Lev sundt : ryg ikke, spis rigtigt
Fra : Martin Johansen

Dato : 03-08-07 22:30

Den tyske toppolitiker og samfundsfornyer Adolf Hitler vidste
hvor vigtigt det er, at holde sig sund, da kroppen jo er sæde for
sindet, og dermed grundlag for alle kompetencer, derfor var han
strengt afholdende med rygning og spisning af kød, og ligeledes
afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

--
   Copyright© Martin Johansen, 2006
   http://www.geocities.com/martinhonorejohansen

Fra : Jens G

Dato : 03-08-07 23:01

On 03 Aug 2007 21:29:32 GMT, Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

> [...]
>afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
>gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Uhadada, det lyder til han var en rigtig kernegut. Men det hjalp
åbenbart ikke på hovedet.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Ralph

Dato : 03-08-07 23:08

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Jeg tror du har en ven - han bor på Bjelkes Alle i Kbh. Måske din eneste
ven, måske det ER dig?

Men - PLONK.

--
Ralph

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-08-07 07:51

Ralph <rwr@post6.tele.dk>:
>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Jeg tror du har en ven - han bor p? Bjelkes Alle i Kbh. M?ske din eneste
>ven, m?ske det ER dig?

Jeg er vist i godt selskab, så

>Men - PLONK.

PLONK

Fra : Claus E. Petersen

Dato : 03-08-07 23:54

Martin Johansen wrote:
> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Et lysende eksempel på en sund sjæl i et sundt legeme...

- cep

Fra : John

Dato : 04-08-07 00:41

> [...]

> sindet, og dermed grundlag for alle kompetencer, derfor var han
> strengt afholdende med rygning og spisning af kød, og ligeledes

- men se bare, hvad det førte til.. :(

Fra : @

Dato : 04-08-07 02:08

On Sat, 4 Aug 2007 01:41:11 +0200, "John" <nogen@pladderballe.ok>
wrote:

>- men se bare, hvad det førte til.. :(

ja plus alle de penge ikkerygere cyklister og afholdsfolk skylder i
tobaks benzin og alkoholafgifter,
det er faktisk dem som er skyld i at der ikke er råd til en bedre
offentlig service

--
Religion of peace:
"Fight and slay the Unbelievers wherever ye find them

Fra : John

Dato : 04-08-07 02:50

> ja plus alle de penge ikkerygere cyklister og afholdsfolk skylder i
> tobaks benzin og alkoholafgifter,
> det er faktisk dem som er skyld i at der ikke er råd til en bedre
> offentlig service

Ja, og ham Hitler skulle sikkert bare ha' haft nogle solide hakkebøffer med
bløde løg samt masser af brun sovs, og et par bajere, og en go' cigar.. han
var jo bare skind og ben til sidst... så havde vi måske undgået alt det bøvl
med ww2...

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-08-07 13:22

@ skrev den 04-08-2007 03:07:

> ja plus alle de penge ikkerygere cyklister og afholdsfolk skylder i
> tobaks benzin og alkoholafgifter,
> det er faktisk dem som er skyld i at der ikke er råd til en bedre
> offentlig service

Tror du selv, at indtægterne fra alkohol- og tobaksafgifter opvejer
udgifterne til sygdomme og andre uhensigtsmæssigheder som alkohol og
tobak fører med sig?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Joakim

Dato : 04-08-07 13:26

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Tror du selv, at indtægterne fra alkohol- og tobaksafgifter
> opvejer udgifterne til sygdomme og andre uhensigtsmæssigheder som
> alkohol og tobak fører med sig?

Ja!

Fra : @

Dato : 04-08-07 13:32

On Sat, 04 Aug 2007 14:21:56 +0200, Carsten Riis
<carsten.riis@gmail.com> wrote:

>Tror du selv, at indtægterne fra alkohol- og tobaksafgifter opvejer
>udgifterne til sygdomme og andre uhensigtsmæssigheder som alkohol og
>tobak fører med sig?

det er da ganske underordnet

hvad jeg tror

derimod er det ikke underordnet at kun rygere og alkoholbrugere skal
betale

manglende motion og overvægt koster også samfundet penge,

så hvorfor er det kun bestemte grupper som brandbeskattes?

man kunne da bare indføre vægtafgift på personer

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-08-07 13:58

@ skrev den 04-08-2007 14:31:

> det er da ganske underordnet
>
> hvad jeg tror

Hvis det er underordnet, hvorfor ytrer du dig så?

Hvis du har en mening om tingene, så bør du da tænke dig bare en lille
smule om.
Hvis en given indtægt på fx alkohol er mindre end de udgifter som er
relateret til alkohol. Så er alkohol en underskudsforretning for
samfundet. Hvis man så fjernede afgifterne på alkoholen, men stadig
have udgifterne, jamen så det bare en større underskudsforretning.

Og man kan ikke blive ved med at have underskudsforretninger på
samfundsniveau. På en eller anden måde skal pengene komme ind.

> derimod er det ikke underordnet at kun rygere og alkoholbrugere skal
> betale
>
> manglende motion og overvægt koster også samfundet penge,

jep.

For min skyld kan man rolig sætte afgifts-bandaroler på fx slik,
chokolader, mayonaisse-salater og andre fødevarer som man ikke bør
indtage i større mængder.
Også gerne tilsvarende advarsler som findes på
cigaretpakkerne...naturligvis tilpasset til produktet.

Men hvorfor brokker du dig over cyklisterne? De motionerer da i kraft
af, at de cykler?

Og hvad med de mennesker som kommer galt afsted mens de dyrker sport?
Hvad med rygende sportsudøvere? Eller hvad med rygende letovervægtige
sportsudøvere?

> så hvorfor er det kun bestemte grupper som brandbeskattes?

Fordi der også skal være "overskudsforretninger" til at dække alle de
"underskudsforretninger" som findes i det danske velfærdssamfund.

> man kunne da bare indføre vægtafgift på personer

Tja, så kan du vel stille spørgsmålet igen: hvorfor er der kun bestemte

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-08-07 14:11

@ <1@invalid.net>:

> [...]

>så hvorfor er det kun bestemte grupper som brandbeskattes?

>man kunne da bare indføre vægtafgift på personer

Det er farligt at give politikere et nyt skatteobjekt at
misbruge!

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 09:43

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Tror du selv, at indtægterne fra alkohol- og tobaksafgifter opvejer
> udgifterne til sygdomme og andre uhensigtsmæssigheder som alkohol og
> tobak fører med sig?

Tobakken gør, det er bevist mange gange.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Carsten Riis

Dato : 05-08-07 10:10

N_B_DK skrev den 05-08-2007 10:43:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> wrote in message

> Tobakken gør, det er bevist mange gange.

Jamen, så vis en af de mange kilder som har bevist din påstand.

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 04-08-07 00:43

> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Jeg kommer til at tænke på denne hér,
underlægnings musikken passer godt til tonen i dit indlæg.

The Sexi Nazi Girls
http://www.youtube.com/watch?v=otjftcsJ--k

Skræmmende så stor forskel der er på farve og sort-hvid film,
s/h film får det til at virke som et 'Remote Incident in Ancient History'
hvor farve film bringer det uhyggeligt tæt på.

Jan Rasmussen

Fra : TBC

Dato : 04-08-07 02:06

> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

.....Men han var til syvende og sidst direkte misbrugende og afhængig af
amfetamin, så helt konsistent sundhedsapostel var han tilsynaladende ikke.

Der ud over havde han vist mildest talt et problem med mentalhygiejnen i
lyset af de gerninger og den forfølgelse han og hans system stod for i
forhold til etniske, seksuelle og religiøse minoriteter i forbindelse med
det system han var leder for.

TBC

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-08-07 07:50

TBC <sutmin@2night.fakemail>:
>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>....Men han var til syvende og sidst direkte misbrugende og afh?ngig af
>amfetamin, s? helt konsistent sundhedsapostel var han tilsynaladende ikke.

Amfetamin bruges som medicinsk præperat, så måske der er
tale om flere propagandahistorier?

Fra : vidal@mail.dk

Dato : 04-08-07 11:57

> Amfetamin bruges som medicinsk præperat,

Plus en hel del andet, også.

> så måske der er
> tale om flere propagandahistorier?

Eller måske ikke.
--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : TBC

Dato : 04-08-07 13:36

"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

> Amfetamin bruges som medicinsk præperat, så måske der er
> tale om flere propagandahistorier?

Det samme kan siges om morfin, herion, extacy, LSD og mange andre gode
sager, ja også EPO for nu at tage et helt aktuelt eksempel.

Faktisk blev amfetamin brugt meget under 2. Verdenskrig til at holde
soldaterne vågne og forebygge sultfornemmelse. Men det er velkendt at Hitler
til sidst var kommet så vidt som til ligefrem at få indsprøjtet stoffet. Det
er den mest ekstreme form for misbrug af amfetamin, og samtidig den mest
ruinerende form for misbrug for misbrugerens krop og helbred. Det kan
paradoksalt medføre "crashing", en meget dyb søvn. Og med et så voldsomt
misbrug som indsprøjtning vil kroppen kort efter opvågning kræve stoffet
indsprøjtet igen. Så selv om amfetamin ved almindelig oral/nasal brug langt
fra er lige så afhængighedsskabende som f.eks cigaretter, så er sagen en
anden og helbredskonsekvenserne nogle helt andre ved den voldsomme form for
misbrug Hitler udviklede til syvende og sidst med injektion.

Det harmonerer i hvertfald ikke med billedet om en sund livsstil. Er en sund
livsstil målet, så må man holde sig til et relativt lavt og
sjældent/uvanemæssigt forbrug af amfetamin og andre
centralnervesystemstimulerende midler, eller endnu bedre helt holde sig fra
det, eller i det mindst og nok mere socialt acceptabelt, måske nøjes med et
relativt lavt sjældent/uvanemæssigt forbrug af et andet
centralnervesystemstimulerende middel som f.eks koffein, som man finder i
f.eks. kaffe og energidrikke. Men heller ikke overdrevne mængder og misbrug
af dette vil være sundt for kroppen.

Det glæder mig iøvrigt at du i det mindste ikke talte imod det med den
usunde mentalhygiejne i lyset af de gerninger og den forfølgelse Hitler og
hans system stod for i forhold til etniske, seksuelle og religiøse
minoriteter i forbindelse med det system Hitler var leder for.

TBC

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-08-07 14:09

TBC <sutmin@2night.fakemail>:
>"Martin Johansen" <m@j.dk> skrev i en meddelelse

>Det gl?der mig i?vrigt at du i det mindste ikke talte imod det med den
>usunde mentalhygiejne i lyset af de gerninger og den forf?lgelse Hitler og
>hans system stod for i forhold til etniske, seksuelle og religi?se
>minoriteter i forbindelse med det system Hitler var leder for.

Nå, men jeg er nu nok uenig alligevel. Hvad var det usunde ved
Hitlers mentalhygiejne, da?

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 09:45

"TBC" <sutmin@2night.fakemail> wrote in message

> Faktisk blev amfetamin brugt meget under 2. Verdenskrig til at holde
> soldaterne vågne og forebygge sultfornemmelse.

Det blev opfundet til netop det formål, amf/metaamf er ikke et naturligt
stof.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Martin Johansen

Dato : 05-08-07 11:54

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"TBC" <sutmin@2night.fakemail> wrote in message

>Det blev opfundet til netop det formål, amf/metaamf er ikke et naturligt
>stof.

Faktisk tygger de i Nordafrika en plante, kath, som indeholder
amfetaminlignende stoffer

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 09:50

"TBC" <sutmin@2night.fakemail> wrote in message

> Det samme kan siges om morfin, herion, extacy, LSD og mange andre gode
> sager, ja også EPO for nu at tage et helt aktuelt eksempel.

Hvor benyttes heroin medicinsk, extacy, og lsd ?

Så en udsendelse om en engelsk mand der (såvidt jeg husker led han af nogle
spasmer, og var totalt ude af stand til at løfte noget), efter en 1/4 pille
extacy (i starten), så gik der ganske kort tid, så kunne han kontrollere sig
selv, og endda lave flik-flak (ellers var det vejrmøller), men han kunne
IKKE få det lovligt og måtte på det sorte marked for at få det.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Michael Weber

Dato : 04-08-07 07:39

> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Han var en "Posterboy" for selvmord.

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-07 17:56

"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message
> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

Og energiniveauet klarede han med en ordentlig røvfuld Amphetamin

/Kim

Fra : Martin Johansen

Dato : 04-08-07 18:42

Kim Frederiksen <kim at the-coffeeshop.dk>:

>"Martin Johansen" <m@j.dk> wrote in message
>>

>Og energiniveauet klarede han med en ordentlig r?vfuld Amphetamin

At Hitler brugte amfetamin er faktisk en myte, og er langt værre
propaganda end noget tysk. Desuden har nyere forsknig vist, at
ganske almindeligt koffein påvirker seretoninnivauet på samme vis
som kokain/amfetamin

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 09:52

> [...]
> propaganda end noget tysk. Desuden har nyere forsknig vist, at
> ganske almindeligt koffein påvirker seretoninnivauet på samme vis

chokolade og sex gør også (ikke nødvendigvis på samme tid ;) ), men slet
ikke i samme grad.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : TBC

Dato : 05-08-07 01:21

On 4 Aug., 15:09, Martin Johansen <m...@j.dk> wrote:

> Nå, men jeg er nu nok uenig alligevel. Hvad var det usunde ved
> Hitlers mentalhygiejne, da?

Som sagt var han og hans regimes afsky og had imod, samt behandling af
etniske, seksuelle og religiøse minoriteter ret sygelig. Det samme var
hans indavlsideer og indstillinger om race hygiejne, og ikke mindre
indstillingerne om udertrykkelse af politiske modstandere, og den
strenge form for diktatur han stod for.

Der ud over blev han diagnostiseret som dissociativ (den gang kendt
som hysterisk) og henvist til psykiater.

Hitler var med andre ord både facist, hysterisk, autokrat,
massemorder, krigerisk, diktatorisk og undertrykkende. ....Det er alt
andet lige ualmindeligt dårlige og usunde karekteristika rent
mentalhygiejnisk.

TBC

Fra : Martin Johansen

Dato : 05-08-07 07:49

TBC <-sutmin@2night.dk>:

>Som sagt var han og hans regimes afsky og had imod, samt behandling af
>etniske, seksuelle og religiøse minoriteter ret sygelig. Det samme var
>hans indavlsideer

Det har jeg aldrig hørt om (som andet end amerikansk propaganda).
Der var INTET sygeligt had

> og den
>strenge form for diktatur han stod for.

Faktisk er vores demokrati langt "strengere" end Hitlers
Tyskland. At der måske skal en jernnæve til, hvis der er noget,
som skal gøres ordentligt, er indlysende

>Der ud over blev han diagnostiseret som dissociativ (den gang kendt
>som hysterisk) og henvist til psykiater.

Nej, det er forkert

>Hitler var med andre ord massemorder

Se, det viser hvordan du selv digter historien for dit
forgodtbefindende. Hitler har aldrig slået nogen ihjel!

Fra : TBC

Dato : 05-08-07 09:05

´
> Faktisk er vores demokrati langt "strengere" end Hitlers
> Tyskland.

Du er jo faktisk direkte psykotisk (en psykose er en tilstand, hvor
personens evne til at vurdere virkelighedspræget af f.eks. sine
forestillinger er alvorligt forstyrret) og tillige faktaresistent hvis du
selv tror på den. ...Men tag du nu lige f.eks at undersøg de mange
oplevelser mange bøsser, politiske modstandere, Jøder, Jehovas Vidner m.fl
fra den gang havde, og bliv klogere på den sag. Så skal høre grusomme
historier og undertrykkelse, fortræd og mord fra dit "blide søde og pæne"
Nazi styre, fra overlevende der personligt oplevede strenge trængsler på
egen krop der er helt fremmede i grusomhedens vanvid i forhold til hvad vi
kender i vores demokratiske samfund i her i Danmark den dag i dag, og di vil
kunne høre om flere der på Nazisternes konte mistede både hele og halve
familier under rædselsregimet.

> At der måske skal en jernnæve til, hvis der er noget,
> som skal gøres ordentligt, er indlysende

Som f.eks at undertrykke og aflive politiske modsatandere, etniske,
seksuelle og religiøse minoriteter?

> Nej, det er forkert

Ikke ifølge Neurologen Karl Kroner og psykiateren Edmund Forster som
diagnostiserede ham.

> Se, det viser hvordan du selv digter historien for dit
> forgodtbefindende.

Den tror jeg lige vi lader stå lidt og tale sit eget tydelige sprog!!!
....dog skartp forfulgt af ordet 'projektion'.

Jeg tror på baggrund af dine udsag bare at jeg lader debatten med dig ligge,
da der så at sige ikke er nogen videre grund til at trække farver frem i
lyset, for folk der med fortsæt vælger at knipe øjnene helt i. Det er lige
som bare spild af tid og "farver". Så EOD herfra.

TBC

ps. Hvis det kan være dig en afsluttende trøst, så syntes jeg faktisk at
Hitler er en umådelig interessant og facinerende historisk person, men det
er så bl.a på grund af hans regimes helt forrykte, sindsyge og grusomme
status.

Fra : Martin Johansen

Dato : 05-08-07 11:53

TBC <sutmin@2night.fakemail>:
> [...]

>Du er jo faktisk direkte psykotisk (en psykose er en tilstand, hvor
>personens evne til at vurdere virkelighedspr?get af f.eks. sine

Et mand-ej-bold-argument.

>og tillige faktaresistent hvis du
>selv tror p? den.

Hvor?!

>Som f.eks at undertrykke og aflive politiske modsatandere

Nej, ikke nødvendigvis

>Den tror jeg lige vi lader st? lidt og tale sit eget tydelige sprog!!!

Jeg ramte plet?

>...dog skartp forfulgt af ordet 'projektion'.

Hvad? Er du massemorder?

>Jeg tror p? baggrund af dine udsag bare at jeg lader debatten med dig ligge,
>da der s? at sige ikke er nogen videre grund til at tr?kke farver frem i
>lyset, for folk der med forts?t v?lger at knipe ?jnene helt i. Det er lige
>som bare spild af tid og "farver". S? EOD herfra.

Så du overgiver dig, og jeg kan retmæssigt kalde denne "slagmark"
tysk territorie

Fra : TBC

Dato : 05-08-07 01:57

On 4 Aug., 19:42, Martin Johansen <m...@j.dk> wrote:

> Desuden har nyere forsknig vist, at
> ganske almindeligt koffein påvirker seretoninnivauet på samme vis
> som kokain/amfetamin

Korrekt. Det gælder for de fleste andre centralnervesystemstimulerende
midler (og visse former for computerspil). Forskellen er imidlertid
hvor *store* mængder og hvor ofte man indtager
centralnervesystemstimullerende midler. Det er det afgørende for
*hvor* belastet og afhængig sind og krop bliver.

At Hitler ret sikkert brugte var slet ikke usædvanligt for den tid.
Den gang var amfetamin håndkøbsmedicin, og blev faktisk betragtet som
en god 'sund' og alsidig "medicin" for en mængde forskellige fysiske
og psykiske onder. Der blev sågar givet over 72 millioner amfetam
tabletter til soldater på begge sider i krigen. ...Og Hitler er helt
sikkert ikke den eneste statsleder i historien der har benyttet sig af
amfetamin for at "keep up the pace"

TBC

Fra : Martin Johansen

Dato : 05-08-07 08:16

TBC <-sutmin@2night.dk>:

>Korrekt

>Og Hitler er helt
>sikkert ikke den eneste statsleder i historien der har benyttet sig af
>amfetamin for at "keep up the pace"

Som du selv siger, var det almindeligt dengang, og det er derfor
svært at afvise, at han KUNNE have brugt det. At Hitler skulle
have været misbruger i den grad, ville jeg derimod gerne se
dokumenteret

Fra : N_B_DK

Dato : 05-08-07 10:01

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
>Og Hitler er helt
> sikkert ikke den eneste statsleder i historien der har benyttet sig af
> amfetamin for at "keep up the pace"

Korrekt, J.F.K havde ligeledes et problem (et alvorligt problem endda) med
amf, han havde 3 doktorer, den ene blev kaldt, Dr. Feelgood..... det var
specielt bekymrende under cuba krisen i starten af 60erne...

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-08-07 15:38

Martin Johansen <m@j.dk> wrote:

> [...]
> afholdende med alkohol. Han holdt sig i kondition ved dagligt at
> gå ture med sin schæferhund Blondi i de østriske alper.

God mod dyr - endda vegetar ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 19:58

> God mod dyr - endda vegetar ...
> --
> Per Erik Rønne
> http://www.RQNNE.dk

God mod dyr?
Næste gang du ser en filmstump med dollemand og hans hund, læg da mærke til
det stakkels kræ.
Det frembyder alle tegn på at være en underkuet skabning.
Ørene - halen, lettere kryben-
Det siger alt.

Egon

Fra : Martin Larsen

Dato : 13-08-07 20:24

"Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til det stakkels kræ.
> Det frembyder alle tegn på at være en underkuet skabning.

Jeg er ked af det Egon, men det passer ikke:
http://www.diktaattoriporssi.com/data/23/4806_200px-Hitler_Blondi_Berghof.jpg

Mvh
Martin

Fra : Ukendt

Dato : 13-08-07 20:48

> "Egon Stich" <egon-stich snabela mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er ked af det Egon, men det passer ikke:
> [...]

Det foto var ukendt for mig.
Meeen--
Du skal jo ikke slippe så let
Et stillfoto siger ikke så meget, som en filmfrekvens.
Vi kender jo ikke størrelsen af kødbenet nedenfor muren

Egon

Fra : Poul E Hansen

Dato : 13-08-07 22:10

On 13 Aug., 16:38, p...@RQNNE.invalid (Per Rønne) wrote:

> God mod dyr - endda vegetar ...

Så mange mennesker er endnu ondere end Hitler. Men de skjuler det
gerne.