Racisme har vi for lidt af-
Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-07 19:59

Racisme har vi for lidt af-

Engang handlede det om hudfarve og anden biologi, og den racisme var
overfladisk og snobbet, i mange tilfælde.

Medierne har dog ændret ordet til at betyde kulturracisme, især om man tror
på muhamedanismen som noget integrabelt og acceptabelt.

Intetsted i verden har muslimer kunne leve harmonisk sammen med andre. Det
er et sikkerhedsproblem altså om forsvar, og det betyder, at man er nødt
til at generalisere. Hellere udvise for mange end for få. Better safe than
sorry.

Fra : Pjensen73

Dato : 04-08-07 20:39

Den Sat, 04 Aug 2007 20:58:30 +0200 skrev Bo Warming:

> [...]
> til at generalisere. Hellere udvise for mange end for få. Better safe than

Tja... Det er lige før jeg vil give dig ret.

Fra : Bo Warming

Dato : 04-08-07 23:42

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> skrev i en meddelelse

> Tja... Det er lige før jeg vil give dig ret.

På torsdag er det 4-årsdagen for Antonio Curra mordet, hvor Islam igen viste
sit sande ansigt her på Nørrebro.

En bog "Skyld" udkommer den dag om morderne og deres mange næsten-mord i
årene forud.
At politiet og dommerne lod stå til i de mange år, hvor de to livsfarlige
voldspsykopater fik tiltalefrafald på tiltalefrafald, viser at DK-statsmagt
og Medie-systemet er råddent og promuslimsk - ja, selvmorderisk.

Fra : El Trabajador

Dato : 05-08-07 17:54

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> skrev i

> På torsdag er det 4-årsdagen for Antonio Curra mordet, hvor Islam
> igen viste sit sande ansigt her på Nørrebro.
>
> En bog "Skyld" udkommer den dag om morderne og deres mange
> næsten-mord i årene forud.

Forfatter, og på hvilket forlag?

> [...]
> livsfarlige voldspsykopater fik tiltalefrafald på tiltalefrafald,
> viser at DK-statsmagt og Medie-systemet er råddent og promuslimsk -

Hvad er der egentligt sket med de to muhamedanerfætre som blev kendt
skyldige i mordet på Antonio Currá?

Deres fængselsstraf er vel så småt ved at være overstået, mon de to de
facto bliver udvist efter afsoning, som deres dom lød på?
--
El Trabajador

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 03:33

"Pjensen73" <pjensen73@FJERNDETTEgmail.com> wrote in message

> Tja... Det er lige før jeg vil give dig ret.

Jeg vil nu godt give Bo ret i den her, hellere forebygge end helbredde.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.