Sidder lige og...
Fra : Sott

Dato : 09-07-01 01:07

Hejsa!

Jeg sidder lige og læser digte af Johannes Wulff:
Bogen "Så vidt jeg ved"

[...]
Husk på det, når du går
Husk på det, når du står
et eller andet sted i verden

Est du modfalden, kære ven
ligesom jeg
undertiden

så elsk dog en eller anden
[...]

Det er da smukt, er det ikke?
Dejlige tanker om kærligheden *S*

Tusinde hilsner
Søs, som efterhånden må være ret så overtræt, men nyder denne stille, varme
nat for meget til at sove :0)

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 09-07-01 23:58

"Sott" <sott@post.tele.dk> wrote in message
> Hejsa!

Hej Søs-tøs

> Jeg sidder lige og læser digte af Johannes Wulff:
> Bogen "Så vidt jeg ved"

Tror du burde skifte opver til Jan Kjærstads "Ebrobreren"... Tror det ville
være noget for dig... Det er vist en trillogi..

/Henning

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 12-07-01 16:30

> Hej Søs-tøs

> Tror du burde skifte opver til Jan Kjærstads "Ebrobreren"... Tror det
ville
> være noget for dig... Det er vist en trillogi..

Det er det, og jeg tror også, at det ville være noget for dig. Jeg mangler
godt nok at læse den sidste "Opdageren", men de andre læste jeg i løbet
af ingen tid. Hovedpersonen møder mange sexede kvinder på sin vej.

Mark

Fra : Sott

Dato : 12-07-01 18:02

Hej Mark og *drømmefyr*

"Mark Thomas Gazel" <mark@gazel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godt nok at læse den sidste "Opdageren", men de andre læste jeg i løbet
> af ingen tid. Hovedpersonen møder mange sexede kvinder på sin vej.

Så vil jeg måske kigge på den, når jeg engang får tygget mig igennem det
lager af bøger, jeg gerne vil have læst *SS*

Tusinde hilsner
Søs