HP denies laser printers are injurious to ~
Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 10:29

Ser ud til at de stakkels rygere måske greb lidt for tidligt efter det
halmstrå.

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=41487

--
mvh.

Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-08-07 10:32

Ludvig Nielsen" <" lunielsen wrote:
> Ser ud til at de stakkels rygere måske greb lidt for tidligt efter det
> halmstrå.
>
> http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=41487

Producenten benægter at deres produkt er skadeligt ... ja så MÅ det jo være
sandt.

--
mvh.
Kim Frederiksen

Alkohol i din rødvin, koffein i din kaff' - og smøgerne er fyldt med
tobak! Skal du ikk' ha' en livsforsikring? (Revoltage)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 11:28

On Mon, 6 Aug 2007 11:32:27 +0200, Kim Frederiksen wrote:

> Producenten benægter at deres produkt er skadeligt ... ja så MÅ det jo være
> sandt.

Jeg havde heller ikke regnet med du ville lægge mærke til "måske" i min
tekst, men det skulle vel for pokker da ikke være nødvendigt at skære
alting ud i pap, for at du, pjevsen og NBDK kan for stå det.

Nu må vi jo vente og se hvad det endelige resultat bliver.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 12:57

"Ludvig Nielsen" <lunielsen@yahoo.dk> wrote in message

> Jeg havde heller ikke regnet med du ville lægge mærke til "måske" i
> min tekst, men det skulle vel for pokker da ikke være nødvendigt at
> skære alting ud i pap, for at du, pjevsen og NBDK kan for stå det.

Tak, det er meget pænt af dig, skal nok takke dig rigtigt en dag.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 12:57

Fra : Snuden

Dato : 06-08-07 17:07

<kim@the-coffeeshop.dk> wrote:

>Producenten benægter at deres produkt er skadeligt ... ja så MÅ det jo være
>sandt.

Nu er HP jo ikke alene om at tvivle.. Forskere hos Lawrence Berkeley
National Laboratory, som er et laboratorium under det amerikanske
energiministerium, er enige med HP i, at det er for tidligt at sige
noget om forbindelse mellem partikeludskillelse og sundhedsrisici.

Det er en pænt ny forskningsdisciplin det her - at tage *én*
undersøgelse og ophøje den til at være den eneste eviggyldige sandhed
er ikke nogen god ide

OOooooo - der er fremmede støvpartikler i luften.. stor overraskelse..
--
Snuden

Fra : Frank

Dato : 06-08-07 11:25

Hej

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> Ser ud til at de stakkels rygere måske greb lidt for tidligt efter det
> halmstrå.
>
> http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=41487

Nå ja, producenten nægter at deres produkt er sundhedsskadeligt. Så er vi
alle meget roligere.

Var der ikke noget med at cigaretproducenterne engang havde samme holdning?

Mvh
Frank

--
We should invade their countries, kill their leaders and convert them to
Christianity. We weren't punctilious about locating and punishing only

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 12:57

"Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> Nå ja, producenten nægter at deres produkt er sundhedsskadeligt. Så
> er vi alle meget roligere.
>
> Var der ikke noget med at cigaretproducenterne engang havde samme
> holdning?

Det er mere end hvad ludvig er i stand til at forstå.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 06-08-07 13:10

On Mon, 6 Aug 2007 13:57:14 +0200, N_B_DK wrote:

> "Frank" <far@nosmap.dk> wrote in message

> Det er mere end hvad ludvig er i stand til at forstå.

Du har læst mit svar, reageret på det ved at sende det samme indlæg 2
gange, men stadig ikke fattet det "måske" jeg have i mit oprindelige
indlæg.

Du er godt nok skarp

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 06-08-07 13:14

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du har læst mit svar, reageret på det ved at sende det samme indlæg 2
> gange,

Nope det er sendt 1 gang, skal dog ikke udelukke der er sket en
transmissionsfejl så det er afsendt 2 gange af news serveren, men i min
sendt post mappe, er der kun et indlæg.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : @

Dato : 06-08-07 14:29

On Mon, 6 Aug 2007 12:24:35 +0200, "Frank" <far@nosmap.dk> wrote:

> [...]
>alle meget roligere.
>
>Var der ikke noget med at cigaretproducenterne engang havde samme holdning?

jo plus en dansk professor de havde på lønningslisten hos Philip
Morris

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : N/A

Dato : 07-08-07 09:22

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 07-08-07 09:22

On Tue, 7 Aug 2007 10:14:57 +0200, Michael Laudahn eOpposition wrote:

> "Frank" <far@nosmap.dk> schrieb im Newsbeitrag

> Hvem stammer det citat fra?

Ann Coulter

http://www.washingtonmonthly.com/features/2001/0111.coulterwisdom.html