Kreativit på vrangen
Fra : Pernille

Dato : 05-08-07 08:04

Pludselig handler "barbagtig malermester" om kreativitet eller
mangel på samme.
Så kom jeg til at tænke på de mennesker, der begår hærværk.
Jeg mener, at de gør det, fordi, de ikke har noget mere
fornuftigt at tage sig til. Børn og unge skal have fritidsinteresser
så de har noget fornuftigt at gå op i.
Ikke 10 forskellige, men en eller 2, som de VIRKELIG går
op i. Fx spille skak, spille et instrument, dyrke en sport...
Der er mange muligheder. Men, det skal være noget, der
VIRKELIG interesserer dem.
Dermed, tror jeg, at meget hærværk automatisk forsvinder.
Så, væk med al den kreativitet på vrangen...

Fra : /Peter

Dato : 05-08-07 15:12

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse
> [...]
> op i. Fx spille skak, spille et instrument, dyrke en sport...
> Der er mange muligheder. Men, det skal være noget, der

Jeg tror hærværk VIRKELIG interessere dem, og det er deres hobby , det
kræver ingen større intelligens, der er ingen regler eller tider der
skal overholdes.

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-07 16:45

> Jeg tror hærværk VIRKELIG interessere dem, og det er deres hobby , det
> kræver ingen større intelligens, der er ingen regler eller tider der skal
> overholdes.

Heromkring går ungerne VIRKELIG op i at køre formålsløst op og ned af gaden
på deres larmende knallerterer i timevis, og på at skrive ''fuck-danmark''
graffitier på bygninger og biler.

Fra : Pernille

Dato : 05-08-07 18:47

"Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> Heromkring går ungerne VIRKELIG op i at køre formålsløst op og ned af
> gaden på deres larmende knallerterer i timevis, og på at skrive
> ''fuck-danmark'' graffitier på bygninger og biler.

Fordi, at ingen, i tide, har sørget for, at disse unge mennesker fandt på
noget
mere fornuftigt at bruge tiden på...

Fra : /Peter

Dato : 05-08-07 19:14

> [...]
>
> "Hans Christian Vang" <......> skrev i en meddelelse

> Fordi, at ingen, i tide, har sørget for, at disse unge mennesker fandt

Masser af unge mennesker kan helt af sig selv finde noget fornuftigt af
bruge tiden på,
hvad er der specielt med "dine "mennesker der gør de skal have
støttepædagoger?

Fra : Pernille

Dato : 05-08-07 19:53

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i en meddelelse
> [...]
> bruge tiden på,
> hvad er der specielt med "dine "mennesker der gør de skal have
"Mine" unge mennesker kan godt finde ud af at lave noget.
Men, når mange ikke kan, så tror jeg, at det er fordi
de aldrig har stiftet bekendskab men det at lave noget.
Hvis mor og far kun interesserer sig for TV, cigaretter eller
at ligge på sofaen, uden at vise interesse for noget
som helst...
Nej, jeg kender ikke de der der laver hærværk. Men jeg ved,
at de findes.
Jeg tror, at de mangler noget fornuftigt at tage sig til...

Fra : /Peter

Dato : 05-08-07 20:22

"Pernille" <Hovedst@den> skrev i en meddelelse news:46b61c6f$0$53249>>
> [...]
> at de findes.
> Jeg tror, at de mangler noget fornuftigt at tage sig til...

De - muhamedanerne, har igemmmen 1400 år,
aldrig nogensinde foretaget sig noget som helst kontstruktivt eller
fornuftigt,
hvordan vil du så have at deres møgyngel i dag skal kunne gøre det?

Fra : Pjensen73

Dato : 05-08-07 19:57

Den Sun, 05 Aug 2007 17:45:18 +0200 skrev Hans Christian Vang:

> Heromkring går ungerne VIRKELIG op i at køre formålsløst op og ned af gaden
> på deres larmende knallerterer i timevis, og på at skrive ''fuck-danmark''
> graffitier på bygninger og biler.

Fuck-Danmark skriver de....
Så må der vel være tale om unge muhamser.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-08-07 05:33

Pjensen73 wrote:
> Fuck-Danmark skriver de....
> Så må der vel være tale om unge muhamser.

Sludder.. jeg kan såmend også skrive det hvis du synes.

FUCK DANMARK!

// Hans
--
http://nathue.dk - fotos fra Ungdomshuset, Jagtvej 69