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:45

On Mon, 6 Aug 2007 13:40:58 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Der er sgu mange der gerne vil have fat i nakken på din slags.

LOL

Hvorfor er det at dumme mennesker altid vælger vold som svar på alt, men du
ved godt at trusler kan straffes, så jeg spørger lige, "og da du jo ikke er
en tøsedreng", så skriver du vel sandheden, var det du skrev en trussel?

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:47

> [...]
> men du ved godt at trusler kan straffes, så jeg spørger lige, "og da
> du jo ikke er en tøsedreng", så skriver du vel sandheden, var det du

Hvorfor i alverden skulle jeg da det. JEG har da ikke truet dig. Jeg kan
ikke tale for hvad ANDRE måske kan finde på, men det må du selv ligge og
rode med.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:48

On Mon, 6 Aug 2007 13:46:40 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Hvorfor i alverden skulle jeg da det. JEG har da ikke truet dig. Jeg kan
> ikke tale for hvad ANDRE måske kan finde på, men det må du selv ligge og
> rode med.

LOL

Du er nøjagtig så klog som jeg troede, og det er ikke positivt ment

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 12:49

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:

> Du er nøjagtig så klog som jeg troede, og det er ikke positivt ment

Det er da ikke mig der vil ligge og fotografere folk på værtshuse. Det er
edderma'me da ikke ret klogt

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 12:51

On Mon, 6 Aug 2007 13:48:59 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Det er da ikke mig der vil ligge og fotografere folk på værtshuse. Det er
> edderma'me da ikke ret klogt

Jeg vidste det gik for stærkt for dig, jeg har snakket med AT, og de
behøver ingen billeder, alt der skal til er en opringning, samt EB tager
også imod anmeldelser, så det med billeder er helt ude af billedet, er du
ikke glad nu

--
mvh.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 18:47

On Mon, 6 Aug 2007 13:51:24 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Jeg vidste det gik for stærkt for dig, jeg har snakket med AT, og de
> behøver ingen billeder, alt der skal til er en opringning,

Ja, så ringer de og meddeler at de kigger forbi i 2009 (det er jo en
hastesag)

>samt EB tager
> også imod anmeldelser, så det med billeder er helt ude af billedet,

EB vil garanteret være glad for billeder når kampagnen skal køres, det
bliver når EB beslutter at det skal gøres, så dine billeder kan
sagtens "overvintre" i et par år eller tre.

>er du
> ikke glad nu

Joh, Over 90% af værtshusene kan "måles ned" til under målet...

At der er rygeforbud på spiserestautanter er helt OK for mig, jeg går
gerne udenfor..

Værtshusene (ølsalgsstederne) burde selv kunne bestemme........

Det kunne de for 2 år siden, da de skulle skilte med deres
rygepolitik.

Hvormange værtshuse valgte "Ikkerygning", (jeg har ikke hørt om nogen)

Lad dog vi der kommer de steder, være i fred. Du behøver ikke at komme
der, du har cafeer og restauranter hvor du kan komme (og vi accepterer
at du gør det) (Vi, rygerene, kommer der ikke, problemet ER at
I ikkerygere absolut ønsker at blande jer i hvordan rygere ønsker at
omgås hinanden)

Danmark er et lille land; men dog stort nok til at vi alle kan være
her, og også have vore "tilholdssteder".

Det der sker 15/8 vil skabe megen splid, "du/folk" kommer ind et sted
og siger "det her er over 40 kvadratmeter" og klientellet siger "Nej,
det er under"..

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-08-07 14:23

Ludvig Nielsen wrote:
> [...]
> en tøsedreng", så skriver du vel sandheden, var det du skrev en trussel?

Nobody likes a snitch.. :)

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 14:41

On 06 Aug 2007 13:23:25 GMT, Hans Joergensen wrote:

> Nobody likes a snitch.. :)

Uha, og så på udenbysk

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 15:28

> Nobody likes a snitch.. :)

For en gang skyld er vi enige.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 15:33

On Mon, 6 Aug 2007 16:28:22 +0200, N_B_DK wrote:

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> For en gang skyld er vi enige.

Væn dig til at ting bliver meldt, der kommer flere og flere folk der gør
det, der er mange der er trætte af alle jeres ulovligheder

Flere gange om dagen anmeldes bilister for spritkørsel, det er godt at
nogen stopper dem, når de ikke selv kan finde ud af det.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 15:39

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Væn dig til at ting bliver meldt, der kommer flere og flere folk der
> gør det, der er mange der er trætte af alle jeres ulovligheder

Ja det er tragisk at folk er blevet sådan, der er heldigvis mange der er
voksne nok til at kunen klare problemerne selv, men du viser da tydeligt at
uden staten til at fortælle dig hvad der er godt og knap så godt, ville du
ikke kunne fungere.

> Flere gange om dagen anmeldes bilister for spritkørsel, det er godt at
> nogen stopper dem, når de ikke selv kan finde ud af det.

der er den væsenlige forskel at der er stor risiko for uskyldige kommer til
skade ved spritkørsel.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 15:44

On Mon, 6 Aug 2007 16:39:15 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> ikke kunne fungere.

> der er den væsenlige forskel at der er stor risiko for uskyldige kommer til

Vi må alle give myndighederne en hjælpende hånd, det er vores pligt

--
mvh.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 18:52

On Mon, 6 Aug 2007 16:43:59 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Vi må alle give myndighederne en hjælpende hånd, det er vores pligt

Ja, politiet i midtjylland vil gerne have anmeldt bordellerne, var det
ikke en opgave at gå i gang med?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-07 09:45

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b73396$0$90269$14726298@news.sunsite.dk...

> Vi må alle give myndighederne en hjælpende hånd, det er vores pligt
>
> --
> mvh.

Du ville simpelt hen have været guf for både Gestapo og Stazi.
Du er af den slags, disse "ærværdige" foretagender levede højt på.

Egon

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 10:58

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote in message

> Du ville simpelt hen have været guf for både Gestapo og Stazi.
> Du er af den slags, disse "ærværdige" foretagender levede højt på.

Ja der er ingen tvivl om han ville have nydt at se folk blive deporteret til
Kz lejre, det har helt sikkert været deres egen skyld ifølge Ludvig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 11:01

On Tue, 7 Aug 2007 11:57:43 +0200, N_B_DK wrote:

> "Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> wrote in message

> Ja der er ingen tvivl om han ville have nydt at se folk blive deporteret til
> Kz lejre, det har helt sikkert været deres egen skyld ifølge Ludvig.

Du snakker som du har forstand til, men det viser jo med al tydelighed,
hvad type mennesker der er afhængige af røg.

Iøvrigt har du lige diskvalificeret dig selv.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 07-08-07 11:08

> Du snakker som du har forstand til, men det viser jo med al
> tydelighed, hvad type mennesker der er afhængige af røg.

Nå.

> Iøvrigt har du lige diskvalificeret dig selv.

Uha da, ludvig har talt, du bryder dig ikke om at blive sammenlignet med
historiens stikkere ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 11:10

On Tue, 7 Aug 2007 12:07:39 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Nå.

> Uha da, ludvig har talt, du bryder dig ikke om at blive sammenlignet med
> historiens stikkere ?

Det rører mig såmænd ikke, men dit niveau er simpelthen for lavt.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 10:11

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse news:46b842bb$0$90276$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> hvad type mennesker der er afhængige af røg.
>
> Iøvrigt har du lige diskvalificeret dig selv.

Javel.
Det er jo som bekendt den første undvigemanøvre småt begavede historieløse typer af nævnte slags tyr til.
I håb om at kunne skjule deres tilbøjeligheder.
Tilbage står stadig:

Fra : Ukendt

Dato : 08-08-07 10:27

Af uransagelige årsager kommer man til at tænke på følgende digt af Morten Hansen, når man læser Ludvigs udgydelser.
Jeg tror, skildrede årsag og virkning passer ganske godt.
Ikke så blodigt, nu er det kun rygere det gælder, og det er jo risikoløst.
Men kompensationen, tilfredsstillelsen ved "at herske" er såmænd den samme.

Det samme kan vel egentlig gælde andre, f.ex. A.W. der i høj grad focuserer på egen "fordel", og ganske bekvemt "glemmer", at den uanstændige lov vel egentlig skulle "beskytte" ansatte på værtshusene, og ikke gæsterne?

Hurtige lyse stemmer
der hvirvlede ud i det blå ...
du var ulykkelig, Tykke,
men det ku' vi ikke forstå.
Svedig fed og dum ...
Helvede satte på spring
og væltede dig og cyklen.
Vi stod og lo omkring.

Du sad på den forreste bænk ...
græd ikke, nej glo, glo, glo!
når en bange og vittig vikar
spørger om to og to.
Vikarer i første mellem
frelste en tynd disciplin
ved at vende det hele mod dig,
der forsvarsløs blev til grin.

Og da det omsider blev forår
for os, der var femten år,
og træerne stod og lyste
over pigernes bløde hår
og du kom, forsigtigt, alvorligt,
- da skete det værste af alt:
at den, der lo højest af os,
var hende det hele gjaldt.

Nu ta'r du hævn! Nu går du
med skrårem og støvler på,
du løfter en arm og det skinner
i øjnenes blege blå.
For had og hån og trusler,
det kan et menneske ta' -
men ikke det, nej aldrig:
Det og grines a' ...

Nu er du noget, Tykke!
Mand og partikammerat.
Og hvis vi en dag skal til muren,
så er din hånd parat.
Parat til at smadre et knojern
ind i min mund, når du slår,
for nu vil du dræbe, Tykke,
alle de onde år.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 08-08-07 11:25

Egon Stich wrote:

> Hurtige lyse stemmer
> [...]

Ja, det må jeg give dig. Jeg tror du ganske præcist har beskrevet Ludvig
Nielsen og lignende hysteriske forbudstosser's indholdsløse små tilværelser.
Selv Kim Larsen er stået af ræset når det gælder rygeforbud på værtshuse og
det siger sgu en del.

Fra : ThomasB

Dato : 06-08-07 19:44

> der er den væsenlige forskel at der er stor risiko for uskyldige kommer
> til skade ved spritkørsel.

Fuldstændigt som ved rygning hvor risikoen for at uskyldige kommer til skade
(passiv rygning) er meget stor.

Hvorfor er du ikke bare glad for rygeforbudet? Det kan da kun være til gavn
for ALLE - jeg kender ingen rygere som tager skade af at springe en smøg
eller 10 over - tværtimod.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 20:48

"ThomasB" <usenet @ 2ma2 punktum dk> wrote in message
> "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Fuldstændigt som ved rygning hvor risikoen for at uskyldige kommer
> til skade (passiv rygning) er meget stor.

Hvor mange mennesker er dræbt øjeblikkeligt ved at have indåndet røg passivt
?

> Hvorfor er du ikke bare glad for rygeforbudet?

Fordi indgreb i den personlige frihed ikke er noget at være glad for, det er
blot begyndelsen på hvad fremtiden vil bringe hvis folk ikke allerede nu
siger stop.

> Det kan da kun være
> til gavn for ALLE - jeg kender ingen rygere som tager skade af at
> springe en smøg eller 10 over - tværtimod.

Folk stopper da ikke med at ryge af den grund, de vil bare gøre det andre
steder.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : ThomasB

Dato : 08-08-07 10:58

> Hvor mange mennesker er dræbt øjeblikkeligt ved at have indåndet røg
> passivt ?

Der dør omkring 7500-10.000 om året i DK af rygning.

Hvorfor er det vigtigt om det er øjeblikkeligt?

> Fordi indgreb i den personlige frihed ikke er noget at være glad for, det
> er blot begyndelsen på hvad fremtiden vil bringe hvis folk ikke allerede
> nu siger stop.

Er det også indgreb i den personlige frihed, at du ikke må køre hurtigere
end 50 kmt i byerne?

> Folk stopper da ikke med at ryge af den grund, de vil bare gøre det andre
> steder.

Ja, derhjemme f.eks. Det er også helt fint.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-08-07 11:30

> Der dør omkring 7500-10.000 om året i DK af rygning.

og hvor mange dør af passiv rygning ?

> Er det også indgreb i den personlige frihed, at du ikke må køre
> hurtigere end 50 kmt i byerne?

Nej det har noget med sikkerhed i forhold til bremselængde at gøre, kunne
bilerne bremse på 10cm ligegyldigt hastighed, var hastigheden højere.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-07 18:13

> Nobody likes a snitch.. :)

Nobody likes a criminal...

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 18:16

> Der er sgu mange der gerne vil have fat i nakken på din slags.

Det tror jeg så ikke..

Men første gang ludvig laver er forkert anmeldelse, så må han imødese
et erstatningskrav, som indeholder "tabt indtægt", "fortrædelighed",
"tort og svie" samt bl.a. "udgifter omkring retsvæsenet".

Det lille sted hvor jeg kommer er på grænsen; men under

Jeg vil tro at det første krav mod ludvig vil være på 100.000 kr og
kan afsluttes i et forlig på 75.000 (lukket i 2 dage ? resten)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 23:37

On Mon, 6 Aug 2007 19:15:54 +0200, Bruno Christensen wrote:

> [...]
>
> Jeg vil tro at det første krav mod ludvig vil være på 100.000 kr og
> kan afsluttes i et forlig på 75.000 (lukket i 2 dage ? resten)

Du er nøjagtig lige så klog som NBDK og de andre bodegafyre, jeg risikerer
intet, det er AT der går ind og kigger på sagen, så jeg beklager, dit lille
fantasiregnestykke, er og bliver rent HCAndersen

--
mvh.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 07-08-07 05:04

On Tue, 7 Aug 2007 00:37:12 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Du er nøjagtig lige så klog som NBDK og de andre bodegafyre,

Garanteret.

>jeg risikerer
> intet, det er AT der går ind og kigger på sagen,

Du vil lave en anonym anmeldelse, AT tager imod sådanne, men regn ikke
med den store interesse fra deres side.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 06-08-07 18:03

On Mon, 6 Aug 2007 13:22:05 +0200, Ludvig Nielsen wrote:

> Jeg tror bestemt at Christiansborg finder en god løsning, så loven kommer
> til at fungere som det var tænkt.

Det var sør´me godt, så kommer jeg ikke til at møde dig....

Du vil fremover, selvfølgelig, ikke gå ind et sted hvor der må ryges!

Eller vil du, blot for at forarges?

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen