Stadigvæk håb for rygerne
Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:01

Der er stadigvæk håb om, at vi kan få lov til at ryge på offentlige
steder, i hvert fald til 2010.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:06

On 05 Aug 2007 13:00:44 GMT, Pjensen73 wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/05/113534.htm
>
> Der er stadigvæk håb om, at vi kan få lov til at ryge på offentlige
> steder, i hvert fald til 2010.

Med mindre nogen anmelder stedet for ikke at overholde loven, kan du gætte
hvad jeg gør, hvis jeg ser den slags, rigtigt, jeg melder det til AT

--
mvh.

Fra : vvv

Dato : 05-08-07 16:16

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> skrev i en meddelelse
> On 05 Aug 2007 13:00:44 GMT, Pjensen73 wrote:

> Med mindre nogen anmelder stedet for ikke at overholde loven, kan du gætte
> hvad jeg gør, hvis jeg ser den slags, rigtigt, jeg melder det til AT

Får du da et kick ud af at generer andre mennesker?

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:26

"vvv" <?@?> wrote in message

> Får du da et kick ud af at generer andre mennesker?

Konen undertrykker ham, og det er den eneste måde han kan føle sig (lidt)
som en mand, lad nu "manden" kunne godt forestille mig han var en hanrej.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:53

Den Sun, 05 Aug 2007 19:48:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg tror sgu dem der siger NB står for NoBrain har ret, du bekræfter det
> hver gang du laver et indlæg
>
> Jeg tror bare jeg stoppe her, du er uden for pædagogisk rækkevidde.
>
> Men hvor er det FEDT vi får det rygeforbud, og vor skal jeg anmelde dem der
> bryder det

Så får du travlt, hvis du skal rundt på landets værtshuse med dit kamera
og anmelde værtshusejerne, for ikke at overholde rygeforbuddet. Hvornår
kommer du til Odense og anmelder værtshusene her?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:58

On 05 Aug 2007 17:53:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så får du travlt, hvis du skal rundt på landets værtshuse med dit kamera
> og anmelde værtshusejerne, for ikke at overholde rygeforbuddet. Hvornår
> kommer du til Odense og anmelder værtshusene her?

Lad os nu se, jeg tror politikerne er ved at finde en løsning, jeg er også
overbevist om at jeg ikke bliver den eneste der vil anmelde

Tænk at nogle stakkels individer er så afhængige af nikotin, det virker som
om det er retten til at leve der bliver taget fra jer, tør øjnene og tag en
kiks.

--
mvh.

Fra : sluppermand

Dato : 06-08-07 01:05

On 5 Aug., 19:48, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Men hvor er det FEDT vi får det rygeforbud, og vor skal jeg anmelde dem der
> bryder det

Hos arbejdstilsynet, de kigger på det om 3-4 år. Så kan du jo vurdere
om du er til grin eller ej. . .

Mvh
Kent.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:08

Den Sun, 05 Aug 2007 15:06:24 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Med mindre nogen anmelder stedet for ikke at overholde loven, kan du gætte
> hvad jeg gør, hvis jeg ser den slags, rigtigt, jeg melder det til AT

Pas på med det, for ellers kommer Kim Larsen bare og kalder dig for
stikkersvin

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:12

On 05 Aug 2007 13:08:17 GMT, Pjensen73 wrote:

> Pas på med det, for ellers kommer Kim Larsen bare og kalder dig for
> stikkersvin

Hvad KL mener er lige så uinteressant som et rustent dørhængsel.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:10

> Med mindre nogen anmelder stedet for ikke at overholde loven, kan du gætte
> hvad jeg gør, hvis jeg ser den slags, rigtigt, jeg melder det til AT

Så anmelder AT at de kommer, så kan værtshusene nå at fjerne alt røgen,
men ligeså snart AT er gået, så ryges der videre.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:12

On 05 Aug 2007 13:09:53 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så anmelder AT at de kommer, så kan værtshusene nå at fjerne alt røgen,
> men ligeså snart AT er gået, så ryges der videre.

Jeg har en mobil med kamera.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:51

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Jeg har en mobil med kamera.

Og ? du ved godt det ikke er tilladt at tage billeder af folk uden du har
deres accept ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:57

On Sun, 5 Aug 2007 15:50:34 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og ? du ved godt det ikke er tilladt at tage billeder af folk uden du har
> deres accept ikke ?

Og du ved godt man kan sløre folk, men hvem siger at det ikke kun er
billeder af fyldte askebægre

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:18

> men hvem siger at det ikke kun er
> billeder af fyldte askebægre

Og hvad beviser det ? ingenting

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:30

On Sun, 5 Aug 2007 16:17:34 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og hvad beviser det ? ingenting

Så dum er du ikke, det nægter jeg at tro.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:37

On Sun, 5 Aug 2007 16:29:44 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Så dum er du ikke, det nægter jeg at tro.

Hvorfor det...??? Han har jo ret...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:40

On Sun, 05 Aug 2007 16:37:08 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Hvorfor det...??? Han har jo ret...

Mon disse smarte rygere, fatter noget før AT står på pletten, de kan skam
komme uanmeldt, men det vidste du jo godt, eller gjorde du.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:46

On Sun, 5 Aug 2007 16:39:37 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Mon disse smarte rygere, fatter noget før AT står på pletten, de kan skam
>komme uanmeldt, men det vidste du jo godt, eller gjorde du.

Selvfølgelig kan de da komme uanmeldt, men hvad har det med et billede
af et askebæger at gøre...??? Tror du at de vil komme farende, hver
gang du viser et billede af et askebæger (som du jo kunne have lavet
derhjemme)...???

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:11

> Hvorfor det...??? Han har jo ret...

Nej, hvis ludvig har et billede af et askebæger, så er det jordens bedste
bevis, faktisk vil AT slet ikke undersøge det, for hvis ludvig siger han har
et billede sendes bøden bare.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:20

On Sun, 5 Aug 2007 15:56:35 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Og du ved godt man kan sløre folk, men hvem siger at det ikke kun er
>billeder af fyldte askebægre

Kan du ikke selv se at dine bortforklaringer er latterlige...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:31

On Sun, 05 Aug 2007 16:19:59 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Kan du ikke selv se at dine bortforklaringer er latterlige...???

Overhovedet ikke, fakta er, jeg filmer det hvis der ryges og anmelder det
til AT, ikke så svært at forstå

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:39

On Sun, 5 Aug 2007 16:30:35 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Overhovedet ikke, fakta er, jeg filmer det hvis der ryges og anmelder det
>til AT, ikke så svært at forstå

Fakta er også at det IKKE er lovligt at fotografere andre, uden deres
tilladelse, på et værtshus, samt at et billede af et fyldt askebæger
IKKE beviser en skid....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:41

On Sun, 05 Aug 2007 16:39:03 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Fakta er også at det IKKE er lovligt at fotografere andre, uden deres
> tilladelse, på et værtshus, samt at et billede af et fyldt askebæger
> IKKE beviser en skid....

Fakta er at jeg er ligeglad, jeg mener det er lovligt, skulle det vise sig
ikke at være det, så lever jeg med det

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:48

On Sun, 5 Aug 2007 16:41:13 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Fakta er at jeg er ligeglad,

Hvilket jo siger en hel del om DIG...

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:13

> Fakta er at jeg er ligeglad,

Ja du er en dobbeltmoralsk hykler.

> jeg mener det er lovligt, skulle det vise sig ikke at være det, så lever
> jeg med det

Jeg mener også det er lovligt at ryge hvor jeg vil... tror du retten så
siger, ok, så er det iorden, nu du mener det ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:12

> Overhovedet ikke, fakta er, jeg filmer det hvis der ryges og anmelder
> det til AT, ikke så svært at forstå

Og AT skal så forklare hvor billedet kommer fra, og de vil sige tosse
ludvig, og hov har tosse ludvig lov til det ? næ, nå men så kan du da også
lige blive tiltalt for det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:19

Den Sun, 05 Aug 2007 15:11:35 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg har en mobil med kamera.

Så må jeg give N_B_DK ret, når han kalder dig for kværulant.
Jeg tror ikke du bliver særligt populær blandt værtshusets gæster, hvis du
opføre dig på denne måde.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:23

On 05 Aug 2007 13:18:54 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så må jeg give N_B_DK ret, når han kalder dig for kværulant.
> Jeg tror ikke du bliver særligt populær blandt værtshusets gæster, hvis du
> opføre dig på denne måde.

Tror du det interessere mig

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 14:27

On 05 Aug 2007 13:18:54 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Så må jeg give N_B_DK ret, når han kalder dig for kværulant.
>Jeg tror ikke du bliver særligt populær blandt værtshusets gæster, hvis du
>opføre dig på denne måde.

Mon ikke han, meget håndfast, vil blive ekspederet ud af samtlige
værtshuse, hvis han render rundt og tager billeder...???

Er det for øvrigt lovligt (uden tilladelse), at tage billeder af
personer der sidder på et værtshus...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:32

On Sun, 05 Aug 2007 15:27:06 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> [...]
>
> Er det for øvrigt lovligt (uden tilladelse), at tage billeder af
> personer der sidder på et værtshus...???

Du sidder da ikke og siger at rygere er et voldeligt folk

Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget forbrug, jeg må
ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet problem i.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:54

> Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget forbrug,

Ikke uden folks accept, og det er lige meget hvad du gør med billederne.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:59

On Sun, 5 Aug 2007 15:54:17 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Ikke uden folks accept, og det er lige meget hvad du gør med billederne.

Se her får vi et pragteksempel på din dobbeltmoral, du mener det er ok at
bryde loven, ved at ryge hvor det er ulovligt, men på samme tid hyler du op
om hvad der er lovligt med et kamera, du kan godt se det latterlige ikke

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:14

> [...]
> ok at bryde loven, ved at ryge hvor det er ulovligt, men på samme tid
> hyler du op om hvad der er lovligt med et kamera, du kan godt se det

Og der skød du dig jo selv i foden, hvor er du dog nem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:23

On Sun, 5 Aug 2007 16:14:10 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og der skød du dig jo selv i foden, hvor er du dog nem.

Nej, det gjorde du, men prøver at snakke dig ud af det, men det kan du
ikke.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:53

> Nej, det gjorde du, men prøver at snakke dig ud af det, men det kan du
> ikke.

LOL, du anklager mig for ikke at ville overholde loven, og overtræder ejg
den, så vil du hellere end gerne selv overtræde loven, ja jeg kan godt se
det er mig der skød mig i foden, det kan kun være logik for dig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:00

On Sun, 5 Aug 2007 15:31:36 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Du sidder da ikke og siger at rygere er et voldeligt folk

Næh... Det er da ikke voldeligt at tage dig i hovede og røv og stille
dig udenfor...

>Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget forbrug, jeg må
>ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet problem i.

Er du sikker på det...??? (måske hører spørgsmålet til i jura-gruppen)

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:05

On Sun, 05 Aug 2007 15:59:53 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Næh... Det er da ikke voldeligt at tage dig i hovede og røv og stille
> dig udenfor...

Jo, det er selvtægt og kan anmeldes

> Er du sikker på det...??? (måske hører spørgsmålet til i jura-gruppen)

Jeg er parat til at løbe den risiko

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:16

> Jo, det er selvtægt og kan anmeldes

Så når en udsmider smider en kunde ud, så er det selvtægt ? du har fatter
hvad en udsmiders funktion er ikke ? og du ved godt man skal have tilladelse
fra politet for at kunne blive udsmider.

> Jeg er parat til at løbe den risiko

Se du vil gerne selv overtræde loven, men ok, nu er det jo også dig, og der
gælder loven jo ikke, eller du skider den et stykke, men du bliver harm når
andre ikke går, hykler!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:25

On Sun, 5 Aug 2007 16:15:50 +0200, N_B_DK wrote:

> [...]
> hvad en udsmiders funktion er ikke ? og du ved godt man skal have tilladelse
> fra politet for at kunne blive udsmider.

Der er helt rene linier i hvad man må og ikke må som udsmider, så jeg ser
intet problem.

> Se du vil gerne selv overtræde loven, men ok, nu er det jo også dig, og der
> gælder loven jo ikke, eller du skider den et stykke, men du bliver harm når
> andre ikke går, hykler!

Nej, jeg gør en samfundstjeneste, jeg hjælper med at få de stakkels rygere
til at overholde loven

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:54

> Der er helt rene linier i hvad man må og ikke må som udsmider, så jeg
> ser intet problem.

Pjat med dig, du ser problemer over det hele.

> Nej, jeg gør en samfundstjeneste, jeg hjælper med at få de stakkels
> rygere til at overholde loven

At du overtræder loven er ikke en samfundstjeneste.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:19

On Sun, 5 Aug 2007 16:04:56 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Jo, det er selvtægt og kan anmeldes

Så gør du det...

>Jeg er parat til at løbe den risiko

Aha..... Du ved altså ikke om din påstand om lovlighed passer...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:27

On Sun, 05 Aug 2007 16:18:36 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Så gør du det...

Det gør jeg også

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:35

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:37

On Sun, 05 Aug 2007 16:34:56 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du mener altså at det er i orden når DU bryder loven, men ikke hvis
> andre gør det...

Jeg gør det i en god sags tjeneste

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:44

On Sun, 5 Aug 2007 16:36:59 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Jeg gør det i en god sags tjeneste

Og du mener selvfølgelig at der er DIG der skal bestemme hvad der er
godt eller ej...

Disse fantasier og egen ufejlbarlighed er set før...

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:56

> Disse fantasier og egen ufejlbarlighed er set før...

Jeps, Wilstrup wannabee er hvad han er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 16:11

On Sun, 5 Aug 2007 16:55:55 +0200, "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
wrote:

>Jeps, Wilstrup wannabee er hvad han er.

Præcis...

Dem med de "rigtige" meninger, mener at de hellere må bestemme over de
andre der jo er for dumme til at have de "rigtige" meninger selv....

Er det ikke kommunisme i en nøddeskal...???

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:14

> Er det ikke kommunisme i en nøddeskal...???

Og derfor går det altid samme vej med den, mod afgrunden.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:55

> Jeg gør det i en god sags tjeneste

husk det når du en dag møder en der ikke har samme opfattelse af hvad en god
tjeneste er.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:55

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:48

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:05

> Jeg tror bare jeg stoppe her, du er uden for pædagogisk rækkevidde.

Jeps, det er alligevel længe sidne dine argumenter slap op.

> Men hvor er det FEDT vi får det rygeforbud, og vor skal jeg anmelde
> dem der bryder det

Ja det vil jeg gerne tro du synes, havde jeg tiden til det skulle ejg da
gerne ovevåge alt hvad du lavede og anmelde dig hver gang du gør noget du
ikke må.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:14

On Sun, 5 Aug 2007 20:05:01 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Jeps, det er alligevel længe sidne dine argumenter slap op.

Næe, slet ikke.

Men her er kort det jeg mener, og det er ikke til diskution.

1. Rygeloven er god.

2. dem der bryder den bliver meldt til AT

Uanset hvordan du slår kolbøtter eller står på hovedet, så er den lov der,
og den bliver ikke ændret fordi du hælder vand ud af ørene

> Ja det vil jeg gerne tro du synes, havde jeg tiden til det skulle ejg da
> gerne ovevåge alt hvad du lavede og anmelde dig hver gang du gør noget du
> ikke må.

Jamen, det gør du da bare

--
mvh.

Fra : Snuden

Dato : 05-08-07 16:52

DOT dk> wrote:

>Du sidder da ikke og siger at rygere er et voldeligt folk
>
>Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget forbrug, jeg må
>ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet problem i.

Et værtshus er ikke et offentligt sted. Det er privat område hvor alle
betalende kunder tilfældigvis er velkomne i åbningstiden. På sådanne
steder må du *ikke* filme eller tage billeder efter forgodtbefindende,
men skal have ejers tilladelse, *og* tilladelse fra dem der bliver
fanget af dit kamera.
--
Snuden

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:53

> Er det for øvrigt lovligt (uden tilladelse), at tage billeder af
> personer der sidder på et værtshus...???

Nej det er ulovligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:59

On Sun, 5 Aug 2007 15:52:33 +0200, N_B_DK wrote:

> "S.A.Thomsen" <s_a_thomsen(at)yahoo(dot)com> wrote in message

> Nej det er ulovligt.

Og!?, det er rygning også.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:16

> Og!?, det er rygning også.

Så fordi andre overtræder loven, så må du også ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:27

On Sun, 5 Aug 2007 16:16:10 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Så fordi andre overtræder loven, så må du også ?

Hvor er det uretfærdigt, synes du ikke

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:57

> Hvor er det uretfærdigt, synes du ikke

Var det hvad dine evner rækkede til ? det var et simpelt ja/nej spørgsmål.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:19

On Sun, 5 Aug 2007 15:59:18 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Og!?, det er rygning også.

Du indrømmer altså at du løj...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:28

On Sun, 05 Aug 2007 16:19:16 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du indrømmer altså at du løj...

Løj!? på hvad måde, sig mig forhindre rygning ilten i at nå hjernen.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:36

On Sun, 5 Aug 2007 16:27:51 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Løj!? på hvad måde, sig mig forhindre rygning ilten i at nå hjernen.

Du skrev "Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget
forbrug, jeg må ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet
problem i.", hvilket du åbenbart godt selv ved er løgn....

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:38

On Sun, 05 Aug 2007 16:36:26 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Du skrev "Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget
> forbrug, jeg må ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet
> problem i.", hvilket du åbenbart godt selv ved er løgn....

Ja, sådan forstår jeg loven, og jeg løber gerne den risiko at jeg måske har
misforstået det

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:06

> Du skrev "Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget
> forbrug, jeg må ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet
> problem i.", hvilket du åbenbart godt selv ved er løgn....

Det har han aldrig skrevet, det er tobaks osen hos dig der forvrænger din
skærm, det er ihvertfald det ludvig mener er jeg sikker på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:05

> Løj!? på hvad måde, sig mig forhindre rygning ilten i at nå hjernen.

Er du ualmindelig langsomt opfattende eller direkte dum ? S.A Thomsen er
ikke ryger.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 05-08-07 16:23

> Er du ualmindelig langsomt opfattende eller direkte dum ? S.A Thomsen er
> ikke ryger.

Pas nu på. Det er Ludvig der ved hvad folk er eller ikke er, og nu har han
altså besluttet at S.A. Thomsen er ryger, nøgagtigt som da han stædigt
påstod at jeg var hashmisbruger, trods min forsikringer om aldrig at bruge
det. En besynderlig måde at debatere på.

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:24

"vvv" <?@?> wrote in message

> [...]
> han stædigt påstod at jeg var hashmisbruger, trods min forsikringer
> om aldrig at bruge det. En besynderlig måde at debatere på.

Det er sjældent vi er enige, men ja du har helt ret, ludvig er sq en
underlig skabning.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : vvv

Dato : 05-08-07 16:36

> Det er sjældent vi er enige,

Hæ.. Vi har sgu prøvet det før, og jeg bliver også overrasket hver gang

vv

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 16:41

"vvv" <?@?> wrote in message
> Hæ.. Vi har sgu prøvet det før, og jeg bliver også overrasket hver
> gang

Lad det ikke ske for tit ;)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:41

Den Sun, 05 Aug 2007 16:42:22 +0200 skrev S.A.Thomsen:

> Som tidligere nævnt.... Jeg ryger IKKE....

Jo du gør. Det har Ludvig Nielsen bestemt at du gør. Du kan invitere ham
hjem, med sit mobilkamera, så han kan filme dig, mens du ryger

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 18:56

On 05 Aug 2007 17:41:15 GMT, Pjensen73 <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com>
wrote:

>Jo du gør. Det har Ludvig Nielsen bestemt at du gør. Du kan invitere ham
>hjem, med sit mobilkamera, så han kan filme dig, mens du ryger

ROTFL....

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:45

Den Sun, 05 Aug 2007 15:31:36 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Du sidder da ikke og siger at rygere er et voldeligt folk
>
> Det er et offentligt sted, og jeg må gerne tage til eget forbrug, jeg må
> ikke publicere dem, men give dem til AT er der intet problem i.

Medmindre at der sættes et skilt op, som siger at det er forbudt at filme
og tage billeder. Vi kender det bl.a. fra koncerter, som ellers også er
offentlige rum.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:46

On 05 Aug 2007 13:44:36 GMT, Pjensen73 wrote:

> Medmindre at der sættes et skilt op, som siger at det er forbudt at filme
> og tage billeder. Vi kender det bl.a. fra koncerter, som ellers også er
> offentlige rum.

Jeg kan tage alle de billeder jeg vil af borde med brugte askebægre, hvem
siger der skal personer på billederne

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 14:55

> Jeg kan tage alle de billeder jeg vil af borde med brugte askebægre,
> hvem siger der skal personer på billederne

Og hvad beviser det ? som den kværulant du er, så er du jo syg nok til at
tage cigaret skodder med selv og iscenesætte det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:01

On Sun, 5 Aug 2007 15:55:25 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og hvad beviser det ? som den kværulant du er, så er du jo syg nok til at
> tage cigaret skodder med selv og iscenesætte det.

Så ville jeg skyde mig selv i foden, nej jeg har ikke behov for at lyve,
hvis der ikke ryges er der jo intet a´t anmelde, det kan du godt forstå,
eller kan du?

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:14

> Så ville jeg skyde mig selv i foden, nej jeg har ikke behov for at
> lyve, hvis der ikke ryges er der jo intet a´t anmelde, det kan du
> godt forstå, eller kan du?

Du har endnu ikke fatter du er en kværulant hvis eneste indhold i livet er
at brokke dig berettiget eller ej.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:20

On Sun, 5 Aug 2007 16:13:31 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Du har endnu ikke fatter du er en kværulant hvis eneste indhold i livet er
> at brokke dig berettiget eller ej.

Nej, den stilling er din

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:15

On Sun, 5 Aug 2007 16:00:53 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Så ville jeg skyde mig selv i foden, nej jeg har ikke behov for at lyve,
>hvis der ikke ryges er der jo intet a´t anmelde, det kan du godt forstå,
>eller kan du?

Kan du ikke selv se at det er noget sludder du skriver...???

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:23

On Sun, 05 Aug 2007 16:14:51 +0200, S.A.Thomsen wrote:

> Kan du ikke selv se at det er noget sludder du skriver...???

Bestemt ikke.
1. hvorfor skulle jeg fabrikere beviser.
2. Hvordan mon folk på værtshuset ville reagere hvis jeg medbragte et
fyldt askebæger og filmede det.

3. Ingen brud på rygeloven, intet at anmelde.

Det er da nemt at forstå.

--
mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:33

On Sun, 5 Aug 2007 16:22:34 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Bestemt ikke.
>1. hvorfor skulle jeg fabrikere beviser.

For at gøre dig selv interessant....

>2. Hvordan mon folk på værtshuset ville reagere hvis jeg medbragte et
>fyldt askebæger og filmede det.

Sikkert smide dig ud....

>3. Ingen brud på rygeloven, intet at anmelde.

Du mener altså at hvis noget bliver anmeldt, så er det et bevis for at
det rent faktisk er sket...??? )))

>Det er da nemt at forstå.

Og nemt at skyde i sænk...

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:35

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 15:42

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:52

> Stakkels rygere, jeg kan se det ikke kun er lungerne der tager skade

Så du er altså ryger ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:51

> Bestemt ikke.
> 1. hvorfor skulle jeg fabrikere beviser.

Psykopater gør de mest underlige ting.

> 2. Hvordan mon folk på værtshuset ville reagere hvis jeg medbragte et
> fyldt askebæger og filmede det.

det ved jeg ikke, prøv det.

> 3. Ingen brud på rygeloven, intet at anmelde.
>
> Det er da nemt at forstå.

Det er nemt at forstå du er kværulant ja.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:45

On Sun, 5 Aug 2007 16:50:49 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Psykopater gør de mest underlige ting.

> det ved jeg ikke, prøv det.

Hvorfor skulle jeg dog det, jeg har ikke brug for at fabrikere beviser, jeg
er godt klar over at det er den måde du ville gøre det på.

> Det er nemt at forstå du er kværulant ja.

Nix, det er ikke mig der hyler op over rygeforbud, jeg siger blot, jeg
synes det er et godt tiltag.

Nogle rygere er simpelthen nogle skvat, og ja du er en af dem.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:28

> Hvorfor skulle jeg dog det, jeg har ikke brug for at fabrikere
> beviser, jeg er godt klar over at det er den måde du ville gøre det
> på.

Fantastisk som du ved hvad alle andre gør, hvorfra har du den evne ?

> Nogle rygere er simpelthen nogle skvat, og ja du er en af dem.

Nogle ikke rygere er nogle skvat, og ja du er en af dem.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 14:48

Den Sun, 05 Aug 2007 15:46:14 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg kan tage alle de billeder jeg vil af borde med brugte askebægre, hvem
> siger der skal personer på billederne

Jeg stod engang med et videokamera inde i Magazin du nord, og der fik jeg
sandelig besked på at jeg ikke måtte filme der. Det samme kan
værtshusejerne sige til dig.
Og hvis du kun tager billeder af askebægre, så bliver det svært for dig at
bevise hvor billedet er taget, da det ligeså godt kunne have været hjemme
ved dig selv.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 14:51

On 05 Aug 2007 13:48:29 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
> bevise hvor billedet er taget, da det ligeså godt kunne have været hjemme

Nu er et mobilkamera ikke noget der vækker opsigt, så jeg ser intet
problem.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:13

> Nu er et mobilkamera ikke noget der vækker opsigt, så jeg ser intet
> problem.

Og ? det er stadig ikke lovligt.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:19

On Sun, 5 Aug 2007 16:12:37 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Og ? det er stadig ikke lovligt.

Og!?

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 15:50

> Og!?

Så rygere skal oveholde loven, men du må gerne overtræde den, det er jo det
du siger, ergo er du hamrende dobbelmoralsk.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:41

On Sun, 5 Aug 2007 16:49:36 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> Så rygere skal oveholde loven, men du må gerne overtræde den, det er jo det
> du siger, ergo er du hamrende dobbelmoralsk.

Nej slet ikke, men nu er problemet jo netop at de rygere jeg vil filme, jo
ikke overholder loven, så hvad var det du ville sige.

Nu må du endelig sige, hvis det går for stærkt til at du kan følge med.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:24

> Nej slet ikke, men nu er problemet jo netop at de rygere jeg vil
> filme, jo ikke overholder loven, så hvad var det du ville sige.

At det stadig ikke giver dig ret til at overtræde loven.

> Nu må du endelig sige, hvis det går for stærkt til at du kan følge
> med.

Nej nej, har forstået at andre skal følge loven, men du behøver ikke.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 15:11

On 05 Aug 2007 13:00:44 GMT, Pjensen73 wrote:

> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2007/08/05/113534.htm
>
> Der er stadigvæk håb om, at vi kan få lov til at ryge på offentlige
> steder, i hvert fald til 2010.

Se lige her

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7814326.html?rss

Der skal nok komme en brugbar løsning, så vi kan få de smøger skoddet

--
mvh.

Fra : Snuden

Dato : 05-08-07 16:54

On Sun, 5 Aug 2007 16:11:06 +0200, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo
DOT dk> wrote:

>Se lige her
>
>http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7814326.html?rss
>
>Der skal nok komme en brugbar løsning, så vi kan få de smøger skoddet

De kunne jo starte med at lave en lov der er til at forstå. Den
nuværende er ubrugelig - selv AT aner ikke hvordan den skal fortolkes.
Hvordan hulen kan menigmand så forventes at kunne?
--
Snuden

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:24

Den Sun, 05 Aug 2007 16:39:37 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Mon disse smarte rygere, fatter noget før AT står på pletten, de kan skam
> komme uanmeldt, men det vidste du jo godt, eller gjorde du.

Og det er jo netop det de IKKE vil gøre, før 2010.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:30

On 05 Aug 2007 17:24:26 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og det er jo netop det de IKKE vil gøre, før 2010.

Jo, AT kommer uanmeldt hvis det bliver anmeldt at stedet ikke overholder
loven, du er altså en smule fatsvag.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:34

Den Sun, 05 Aug 2007 15:58:57 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
> om hvad der er lovligt med et kamera, du kan godt se det latterlige ikke

Vi debattere bl.a. om den nye rygerlov er god eller ej.
Hvis du er utilfreds med, at du ikke må filme i det offentlige rum, kan du
da bare starte en tråd om det, så vi kan debattere om det skal være
lovligt eller ej.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:39

On 05 Aug 2007 17:33:30 GMT, Pjensen73 wrote:

> [...]
> Hvis du er utilfreds med, at du ikke må filme i det offentlige rum, kan du
> da bare starte en tråd om det, så vi kan debattere om det skal være

Du er altså så dum som rygtet siger

Nu er det ikke mig der vil debattere fotografering, jeg har blot
konstateret at jeg gør det, kunne du ikke få en normal person til at hjælpe
dig med at forstå hvad der sker

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:02

> Du er altså så dum som rygtet siger
>
> Nu er det ikke mig der vil debattere fotografering, jeg har blot
> konstateret at jeg gør det,

LOL ja intelligent er du sq ikke.

> kunne du ikke få en normal person til at
> hjælpe dig med at forstå hvad der sker

LOL og det siger DU ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:06

On Sun, 5 Aug 2007 20:01:39 +0200, N_B_DK wrote:

> "Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote in message

> LOL ja intelligent er du sq ikke.

Det mener du at kunne vurdere, ROFLMAO.

> LOL og det siger DU ?

Du har som sædvanlig ikke fattet en skid af det hele

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:31

> Det mener du at kunne vurdere, ROFLMAO.

Ja det kan enhver der er i stand til at læse dit ævl.

> Du har som sædvanlig ikke fattet en skid af det hele

Er det den sætning du har hørt flest gange i dit liv ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:36

Den Sun, 05 Aug 2007 16:24:43 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> [...]
> intet problem.

> Nej, jeg gør en samfundstjeneste, jeg hjælper med at få de stakkels rygere

Og loven vil du ikke selv holde.
Har du glemt at vi diskutere rygeloven og ikke lovbrud.
Hvis du syntes at det er tåbeligt, at du ikke må filme folk, så start en
tråd om det. Så tager vi en debat om det.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:50

On 05 Aug 2007 17:36:24 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og loven vil du ikke selv holde.
> Har du glemt at vi diskutere rygeloven og ikke lovbrud.
> Hvis du syntes at det er tåbeligt, at du ikke må filme folk, så start en
> tråd om det. Så tager vi en debat om det.

Pjevs lille ven, du er slet ikke skarp nok til at udfordre nogen, tag du nu
en smøg mens det er lovligt

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:03

"Ludvig Nielsen" <" lunielsen "@yahoo.dk> wrote in message

> Pjevs lille ven, du er slet ikke skarp nok til at udfordre nogen, tag
> du nu en smøg mens det er lovligt

overvældende argument du kommer med her!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:45

Den Sun, 05 Aug 2007 16:11:06 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Se lige her
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-7814326.html?rss
>
> Der skal nok komme en brugbar løsning, så vi kan få de smøger skoddet

Og hvilken indflydelse har Enhedslisten på det, hvis ikke de kan få 90
mandater?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:52

On 05 Aug 2007 17:45:12 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og hvilken indflydelse har Enhedslisten på det, hvis ikke de kan få 90
> mandater?

De kan gøre Christiansborg opmærksom på problemet så der kan skrides ind
over for det, men igen viser du at du ikke fatter en brik af det hele.

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:49

Den Sun, 05 Aug 2007 19:41:29 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nej slet ikke, men nu er problemet jo netop at de rygere jeg vil filme, jo
> ikke overholder loven, så hvad var det du ville sige.
>
> Nu må du endelig sige, hvis det går for stærkt til at du kan følge med.

Så fra den 15. August, skal du rundt på landets værtshuse med din
mobilkamera og kontrollere om rygeforbuddet bliver overholdt?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:53

On 05 Aug 2007 17:49:25 GMT, Pjensen73 wrote:

> Så fra den 15. August, skal du rundt på landets værtshuse med din
> mobilkamera og kontrollere om rygeforbuddet bliver overholdt?

Ja hvorfor ikke, bliver da hyggeligt

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:27

> Ja hvorfor ikke, bliver da hyggeligt

Sadist

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:51

Den Sun, 05 Aug 2007 19:38:48 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Du er altså så dum som rygtet siger
>
> Nu er det ikke mig der vil debattere fotografering, jeg har blot
> konstateret at jeg gør det, kunne du ikke få en normal person til at hjælpe
> dig med at forstå hvad der sker

Og så er man i gang med personfnidder igen, når argumenterne slipper op.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:55

On 05 Aug 2007 17:51:09 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og så er man i gang med personfnidder igen, når argumenterne slipper op.

Jeg er overbevist om at om så de bedste argumenter ramte dig lige i panden
så ville du ikke opdage det.

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:02

> Jeg er overbevist om at om så de bedste argumenter ramte dig lige i
> panden så ville du ikke opdage det.

Det er derfor du end ikke prøver ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:56

Den Sun, 05 Aug 2007 19:50:24 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Pjevs lille ven, du er slet ikke skarp nok til at udfordre nogen, tag du nu
> en smøg mens det er lovligt

Har du svært ved at argumentere? Måske du skulle tage dig en smøg, så kan
det være du bliver lidt bedre til at argumentere

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:01

On 05 Aug 2007 17:55:48 GMT, Pjensen73 wrote:

> Har du svært ved at argumentere? Måske du skulle tage dig en smøg, så kan
> det være du bliver lidt bedre til at argumentere

Nej, men hvorfor bruge krudt på noget der fatter mindre end vådt bølgepap,
jeg gætter på at I har siddet nede på den lokal og løst dette store problem

--
mvh.

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 19:31

> Nej, men hvorfor bruge krudt på noget der fatter mindre end vådt
> bølgepap,

Det har du ret i, derfor så EOD.

> jeg gætter på at I har siddet nede på den lokal og løst
> dette store problem

Nej det VED du, du gætter aldrig, DU ved det!

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:58

Den Sun, 05 Aug 2007 19:53:22 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Ja hvorfor ikke, bliver da hyggeligt

Og så påstår du, at du ikke er kværulant?
Det er netop kværulanter der gør sådan noget.
Men det kan jo være, at værtshus ejeren melder dig til politiet, for at
fotografere, uden tilladelse.

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 18:59

On 05 Aug 2007 17:57:45 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og så påstår du, at du ikke er kværulant?
> Det er netop kværulanter der gør sådan noget.
> Men det kan jo være, at værtshus ejeren melder dig til politiet, for at
> fotografere, uden tilladelse.

Nej tror du, aww hvad skal det dog ikke blive til

--
mvh.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:59

Den Sun, 05 Aug 2007 19:54:37 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Jeg er overbevist om at om så de bedste argumenter ramte dig lige i panden
> så ville du ikke opdage det.

Nå, og!

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 18:59

Den Sun, 05 Aug 2007 19:52:01 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> De kan gøre Christiansborg opmærksom på problemet så der kan skrides ind
> over for det, men igen viser du at du ikke fatter en brik af det hele.

Og hvem siger, at de vil det, når loven alligevel skal revideres i 2010?

Fra : Ludvig Nielsen

Dato : 05-08-07 19:04

On 05 Aug 2007 17:59:25 GMT, Pjensen73 wrote:

> Og hvem siger, at de vil det, når loven alligevel skal revideres i 2010?

Tænk at nikotin styrer dig så meget, må være grimt at være slave af et
stof.

--
mvh.

Fra : Poul E Hansen

Dato : 05-08-07 19:17

On 5 Aug., 15:09, Pjensen73 <pjense...@FJERNDETTEgmail.com> wrote:
> [...]

Du kan de fleste steder stadig ryge udenddørs

> Så anmelder AT at de kommer, så kan værtshusene nå at fjerne alt røgen,
> men ligeså snart AT er gået, så ryges der videre.

Heldigvis ikke. Der står '' Dermed skal branchen kun frygte for
uanmeldte besøg fra AT, hvis nogen klager, selvom Peter Glader
understreger, at tilsynet godt kan lave en særlig indsats, hvis der
for eksempel er et politisk ønske om det.'' Personalet skal nok også
mange steder helt frivilligt håndhæve forbudet.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:30

Den Sun, 05 Aug 2007 19:59:20 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nej tror du, aww hvad skal det dog ikke blive til

Ja, det er ikke godt at vide lille Ludvig.

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:34

Den Sun, 05 Aug 2007 20:00:49 +0200 skrev Ludvig Nielsen:

> Nej, men hvorfor bruge krudt på noget der fatter mindre end vådt bølgepap,
> jeg gætter på at I har siddet nede på den lokal og løst dette store problem

Jamen der kan vi jo ikke få lov til at blive siddende, for du kommer snart
og anmelder det.
Kim Larsen, her ser du en rigtig anmelderkryb.

Fra : sluppermand

Dato : 06-08-07 00:54

On 5 Aug., 15:23, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:
> [...]

Næh, og det vil ej heller interessere arbejdstilsynet efter den
udmelding jeg hørte i radioen 050807 kl. 2300. Der vil gå op til 3 år
før de vil komme på værtshuse/restauranter for at kontrollere
overholdelse af rygeforbuddet, så knips du bare løs til du bliver helt
tobaksblå i fjæset af det; arbejdstilsynet er _ikke_ interesseret. AT
har har afleveret en rapport omkring tilsyn med virksomheder, herunder
værtshuse og restauranter som løber frem til 2011 og der har
rygeforbuddet ingen speciel prioritering, hvilket politikerne var
gjort bekendt med før indførelsen af rygeforbuddet; så som sagt; knips
du bare løs. . . . . Who cares. I 2010/2011 er loven blevet ændret.

Mvh
Kent.

Fra : sluppermand

Dato : 06-08-07 01:20

On 5 Aug., 19:30, Ludvig Nielsen <" lunielsen "@yahoo DOT dk> wrote:

> Jo, AT kommer uanmeldt hvis det bliver anmeldt at stedet ikke overholder
> loven, du er altså en smule fatsvag.

Ikke ifølge udmeldingerne fra AT omkring rygeforbuddet; der er _du_
den fatsvage, men sådan er der jo så meget. De kigger ind omkring
2010/2011. Hyg dig med dine mobilbilleder og meld endelig tilbage med
behørig dokumentation, hvis AT er skredet ind før tid et enkelt sted,
hvor du har udsat dig for en betydelig helbredsrisiko for at optage
dine billeder.
Mvh
Kent.

Fra : Wilstrup

Dato : 06-08-07 08:09

"sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i meddelelsen

[...]

-jeg er fuldstændig på linje med den restauratør, der er
frustreret over at man har gjort så mange foranstaltninger for
at kunne holde rygeforbudsloven hvorefter man så siger: det
får ingen konsekvenser at bryde det.

-Lur mig om det ikke også er regeringens holdning: vi laver en
lov, for at vise at vi er for sundheden, men i det skjulte gør
vi så ingenting, altså indtil det blev opdaget af nogle kvikke
´journalister.

Nu bliver regeringen nødt til at komme på banen: hvis de ikke
reagerer, så vil de dermed give oppositionen skyts til at give
dem endnu et fur - det nytter ikke at lave en lov, hvis man
ikke har viljen til at ville overholde den.
Selv den nuværende regering må vide at man ikke både kan blæse
og have mel i munden.

Jeg synes at det er fedt at regeringen på den måde har skudt
sig selv i foden -og at dette skud kan ende med en amputation
af samme legemsdel, hvis de ikke handler omgående. Men jeg
tror at de forsøger at tækkes vælgerne, der ryger på den måde
for at beholde dem som stemmekvæg, men hvor er det dog herligt
at se dem sprælle i deres net! forhåbentlig får det
konsekvener for dem.

Fra : sluppermand

Dato : 06-08-07 23:09

On 6 Aug., 09:09, "Wilstrup" <n...@invalid.com> wrote:
> [...]
> frustreret over at man har gjort så mange foranstaltninger for
> at kunne holde rygeforbudsloven hvorefter man så siger: det

Ja, han må føle sig våd på ryggen. Men man kan også vælge at påbegynde
rygningen efter kl. 1500 på hverdage og hele weekenden, så er risikoen
for et møde med AT stort set lig nul.

> [...]
> for at beholde dem som stemmekvæg, men hvor er det dog herligt
> at se dem sprælle i deres net! forhåbentlig får det

Jeg synes ikke det er spor fedt. Men jeg må give dig ret i, at
regeringen hér ligger som de har redt. Det er noget makværk.

Mvh
Kent.