spørgsmål
Fra : lene

Dato : 16-08-07 23:10

hejsa alle i gruppen

jeg er kommet i den dumme pine at jeg må desværre skille mig af med mine
katte det er 2 maine-coon hanner og det piner mig meget men jeg skal flytte
og kan desværre ikke tage dem med mig jeg håber på at der er nogen her der
kan hjlæpe mig med hvor jeg kan sætte dem til salg henne ud og gul og gratis
og dba de er begge to meget kælen og søde og lege syge de sælges med alt
hvad jeg har til dem den ene har stamtavle det har den anden desværre ikke
den med stamtavle er sort og den uden er blå de kan ikke lave killinger de
er kun kæle katte og til det rigtig hjem kan vi snakke om prisen men der
følger 2 pæne store kradsetrære med og en stor katte bakke og en stor
trandsport kasse med og lege tøj og foder skåle håber der er nogen der kan
hjælpe mig

knus lene

Fra : Sabina H.

Dato : 17-08-07 07:32

"lene" <devilgirl@webspeed.dk> wrote in message
> håber der er nogen der kan hjælpe mig

prøv at kigge på www.vildkat.dk og se om der er noget der, der kan hjælpe
dig ;)

--
Knus,
Sabina

Fra : HSLK

Dato : 17-08-07 08:21

lene formulerede spørgsmålet:
> [...]
> med og lege tøj og foder skåle håber der er nogen der kan hjælpe mig

Hejsa

lene hvor befinder de sig så skal jeg høre en jeg kender som søger en
maine coon han som kæl hun vil sikkert også gerne have to også selv om
den ene kun er en look a like :oÞ

knus Henriette.

Fra : Siri

Dato : 17-08-07 20:22

> [...]
> følger 2 pæne store kradsetrære med og en stor katte bakke og en stor
> trandsport kasse med og lege tøj og foder skåle håber der er nogen der kan

Kære Lene
Pas nu utrolig godt på, hvem, du betror de to skatte-katte!
Som bekendt har jeg netop været med til at redde stakkels Jason fra en
grusom død - og på DeKatten er der netop en lignende historie om en
omplaceret MCO, der stak af og blev fundet - afmagret og halvt hårløs!
Besøg altid det nye hjem, før du lader katten flytte ind der!
Se, om de virkelig skaffer det, de lover katten!
Besøg den gerne efterfølgende!
Stor mundfuld?
Hellere gøre sig den ulejlighed end at katten bliver vanrøgtet og
nærmest mishandlet - disse to katte overlevede, men andre?
Her i gruppen har vi jo også Haralds historie i frisk erindring!
Så pas på, og se dig godt for
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : lene

Dato : 19-08-07 17:22

tak for jeres hjælp men de begge har fået et godt hjem og det er et godt
hjem var henne og besøg stedet og ja kattene har det rigtig godt dem der
boede der sp det er jeg ikke utryk ved

Fra : Kate

Dato : 19-08-07 17:28

> tak for jeres hjælp men de begge har fået et godt hjem og det er
> et godt hjem var henne og besøg stedet og ja kattene har det
> rigtig godt dem der boede der sp det er jeg ikke utryk ved

Det var godt.
Jeg har heldigvis aldrig selv ståen i en situation hvor jeg var nød til
at skille mig af med mine katte, kun haft overvelsen omkring min
hunkat. Det var mere en overvejelse af om hun ville få det bedre et
andet sted, men selv det var svært, så jeg forestiller mig at det må
være ulideligt at måtte skille sig af med dem af tvang.

Dejligt at du har fundet et hjem du stoler på, for det er meget vigtigt
i mine øjne.

--
Kate

Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/
gerne ældre.